Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ әдебиеті пәнінен 10-класқа арналған орта мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Орта мерзімді жоспар 10 - класс
Р/с |
Тақырыбы |
Мақсаты |
Күтілетін нәтиже |
Оқыту модульдері |
Әдіс-тәсілдер |
Ресурстар |
Бағалау |
1 сабақ |
19 ғасырдың 1 жартысындағы әдебиетке шолу |
Оқушылар қазақ елінің тарихи –әлеуметтік жағ – дайымен,қазақ поэзиясының көрнекті өкілдерімен танысады. |
Тақырып бойынша білімді өзектілендіру; проблема жайлы өз білімдерін ұсыну; |
Оқыту мен оқудағы жа- ңа тәсіл-дер/Диа- логтік оқыту/ оқыту үшін бағалау және оқуды баға- лау, оқыту- дағы басқару және көшбасшы- лық,талантты және дарынды балаларды оқыту. |
Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, топтастыру стратегиясы. |
Әдебиет 10 класс Авторлары: С.Ч.Тұрсын ғалиева «Арман-ПВ» баспасы.
Түрлі-түсті қағаз,маркер стикер,баға- лау парақшасы. |
Жиын- тық бағалау, бағалау парағы. |
2 сабақ |
Дулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы |
19ғ. қазақ поэзиясын мазмұн, тақырып түр жағынан байыта түскен, көркемдік тәсіл тұрғысынан жаңа сатыға көтерген ақын өлеңдеріндегі адам образдары, табиғат бейнесін ұғындыру. |
Ойды жүйелі жинақ тауға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп,бағалауға үйренеді.Өзге топтарды тыңдауға үйренеді.
|
АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту. |
Сандар арқы лы топқа бөлу,топтық жұмыс, «Тірек сөздер арқылы әңгіме»,кері байланыс, бағалау парағы. |
Маркер, стикер, бағалау парағы. |
Форма- тивті бағалау |
3 сабақ
|
Дулат Бабатайұлы «Еспембет» дастаны
|
Оқушылар Еспембет образын сомдаудағы ақынның шеберлігін түсініп, өтөткен ғасыр поэзиясына үңіледі.
|
Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі.Шығарманың көркемдік ерекшелі- гін түсінеді, басты кейіпкердің келбетін біледі.дастанның мазмұнын толық меңгереді. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл. СТО. Постер қорғау,кері байланыс, топтық жұмыс |
Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, қосымша материал- дар. |
Бағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы. |
|
4 сабақ |
Махамбет Өтемісұлы «Ереулі атқа ер салмай», «Мұнар күн"өлеңдері |
19 ғ. 1 ж. халық көтерілісінің әрі көсемі, әрі жаршысы болған қайтпас қайсар батыр,жарқын талант иесі, жалынды,күрескер ақынның шығармашылық өмір жолын білгізу.Шығар- маларын оқи отырып,сын тұрғысынан ойлауға үйрету. |
Махамбет өлеңдерінің негізгі мазмұнын,идеялық- тақырыптық мәнін түсінеді.Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі. |
|
Смайликтер арқылы топқа бөлу, пікірталас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы кері байланыс. |
Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, бағалау парақшасы, қосымша материал. |
Бағалау парағы, критерий арқылы өзін-өзі бағалау. |
5 сабақ
|
Махамбет жырларындағы Исатай бейнесі
|
Ақынның Исатай бейнесін сомдайтын өлеңдерінің мазмұнына талдау жасай отырып, Исатайдың ер жүрек, батыл,халқына жанашыр ер екендігін ашып шығу.Исатайдың тарихта болған адам екендігінен оқушыларды хабардар ету. |
Шығарманың құрылымын талдауға дағдыланады. Сөйлеу дағдыларын меңгеріп,өзіндік көзқарасын білдіреді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға үйренеді. |
|
Түстер арқылы топқа бөлу, пікір талас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы
|
Түрлі-түсті қағаз,мар- кер,стикер, бағалау парақшасы.
|
Жиынтық бағалау, бағалау парағы.
