Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4A бөлім Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы даму |
Мектеп: Теректі ауданы Новопавлов ЖОББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Байсақалов Б.І. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.2.1.-Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау; 6.3.1.11-Қоғамдық-саяси өмірдегі батыр, би, сұлтан, жыраулардың қызметтерін сипаттау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деігейі |
Білу және түсіну;Қолдану; Талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа сай бейнематериал көрсетіледі. (тыңдалым дағдысы) Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін сипаттап айтады. (айтылым дағдысы) Әлеуметтік топтардың айырмашылығы мен маңызын жазады.(жазылым дағдысы) Оқушылар берілген мәтінді пайдалана отырып әлеуметтік топтарды сәйкестендіреді (оқылым дағдысы) Пәнге қатысты лексика мен терминология: сұлтан, хандық билік, тақ мұрагері, жырау, феодализм, аристократия, уәзір, хан, би, батыр, жасақ; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың айырмашылығы....... Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың маңызы......... |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
- патриотизм - отансүйгіштік - өз халқы үшін мақтаныш - көшбасшылық - ұлттық сана – сезім - бостандық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ әдебиеті, дүние тарихы, құқық негіздері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту. ( интербелсенді тақта) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Әлеуметтік топ дегеніміз не және ол қандай топтарға бөлінетінін біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 мин |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды атмосфералық ахуал қалыптыстыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 5 мин 7 мин 15 мин
7 мин
|
3. Ширату сәті: О қушыларға тақырыпқа сай видеоматериал көрсетіледі де, жаңа сабақты ары қарай өрбіту үшін сұрақтар қойылады:
Жұптық жұмыс - Төменде берілген әлеуметтік топ өкілдерінің қоғамдағы рөлін сипаттаңыз.
Дескриптор Білім алушы
- Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қызметін атайды. Бағдаршам тәсілі арқылы бағаланады . Мұғалім оқушының қай деңгейде отырғанын саралайды. Рефлексия: Оқушылар шеңберге тұрып бір сөйлемнен бүгінгі сабақта жаңадан не білгені туралы айтады? |
Әлеуметтік топ: http://el.kz/m/articles/view/%D0%90 %D2%9B%D1%81%D2%AF%D0% B9%D0%B5%D0%BA-1
Левшин А.И. Описание киргиз- казачьих, или киргиз-кайсацких, орд и степей. – Алматы: «Санат», 1996.
Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010.
Материалы по казахскому обычно- му праву: Сб. /Научно-популярное издание. – Алматы: Жалын, 1998.
Артықбаев Ж.О. Қоғам және этнос (XVIII ғасырдағы қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы). – Павлодар, 2004.
Левшин А.И. Описание киргиз- казачьих, или киргиз-кайсацких, орд и степей. – Алматы: «Санат», 1996. Артықбаев Ж.О. Қоғам және этнос (XVIII ғасырдағы қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы). – Павлодар, 2004.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 мин |
Кері
байланыс |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілді жетік меңгермеген оқушыларға өз ойын жеткізуге мүмкіндік беру. Термин сөздермен жұмыс жасау негізінде сөздік қорларын дамыту және сабақта пайдалануына мүмкіндік беру. Ойын жеткізе алуына қолдау көрсету. 1. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды. 2. Сабақ барысында оқушылар өзіндік ой түйіп, пікірі қалыптасады. 3. Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып өз ойын ашық, дәлелді жеткізе алады. |
Дерек мәліметтерін негізге ала отырып, дәлелді аргумент бере алған, сонымен қатар өзгерістерді анықтап және тарихи сабақтастығын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады. |
Сабақта оқушылардың іс -әрекеттерін ауыстырып отыру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|