Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Икишева Айгерим Ерболовна Тыңдаушының портфолиосы «Б» Бөлімі

    Қарағанды обл. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу

    және сараптау» бойынша курстар



    4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


    Ұзақтығы – 40 минут

    Түсіну және жауап беру – 10мин

    Анализ және интерпретация – 10мин

    Бағалау және салыстыру -20 минут

    Балл саны -30


    Тапсырмалар түрлері

    Бір таңдауы бар жабық сұрақтар;

    Көп таңдауы бар жабық сұрақтар;

    Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар;

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін ашық сұрақтар



    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен, 9 тапсырмадан тұрады:

    бірінші бөлім – түсіну және жауап беру;

    екінші бөлім – анализ және интерпретация

    үшінші – бағалау және салыстыру тексеруге арналған










    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма

    Қамтылған мақсаттар

    Тапсырма түрлері

    Тапсырмалар сипаттамасы

    Орындау уақыты

    Балл

    1-5

    8.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

    8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

    8.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

    Бір дұрыс жауабын таңдау/жабық сұрақтар





    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

    Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

    Кестедегі тапсырмаларды дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді

    Үзіндіден кейіпкер монологын өз ойымен аяқтайды.

    10

    5

    6-8

    8.2.1.1. Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    8.2.2.1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау

    Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Оқушылар оқығаншығармалары негізінде берілген тапсырмаларды орындайды, өз ойын ашып жазады.

    Автор бейнесіне талдау жасап, ойын 4-5 сөйлемнен жазады.

    Шығарманың тілдік қолданысына талдау жасайды.

    10

    15

    9

    8.3.3.1. Шығарманың көркемдік – идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін тапсырма

    Берілген тақырыптардың біріне өз көзқарасын дәлелдеп, құндылығын талдап, жазба жұмысын жазады.

    20

    10

    Барлығы




    40 минут

    30


    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Тапсырмалар және балл қою кестесі үлгісі



    1-бөлім

    1.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының жанр түрін анықтаңыз

    А. әңгіме

    В. драма

    С. лирика

    Д. поэзия

    Е.фантастика [1]

    2. Т.Ахановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі оқиғаның сюжеттік желісін сәйкестендіріңіз

    №

    Оқиғаның сюжеттік желісі

    Сәйкестендіру

    Жауаптары

    1

    басталуы


    А. Нардың иіп, сүт шығуы

    2

    байланысы


    В. Жолаушылардың қараша үйге түсуі

    3

    дамуы


    С. Жалғыз нарға кезігу

    4

    шиеленісуі


    D.Күйшінің жолын жас жігітке беруі

    5

    шарықтану шегі

    кульминация


    Е. «Нар идерген» күйінің өмірге келуі

    6

    шешімі


    F. Екі салт аттының жолға шығуы




    G. Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салу


    [1]

    3. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасынан алынған үзіндеден пролог пен эпилог және мінездеудің қайсысы кездеседі ?


    «Оразымбет тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісіден дәл осындай жүрек қылын шертетін нәзік күй шығады деп ойламап едім.Ол ұстазының бетіне қарап, оны жаңа көргендей болды. Терең әжімді, ашаң жүзіне жастық балғын нұр жүгіріп, кішілеу өткір көзі дымқыл тартып, Естемес балқып тұр екен.Салалы ұзын саусағы буынсыз болып кеткендей, жібектей майысып,жыпылдап барады»

    А. пролог,жанама мінездеу

    В. пролог,тура мінездеу

    С. пролог,салыстырмалы

    Д. эпилог, тура мінездеу

    Е. эпилог, жанама мінездеу [1]


    4. Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы мен пафосын анықтаңыз.

    А. Адамдың өз қолымен жасалынған қасіретінің салмағы.

    В. Қасіреттен зардап шеккен жандар

    С. Семей полигонының елге тигізген зардабы.

    Д. Ядролық сынақтардың зардаптары

    Е. Мүгедегінен, жетімдігінен жуасып қалған қыз тағдыры [1]


    5. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Ләйлә-қыздың тағдыры арқылы «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы қандай?

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________


    2. Шығармада автор «Қатира» кейіпкерді сомдауда қандай мінездеулерді қолданған? Мысал келтіріп ойыңызды дәлелдеңіз.

