Материалдар / Қазақ хандығының құрылуы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ хандығының құрылуы.

Материал туралы қысқаша түсінік
6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Наурыз 2023
382
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

18-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Қазақ хандығының құрылуы.

Бөлім:

XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақ хандығының құрылуы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.1.3 тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын сипаттауда «Ұлы Дала» ұғымын қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар Қазақ хандығының құрылуымен танысады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар Қазақ хандығының құрылуын талдауды біледі

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар Қазақ хандығының құрылуын сипаттап бере алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Шаттық шеңберін құрып, өлең жолдарын оқу.

  • «Түріктің бір бұтағы қазақ еді,
    Қайсар мінез, өр еді, ғажап еді.
    Жәнібек, Керей хандар басын қосып,
    Өмірге келген еді қазақ елі.
    Алтай мен Атыраудың арасында
    Жетісу, жеті өзеннің сағасында.
    Бірігіп Ұлы, Орта, Кіші жүз боп,
    Хандық құрды қазақ өз даласында


  • Топқа бөлу .Стикерлер арқылы арқылы 3-топқа бөлінеді

1-Топ: «Ұлы жүз»

2-топ: «Орта жүз»

3-топ: «Кіші жүз»

  • Оқушыларға бағалау парақтары таратылады.

  • Үй тапсырмасын сұрау.

Үй тапсырмасы «Бомба» интерактивті ойын арқылы жүзеге асады.

https://view.genial.ly/6407f82b39e69900126d382f/interactive-content-bomb-quiz



Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы

ДК экраны


https://view.genial.ly/6407f82b39e69900126d382f/interactive-content-bomb-quiz


Жаңа сабаққа кіріспе



(Ұ) «Стоп кадр» әдісі.

Жаңа тақырыпты ашу мақсатында тақтада Керей мен Жәнібек хандардың суреті шығады осы суреттерді талдай отырып оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын және мақсатын ашады.

Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Бейне ролик көрсету

Қазақ хандығының құрылуы.


https://yandex.kz/video/preview/3619991078330672098




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.















М. Талқылауға арналған ашық сұрақтар

1.Қазақ хандығы қашан құрылды?

2.Керей мен Жәнібек ханның соңына ерген халық санының көбею себебі ?

3.Қазақ хандығының құрылуына әсер еткен қандай себептер?

4. М.Х. Дулатидың «Тарих-и Рашиди» еңбегі қазақ тарихының қандай мәселелерін қамтыған?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Бағалау карточкалары таратылып беріледі
















Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.

Топтарға тапсырма беру.Топтық жұмыс Постер қорғау

  1. «ҰЛЫ ЖҮЗ» ТОБЫ:Қазақ хандығының негізін қалаушылар

  2. «ОРТА ЖҮЗ» ТОБЫ: Қазақ хандығының жер аумағы

  3. «КІШІ ЖҮЗ» ТОБЫ: Этникалық құрамы мен көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы


.Конверттегі хат әдісі

арқылы тақырыпты меңгеріп, постер қорғайды (топтық жұмыс)

Топтар бір-бірін бағалайды.


Оқулық флипчарт, түрлі-түсті маркерлеркескін карта.


«Бутерброд» әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі

1-топқа тапсырма

Т а р и х и м о з а й к а ”

1. Керей

8. қалаушы

2. ұлы

9. Тұлғаның

3. қазақ

10. алғашқы

4. екі негізін

11. ханы

5. хан -

12. бірі,

6. хандығының

13. қазақ

7. тарихи

14. болатын.

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ .

Жауап: Керей хан – Қазақ хандығының негізін қалаушы ұлы екі тарихи тұлғаның бірі, алғашқы қазақ ханы болатын.оп

2-топқа тапсырма

С а н д а р с ө й л е й д і ”

728 х 2 + 9 = 1465 Қазақ хандығының құрылған жылы


458 х 2 + 540 = 1456 Дайырқожа би Әбілқайыр ханның қолбасшысы Қобыланды батырдың қолынан қаза табады


112 х 7 + 673 = 1457 Керей мен Жәнібек сұлтандар Қозыбасы мен Шуға қоныстанады


382 Х 2 + 694 = 1458 Керей сұлтан хан сайланып, қазақ хандығы құрылған


3-топқа тапсырма

«Картамен жұмыс»

1.Халықтың басым бөлігі Керей мен Жәнібек пен бірге қоныстанған аумағын көрсетіңіз?

2.Қазақ хандығының қосып алған жерлерін белгілі?

Жауап: Контур картадан Батыс Жетісуді

-Шу мен Талас өзендері алқаптарын белгілейді


Оқушылар «Бағалау парағаны» өзін-өзі бағалап отырады

6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

Бекіту:

https://wordwall.net/resource/53720951


Бекіту тапсырмасына ойын


Интербелседі ойын




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Білім қоржыны» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген кері байлаысын алады.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Қорытынды

М.Х. Дулатидың «Тарих-и Рашиди» еңбегінің қазақ хандығы туралы дерек ретіндегі маңыздылығын білдіңіз.

Тарихи оқиғалар мен процестердің сабақтастығын анықтауда «Ұлы дала» ұғымын сипаттадыңыз.

  • Үй тапсырмасы :

«Егер мен хан болсам…..» тақырыбында эссе жазып келу


Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Сабақ басында Мұғалім оқушыларға «өзін-өзі бағалау»

карточкаларын таратып береді.

Сабақ соңында әр оқушының «өзін-өзі бағалау»карточкасы арқылы баға қояды




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!