Сабақтың басы
|
1.Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Психологиялық
ахуал орнату. Оқушылар «Өрмекші торы» әдісі арқылы бір біріне жылы
лебіздерін білдіреді.
Сабақты бастамас бұрын сыныпы
«Калтада жасырылған» карта арқылы топқа бөліп
аламын.
-
Жайық тобы
-
Каспий тобы
Әр топқа бағалау парақшалары таратылып береді,
топбасшы әр кезеңді бағалап отырады.
Өткен сбақты пысықтау: Үй
тапсырмасын «Жаңбыр
тамшысы»
әдісі бойынша сұраймын.
Тамшыларда жазылған сұрақтарға жауап
береді.
-
Өзен дегеніміз не?
-
Өзен жүйесі дегеніміз не?
-
Қазақстан аумағында неше өзен
мен уақытша ағын сулар бар?
-
Ұзындығы 1000 км ден асатын өзендерді
ата?
-
Шөгу аймағы дегеніміз не?
-
Қазақстандағы ең биік
сарқырама?
-
Қазақстан аумағындағы
өзендерді негізгі бес алапқа жатқызуға болады, соларды
ата?
-
Қазақстан өзендерінің
қоректенуі?
|
Сәлемдеседі, жоқ оқушыларды
хабарлайды.
|
|
|
Сабақтың ортасы
|
2. Жаңа сабақты
меңгеру
Жаңа сабақты түсіндіру
Бейнебаян
«Қазақ гидронимдері».
Бейнебаянды оқушылармен
талқылау.
1-тапсырма. Кім
жылдам?
Берілген өзендерді, көлдерді
Қазақстанның физикалық картасынан
көрсетіңдер.
1топқа Каспий, Жайық, Балқаш, Арал,
Ертіс, Сырдария,
2
топқа Шардара, Қапшағай, Бұқтырма,
Шалқар, Алакөл, Есіл,
Дескриптор
|
Картадан географиялық обектілерді көрсете
алады.
|
Географиялық обьектілердің ерекшеліктерін
сипаттай алады.
|
2-тапсырма.
Сәйкестендір
Берілген гидроним атауларын
сәйкестендір
Жайық
|
|
Пелаогонимдер
|
Балқаш көлі
|
Линонимдер
|
Жем
|
Потамонимдер
|
Жайсан көлі
|
Линонимдер
|
Шу
|
Потамонимдер
|
Каспий
|
Потамонимдер
|
Сарысу
|
Линонимдер
|
Теңіз көлі
|
Потамонимдер
|
Дескриптор
|
Теңіз, өзен, көлдерді сәйкестендіре
алады.
|
Өз
ойын жеткізе алады
|
3-тапсырма.Картамен жұмыс.
Қазақстанның транзиттік өзенін анықтап транслитерациясын
ұсыныныздар.
Транзиттік өзен
атауы
|
Транслитерациясы
|
Мағынасы
|
|
|
|
Дескриптор
|
Картадан Қазақстанның
транзиттік өзенін анықтап транслитерациясын ұсына
алады.
|
Географиялық обьектілердің ерекшеліктерін
сипаттай алады.
|
4-тапсырма. Төрт өзен
алабына жататын өзендерді тап.
Дескриптор
|
Картадан Қазақстанның
өзендерін қай алапқа жататынын анықтай
алады.
|
Географиялық обьектілердің ерекшеліктерін
сипаттай алады.
|
|
Оқушылар
«Қазақ
гидронимдері» тақырыбына бейнебаянды тыңдайды,
талқылайды.
Окушылар Қазақстанның физикалық картасынан өзен ,
көлдердің географиялық орнын көрсетеді.
Теңіз, өзен, көлдерді
сәйкестендіреді.
Оқушылар Қазақстанның
транзиттік өзенін картадан анықтап транслитерациясын ұсынады. Ұялы
телефон қолданып өзен атауларының мағынасын
анықтайды.
|
Оқушы мен мұғалім тарапынан кері байланыс
беріледі: «Бағдаршам».
Балдық бағалау.
Балдық бағалау
Балдық бағалау
|
«Қазақ гидронимдері»
бейнематериал.
https://www.youtube.com/watch?v=tiDaZKlcBGE
Картамен жұмыс. Қазақстанның
физикалық картасы.
Слайд
Ақ параққа жазылған өзендердің
аты
|