|
6 сабақ |
Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы |
Ақын шығармала рының тақырыбы мен идеясын ашу.Ақынның азаматтық көзқарасын айқындау. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, тіл байлығын же- тілдіру. |
Өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған шығармаларды оқып талдайды. Шортанбай Қанайұлы шығармаларының мазмұнын біледі,өз ойларымен бөлісе алады. |
. |
Смайликтер арқылы топқа бөлу, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық, кері байланыс арқылы бағалау. |
7 сабақ |
Сүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым» өлеңі
|
Қазақ поэзиясын мазмұны,түрі,тақырыбы жағынан байытуда өз үлесін қосқан ақын шығармаларын оқушыларға ұғындыру. Жетісу елінің ақындары оны ұстаз, пір тұтқанын оның талантының алдында бас игенін әңгімелеу. |
Ақын шығармалары- ның көркемдік ерекшеліктерін ұғынып, ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын түсінеді,өз ойларын сараптай алады. |
|
Геометрия- лық фигура- лар арқылы топқа бөлу. Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар. Шығарма- шылық жұ- мыс. |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
8 сабақ |
Сүйінбай – айтыс өнерінің алтын діңгегі
|
Ақынның әдеби мұрасының басым көпшілігі айтыс өлеңдері ,ақындық айтыстың ірі өкілі екенін , айтыс өнеріндегі шеберлігін ұғындыру. |
Оқушылардың айтыс өнері туралы білімдері кеңейеді,өз ойларын тұжырымдай біледі. |
|
Топтық, жеке жұмыс БББ- Білемін.Біл- дім. Білгім келеді. Сергіту. |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшсы |
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
9 сабақ |
Майлықожа Сұлтанқожаұлы, Қашаған Күржіманұлы, Алмажан Азаматқызы, Мұрат Мөңкеұлы шығармашылықтары
|
Аталған ақындар шығармашылығының мазмұнын,күш-құдіретін, көркемдік қуатын ашу . Ақындардың өз заманының көкейкесті мәселелерін көтере білуі және шығармаларының шындығы, заман келбеті,халық тілегі,сол заманның әлеуметтік қайшылықтарын білгізу |
Шығармада бейнеленген өмір шындығы мен автор ойын таниды.Өзіне қажетті ақпаратты іріктеп алып, өңдеп, өзгелерге түсінікті етіп жеткізеді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға дағдыланады. |
|
Сандар арқылы топқа бөлу. «Мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық кері байланыс бағалау парағы |
10 сабақ
|
Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»
|
Шоқанның қырғыз елін жете зерттеуге қатысуынан,Ыстықкөл аймағының картасын түсіруге тиіс болған экспедициясының барысынан туындаған еңбегін оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау барысында түсіндіру.
|
19 ғ. қазақ әдебиеті- нің әлемдік озық деңгейде дамуына Шоқанның қосқан үлесін түсінеді. Әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын ұғынып,қосымша оқуға ұсынылған шығармаларды оқиды. |
|
Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, пікірталас.
|
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы
|
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ
|
11 сабақ |
Шоқан – қазақ халқының тұңғыш ғалымы. «Қазақтың халық поэзиясының түрлері» |
Қазақ халқының тұңғыш талантты ғалымы,әдебиет зерттеушісі Шоқанның еңбектерін оқушыларға таныту.Ғалымның биік мұратын, асыл идеясын ашу.Орыстың аса көрнекті ақын-жазушылары мен ғалым дарының Шоқанды мойындауына зер салу. |
Оқушылар өткен тарихқа үңілу арқылы Шоқанның шығармашылық мұрасының тарихымыздағы ұлттық маңызын таниды.Өз беттерінше ізденіп оқуға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп, бағалайды. |
|
Сандар арқылы бөлу, жауапты толықтыру, зерттеуші- лік әңгіме, топта пікір алмасу. Ассоциация әдісі. |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ |
12 сабақ
|
Ыбырай Алтынсарин өмірі мен ағартушы- лық қызметі. «Өнер, білім бар жұрттар» өлеңі. |
Жазушылық өмірінің ағартушылық идеясына өзектестігі,демократиялық- ағартушылық көзқарасының қалыптасуын, өлеңдегі оқудың, ғылым-білімнің пайдасының баяндалуын ұғындыру. |
Оқығандарын ортаға салып талдай алады, өз ойын тұжырымдай біледі. Шығарманың тақырыбы мен идеясын аша алады. |
|
Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия» |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Бағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы |
13 |
Ы.Алтынсарин. «Әке мен бала», «Талаптың пайдасы» әңгімелері. |
Ыбырайдың қазақ балалар әдебиетін дамытушы және қазақ әңгіме жанрының негізін қалаушы екенін түсіндіру.Әңгімелерінің тәрбиелік және тәлімдік мәніне көңіл аудару. |
Өлеңнің тәрбиелік мағынасын ұғынады, сыни ойлауға үйренеді, бағалау арқылы өз білім деңгейін саралайды. |
|
Геометрия- лық фигура- лар арқылы топтасу. Топтық жұмыс, салыстыру. |
Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы |
Бағалау парағы, кері бай- ланыс. |
14
|
Шығарма «Ыбырай Алтынсарин –қазақ балалар әдебиетінің атасы. |
Мәтінді мазмұнына жуық мазмұндап жазуға үйренеді, ойын жүйелеп баяндауға машықтанады. |
Көркем туындыға, оның кейіпкерлеріне талдау жасап, авторлық позицияны аша білуге үйренеді.
|
|
Жазу дәптері |
Слайд, үнтаспа |
Өзін-өзі бағалау |
15
|
Кластан тыс оқу.
|
Сыни ойлау көқарасын дамыта отырып,өлеңнің мағынасын түсіну; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру;
|
Өлеңдерді түсініп, мәнерлеп оқиды. АКТны тиімді пайдаланады о, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді. Өлең құрылысына талдай алады
|
|
диалог әдісі, миға шабуыл, топтық жұмыс. Кубизм әдісі, топтастыру, дискуссиялық карта
|
Қосымша әдебиеттер
|
Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.
|
16
|
Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығарма- шылық жолы.
|
Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша мәліметтерді таныстыру; Халқымыздың салт- дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу.
|
АКТны тиімді пайдалана отырып, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді. |
|
Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия»
|
Ә.Қастеев. «Жас Абай» Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы Үнтаспа, слайд.
|
Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.
|