Материалдар / Қазақ хандығының құрылуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ хандығының құрылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ өтушіге көмектесу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2021
632
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















«Дүниежүзі тарихы» пәнінен


жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар


8-сынып




















Нұр-Сұлтан қаласы, 2019 жыл



Құрметті мұғалім!

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар мұғалімге 8-сынып білім алушыларына «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Дүниежүзі тарихы» пәні бойынша оқу бағдарламасы негізінде дайындалған.

Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары мұғалімге білім алушының тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік береді.

Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ, жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар) сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныстар түрінде берілген.

Қосымша материалдарды (нұсқаулықтар, таныстырылымдар, жоспарлар және т.б.), форумдағы талқылауларды және бейне нұсқауларды сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ smk.edu.kz ресми сайтынан таба аласыз.

Жемісті жұмыс пен шығармашылық табыс тілейміз!

Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, әдіскерлерге, критериалды бағалау бойынша өңірлік және мектеп үйлестірушілеріне, басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.

Әдістемелік ұсыныстар дайындау барысында ресурстар (суреттер, мәтіндер, бейне және аудио материалдар, т.б.) қолжетімді ресми интернет-сайттардан алынды. Жинақ коммерциялық емес мақсатта құрастырылған.




МАЗМҰНЫ


І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 4

«Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 4

«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 7

ІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 11

«Француз буржуазиялық революциясының көрінісі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 11

«XIX ғасырдағы империялар және олардың бақталастығы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 15

ІІІ ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 19

«XІX ғасырдағы Қытай мен Еуропа елдері» және «Революциялық идеялардың XІX ғасырдағы Еуропаға әсері» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 19

«XІX ғасырдағы Ресейдегі қоғамдық-саяси ойдың дамуы» және «XІX ғасырдағы еуропалық отаршыл үстемдік» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 23

IV ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ 26

«Америка Құрама Штаттарының күшеюі» бөлімі бойынша жиынтық бағалау 26

«Суретшілер мен жазушылардың көзқарасымен XІX ғасырдағы өзгерістерге шолу» және «Ғылыми ойдың дамуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау 30







І ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ ТАПСЫРМАЛАРЫ

«Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

ХVII ғасырдың ортасындағы Ағылшын буржуазиялық революциясы қандай маңызға ие болды?

Өнеркәсіп төңкерісі әлемді қалай өзгертті?

Оқу мақсаты

7.1.1.1 «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану

7.4.2.2 Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің айырмашылығын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

  • Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану


Орындау уақыты

20 минут


Тапсырма


1. «Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарының мағынасын ашып, мысал келтіріңіз.

Термин

Капитал


Буржуазия


Жұмысшы табы


Мағынасы




Мысал




Жаңа замандағы қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіріңіз



2. Қоғамның даму кезеңдерінің ерекшеліктерін анықтап, ұқсас тұстарын көрсетіп, қорытынды жазыңыз.

Қорытынды ой жазыңыз___________________________________________________________

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Балл

Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады

1


«капитал» ұғымын сипаттап жазады;

1

«капитал» ұғымына мысал келтіреді;

1

«буржуазия» ұғымын сипаттап жазады;

1

«буржуазия» ұғымына мысал келтіреді;

1

«жұмысшы табы» ұғымын сипаттап жазады;

1

«жұмысшы табы» ұғымына мысал келтіреді;

1

қоғамның әлеуметтік дамуын түсіндіреді;

1

Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен ұқсастығын анықтайды

2

қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

1

индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін анықтайды;

1

кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды;

1

қорытынды ой жазады.

1

Жалпы балл

11

«Жаңа заманның басталуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні:_________________________


Бағалау критерийі

Оқу жетістіктерінің деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Қоғамның әлеуметтік құрылымын анықтауда «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» \пролетариат\ ұғымдарын қолданады


«Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қиналады

Прямоугольник 2

«Прямоугольник 3 Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазуда, әр ұғымға мысал келтіруде, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіруде қателіктер жібереді



«Капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» ұғымдарын сипаттап жазады, әр ұғымға мысал келтіріп, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіреді

Прямоугольник 4

Қоғамның индустрияға дейінгі және индустриялық даму кезеңдерінің ерекшеліктері мен айырмашылығын анықтайды

Қоғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қиналады

Прямоугольник 6

ҚПрямоугольник 5 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін/ индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін/ кезеңдердің ортақ белгілерін анықтауда қателіктер жібереді

ҚПрямоугольник 1 оғамның индустрияға дейінгі кезеңінің ерекшелігін индустриялық даму кезеңінің ерекшелігін, кезеңдердің ортақ белгілерін анықтайды





«XVIІI ғасырдағы Үндістан және Ұлыбритания» және «Ағартушылық идеяларының таралуы» бөлімдері бойынша жиынтық бағалау

Тақырып

Ағылшындар саудагерлерден Үндістан билеушілеріне

қалай айналды? Ағартушылық дәуірдің қандай идеялары еуропалық монархтардың қызметінде көрініс тапты?

Оқу мақсаты

7.2.2.1 Тарихи оқиғаларды интерпретациялау үшін өнер туындыларын пайдалану

7.1.1.3 Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау (Қытай, Үндістан, Жапония)

7.2.3.2 Ағартушылық дәуір идеяларының қоғамдық дамуға ықпалын анықтау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Өнер туындысын пайдаланып, тарихи оқиғаларды интерпретациялайды

  • Қытай, Жапония, Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын сипаттайды

  • Ағартушылық дәуір идеяларының қоғам дамуына әсерін сипаттайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут




Тапсырма


1. Суретті пайдалана отырып, ағылшындардың Үндістанды жаппай отарлауына әсер еткен жағдайларды жазыңыз.


«Ағылшындардың Үндістанды отарлауы»








1. ___________________________________________

2. ___________________________________________

3. ___________________________________________

4. ___________________________________________














2. Үндістанды отарлаудағы ағылшындардың іс-қимылдарын картаны қолдана отырып түсіндіріңіз.

  • Ағылшындардың Үндістанды отарлаудағы мақсаты қандай болды?

  • Үндістанды отарлаудың салдары қандай болды? (2 мысал келтіріңіз)

  • Картада Үндістанның Ағылшын колониясында болғанын аймақтарын белгілеңіз.

3. Ғалымдардың ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызын жазыңыз.

Ғалымдар

Ашқан ғылыми жаңалықтарының маңызы

Д
. Локк


А
. Смит


И. Ньютон







Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім ал

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!