Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
4-сынып. Қазақ тілі
Оқулық авторлары: Г.И. Уайсова, Ә.Е. Жұмабаева
Баспасы: Алматы, «Атамұра» баспасы, 2015 жыл, 4-басылымы, өңделген
№ |
Сабақтың тақырыбы |
С/с |
Күні |
Білім, білік, дағды |
Негізгі ұғымдар |
|
1 |
Тіл және сөйлеу |
1 |
7.09 |
3 -сыныпта берілген білімді еске түсіру, қайта жүйелеу,саналы түрде ұғындыру Мәдениетті сөйлеудің қажеттілігі мен маңыздылығына көз жеткізу |
Тіл мен сөйлеудің бірлігі |
|
2 |
Сөйлеу мәдениеті |
1 |
14.09 |
Сөйлеу әдептілігі |
||
3 |
Фонетика әлеміне саяхат Сөздерге дыбыстық талдау жасау |
1 |
21.09 |
Алған білімін өмір жағдайында пайдаланабілу, орфогра фиялық, орфоэпиялық дағдыларын жетілдіру,сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету. |
Дауысты , дауыссыз дыбыстардың түрлері, емлесі |
|
4 |
Буын үндестігі |
|
28.09 |
|||
5 |
Мәтін Әңгімелеу, сипаттау, пайымдау мәтіні |
1 |
5.10 |
Мәтін туралы алған білімдерін тереңдетіп,мәтінге ат қою, мәтін тақырыбы мен ондағы негізгі ойды анықтау |
Мәтін, мәтін құрылысы, түрлері |
|
6 |
Синтаксис әлеміне саяхат |
|
12.10 |
Оқушылардың алған білімін есепке алу, өзін –өзі тексеру, жазу сауаттылығы мен тіл байлығын дамыту. Сөйлемнің дара, күрделі, бірыңғай мүшелері туралы түсінік беру, сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету |
Синтаксис туралы ұғым |
|
7 |
Жалаң және жайылма сөйлемдер |
1 |
19.10 |
|||
8 |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
1 |
26.10 |
Сөйлемнің күрделі мүшелері және бірыңғай мүшелері туралы түсінік беру. Сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету. |
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
|
9 |
Сөйлемнің бірыңғай мүшелері |
1 |
9.11 |
|||
10 |
Сөз тіркесі. Сөз тіркесінің жасалуы |
1 |
16.11 |
Сөз тіркесі , оның жасалуы, құрамына қарай талдау жолдарын меңгерту |
Мағыналы сөздер тобы |
|
11 |
Жай және құрмалас сөйлем |
1 |
23.11 |
Сөйлем түрлерін пысықтау,бір ғана тиянақты ойды білдіретін сөйлем жай сөйлем, күрделі ойды білдіретін сөйлем құрмалас сөйлем екенін қайталау |
Құрмалас сөйлемнің ерекшелігі |
|
12 |
Құрмалас сөйлемнің жай сөйлемнен өзгешелігі |
1 |
30.11 |
Жай сөйлемнің құрмалас сөйлемнен айырмашылығын білуге үйрету |
|
|
13 |
Қыстырма сөздер |
1 |
7.12 |
|||
14 |
Сөз және оның мағынасы. Айтылуы бірдей, мағынасы әртүрлі сөздер. Мағынасы қарама-қарсы сөздер |
1 |
14.12 |
Мәндес, мағыналары әр түрлі және қарама-қарсы мағыналы сөздер туралы түсінікті кеңейте түсу |
Сөздің негізгі мағынасы Сөз мағынасының түрлері |
|
15 |
Тұрақты сөз тіркестері |
1 |
21.12 |
Оқушыларға тұрақты сөз тіркестерінің беретін мағынасы туралы түсінік беру |
|
|
16 |
Күрделі сөз. Біріккен сөздер |
1 |
28.12 |
Күрделі сөз кемінде екі не одан да көп түбірден құралатын сөз екенін меңгерту. Екі немесе одан көп түбірдің бірігуінен жасалған сөз туралы түсінік беру |
Бірнеше түбірден жасалған сөздер |
|
17 |
Қос сөздер. Қос сөздердің жасалуы |
1 |
11.01 |
Қос сөздер туралы алған білімдерін саралап,жинақтау,одан әрі тереңдету |
Қос сөздердің мәні мен емлесі |
|
18 |
Қысқарған сөздер. Қысқарған сөздердің емлесі |
1 |
18.01 |
Қысқарған сөздер туралы алған білімдерін саралап, жинақтау, одан әрі тереңдету |
Қысқарған сөздер |
|
19 |
Морфология әлеміне саяхат |
1 |
25.01 |
Сөз тұлғаларының түрленуі мен бөлшектенуі, әр түрлі өзгеріске ұшырауы туралы түсінік беру Зат есім, оның түрлері жайлы білімді пысықтау |
Морфология туралы түсінік |
|
20 |
Зат есім |
1 |
1.02 |
|
||
21 |
Зат есімнің септелуі |
1 |
8.02 |
Сөйлеу кезінде септік жалғауларын дұрыс қолдана білуге үйрету,оқушылардың сауатты жазу дағдыларын жетілдіру Әр септіктің өзіне тән сұрақтарын қою арқылы жалғауларын дұрыс жалғай білуге және оны ажырата білуге үйрету |
Зат есім, септелуі |
|
22 |
Септік жалғауының емлесі Тәуелдеулі зат есімдердің септелуі |
1 |
15.02 |
Септік жалғауының аттары, емлесі |
||
23 |
Зат есімнің жіктелуі |
1 |
22.02 |
Жіктік жалғау сөз бен сөзді қарым-қатынасқа түсіріп,өзара байланыстырып тұратын қосымшалардың бірі,оның үш жағы бар екенін,өзіне тән арнайы қосымшаларын таныту |
Бірыңғай мүшелер |
|
24 |
Етістік |
1 |
1.03 |
|
||
25 |
Етістіктің жіктелуі |
1 |
15.03 |
Мағыналы сөздер тобы |
||
26 |
Етістіктің шақтары |
1 |
9.03 |
Шақ категориясы етістікке ғана тән категория.Себебі қимыл,іс-әрекет үнемі белгілі бір мезгілде жүзеге асырылады.Олар уақыт ұғымымен байланысты |
|
|
27 |
Сын есім. Дара және күрделі сын есім |
1 |
16.03 |
Сын есімнің түрлерімен таныстыру. Күрделі сын есім екі,үш сөзден құралғанмен бір түсті түсті білдіріп, бір ғана сұраққа жауап беріп, сөйлемде бір мүшенің қызмет атқаратынын түсіндіру |
Сын есім,түрлері, емлесі |
|
28 |
Сан есім. Дара және күрделі сан есім |
1 |
5.04 |
Сан есім, түрлері,емлесі |
||
29 |
Есімдік. Жіктеу есімдіктері |
1 |
12.04 |
Есімдік оның қолданатын орны,олардың жіктелуі мен септелуі жөнінде түсінік беру |
Есімдік, жіктеу есімдіктерінің септелуі |
|
30 |
Үстеу |
1 |
19.04 |
Үстеу сөз табының ерекшелігімен, түрлерімен,сұрақтарымен таныстыру |
Үстеу мағынасы, түрлері |
|
31 |
Мезгіл үстеуі. Мекен үстеуі |
1 |
26.04 |
|||
32 |
Шылау. Шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
1 |
3.05 |
Шылау сөз табы болғанымен жеке тұрғанда олардың толық мағынасы болмайтынын, арнайы сұраққа жауап бермейтінін, өздігінен жеке тұрып сөйлем мүшесі бола алмайтынын талдау барысында ұғындыру |
Шылау,шылаулар мен шылау тұлғалас қосымшалардың жазылуы |
|
33 |
Одағай сөздер. Еліктеу сөздер |
1 |
10.05 |
Одағай туралы түсінік беру,оның мағынасын,тыныс белгісін үйрету,сөйлеу дағдыларын жетілдіру Еліктеу сөз ,түрлері жайлы мағлұмат беру |
Одағай сөздердің мәні мен емлесі. Еліктеу сөздердің түрлері |
|
34 |
Қорытынды бақылау диктанты |
1 |
17.05 |
Жыл бойы алған білімін пысықтау, тиянақтау, тереңдету, білімін есепке алу |
Қорытынды жұмыс |
4-сынып. Еңбекке баулу
Оқулық авторлары: Б. Қалназаров, Н. Рахметова, А. Сманова
Оқулық баспасы: Алматы «Атамұра»,2015 жыл, 4-басылымы, өңделген
Жылдық сағат саны: 68сағат
Апталық сағат саны: 2сағат
Реті |
Сабақтың тақырыбы |
Саға ты |
Мерзімі |
Білім, іскерлік дағды /бағдарлама талап тарына сай алынады/ |
Негізгі ұғымдар |
Қосымша әдебиеттер |
Көрне кілігі |
Үйге тап сырма |
||||
1 |
І тоқсан (16 сағат) І.Техникалық еңбек (42сағат) 1.Қағаз және қатырма қағазбен жұмыс (12 сағат) |
|||||||||||
1 |
Ұйымдастыру жұмыстары.Оқушының және жұмыс орындарының гигиенасы, қауіпсіздік ережесі,өзіне-өзі қызмет көрсету туралы түсініктер. |
1 |
|
өзіне-өзі қызмет Оқушыларға еңбекке баулу сабағында жұмыс орынының дайындығын ,қауіпсіздік ережесін пысықтау |
Өзіне-өзі қызмет ету,еңбек қауіпсіздігінің ережелері |
|
|
3-4б. |
||||
2 |
2 |
Қағаз және қатырма қағаз туралы түсінік. Қағаздан бұйым жасау технологиясы: материалды жинақтау, сұлбаны сызу |
1 |
|
Қатырма қағаздың басқа қағаздан айырмашылығымен таныстыру Қатырма қағаздан әр түрлі бұйымдар жасау тәсілдерін үйрету Ою түрлерімен таныстыру,оюды қию түрлерін:тұтас қиып алу және шексіздікке ұластыра қиюды меңгерту Фольга туралы түсінік беру, фольгадан бұйымдар жасауды үйрету |
Қағаздан бұйым жасау технологиясы Аэродинами калық қозға лыстың әсері |
Әдісте мелік құрал Қазақ тың ұлттық ою-өрнектері бағдарлама әдіст әдістемелік құрал |
Қатырма кагаз |
5-6б. |
|||
3 |
3 |
Қағаздан батпырауық жасау |
1 |
|
Сурет тер |
7-12б. |
||||||
4 |
4 |
Қатырма қағаздан қорап жасау |
1 |
|
қорап |
13б. |
||||||
5 |
5 |
Қатырма қағаздан жақтау (рама) жасау |
1 |
|
Қораптың дизайндық тұстары |
рамалар |
17б. |
|||||
6 |
6 |
Құстарға жем салатын қорап жасау |
1 |
|
қорап |
19б |
||||||
7 |
7 |
Қалам салғыш жасау |
1 |
|
Қалам салғыш |
20б |
||||||
8 |
8 |
Ою-өрнектер.Ою-өрнектің түрлері. «Қошқармүйіз» өрнегін сызу, жасалу реті |
1 |
|
Симметрия, өрнекті қию тәсілдері |
Оюлар |
22б |
|||||
9 |
9 |
«Сынық мүйіз» оюының жасалу реті |
1 |
|
Ою-өрнек тер |
23 б. |
||||||
10 |
10 |
Жұқа фольгадан әріп жасау. |
1 |
|
Фольга |
28-29б |
||||||
11 |
11 |
Қатырма қағаздан және фольгадан маска жасау |
1 |
|
Фольганы қолдану |
Маска лар |
30-32б |
|||||
12 |
12 |
Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру |
1 |
|
Гофре |
|
33б |
|||||
|
2. Тоқыма материалдармен жұмыс (12 сағат) |
|||||||||||
13 |
1 |
Маталардың ерекшеліктері, қасиеттері, санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау |
1 |
|
Матамен жұмыс жасау,олардың түрлері мен қасиеттерімен өзара ерекшеліктерімен,сыртқы түрлерімен таныстыру |
Маталар тура лы түсінік. Мата мен жіп түсінің үйлесімділігі жіп түю тігіс түрлері панно дайындау |
Оқыту әдісте месі |
Мата түрлері. |
35-36б |
|||
14 |
2 |
Жіпті түйіндеудің ерекшелігі мен маңызы. Тігіс түрлері. |
1 |
|
Жіп,ине |
37-38б |
||||||
15 |
3 |
Тігін құралдарын салатын бұйым жасау |
1 |
|
Бөлшектерді құрастыра отырып, ойлау қабілеттерін арттыру Өз бетінше жұмыс жасауға баулу |
|
Ине мен жіп |
38-39б. |
||||
16 |
4 |
Ілгек, ілмек, тойтармалы түйме қадау |
1 |
|
|
ілгектер |
41б. |
|||||
ІІ – тоқсан (16 сағат) |
||||||||||||
17 |
5 |
Жұмсақ ойыншықтар тігу. Материалды дайындау. «Құс» панносын жасау. |
1 |
|
Түрлі түсті матадан гүлдерді бейнелеп қатырма қағазға желімдеу арқылы панно жасау. |
|
Әд. құрал |
Әр түрлі суреттер |
42б |
|||
18 |
6 |
Жұмсақ ойыншықтар тігу. «Ат»ойыншығын жасау |
1 |
|
Жұмсақ ойын шықтар |
44-45б. |
||||||
19 |
7 |
Әшекейлі бет орамалдар. Торкөзді және кестелі бет орамалдар. |
1 |
|
Матадан әр түрлі бұйымдар панно жасауды үйрету Беторамал түрлері оларды жасауға үйрету Үлгіге қарап әр түрлі панно жасау жолдарын меңгерту Рухани мұрамыз зергерлік бұйымдармен таныстыру Оларды қолдан жасау жолдарын үйрену Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға үйрету |
Бет орамалдарды әшекейлу үлгілері композиция және аппликация Кесте тігістері |
Әд. құрал Әд. құрал |
Орамал дар |
46-47б |
|||
20 |
8 |
Мережкалы бет орамал |
1 |
|
Орамал дар |
46-47б |
||||||
21 |
9 |
«Күнбағыс» паносы. Гүлден композиция жасау |
1 |
|
Сурет тер |
48-49б |
||||||
22 |
10 |
.«Наурыз мейрамы » аппликациясы |
1 |
|
суреттер |
51б. |
||||||
23 |
11 |
Таспадан « раушан гүлін» жасау. |
1 |
|
кесте |
52-53б |
||||||
24 |
12 |
Айқас тігіс кестесін тігіп үйрену. «Жеміс жидектер» композициясы |
1 |
|
сурет |
54-57б |
||||||
3. Табиғи материалдармен жұмыс(12 сағат) |
||||||||||||
25 26 |
1 2 |
Табиғаттағы табиғи материалдар .Материалдардың түрлері. Табиғи материалдарды дайындау. Табиғи материалдармен жұмыс істеу |
1 1 |
|
Табиғи материалдар түрлерімен таныстыру.Олардан әр түрлі бұйымдар жасау тәсілдерін меңгерту Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға үйрету |
табиғи материалдар Сабан |
|
Табиғи мате риалдар |
58-59б. 60-61б |
|||
27 |
3 |
Сабаннан жасалған панно |
1 |
|
сабан |
62-63б |
||||||
28 |
4 |
Емен ағашынан алатын табиғи материалдар. «Жалғыз ағашты кеспе!» |
1 |
|
|
|
63-64б |
|||||
29 |
5 |
Тал шыбығын тоқу жұмысына дайындау. |
1 |
|
композиция, құрамақтар |
Таб.материал |
66-67б |
|||||
30 |
6 |
Ағаш шыбықтарынан «Желкенді сал» жасау |
1 |
|
құрамақтар |
68б |
||||||
31 |
7 |
Ағаш шыбықтарын тоқу. Шыбықты тоқудың қарапайым түрі |
1 |
|
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға үйрету Ағаш шыбықтарын тоқу жұмыстарын жасауға үйрет |
Тал шыбығын тоқу |
Әд. құрал . |
суреттер |
69б |
|||
32 |
8 |
Табиғи материалдан саты жасау |
1 |
|
Қатырма каг |
71б |
||||||
|
|
|
|
|
Суреттер |
|
||||||
ІІІ – тоқсан (20сағат) |
||||||||||||
33 |
9 |
Гүл шоғын құрастыру. «Қызғалдақ» гүлін жасау |
1 |
|
Ұсақ моншақтардан панно жасау Ши тоқу тәсілін меңгерту |
|
|
гүлдер |
72-73б |
|||
34 |
10 |
«Алтын күз» панносы. «Аққала» жасау |
1 |
|
|
|
74-75б |
|||||
35 |
11 |
Шиден аққала жасау реті. «Қайырлы таң» панносы |
1 |
|
Шидің ерекшелігі тоқу ісі |
|
78-80б |
|||||
36 |
12 |
Шиден композиция құрастыру |
1 |
|
суреттер |
81б |
||||||
|
|
81-84б. |
||||||||||
|
4. Техникалық үлгілеу (6 сағат) |
|||||||||||
37 |
1 |
Сүт қорабынан кеңсе тауарларын салатын қорап жасау |
1 |
|
Қалам салғыш жасау жолдарын үйрену Ұшақ бөліктерін біртіндей жасай отырып, құрастыру |
Конструктор |
Әд. құрал |
лего |
85б |
|||
38 |
2 |
«Лего» құрастыру |
1 |
|
|
86б |
||||||
39 |
3 |
Ұшақ пішінін құрастыру. |
1 |
|
ұшақ |
87б |
||||||
40 |
4 |
Салфетка қоятын тұғыр жасау |
1 |
|
тұғыр |
тұғыр |
89б |
|||||
41 |
5 |
Орындық құрастыру |
1 |
|
|
|
91б |
|||||
42 |
6 |
Диван құрастыру |
1 |
|
|
лего |
92б |
|||||
ІІ. «Көркем еңбек» бөлімі (24 сағат) 1.Ұлттық киімдер мен бұйымдар (12 сағат) |
||||||||||||
43 |
1 |
Ұлттық киімдер. Тымақ тігу. |
1 |
|
Ұлттық бұйымдарды қағаздан жасау әдістерін меңгерту Қатырма қағаздан адалбақан, сандық, жүкаяқ, кебеже асадал жасау Қағаздан ұлттық бұйымдар жасау оларды ұлттық ою-өрнектермен әшекейлеу Рухани мұрамыз зергерлік бұйымдармен таныстыру Оларды қолдан жасау жолдарын үйрену
|
|
Қаз.халқ қолд, сәндік өнері |
суреттер |
94-96б |
|||
44 |
2 |
Сәукеле тігу |
1 |
|
Сәукеле тігу технологиясы |
Ине мен жіп |
97-98б |
|||||
45 |
3 |
Киізден қуыршақ жасау. |
1 |
|
Киізден жасалатын бұйымдар |
Баспасөз |
Сурет тер |
99-100 |
||||
46 |
4 |
Ыдыс-аяқтар.Қағаздан ыдыс- аяқ жасау |
1 |
|
|
Қаз.халқ қолд, сәндік өнері |
|
101-103 |
||||
47 |
5 |
Кәмпит салатын ыдыс жасау. Түймелерден жасалған моншақ |
1 |
|
Зергерлік бұйымдардың жасалуы |
Әр түрлі суреттер |
105-106 |
|||||
48 |
6 |
Жіптен алқа жасау |
1 |
|
. |
107 |
||||||
49 |
7 |
Ұсақ моншақтардан жасалған білезік. Фольгадан әшекейлі бұйымдар жасау |
1 |
|
|
Киіз үй бөлшектері |
|
Киіз үй |
109-110 |
|||
50 |
8 |
Киіз үй |
1 |
|
Ашықхаттан үй жиһазын жасау тәсілдерін үйрету Оқушылардың шығармашылық |
Сәндік қолданбалы өнер |
Қаз.халқ қолд, сәндік өнері |
|
111-115 |
|||
51 |
9 |
Сандық. |
1 |
|
|
116 |
||||||
52 |
10 |
Жүкаяқ |
1 |
|
Сурет тер |
118 |
||||||
ІҮ – тоқсан (16 сағат) |
|
|
|
|||||||||
53 |
11 |
Кебеже және асадал. |
1 |
|
қабілетін дамытуға үйрету |
|
құрал Әд. құрал Әд. құрал |
|
121-122 |
|||
54 |
12 |
Адалбақан |
1 |
|
|
|
123 |
|||||
55 |
13 |
Тері материалы туралы түсінік. Теріден дайындалған бұйымдар |
1 |
|
Былғарыдан қажетті заттарды жасау Түрлі құрамақтар жасап безендіру Қатырма қағаздан үй жасау үй айналасын безендіру өнерімен таныстыру Былғарыдан сөмке тігу Ермексаздан муз. Аспаптар жасаудың әдіс тәсілдерін үйрену |
Сырмақ ,құрақ |
суреттер |
124125 |
||||
56 |
14 |
Қағаздан сырмақ жасау |
1 |
|
сырмақ |
126 |
||||||
57 |
15 |
Түрлі түсті матадан құрақ құрау. Былғарыдан шашақ жасау |
1 |
|
|
127-129 |
||||||
58 |
16 |
Геометриялық фигуралардан түрлі құрамақтар құрастыру |
1 |
|
Диаметр, Радиус өлшемдері |
Геом. фиг |
130-131 |
|||||
59 |
17 |
Геометриялық фигуралармен құмыраны безендіру |
1 |
|
||||||||
60 |
18 |
Қағаздан үй құрастыру. |
1 |
|
|
Үй макеті |
132 |
|||||
61 |
19 |
Қатырма қағаз таспасынан тоқылатын бұйымдар. Ұсақ моншақтардан панно жасау |
1 |
|
|
134 |
||||||
62 |
20 |
Поролоннан аппликация жасау |
1 |
|
Поролон Дизайн өнері |
Дизайн журнал |
|
137-139 |
||||
63 |
21 |
Былғарыдан сөмке тігу.Түйме салатын қобдиша жасау |
1 |
|
сөмке |
140-142 |
||||||
64 |
22 |
Ашықхаттан үй жиһазын жасау |
1 |
|
|
Ашық хаттар |
144 |
|||||
65 |
23 |
Ермексаздан музыкалық аспап- жетігенді мүсіндеу. |
1 |
|
Мүсіндеу жолдары |
Әд. құрал Музыкалық аспаптар |
суреттер |
145-146 |
||||
66 |
24 |
Құмыраны дәндермен безендіру. |
1 |
|
|
147 |
||||||
|
Қорытынды. Шығармашылық жұмыс (2 сағат) |
|||||||||||
67 |
1 |
Мата мен моншақтардан аппликация жасау Шығармашылық жұмыс |
1 |
|
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуға үйрету |
|
|
|
149-150 |
|||
68 |
2 |
Қайталау |
1 |
|