Материалдар / «Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7 - сынып

«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7 - сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2018
4597
55 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



«Қазақ әдебиеті» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7 - сыныпЖылына- 68 сағат, аптасына - 2 cағат
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдеріТоқсандық сабақ ретіТақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны, коммуникативтік дағдыОқу мақсатыCағат саныМерзімі


1-тоқсан 16 сағат

1.Көне күндерден жеткен жәдігерлер1«Қыз Жібек» жыры



Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1).



1



2Жадымда жыр боп жатталды.

Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (Т/Ж3).1



3Сұлулық пен парасаттың жыршысы. Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7. Т/Ж4)Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4).1



4«Жібектің жайын сұрасаң...»Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).1



5Атадан қалған асыл сөз.

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3).1



6«Ғашықтық жөні бір бөлек».

Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне 7байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1).1



7Қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр. Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4).1



8Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).1



9Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар. Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3).1



10«Күлтегін» жазба ескерткіші.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).1



11Ғажайып туынды – «Күлтегін».Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4).1



12Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат! Бөлім бойынша жиынтық бағалау.Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1)1



13Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы.Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3)1



14Тоқсандық жиынтық бағалау 1



15«Әмірің қатты Есім хан...»

Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1)1



16Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы.Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7. Т/Ж4).1



2-тоқсан 16сағат























2.Толғауы тоқсан қызыл тіл
1Жырау бейнесі.

Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).

1



2«Жиембет пен Қазтуған, Жыраулардан сөз туған». Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4).1



3Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).1



4«Мына заман, қай заман?» Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7. Т/Ж3)1



5«Зар заман» толғауы – дәуір шындығы.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).1



6Шортанбай Қанайұлы. «Зар заман» өлеңіШығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).1



7«Зар заман – тар заман».Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).1



8Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).1



9«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы».Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).1



10Сөздің пірі – Сүйінбай.

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін (айтыскер) ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7. Б/С3).1



11Айтыстың ақиығы. Бөлім бойынша жиынтық бағалау.Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).1



12Cүйінбай – достық дәнекері.Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2).1



13Сөз бастаған хас жүйрік.Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау (7.А/И3).Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4).1



14Тоқсандық жиынтық бағалау 1



15Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).1



16Азаттық үшін күрес. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4); Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3.).1



3-тоқсан 20 сағат

3. Балалар мен үлкендер1М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).1



2«Баянның батырлығы Алашқа аян». Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3).1



3Ашу түбі – кейіс. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2); Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).1



4«Күңіреніп көкірегі нар қобыздай...» Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).1



5«Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас». Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).1



6М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).1



7Үйірін тапқан Көксерек.Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).1



8Ақ қасқыр мен Көксерек. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).1



9Аты шулы тоғыз қасқыр. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3)1



10Жалғыз жортуыл. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4)1



11Көксерек пен Аққасқаның айқасы. Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2)1



12Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала»повесі. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1)1



13Сұрапыл соғыс азабы.

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).1



14Қазақ баласының тағдырыЭпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).1



15Барлаушы СерікБөлім бойынша жиынтық бағалау.

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7. А/И4).Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1). 1



16С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).1



17Әдеппен сөйлеп әдеттен! Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3)Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).1



18Тоқсандық жиынтық бағалау 1



19Досы көпті жау алмайды. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).

1



20Ата мұраң – асыл қазынаң Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4).1



4-тоқсан 16 сағат

4.Ұрпақ тәрбиесі1М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). 1



2Әке – балаға сыншы.

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). 1



3Әке үкімі. Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2) 1



4Қайсарлық - өр рухтың символы. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3) 1



5Махамбеттің соңғы сөзі.Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).1



6Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңіӘдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).1



7«Тудық біздер көрінбейтін бұғаумен»Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).1



8Тәуелсізбін – мен бүгін!Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). 1



9Т.Әбдіктің «Қонақтар» әңгімесі. Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3).1



10Әке – бала – немере.

Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру (7.А/И1).1



11Қайтуға асыққан ұл.

Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4).1



12Көп күттірген қонақтар. Бөлім бойынша жиынтық бағалау.

Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3).1



13Құлазыған көңілӘдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4).1



14Тоқсандық жиынтық бағалау.1



15А.С. Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау(7.Т/Ж2). Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2).1



16
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