Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар 7 - сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Қараша 2018
4597
55 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Қазақ әдебиеті» пәні бойыншакүнтізбелік-тақырыптық жоспар7 - сыныпЖылына- 68 сағат, аптасына - 2 cағат
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері | Тоқсандық сабақ реті | Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны, коммуникативтік дағды | Оқу мақсаты | Cағат саны | Мерзімі |
1-тоқсан 16 сағат | |||||
1.Көне күндерден жеткен жәдігерлер | 1 | «Қыз Жібек» жыры | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7. Т/Ж1). | 1 | |
2 | Жадымда жыр боп жатталды. | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (Т/Ж3). | 1 | ||
3 | Сұлулық пен парасаттың жыршысы. | Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7. Т/Ж4)Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4). | 1 | ||
4 | «Жібектің жайын сұрасаң...» | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). | 1 | ||
5 | Атадан қалған асыл сөз. | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысына талдау жасау (7.А/И3). | 1 | ||
6 | «Ғашықтық жөні бір бөлек». | Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (оқу мақсатының күрделілігіне 7байланысты жырдың тарихи құндылығына ғана баға беріледі.) (7.Б/С1). | 1 | ||
7 | Қазақ халқының даналығы көрініс тапқан жыр. | Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4). | 1 | ||
8 | Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры. | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2). | 1 | ||
9 | Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар. | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). | 1 | ||
10 | «Күлтегін» жазба ескерткіші. | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). | 1 | ||
11 | Ғажайып туынды – «Күлтегін». | Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4). | 1 | ||
12 | Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат! Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1) | 1 | ||
13 | Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы. | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3) | 1 | ||
14 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | |||
15 | «Әмірің қатты Есім хан...» | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1) | 1 | ||
16 | Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы. | Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7. Т/Ж4). | 1 | ||
2-тоқсан 16сағат | |||||
2.Толғауы тоқсан қызыл тіл | 1 | Жырау бейнесі. | Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | |
2 | «Жиембет пен Қазтуған, Жыраулардан сөз туған». | Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4). | 1 | ||
3 | Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | ||
4 | «Мына заман, қай заман?» | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7. Т/Ж3) | 1 | ||
5 | «Зар заман» толғауы – дәуір шындығы. | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | ||
6 | Шортанбай Қанайұлы. «Зар заман» өлеңі | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3). | 1 | ||
7 | «Зар заман – тар заман». | Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2). | 1 | ||
8 | Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі. | Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
9 | «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы». | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2). | 1 | ||
10 | Сөздің пірі – Сүйінбай. | Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін (айтыскер) ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7. Б/С3). | 1 | ||
11 | Айтыстың ақиығы. Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). | 1 | ||
12 | Cүйінбай – достық дәнекері. | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы ақын тұлғасын ашу(7.А/И2). | 1 | ||
13 | Сөз бастаған хас жүйрік. | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдау (7.А/И3).Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4). | 1 | ||
14 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | |||
15 | Ж.Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі. | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2).Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | ||
16 | Азаттық үшін күрес. | Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4); Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3.). | 1 | ||
3-тоқсан 20 сағат | |||||
3. Балалар мен үлкендер | 1 | М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | |
2 | «Баянның батырлығы Алашқа аян». | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). | 1 | ||
3 | Ашу түбі – кейіс. | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2); Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | ||
4 | «Күңіреніп көкірегі нар қобыздай...» | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | ||
5 | «Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас». | Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
6 | М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | ||
7 | Үйірін тапқан Көксерек. | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2). | 1 | ||
8 | Ақ қасқыр мен Көксерек. | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1). | 1 | ||
9 | Аты шулы тоғыз қасқыр. | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3) | 1 | ||
10 | Жалғыз жортуыл. | Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4) | 1 | ||
11 | Көксерек пен Аққасқаның айқасы. | Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2) | 1 | ||
12 | Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала»повесі. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1) | 1 | ||
13 | Сұрапыл соғыс азабы. | Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | ||
14 | Қазақ баласының тағдыры | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | ||
15 | Барлаушы СерікБөлім бойынша жиынтық бағалау. | Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7. А/И4).Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру (7.Б/С1). | 1 | ||
16 | С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | ||
17 | Әдеппен сөйлеп әдеттен! | Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3)Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау (7.Т/Ж2). | 1 | ||
18 | Тоқсандық жиынтық бағалау | 1 | |||
19 | Досы көпті жау алмайды. | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру (7.А/И1).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
20 | Ата мұраң – асыл қазынаң | Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4). | 1 | ||
4-тоқсан 16 сағат | |||||
4.Ұрпақ тәрбиесі | 1 | М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы» поэмасы. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1). | 1 | |
2 | Әке – балаға сыншы. | Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | ||
3 | Әке үкімі. | Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2) | 1 | ||
4 | Қайсарлық - өр рухтың символы. | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3) | 1 | ||
5 | Махамбеттің соңғы сөзі. | Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
6 | Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту (7.Т/Ж4). | 1 | ||
7 | «Тудық біздер көрінбейтін бұғаумен» | Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | ||
8 | Тәуелсізбін – мен бүгін! | Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау (7.А/И3).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
9 | Т.Әбдіктің «Қонақтар» әңгімесі. | Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау (7.Т/Ж1).Көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (7.Т/Ж3). | 1 | ||
10 | Әке – бала – немере. | Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру (7.А/И1). | 1 | ||
11 | Қайтуға асыққан ұл. | Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (7.А/И4). | 1 | ||
12 | Көп күттірген қонақтар. Бөлім бойынша жиынтық бағалау. | Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу (7.Б/С3). | 1 | ||
13 | Құлазыған көңіл | Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу (7.Б/С4). | 1 | ||
14 | Тоқсандық жиынтық бағалау. | 1 | |||
15 | А.С. Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі. | Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау(7.Т/Ж2). Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (7.А/И2). | 1 | ||
16
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |