Бөлім:
|
5-бөлім: Музыка өнері
және қазақтың киелі домбырасы.
Морфология.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Абулхайрова
Г
|
Күні:
|
7.12.2022ж
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны: 8
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақ музыкасының
арналары
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
7.2.7.1 ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар,
оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме
жасау;
7.4.4.1. Етістіктің шақ,
рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан
алынған деректерді қолданады , авторына сілтеме
жасайды;
Етістіктің шақ түрлерін
тілдесім барысында
қолданады
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
Музыкаға қатысты сөздер
айту (музыкалық аспап, сазгер,
әнші)
Музыкалық аспаптардың
суреттеріне байланысты 2 топқа бөлу (шертпелі аспаптар, үрмелі
аспаптар)
|
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
Талқылау сұрақтарын қоямын. Жаңа сабақтың тақырыбын
ашу
Сабақ тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру
|
Өткен сабақтар бойынша сұрқтарға жауап
береді.
« Конверттегі сұрақтар»
әдісі
|
|
ҚБ: «Жарайсың!
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
«Қазақ музыкасы»
ӘТН
Ауыспалы келер шақ
туралы түсінік беру.
|
Ережені
түсініп алады
|
|
Бейнебаян
Білім ленд
платформасы
|
|
Топтық жұмыс
1-тапсырма
«Автор ізімен
талдау»
1-қадам
-Мәтінді оқып танысу.
-Кластер құру.
2-қадам
-авторына сілтеме жасау
2-топ
1-қадам
-мәтінді оқып танысу.
-мазмұнын түсіндіру
2-қадам
-авторына сілтеме
|
Топтар «Автор
ізімен талдау»
жасайды.
Мәтінді оқып
шығады, кластер
құрады.
|
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
-мәтінді оқып,
танысу-1балл
-кластер құру-1
балл
-авторына сілтеме
жасау- 1балл
Дескриптор:
Жалпы -3
балл
-мәтінді оқып,
танысу-1балл
-мазмұнын айту -1
балл
-авторына сілтеме
жасау- 1балл
|
|
|
Жұптық
жұмыс
1-жұп
«Шын-Жалған» кестесін толтырады. Сазгер Құрманғазы
Сағырбаев туралы мәлімет табады
Сөйлемдер
|
Шын
|
Жалған
|
Құрманғазы халық
әндерін тамылжыта орындаған
|
|
|
Потанин қазақ
музыкасын зерттеген
|
|
|
|
Жұптық жұмыстарды
орындайды.
|
Дескриптор: Жалпы -
1балл.
-
шын, жалған
екенін табады-1балл
-Құрманғазы Сағырбаев туралы мәлімет іздейді
(ғаламтор)
-осы шаққа сөйлем
құра-1балл
|
Оқулық, жұмыс дәптері
|
|
2-жұп
Семантикалық кесте
Тапсырма :
Берілген суреттермен өнер иелерінің есімдерін
сәйкестендіріп «+» белгісін қой, Тәттімбет туралы энцилопедиядан
мәлімет ізде. Авторына сілтеме
жаса.
Өнер
иелері
|
Тәттімбет
|
Қорқыт
|
Ықылас
|
Ақан сері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семантикалық кесте ні
орындайды
|
Дескриптор:
-сәйкестендіру
-1балл
-Тәттімбет туралы
мәліметті энциклопедиядан
табу-1балл
-авторына сілтеме
жасау- 1балл
-келер шаққа сөйлем
құра
|
Кесте
|
|
3-жұп
Тапсырма : Берілген музыкалық
аспаптардың суреті мен атын сәйкестендір, дереккөздерден сазсырнай
туралы мәлімет тап, авторына сілтеме жаса, келер шаққа сөйлем
құра.
|
Сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
|
Дескриптор:
-аспаптардың атын
сәйкестендіреді-1балл
-дереккөзден сазсырнай
туралы мәлімет табады-1балл
-авторына сілтеме
жасайды-1балл
-келер шаққа сөйлем
құрайды-1балл
|
Кесте
|
|
4-жұп тапсырма
Қазақтың күйшілерін жаз:
Қазақтың сал-серілерін жаз:
Келер шаққа сөйлем жазу.
|
Берілген тапсырма бойынша ізденіп, еске түсіріп
орындайды.
|
Дескриптор:
Күйшілерін
жазады-1балл
Сал-серілерді жазады-1
балл
Келер шаққа сөйлем
айтады-1балл
|
Оқулық
|
Жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс тест
Пликерс платформасы арқылы
|
Ұялы телефон арқылы
орындайды.
|
Дескриптор:
5сұраққа-5балл
|
Онлайн
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді
айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|
|