Материалдар / Қазақ әдебиеті пәнінен 10-класқа арналған орта мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ әдебиеті пәнінен 10-класқа арналған орта мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
19ғ. қазақ поэзиясын мазмұндау, тақырып, түр жағынан байыта түскен, көркемдік тәсіл тұрғысынан жаңа сатыға көтерген ақын өлеңдеріндегі адам образдары, табиғат бейнесін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
436
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Орта мерзімді жоспар 10 - класс

Р/сТақырыбы Мақсаты Күтілетін нәтиже Оқыту модульдері Әдіс-тәсілдер Ресурстар Бағалау
1 сабақ19 ғасырдың 1 жартысындағы әдебиетке шолуОқушылар қазақ елінің тарихи –әлеуметтік жағ – дайымен,қазақ поэзиясының көрнекті өкілдерімен танысады. Тақырып бойынша білімді өзектілендіру; проблема жайлы өз білімдерін ұсыну; Оқыту мен оқудағы жа- ңа тәсіл-дер/Диа- логтік оқыту/ оқыту үшін бағалау және оқуды баға- лау, оқыту- дағы басқару және көшбасшы- лық,талантты және дарынды балаларды оқыту.Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, топтастыру стратегиясы.Әдебиет 10 классАвторлары:С.Ч.Тұрсынғалиева «Арман-ПВ» баспасы.

Түрлі-түсті қағаз,маркер стикер,баға- лау парақшасы.
Жиын- тық бағалау, бағалау парағы.
2 сабақДулат Бабатайұлының өмірі мен шығармашылығы19ғ. қазақ поэзиясын мазмұн, тақырыптүр жағынан байыта түскен, көркемдік тәсіл тұрғысынан жаңа сатыға көтерген ақын өлеңдеріндегі адам образдары,табиғат бейнесін ұғындыру.Ойды жүйелі жинақ тауға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп,бағалауға үйренеді.Өзге топтарды тыңдауға үйренеді.





АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету,жас ерекшелік- теріне сәйкес оқыту.Сандар арқы лы топқа бөлу,топтық жұмыс, «Тірек сөздер арқылы әңгіме»,кері байланыс, бағалау парағы.Маркер, стикер, бағалау парағы.Форма- тивті бағалау
3 сабақ







Дулат Бабатайұлы «Еспембет» дастаны









Оқушылар Еспембет образын сомдаудағы ақынның шеберлігін түсініп, өтөткен ғасыр поэзиясына үңіледі.



Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі.Шығарманың көркемдік ерекшелі- гін түсінеді, басты кейіпкердің келбетін біледі.дастанның мазмұнын толық меңгереді. Оқыту мен оқудағыжаңа тәсіл. СТО. Постер қорғау,кері байланыс, топтық жұмыс Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, қосымша материал- дар.Бағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы.








4 сабақ
Махамбет Өтемісұлы «Ереулі атқа ер салмай», «Мұнар күн"өлеңдері19 ғ. 1 ж. халық көтерілісінің әрі көсемі, әрі жаршысы болған қайтпас қайсар батыр,жарқын талант иесі, жалынды,күрескер ақынның шығармашылық өмір жолын білгізу.Шығар- маларын оқи отырып,сын тұрғысынан ойлауға үйрету.Махамбет өлеңдерінің негізгі мазмұнын,идеялық- тақырыптық мәнін түсінеді.Өзіндік ойын ортақ пікірге тоғыстыра біледі.

Смайликтер арқылы топқа бөлу, пікірталас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы кері байланыс.Түрлі-түсті қағаз,мар- кер, стикер, бағалау парақшасы, қосымша материал.Бағалау парағы, критерий арқылы өзін-өзі бағалау.
5сабақ



















Махамбет жырларындағы Исатай бейнесі



















Ақынның Исатай бейнесін сомдайтын өлеңдерінің мазмұнына талдау жасай отырып, Исатайдың ер жүрек, батыл,халқына жанашыр ер екендігін ашып шығу.Исатайдың тарихта болған адам екендігінен оқушыларды хабардар ету.

Шығарманың құрылымын талдауға дағдыланады.Сөйлеу дағдыларын меңгеріп,өзіндік көзқарасын білдіреді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға үйренеді.



Түстер арқылы топқа бөлу, пікір талас, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы









Түрлі-түсті қағаз,мар- кер,стикер, бағалау парақшасы.















Жиынтық бағалау, бағалау парағы.























6 сабақ


Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауы




Ақын шығармала рының тақырыбы мен идеясын ашу.Ақынның азаматтық көзқарасын айқындау. Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, тіл байлығын же- тілдіру.




Өзіндік ізденіс жұмыстарына ұсынылған шығармаларды оқып талдайды.Шортанбай Қанайұлы шығармаларының мазмұнын біледі,өз ойларымен бөлісе алады.
.



Смайликтер арқылы топқа бөлу, «мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы




Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы




Топтық, кері байланыс арқылы бағалау.
7 сабақСүйінбай Аронұлы «Бөрілі менің байрағым» өлеңі



Қазақ поэзиясын мазмұны,түрі,тақырыбы жағынан байытуда өз үлесін қосқан ақын шығармаларын оқушыларға ұғындыру.Жетісу елінің ақындары оны ұстаз, пір тұтқаныноның талантының алдында бас игенін әңгімелеу.Ақын шығармалары- ның көркемдік ерекшеліктерін ұғынып, ұлттық мұра ретінде танылған үздік шығармалардың тарихи сипатын, маңызын түсінеді,өз ойларын сараптай алады.



























Геометрия- лық фигура- лар арқылы топқа бөлу.Диалогтық оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтар.Шығарма- шылық жұ- мыс.Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыТоптық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ
8сабақ

Сүйінбай – айтыс өнерінің алтын діңгегі











Ақынның әдеби мұрасының басым көпшілігі айтыс өлеңдері ,ақындық айтыстың ірі өкілі екенін , айтыс өнеріндегі шеберлігін ұғындыру.Оқушылардың айтыс өнері туралы білімдері кеңейеді,өз ойларын тұжырымдай біледі.

Топтық, жеке жұмысБББ-Білемін.Біл- дім. Білгім келеді.Сергіту.Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшсыТоптық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ
9сабақМайлықожа Сұлтанқожаұлы, Қашаған Күржіманұлы, Алмажан Азаматқызы, Мұрат Мөңкеұлы шығармашылықтары



Аталған ақындар шығармашылығының мазмұнын,күш-құдіретін, көркемдік қуатын ашу .Ақындардың өз заманының көкейкесті мәселелерін көтере білуі және шығармаларының шындығы, заман келбеті,халық тілегі,сол заманның әлеуметтік қайшылықтарын білгізуШығармада бейнеленген өмір шындығы мен автор ойын таниды.Өзіне қажетті ақпаратты іріктеп алып, өңдеп, өзгелерге түсінікті етіп жеткізеді.Топ мүшелерінің пікірін тыңдауға дағдыланады.

Сандар арқылы топқа бөлу. «Мәліметті толықтыру» топтастыру стратегиясы Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыТоптық кері байланыс бағалау парағы
10сабақ





















Шоқан Уәлиханов «Ыстықкөл күнделігі»

















Шоқанның қырғыз елін жете зерттеуге қатысуынан,Ыстықкөл аймағының картасын түсіруге тиіс болған экспедициясының барысынан туындаған еңбегін оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау барысында түсіндіру.





19 ғ. қазақ әдебиеті- нің әлемдік озық деңгейде дамуына Шоқанның қосқан үлесін түсінеді.Әдебиеттің өзге ғылымдармен сабақтастығын ұғынып,қосымша оқуға ұсынылған шығармаларды оқиды.

























Түс қағаздары- мен топқа бөлу,миға шабуыл, пікірталас.













Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы













Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ



















11 сабақ


Шоқан – қазақ халқының тұңғыш ғалымы. «Қазақтың халық поэзиясының түрлері»


Қазақ халқының тұңғыш талантты ғалымы,әдебиет зерттеушісі Шоқанның еңбектерін оқушыларға таныту.Ғалымның биік мұратын, асыл идеясын ашу.Орыстың аса көрнекті ақын-жазушылары мен ғалымдарының Шоқанды мойындауына зер салу.



Оқушылар өткен тарихқа үңілу арқылы Шоқанның шығармашылық мұрасының тарихымыздағы ұлттық маңызын таниды.Өз беттерінше ізденіп оқуға үйренеді.Өз біліміне есеп беріп, бағалайды.





Сандар арқылы бөлу, жауапты толықтыру, зерттеуші- лік әңгіме, топта пікір алмасу.Ассоциация әдісі.


Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасы


Топтық, өзара, өзін-өзі бағалау, мадақтау, үш шапалақ
12сабақ











Ыбырай Алтынсарин өмірі мен ағартушы- лық қызметі. «Өнер, білім бар жұрттар» өлеңі. Жазушылық өмірінің ағартушылық идеясына өзектестігі,демократиялық- ағартушылық көзқарасының қалыптасуын, өлеңдегі оқудың, ғылым-білімнің пайдасының баяндалуын ұғындыру.Оқығандарын ортаға салып талдай алады, өз ойын тұжырымдай біледі.Шығарманың тақырыбы мен идеясын аша алады.

Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия»Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыБағалау парағы, топ басшы- сының бағалауы
13Ы.Алтынсарин. «Әке мен бала», «Талаптың пайдасы» әңгімелері.Ыбырайдың қазақ балалар әдебиетін дамытушы және қазақ әңгіме жанрының негізін қалаушы екенін түсіндіру.Әңгімелерінің тәрбиелік және тәлімдік мәніне көңіл аудару.Өлеңнің тәрбиелік мағынасын ұғынады, сыни ойлауға үйренеді, бағалау арқылы өз білім деңгейін саралайды.

Геометрия- лық фигура- лар арқылы топтасу.Топтық жұмыс, салыстыру.Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыБағалау парағы, кері бай- ланыс.


14





Шығарма «Ыбырай Алтынсарин –қазақ балалар әдебиетінің атасы.


Мәтінді мазмұнына жуық мазмұндап жазуға үйренеді, ойын жүйелеп баяндауға машықтанады.



Көркем туындыға, оның кейіпкерлеріне талдау жасап, авторлық позицияны аша білуге үйренеді.







Жазу дәптеріСлайд, үнтаспаӨзін-өзі бағалау


15



































Кластан тыс оқу.

































Сыни ойлау көқарасын дамыта отырып,өлеңнің мағынасын түсіну; жағдаятты шешу арқылы сабаққа қызығушылығын арттыру; білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер диалогтік оқытуды қолдану арқылы негізгі идеяны түсіну; өз бетімен жұмыс жасау барысында қабілетті оқушыны табу; жас ерекшелігін ескеру;



Өлеңдерді түсініп, мәнерлеп оқиды.АКТны тиімді пайдаланады о, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді. Өлең құрылысына талдай алады











































диалог әдісі, миға шабуыл, топтық жұмыс.Кубизм әдісі, топтастыру, дискуссиялық карта















Қосымша әдебиеттер































Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.

































16

























Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығарма- шылық жолы.



















Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы қосымша мәліметтерді таныстыру;Халқымыздың салт- дәстүрін құрметтей білуге тәрбиелеу.













АКТны тиімді пайдалана отырып, ақын өмірі мен шығармашылығы туралы мағлұмат ала алады. білетіндерін, нені білу керектігін кері байланыс парағына түсіреді.



































Топтастыру, өзара оқыту, АКТ-ны пайдалану, жұптық, жеке жұмыс «Картогра- фия»





Ә.Қастеев. «Жас Абай»Түрлі-түсті қағаздар, маркер, стикер, бағалау парақшасыҮнтаспа, слайд.













Өзара бағалау, өзін-өзі бағалау, жұптық, топтық бағалау.















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!