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]


    2-бөлім

    6.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасындағы автор бейнесіне талдау жасап, ойыңызды 2-3 сөйлеммен жазыңыз. [5]

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    7. «Сен құрсақта жатқанда Дегелең тауының түбінен жер астын дүмпілдетіп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Іңгәләп, бесікте жатқан сен талай рет сол жарылыстан қорқып,шыр етіп, қолды-аяққа тұрмай безілдеп кетуші едің. Сол әдетің ес білгенше қалмап еді....» Композицияның бөлігіндегі оқиғаны тұтастан бөлшекке қарай талдаңыз. Талдауыңызды негіздеңіз. Ойыңызды 3-4 сөйлеммен жазыңыз.

    [5] __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    8. Ж.Сахиевтің «Дабыл» фантастикалық әңгімесінен кейіпкерлерді сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып, тілдік қолданысына талдау жасаңыз. [5]


    Тілдік қолданыстар

    Шығармадан мысалдар

    Басқа тілден енген сөздер


    диалог


    Монолог


    Мақал-мәтелдер


    Тұрақты тіркестер





    3-бөлім

    9. Тақырыптарының бірін таңдап, шығарманың көркемдік құндылығын талдап, әдеби эссе жазыңыз. (150-160сөз) [10] 1.«Семей полигоны – Қазақстан ядролық қасіреті»

    2. «Фантастикалық шығармадағы бүгінгі заман бейнесі» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




    Балл қою кестесі

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    А

    1

    5

    2

    1-F, 2-C, 3-B, 4-G, 5-DA, 6-E

    1

    3

    В

    1

    4

    С

    1

    5

    Сұрақтарға жауап береді, өз ойын білдіреді

    1

    6


    Автор бейнесін талдайды;

    1

    15

    Өз ойын дәлелдейді;

    1

    4-5 сөйлеммен ойын түйіндейді;

    1

    Тілдік құралдарды орынды қолданады;

    1

    Шығармадан мысалдар келтіреді;

    1

    7

    Берілген үзіндіден қолданып, логикалық қорытынды жасайды;

    1

    Өз көзқарасын білдіреді;

    1

    Кейіпкер бейнесін ашады;

    1

    Тілдік құралдарды қолданады;

    1

    Ойын жүйелі жазады;

    1

    8<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Икишева Айгерим Ерболовна
    30 Қазан 2020
    3783
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жиынтық бағалау тапсырмасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Икишева Айгерим Ерболовна Тыңдаушының портфолиосы «Б» Бөлімі

    Қарағанды обл. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу

    және сараптау» бойынша курстар



    4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


    Ұзақтығы – 40 минут

    Түсіну және жауап беру – 10мин

    Анализ және интерпретация – 10мин

    Бағалау және салыстыру -20 минут

    Балл саны -30


    Тапсырмалар түрлері

    Бір таңдауы бар жабық сұрақтар;

    Көп таңдауы бар жабық сұрақтар;

    Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар;

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін ашық сұрақтар



    Жиынтық бағалаудың құрылымы

    Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен, 9 тапсырмадан тұрады:

    бірінші бөлім – түсіну және жауап беру;

    екінші бөлім – анализ және интерпретация

    үшінші – бағалау және салыстыру тексеруге арналған










    Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


    Тапсырма

    Қамтылған мақсаттар

    Тапсырма түрлері

    Тапсырмалар сипаттамасы

    Орындау уақыты

    Балл

    1-5

    8.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

    8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

    8.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

    Бір дұрыс жауабын таңдау/жабық сұрақтар





    Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

    Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

    Кестедегі тапсырмаларды дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді

    Үзіндіден кейіпкер монологын өз ойымен аяқтайды.

    10

    5

    6-8

    8.2.1.1. Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

    8.2.2.1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау

    Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

    Оқушылар оқығаншығармалары негізінде берілген тапсырмаларды орындайды, өз ойын ашып жазады.

    Автор бейнесіне талдау жасап, ойын 4-5 сөйлемнен жазады.

    Шығарманың тілдік қолданысына талдау жасайды.

    10

    15

    9

    8.3.3.1. Шығарманың көркемдік – идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

    Жазбаша толық жауапты қажет ететін тапсырма

    Берілген тақырыптардың біріне өз көзқарасын дәлелдеп, құндылығын талдап, жазба жұмысын жазады.

