Р/с | Тақырыбы | Мақсаты | Күтілетін нәтиже | Оқыту модульдері | Әдіс-тәсілдер | Ресурстар | Бағалау |
1 сабақ | 19 ғасырдың 1 жартысындағы әдебиетке шолу | Оқушылар қазақ елінің тарихи –әлеуметтік жағ – дайымен,қазақ поэзиясының көрнекті өкілдерімен танысады. | Тақырып бойынша білімді өзектілендіру; проблема жайлы өз білімдерін ұсыну; | Оқыту мен оқудағы жа- ңа тәсіл-дер/Диа- логтік оқыту/ оқыту үшін бағалау және оқуды баға- лау, оқыту- дағы басқару және көшбасшы- лық,талантты және дарынды балаларды оқыту. | Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, топтастыру стратегиясы. | Әдебиет 10 классАвторлары:С.Ч.Тұрсынғалиева «Арман-ПВ» баспасы.
Түрлі-түсті қағаз,маркер стикер,баға- лау парақшасы. | Жиын- тық бағалау, бағалау парағы. |
2 сабақ | Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы | 19ғ. қазақ поэзиясын мазмұн, тақырыптүр жағынан байыта түскен, көркемдік тәсіл тұрғысынан жаңа сатыға көтерген ақын өлеңдеріндегі адам образдары,табиғат бейнесін ұғындыру. | Ойды жүйелі жинақ тауға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп,бағалауға үйренеді.Өзге топтарды тыңдауға үйренеді.
| АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту. | Сандар арқы лы топқа бөлу,топтық жұмыс, «Тірек сөздер арқылы әңгіме»,кері байланыс, бағалау парағы. | Маркер, стикер, бағалау парағы. | Форма- тивті бағалау |
3 сабақ
| Дулат Бабатайұлы «Еспембет» дастаны
| Оқушылар Еспембет образын сомдаудағы ақынның шеберлігін түсініп, өтөткен ғасыр поэзиясына үңіледі.
| Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі.Шығарманың көркемдік ерекшелі- гін түсінеді, басты кейіпкердің келбетін біледі.дастанның мазмұнын толық меңгереді. | | Оқыту мен оқудағыжаңа тәсіл. СТО. Постер қорғау,кері байланыс, топтық жұмыс | Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, қосымша материал- дар. | Бағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы. |
4 сабақ | Махамбет Өтемісұлы «Ереулі атқа ер салмай», «Мұнар күн"өлеңдері | 19 ғ. 1 ж. халық көтерілісінің әрі көсемі, әрі жаршысы болған қайтпас қайсар батыр,жарқын талант иесі, жалынды,күрескер ақынның шығармашылық өмір жолын білгізу.Шығар- маларын оқи отырып,сын тұрғысынан ойлауға үйрету. | Махамбет өлеңдерінің негізгі мазмұнын,идеялық- тақырыптық мәнін түсінеді.Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі. |
| Смайликтер арқылы топқа бөлу, пікірталас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы кері байланыс. | Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, бағалау парақшасы, қосымша материал. | Бағалау парағы, критерий арқылы өзін-өзі бағалау. |
5сабақ
| Махамбет жырларындағы Исатай бейнесі
| Ақынның Исатай бейнесін сомдайтын өлеңдерінің мазмұнына талдау жасай отырып, Исатайдың ер жүрек, батыл,халқына жанашыр ер екендігін ашып шығу.Исатайдың тарихта болған адам екендігінен оқушыларды хабардар ету.
| Шығарманың құрылымын талдауға дағдыланады.Сөйлеу дағдыларын меңгеріп,өзіндік көзқарасын білдіреді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға үйренеді.
|
| Түстер арқылы топқа бөлу, пікір талас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы
| Түрлі-түсті қағаз,мар- кер,стикер, бағалау парақшасы.
| Жиынтық бағалау, бағалау парағы.
