Материалдар / Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Орта мектеп мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Желтоқсан 2018
3306
19 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.4A бөлім Қазақ хандығының XVI – XVII ғасырлардағы дамуМектеп: Теректі ауданы Новопавлов ЖОББМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Байсақалов Б.І.
Сынып: 6Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Қазақ хандығының әлеуметтік құрылымы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.1.-Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың орнын анықтау;6.3.1.11-Қоғамдық-саяси өмірдегі батыр, би, сұлтан, жыраулардың қызметтерін сипаттау;

Сабақ мақсаттары
  • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін анықтайды;
  • Қазақ қоғамынының әр кезеңіндегі әлеуметтік топтардың қызметін талдайды.
  • Қазақ хандығының әлеуметтік қоғамдық құрлысын көрсетеді


  • Ойлау дағдыларының деігейіБілу және түсіну;Қолдану; Талдау;
    Бағалау критерийлері
  • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін сипаттайды;
  • Қазақ қоғамынының әр кезеңіндегі әлеуметтік топтардың қызметінің айырмашылықтары мен маңызын ажыратады
  • Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтар мен таптарды кестеде ажыратып, жіктейді(мысалы, сұлтандар, төрелер, қожалар, ақсүйектер, қарасүйектер,сұлтандар,билер, батырлар,құлдар,байлар, кедейлер, жыршы-ақын...)
  • Тілдік мақсаттар

    Тақырыпқа сай бейнематериал көрсетіледі. (тыңдалым дағдысы)Әлеуметтік топтардың қоғамдағы рөлін сипаттап айтады. (айтылым дағдысы)Әлеуметтік топтардың айырмашылығы мен маңызын жазады.(жазылым дағдысы)Оқушылар берілген мәтінді пайдалана отырып әлеуметтік топтарды сәйкестендіреді (оқылым дағдысы)Пәнге қатысты лексика мен терминология: сұлтан, хандық билік, тақ мұрагері, жырау, феодализм, аристократия, уәзір, хан, би, батыр, жасақ;Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың айырмашылығы.......Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтардың маңызы.........

    Құндылықтарды дарыту



    - патриотизм- отансүйгіштік- өз халқы үшін мақтаныш- көшбасшылық- ұлттық сана – сезім- бостандық
    Пәнаралық байланыстар Қазақ әдебиеті, дүние тарихы, құқық негіздері
    АКТ қолдану дағдылары АКТ дағдыларын дамыту. ( интербелсенді тақта)
    Бастапқы білім

    Әлеуметтік топ дегеніміз не және ол қандай топтарға бөлінетінін біледі.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы3 мин 1.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды атмосфералық ахуал қалыптыстыру.



    Сабақтың ортасы

    5 мин





















    7 мин









































    15 мин







































    7 мин
    3. Ширату сәті: Оқушыларға тақырыпқа сай видеоматериал көрсетіледі де, жаңа сабақты ары қарай өрбіту үшін сұрақтар қойылады:
  • Қазақ қоғамы қандай әлеуметтік топтар мен таптарға жіктелді?
  • Хандардың, би, батырлардың басшылық рөлі мен шешімдері қаншалықты маңызды болды?




  • Жұптық жұмыс - Төменде берілген әлеуметтік топ өкілдерінің қоғамдағы рөлін сипаттаңыз.





    ДескрипторБілім алушы
  • Қазақ хандығының әлеуметтік топтарын атайды;
  • Қазақ хандығындағы ақсүйектердің әлеуметтік рөлін атайды;
  • Қазақ хандығындағы қарасүйектердің рөлін атайды;
  • - Қазақ хандығындағы әлеуметтік топтардың қызметін атайды.

    Бағдаршам тәсілі арқылы бағаланады . Мұғалім оқушының қай деңгейде отырғанын саралайды.



    Рефлексия:Оқушылар шеңберге тұрып бір сөйлемнен бүгінгі сабақта жаңадан не білгені туралы айтады?
    Әлеуметтік топ: http%D2%9B%D1%81%D2%AF%D0% B9%D0%B5%D0%BA-1



    Левшин А.И. Описание киргиз- казачьих, или киргиз-кайсацких, орд и степей. – Алматы: «Санат», 1996.

    Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010.

    Материалы по казахскому обычно- му праву: Сб. /Научно-популярное издание. – Алматы: Жалын, 1998.

    Артықбаев Ж.О. Қоғам және этнос (XVIII ғасырдағы қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы). – Павлодар, 2004.

    Левшин А.И. Описание киргиз- казачьих, или киргиз-кайсацких, орд и степей. – Алматы: «Санат», 1996.Артықбаев Ж.О. Қоғам және этнос (XVIII ғасырдағы қазақ қоғамының этноәлеуметтік құрылымы). – Павлодар, 2004.



    Сабақтың соңы 3 мин Кері байланыс«Жетістік баспалдағы»





    Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Тілді жетік меңгермеген оқушыларға өз ойын жеткізуге мүмкіндік беру. Термин сөздермен жұмыс жасау негізінде сөздік қорларын дамыту және сабақта пайдалануына мүмкіндік беру. Ойын жеткізе алуына қолдау көрсету. 1. Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.2. Сабақ барысында оқушылар өзіндік ой түйіп, пікірі қалыптасады.3. Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін пайдаланып өз ойын ашық, дәлелді жеткізе алады. Дерек мәліметтерін негізге ала отырып, дәлелді аргумент бере алған, сонымен қатар өзгерістерді анықтап және тарихи сабақтастығын көрсетіп, өз ойын жеткізген оқушылар бағаланады. Сабақта оқушылардың іс -әрекеттерін ауыстырып отыру

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?





    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!