    20

    10

    Барлығы




    40 минут

    30


    «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

    Тапсырмалар және балл қою кестесі үлгісі



    1-бөлім

    1.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының жанр түрін анықтаңыз

    А. әңгіме

    В. драма

    С. лирика

    Д. поэзия

    Е.фантастика [1]

    2. Т.Ахановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі оқиғаның сюжеттік желісін сәйкестендіріңіз

    №

    Оқиғаның сюжеттік желісі

    Сәйкестендіру

    Жауаптары

    1

    басталуы


    А. Нардың иіп, сүт шығуы

    2

    байланысы


    В. Жолаушылардың қараша үйге түсуі

    3

    дамуы


    С. Жалғыз нарға кезігу

    4

    шиеленісуі


    D.Күйшінің жолын жас жігітке беруі

    5

    шарықтану шегі

    кульминация


    Е. «Нар идерген» күйінің өмірге келуі

    6

    шешімі


    F. Екі салт аттының жолға шығуы




    G. Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салу


    [1]

    3. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасынан алынған үзіндеден пролог пен эпилог және мінездеудің қайсысы кездеседі ?


    «Оразымбет тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісіден дәл осындай жүрек қылын шертетін нәзік күй шығады деп ойламап едім.Ол ұстазының бетіне қарап, оны жаңа көргендей болды. Терең әжімді, ашаң жүзіне жастық балғын нұр жүгіріп, кішілеу өткір көзі дымқыл тартып, Естемес балқып тұр екен.Салалы ұзын саусағы буынсыз болып кеткендей, жібектей майысып,жыпылдап барады»

    А. пролог,жанама мінездеу

    В. пролог,тура мінездеу

    С. пролог,салыстырмалы

    Д. эпилог, тура мінездеу

    Е. эпилог, жанама мінездеу [1]


    4. Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы мен пафосын анықтаңыз.

    А. Адамдың өз қолымен жасалынған қасіретінің салмағы.

    В. Қасіреттен зардап шеккен жандар

    С. Семей полигонының елге тигізген зардабы.

    Д. Ядролық сынақтардың зардаптары

    Е. Мүгедегінен, жетімдігінен жуасып қалған қыз тағдыры [1]


    5. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға жауап беріңіз.

    1. Ләйлә-қыздың тағдыры арқылы «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы қандай?

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________


    2. Шығармада автор «Қатира» кейіпкерді сомдауда қандай мінездеулерді қолданған? Мысал келтіріп ойыңызды дәлелдеңіз.

    ___________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]


    2-бөлім

    6.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасындағы автор бейнесіне талдау жасап, ойыңызды 2-3 сөйлеммен жазыңыз. [5]

    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    7. «Сен құрсақта жатқанда Дегелең тауының түбінен жер астын дүмпілдетіп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Іңгәләп, бесікте жатқан сен талай рет сол жарылыстан қорқып,шыр етіп, қолды-аяққа тұрмай безілдеп кетуші едің. Сол әдетің ес білгенше қалмап еді....» Композицияның бөлігіндегі оқиғаны тұтастан бөлшекке қарай талдаңыз. Талдауыңызды негіздеңіз. Ойыңызды 3-4 сөйлеммен жазыңыз.

    [5] __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    8. Ж.Сахиевтің «Дабыл» фантастикалық әңгімесінен кейіпкерлерді сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып, тілдік қолданысына талдау жасаңыз. [5]


    Тілдік қолданыстар

    Шығармадан мысалдар

    Басқа тілден енген сөздер


    диалог


    Монолог


    Мақал-мәтелдер


    Тұрақты тіркестер





    3-бөлім

    9. Тақырыптарының бірін таңдап, шығарманың көркемдік құндылығын талдап, әдеби эссе жазыңыз. (150-160сөз) [10] 1.«Семей полигоны – Қазақстан ядролық қасіреті»

    2. «Фантастикалық шығармадағы бүгінгі заман бейнесі» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




    Балл қою кестесі

    №

    Жауап

    Балл

    Қосымша ақпарат

    1

    А

    1

    5

    2

    1-F, 2-C, 3-B, 4-G, 5-DA, 6-E

    1

    3

    В

    1

    4

    С

    1

    5

    Сұрақтарға жауап береді, өз ойын білдіреді

    1

    6


    Автор бейнесін талдайды;

    1

    15

    Өз ойын дәлелдейді;

    1

    4-5 сөйлеммен ойын түйіндейді;

    1

    Тілдік құралдарды орынды қолданады;

    1

    Шығармадан мысалдар келтіреді;

    1

    7

    Берілген үзіндіден қолданып, логикалық қорытынды жасайды;

    1

    Өз көзқарасын білдіреді;

    1

    Кейіпкер бейнесін ашады;

    1

    Тілдік құралдарды қолданады;

    1

    Ойын жүйелі жазады;

    1

    8<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Авторлық бағдарлама 8 сынып
    30.10.2020
    3783
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Икишева Айгерим Ерболовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации