Икишева Айгерим Ерболовна
Тыңдаушының портфолиосы А Бөлімі
Қарағанды обл. «ПШО» ЖМ
филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу
және сараптау» бойынша
курстар
А
БӨЛІМІ
3 – тоқсан бойынша жиынтық
бағалауға арналған тапсырмалар
«Махаббат және абырой» бөлімі
бойынша
Сыныбы 8
Оқытылатын
шығармалар: М.Дулатов «»Бақытсыз Жамала
романы,
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя»
әңгімесі
Оқу
мақсаты 8.2.2.1. Автор бейнесі мен
кейіпкерлер қарым-
қатынасының тілдік көрінісін
талдау.
8.3.3.1. Шығарманың көркемдік
идеялық
құндылығын гуманистік тұрғыдан
талдап, әдеби
эссе
жазу.
Бағалау
критерийі Тілдік құралдарды автор мен
кейіпкер әрекеті
бойынша
талдайды
Әдеби эссе жазуда шығарма
құндылығын көркемдік
идеялық тұрғыда
талдайды.
Оқу
дағдыларының Жоғары деңгей
дағдылары
деңгейі
Орындау
уақыты 20минут
1-тапсырма
М.Дулатұлының «Бақытсыз Жамал»
романындағы автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік
көрінісіне талдауды «Төрт бағанды» кестеге
түсіріңіз.
Кейіпкерлері
|
Мінезі, жеке
қасиеті
|
Шығармадан
үзінді
|
Тілдік қолданыстар
(афоризм,образды сөздер,тұрақты тіркестер, кірме сөздер, ауыспалы
мағыналы сөздер)
|
|
|
Қыз байғүста жұртына
келген қонақ,
Мысалы,қызғалдақтай
ғұмыры шолақ.
Күн келер өз басынан
ерік кетер,
Қалалық осындайда
күліп-ойнап
|
|
|
|
Түлкіні тазы алады
табындағы.
Болады не нәрседен
және де ескер
Жігітке абыройдың
табылмағы,
Емес пе екі жүрек
бірдей келсе,
Арада махаббат оты
жабылмағы,
Мінекей, домбырағыз
тоқтадым мен
Сөйлесін сұлу Жамал
жанымдағы!
|
|
|
|
-Жамалжан қонағыңа
қызмет ет, қисса оқы,
«Сал-салың» қайда, «Қыз
Жібегің» қайда? деп, куә болып отырушы
еді.
|
|
|
|
«Сәрсенбай үйінде бір жақсы
бала бар», деп, -айттыруға қызыға бастады, Жамалдың анасы ақылды,
көркем қатын болғанға «анасы көріп, қызын ал, аяғын көріп, асын іш»
деген мақалды да еске тұтып сөйлеуші
еді.
|
|
|
|
«Аз уақытта мен бұларды түзей
алмаспын, онан да бұларға хилаф келмей, өйтіп-бүйтіп қаражат жинап
алайын», -деп ойлады..
|
|
2-тапсырма
Б.Момышұлы «Ұшқан ұя» повесі
негізінде «Ертексіз өскен бала-рухани мүгедек» тақырыбында шығарма
құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазыңыз(120-130
сөз).
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
№ тапсырма
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім
алушы
|
Тілдік құралдарды
автор мен кейіпкер әрекеті бойынша
талдайды
|
1
|
Кейіпкерлерді
ажыратады
Мінезін
анықтайды
Үзінділерден тілдік
қолданыстарды анықтайды
Тұрақты тіркестерді
табады
Ауыспалы мағыналы
сөздерді табады
Афоризмдерді
анықтайды
Кірме сөздерді
табады
Ауыспалы мағыналы
сөздерді табады
Образды сөздерді
анықтайды
|
1
1
1
1
1
1
1
1
1
|
Әдеби эссе жазуда
шығарма құндылығын көркемдік идеялық тұрғыда
талдайды.
|
2
|
Әдеби эссенің
тақырыбын ашады
Шығарма құндылығына
талдау жасайды
Ойын жүйелі
қорытындылайды
Эссе құрылымын
сақтайды
Сөз санын
сақтайды
|
1
1
1
1
1
|
Барлығы
|
|
|
15
|
«Махаббат пен абырой»
бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға
ақпарат ұсынуға арналған
рубрика
Білім алушының
аты-жөні____________________________________________________
Бағалау
критерийі
|
Оқу жетістігі
деңгейі
|
Төмен
|
Орта
|
Жоғары
|
Тілдік құралдарды
автор мен кейіпкер әрекеті бойынша
талдайды
|
Кейіпкерлерді ажыратуда,
мінезі мен жеке қасиеттерін ашуда қателеседі. Шығармадан келтірген
үзінділерден тілдік қолданыстарды
анықтауда
қиналады.
|
К
ейіпкерлерді ажыратуда, мәнезі мен жеке қасиеттерін ашуда,
үзінділерден тілдік қолданыстарды анықтауда қателіктер
жібереді.
|
Кейіпкерлерді ажырата алады,
мінезі мен жеке қасиеттерін ашады Үзінділерден тілдік қолданыстарды
анықтайды.
|
Әдеби эссе жазуда
шығарма құндылығын көркемдік идеялық тұрғыда
талдайды.
|
Әдеби эссенің тақырыбын ашуда,
шығарма құндылығына талдау жасауда қиналады, ойын жүйелі
қорытындылай алмайды, эссе құрылымын сақтауда
қиналады.
|
Ә деби
эссенің тақырыбын ашуда, шығарма құндылығына талдау жасауда
қателеседі, ойын жүйелі жеткізуден қиналады, эссе құрылымын
сақтауда қателіктер жібереді.
|
Ә деби
эссенің тақырыбын ашады, шығарма құндылығын талдау жасайды, ойын
жүйелі қорытындылайды, эссе құрылымын
сақтайды.
|