Материалдар / қазақ әдебиеті ҚМЖ 4-токсан 10- сынып ҚГБ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

қазақ әдебиеті ҚМЖ 4-токсан 10- сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті ҚМЖ 4-токсан 10- сынып ҚГБ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
74
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10-сынып, Қазақ әдебиеті (Қоғамдық-Гуманитарлық бағыт)


Қысқамерзімді жоспар

1-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романындағы ұлттық мүдде

Бөлім:

ІV-бөлім: Замана, дәуір тұлғасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романындағы ұлттық мүдде

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.1.1 әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіну;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсінеді.

Кейбір оқушылар үшін:

Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылысын талдайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3.Оқушыларды топтарға біріктіру.


Мұғалім таратқан қима қағаздар бойынша топқа бірігеді. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді.

1 топ;

2 топ;

3 топ.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

ДК экраны

Қима қағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Сұрақар:

1. Қабдеш Жұмаділов кім?

2.Қабдеш Жұмаділов қай жерде туып өсті?

3.Жазушы қай жерде білім алып, қызмет істеді?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Мұғалім оқушыларға Қабдеш Жұмаділовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы жалпы түсінік береді.

«Тағдыр» романын түсіндіреді.

Ұжымдық жұмыс:

Оқушылар бір-бірімен ой бөліседі. «Тағдыр» романын талдайды.

Дескриптор:

-Оқушылар ойларын айтады;

-Романды талқылайды. Жалпы-3 балл.


Оқулық

10-сынып


Топтық жұмыс


Романда көтерілген мәселелерді ұлттық мүдде тұрғысынан қарастырып, «Демежан кім?» деген сұрақты «Рөлдегі оқушылар» әдісімен топтарға

бөлініп, тақы рып бойынша талдап көруіне нұсқау береді.

1-топ: Із қуушы - кейіпкерлердің ізін қуады.

2-топ: Кейіпкерді сипаттаушы - кейіпкерлердің мінезін, сыртқы

тұлғасын сипаттайды.

3-топ: Бейнелеуші-суреттеуші - оқиғаларға байланысты шығарма-

лардан суреттер салады.

4-топ: Жазушы -романдағы маңызды деген мәселе төңірегінде хат,

хабарлама, шағын эссе жазады.

5-топ: Дәнекер - роман мазмұнын қазіргі қоғаммен байланыстырады.



Дескриптор:

-Топқа бөлінеді.

-Мәселелерді талқылайды.

-Тапсырмалар-ды орындайды.

-Жаңа ақпараттарды талқылайды.

Жалпы-4 балл

Оқулық

10-сынып


Жұптық жұмыс


Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Романның бөлімдеріне ат қойып, баяндалатын оқиғаға өз пікірлерін білдіреді.

Дескриптор:

-Роман бөлімдеріне ат қояды;

-Өз пікірлерін ортаға салады.

Жалпы-3 балл

Оқулық

10-сынып


Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:




Қысқамерзімді жоспар

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романындағы кейіпкерлер табиғаты

Бөлім:

ІV-бөлім: Замана, дәуір тұлғасы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 10

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қ. Жұмаділов «Тағдыр» романындағы кейіпкерлер табиғаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

10.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді біледі.

Көпшілік оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтайды және даралайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

б). Топтастыру.





Мұғалімнің нұсқауы бойынша оқушылар екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жаса

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!