Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы















    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    8-сынып




















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл



    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.




    МАЗМҰНЫ


    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 4

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7

    ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 11

    «Француз буржуазиялық революциясының көрінісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

    «XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 19

    «XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 19

    «XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және «XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 23

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 26

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26

    «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 30







    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    ХVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?

    Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?

    Оқу мақсаты

    7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану

    7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

    • Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарының мағынасын ашып, мысал келтіріңіз.

    Термин

    Капитал


    Буржуазия


    Жұмысшы табы


    Мағынасы




    Мысал




    Жаңа замандағы қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіріңіз



    2. Қоғамның даму кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтап, ұқсас тұстарын көрсетіп, қорытынды жазыңыз.

    Қорытынды ой жазыңыз___________________________________________________________

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Білім алушы

    Балл

    Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

    1


    «капитал» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «капитал» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    «буржуазия» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «буржуазия» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    «жұмысшы табы» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «жұмысшы табы» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    қоғамның әлеуметтік дамуын түсіндіреді;

    1

    Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

    2

    қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

    1

    индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

    1

    кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды;

    1

    қорытынды ой жазады.

    1

    Жалпы балл

    11

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады


    «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қиналады

    Прямоугольник 2

    «Прямоугольник 3 Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қателіктер жібереді



    «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазады, әр ұғымға мысал келтіріп, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіреді

    Прямоугольник 4

    Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен айырмашылығын анықтайды

    Қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қиналады

    Прямоугольник 6

    ҚПрямоугольник 5 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қателіктер жібереді

    ҚПрямоугольник 1 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін, кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды





    «XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне

    қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

    7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)

    7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды

    • Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

    • Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут




    Тапсырма


    1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.


    «Ағылшындардың Үндістанды отарлауы»








    1. ___________________________________________

    2. ___________________________________________

    3. ___________________________________________

    4. ___________________________________________














    2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.

    • Ағылшындардың Үндістанды отарлаудағы мақсаты қандай болды?

    • Үндістанды отарлаудың салдары қандай болды? (2 мысал келтіріңіз)

    • Картада Үндістанның Ағылшын колониясында болғанын аймақтарын белгілеңіз.

    3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.

    Ғалымдар

    Ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызы

    Д
    . Локк


    А
    . Смит


    И. Ньютон







    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім ал

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алпысбай Арман
    29 Сәуір 2021
    791
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ хандығының құрылуы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ хандығының құрылуы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ өтушіге көмектесу
    Материалдың қысқаша нұсқасы















    «Дүниежүзі тарихы» пәнінен


    жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


    8-сынып




















    Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл



    Құрметті мұғалім!

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

    Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

    Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

    Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

    Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

    Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

    Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.




    МАЗМҰНЫ


    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 4

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

    «XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7

    ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 11

    «Француз буржуазиялық революциясының көрінісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

    «XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

    ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 19

    «XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 19

    «XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және «XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 23

    IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 26

    «Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26

    «Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 30







    І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    ХVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?

    Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?

    Оқу мақсаты

    7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану

    7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

    • Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану


    Орындау уақыты

    20 минут


    Тапсырма


    1. «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарының мағынасын ашып, мысал келтіріңіз.

    Термин

    Капитал


    Буржуазия


    Жұмысшы табы


    Мағынасы




    Мысал




    Жаңа замандағы қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіріңіз



    2. Қоғамның даму кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтап, ұқсас тұстарын көрсетіп, қорытынды жазыңыз.

    Қорытынды ой жазыңыз___________________________________________________________

    Бағалау критерийі

    Тапсырма

    №

    Дескриптор

    Білім алушы

    Балл

    Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

    1


    «капитал» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «капитал» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    «буржуазия» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «буржуазия» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    «жұмысшы табы» ұғымын сипаттап жазады;

    1

    «жұмысшы табы» ұғымына мысал келтіреді;

    1

    қоғамның әлеуметтік дамуын түсіндіреді;

    1

    Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

    2

    қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

    1

    индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

    1

    кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды;

    1

    қорытынды ой жазады.

    1

    Жалпы балл

    11

    «Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

    Білім алушының аты-жөні:_________________________


    Бағалау критерийі

    Оқу жетістіктерінің деңгейі

    Төмен

    Орта

    Жоғары

    Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады


    «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қиналады

    Прямоугольник 2

    «Прямоугольник 3 Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қателіктер жібереді



    «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазады, әр ұғымға мысал келтіріп, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіреді

    Прямоугольник 4

    Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен айырмашылығын анықтайды

    Қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қиналады

    Прямоугольник 6

    ҚПрямоугольник 5 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қателіктер жібереді

    ҚПрямоугольник 1 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін, кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды





    «XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

    Тақырып

    Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне

    қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?

    Оқу мақсаты

    7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

    7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)

    7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

    Бағалау критерийі

    Білім алушы

    • Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды

    • Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

    • Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану

    Орындау уақыты

    20 минут




    Тапсырма


    1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.


    «Ағылшындардың Үндістанды отарлауы»








    1. ___________________________________________

    2. ___________________________________________

    3. ___________________________________________

    4. ___________________________________________














    2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.

    • Ағылшындардың Үндістанды отарлаудағы мақсаты қандай болды?

    • Үндістанды отарлаудың салдары қандай болды? (2 мысал келтіріңіз)

    • Картада Үндістанның Ағылшын колониясында болғанын аймақтарын белгілеңіз.

    3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.

    Ғалымдар

    Ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызы

    Д
    . Локк


    А
    . Смит


    И. Ньютон







    Бағалау критерийі

    Тапсырма №

    Дескриптор

    Балл

    Білім ал

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Мақала 7 сынып
    29.04.2021
    791
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алпысбай Арман
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации