Материалдар / «Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жиынтық бағалау тапсырмасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
3261
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Икишева Айгерим Ерболовна Тыңдаушының портфолиосы «Б» Бөлімі

Қарағанды обл. «ПШО» ЖМ филиалы «Бағалау тапсырмаларын әзірлеу

және сараптау» бойынша курстар



4- ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ


Ұзақтығы – 40 минут

Түсіну және жауап беру – 10мин

Анализ және интерпретация – 10мин

Бағалау және салыстыру -20 минут

Балл саны -30


Тапсырмалар түрлері

Бір таңдауы бар жабық сұрақтар;

Көп таңдауы бар жабық сұрақтар;

Қысқа жауапты қажет ететін ашық сұрақтар;

Жазбаша толық жауапты қажет ететін ашық сұрақтар



Жиынтық бағалаудың құрылымы

Тоқсандық жиынтық бағалаудың нұсқасы 3 бөлімнен, 9 тапсырмадан тұрады:

бірінші бөлім – түсіну және жауап беру;

екінші бөлім – анализ және интерпретация

үшінші – бағалау және салыстыру тексеруге арналған










Тоқсандық жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы


Тапсырма

Қамтылған мақсаттар

Тапсырма түрлері

Тапсырмалар сипаттамасы

Орындау уақыты

Балл

1-5

8.1.1.1.Әдеби шығарманың жанрына байланысты сюжеттік желілерін, эпилог, прологтарды анықтау

8.1.2.1. Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу

8.1.3.1. Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

Бір дұрыс жауабын таңдау/жабық сұрақтар





Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтар

Тапсырма жеке орындалады. Оқушылар оқыған шығармалары негізінде берілген сұрақтарға жауап береді.

Кестедегі тапсырмаларды дұрыс жауаптармен сәйкестендіреді

Үзіндіден кейіпкер монологын өз ойымен аяқтайды.

10

5

6-8

8.2.1.1. Композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау.

8.2.2.1. Автор бейнесі мен кейіпкерлер қарым-қатынасының тілдік көрінісін талдау

Қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар

Оқушылар оқығаншығармалары негізінде берілген тапсырмаларды орындайды, өз ойын ашып жазады.

Автор бейнесіне талдау жасап, ойын 4-5 сөйлемнен жазады.

Шығарманың тілдік қолданысына талдау жасайды.

10

15

9

8.3.3.1. Шығарманың көркемдік – идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

Жазбаша толық жауапты қажет ететін тапсырма

Берілген тақырыптардың біріне өз көзқарасын дәлелдеп, құндылығын талдап, жазба жұмысын жазады.

20

10

Барлығы




40 минут

30


«Қазақ әдебиеті» пәнінен 4- тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмалары

Тапсырмалар және балл қою кестесі үлгісі



1-бөлім

1.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының жанр түрін анықтаңыз

А. әңгіме

В. драма

С. лирика

Д. поэзия

Е.фантастика [1]

2. Т.Ахановтың «Күй аңызы» әңгімесіндегі оқиғаның сюжеттік желісін сәйкестендіріңіз

Оқиғаның сюжеттік желісі

Сәйкестендіру

Жауаптары

1

басталуы


А. Нардың иіп, сүт шығуы

2

байланысы


В. Жолаушылардың қараша үйге түсуі

3

дамуы


С. Жалғыз нарға кезігу

4

шиеленісуі


D.Күйшінің жолын жас жігітке беруі

5

шарықтану шегі

кульминация


Е. «Нар идерген» күйінің өмірге келуі

6

шешімі


F. Екі салт аттының жолға шығуы




G. Шал мен Естеместің бір-біріне қолқа салу


[1]

3. Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасынан алынған үзіндеден пролог пен эпилог және мінездеудің қайсысы кездеседі ?


«Оразымбет тарамыс денелі, қатқыл өңді, егде кісіден дәл осындай жүрек қылын шертетін нәзік күй шығады деп ойламап едім.Ол ұстазының бетіне қарап, оны жаңа көргендей болды. Терең әжімді, ашаң жүзіне жастық балғын нұр жүгіріп, кішілеу өткір көзі дымқыл тартып, Естемес балқып тұр екен.Салалы ұзын саусағы буынсыз болып кеткендей, жібектей майысып,жыпылдап барады»

А. пролог,жанама мінездеу

В. пролог,тура мінездеу

С. пролог,салыстырмалы

Д. эпилог, тура мінездеу

Е. эпилог, жанама мінездеу [1]


4. Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы мен пафосын анықтаңыз.

А. Адамдың өз қолымен жасалынған қасіретінің салмағы.

В. Қасіреттен зардап шеккен жандар

С. Семей полигонының елге тигізген зардабы.

Д. Ядролық сынақтардың зардаптары

Е. Мүгедегінен, жетімдігінен жуасып қалған қыз тағдыры [1]


5. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға жауап беріңіз.

1. Ләйлә-қыздың тағдыры арқылы «Мәңгілік бала бейне» шығармасының идеясы қандай?

___________________________________________________________________________________________________________________________________


2. Шығармада автор «Қатира» кейіпкерді сомдауда қандай мінездеулерді қолданған? Мысал келтіріп ойыңызды дәлелдеңіз.

___________________________________________________________________________________________________________________________________ [1]


2-бөлім

6.Т.Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасындағы автор бейнесіне талдау жасап, ойыңызды 2-3 сөйлеммен жазыңыз. [5]

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


7. «Сен құрсақта жатқанда Дегелең тауының түбінен жер астын дүмпілдетіп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Іңгәләп, бесікте жатқан сен талай рет сол жарылыстан қорқып,шыр етіп, қолды-аяққа тұрмай безілдеп кетуші едің. Сол әдетің ес білгенше қалмап еді....» Композицияның бөлігіндегі оқиғаны тұтастан бөлшекке қарай талдаңыз. Талдауыңызды негіздеңіз. Ойыңызды 3-4 сөйлеммен жазыңыз.

[5] __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


8. Ж.Сахиевтің «Дабыл» фантастикалық әңгімесінен кейіпкерлерді сипаттайтын сөз тіркестері мен сөйлемдерді тауып, тілдік қолданысына талдау жасаңыз. [5]


Тілдік қолданыстар

Шығармадан мысалдар

Басқа тілден енген сөздер


диалог


Монолог


Мақал-мәтелдер


Тұрақты тіркестер





3-бөлім

9. Тақырыптарының бірін таңдап, шығарманың көркемдік құндылығын талдап, әдеби эссе жазыңыз. (150-160сөз) [10] 1.«Семей полигоны – Қазақстан ядролық қасіреті»

2. «Фантастикалық шығармадағы бүгінгі заман бейнесі» ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Балл қою кестесі

Жауап

Балл

Қосымша ақпарат

1

А

1

5

2

1-F, 2-C, 3-B, 4-G, 5-DA, 6-E

1

3

В

1

4

С

1

5

Сұрақтарға жауап береді, өз ойын білдіреді

1

6


Автор бейнесін талдайды;

1

15

Өз ойын дәлелдейді;

1

4-5 сөйлеммен ойын түйіндейді;

1

Тілдік құралдарды орынды қолданады;

1

Шығармадан мысалдар келтіреді;

1

7

Берілген үзіндіден қолданып, логикалық қорытынды жасайды;

1

Өз көзқарасын білдіреді;

1

Кейіпкер бейнесін ашады;

1

Тілдік құралдарды қолданады;

1

Ойын жүйелі жазады;

1

8<

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