|
6 сабақ |
Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы |
Ақын шығармала рының тақырыбы мен идеясын ашу.Ақынның азаматтық көзқарасын айқындау. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, тіл байлығын же- тілдіру. |
Өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған шығармаларды оқып талдайды.Шортанбай Қанайұлы шығармаларының мазмұнын біледі,өз ойларымен бөлісе алады. | . |
Смайликтер арқылы топқа бөлу, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық, кері байланыс арқылы бағалау. |
7 сабақ | Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым» өлеңі
| Қазақ поэзиясын мазмұны,түрі,тақырыбы жағынан байытуда өз үлесін қосқан ақын шығармаларын оқушыларға ұғындыру.Жетісу елінің ақындары оны ұстаз, пір тұтқаныноның талантының алдында бас игенін әңгімелеу. | Ақын шығармалары- ның көркемдік ерекшеліктерін ұғынып, ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын түсінеді,өз ойларын сараптай алады. |
| Геометрия- лық фигура- лар арқылы топқа бөлу.Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.Шығарма- шылық жұ- мыс. | Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
8сабақ |
Сүйінбай – айтыс өнерінің алтын діңгегі
| Ақынның әдеби мұрасының басым көпшілігі айтыс өлеңдері ,ақындық айтыстың ірі өкілі екенін , айтыс өнеріндегі шеберлігін ұғындыру. | Оқушылардың айтыс өнері туралы білімдері кеңейеді,өз ойларын тұжырымдай біледі. |
| Топтық, жеке жұмысБББ-Білемін.Біл- дім. Білгім келеді.Сергіту. | Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшсы | Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
9сабақ | Майлықожа Сұлтанқожаұлы, Қашаған Күржіманұлы, Алмажан Азаматқызы, Мұрат Мөңкеұлы шығармашылықтары
| Аталған ақындар шығармашылығының мазмұнын,күш-құдіретін, көркемдік қуатын ашу .Ақындардың өз заманының көкейкесті мәселелерін көтере білуі және шығармаларының шындығы, заман келбеті,халық тілегі,сол заманның әлеуметтік қайшылықтарын білгізу | Шығармада бейнеленген өмір шындығы мен автор ойын таниды.Өзіне қажетті ақпаратты іріктеп алып, өңдеп, өзгелерге түсінікті етіп жеткізеді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға дағдыланады. |
| Сандар арқылы топқа бөлу. «Мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы | Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы | Топтық кері байланыс бағалау парағы |
10сабақ
|
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
| Шоқанның қырғыз елін жете зерттеуге қатысуынан,Ыстықкөл аймағының картасын түсіруге тиіс болған экспедициясының барысынан туындаған еңбегін оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау барысында түсіндіру.
| 19 ғ. қазақ әдебиеті- нің әлемдік озық деңгейде дамуына Шоқанның қосқан үлесін түсінеді.Әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын ұғынып,қосымша оқуға ұсынылған шығармаларды оқиды. |
| Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, пікірталас.
| Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы
| Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ
|
11 сабақ |
Шоқан – қазақ халқының тұңғыш ғалымы. «Қазақтың халық поэзиясының түрлері» |
Қазақ халқының тұңғыш талантты ғалымы,әдебиет зерттеушісі Шоқанның еңбектерін оқушыларға таныту.Ғалымның биік мұратын, асыл идеясын ашу.Орыстың аса көрнекті ақын-жазушылары мен ғалымдарының Шоқанды мойындауына зер салу.
|
Оқушылар өткен тарихқа үңілу арқылы Шоқанның шығармашылық мұрасының тарихымыздағы ұлттық маңызын таниды.Өз беттерінше ізденіп оқуға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп, бағалайды.
|
|
Сандар арқылы бөлу, жауапты толықтыру, зерттеуші- лік әңгіме, топта пікір алмасу.Ассоциация әдісі. |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
12сабақ
| Ыбырай Алтынсарин өмірі мен ағартушы- лық қызметі. «Өнер, білім бар жұрттар» өлеңі. | Жазушылық өмірінің ағартушылық идеясына өзектестігі,демократиялық- ағартушылық көзқарасының қалыптасуын, өлеңдегі оқудың, ғылым-білімнің пайдасының баяндалуын ұғындыру. | Оқығандарын ортаға салып талдай алады, өз ойын тұжырымдай біледі.Шығарманың тақырыбы мен идеясын аша алады. |
| Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия» | Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы | Бағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы |
13 | Ы.Алтынсарин. «Әке мен бала», «Талаптың пайдасы» әңгімелері. | Ыбырайдың қазақ балалар әдебиетін дамытушы және қазақ әңгіме жанрының негізін қалаушы екенін түсіндіру.Әңгімелерінің тәрбиелік және тәлімдік мәніне көңіл аудару. | Өлеңнің тәрбиелік мағынасын ұғынады, сыни ойлауға үйренеді, бағалау арқылы өз білім деңгейін саралайды. |
| Геометрия- лық фигура- лар арқылы топтасу.Топтық жұмыс, салыстыру. | Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы | Бағалау парағы, кері бай- ланыс. |
14
|
Шығарма «Ыбырай Алтынсарин –қазақ балалар әдебиетінің атасы. |
Мәтінді мазмұнына жуық мазмұндап жазуға үйренеді, ойын жүйелеп баяндауға машықтанады.
|
Көркем туындыға, оның кейіпкерлеріне талдау жасап, авторлық позицияны аша білуге үйренеді.
|
| Жазу дәптері | Слайд, үнтаспа | Өзін-өзі бағалау |
15
|
Кластан тыс оқу.
|
Сыни ойлау көқарасын дамыта отырып,өлеңнің мағынасын түсіну; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру;
| Өлеңдерді түсініп, мәнерлеп оқиды.АКТны тиімді пайдаланады о, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді. Өлең құрылысына талдай алады
|
| диалог әдісі, миға шабуыл, топтық жұмыс.Кубизм әдісі, топтастыру, дискуссиялық карта
| Қосымша әдебиеттер
| Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.
|
16
|
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығарма- шылық жолы.
|
Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша мәліметтерді таныстыру;Халқымыздың салт- дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу.
|
АКТны тиімді пайдалана отырып, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.
|
|
Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия»
| Ә.Қастеев. «Жас Абай»Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыҮнтаспа, слайд.
|
Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.
|