Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Қазақ тілі 10-сынып ЖМБ КТЖ,ҚМЖ
беріледі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
10-сынып
Қазақ тілі
Жаратылыстану-математикалық бағыт (Арман –ПВ баспасы)
(Аптасына 1 рет, 34 сағат)
№ |
Тақырыптар |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
Қосымша |
1-тоқсан, 8 сағат 1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
||||
1 |
1. Қоғам құндылығы-халықтың тілі, мәдениеті, салт-дәстүрі |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
2.09.24 |
|
2 |
2.Ұлттық руханиятымыздың өзегі-тіл |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
9.09.24 |
|
3 |
3.Қазақ халқының салт-дәстүрлері
|
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
16.09.24 |
|
4 |
4.Қолөнер – сырлы өнер БЖБ № 1 |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
23.09.24 |
|
5 |
5.Қазақ киносы-қазақ тарихы
|
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
30.09.24 |
|
6 |
6.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны
|
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
7.10.24 |
|
7 |
7.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны БЖБ №2 |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
14.10.24 |
|
8 |
8.Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
21.10.24 |
|
2-тоқсан, 8 сағат |
|
||||
1 |
11.Түрксіб теміржолы |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; |
1 |
4.11.24 |
|
2 |
12.Тұлпар Тальго |
10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
11.11.24 |
|
3 |
13.Қара көмір БЖБ № 1 |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
18.11.24 |
|
4 |
14.Мыс кендері |
10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
25.11.24 |
|
5 |
15.Алматы метросы |
10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
2.12.24 |
|
6 |
16.Мұнай индустриясы БЖБ № 2 |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
9.12.24 |
|
7 |
17.Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда |
10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; 10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу |
1 |
16.12.24
|
23.12 |
8 |
18.ІІ тоқсан бойынша қайталау |
1 |
23.12.24 |
|
|
3-тоқсан, 10 сағат 3.Адамзат дамуының жаһандық мәселелері. Тілдік жүйе және норма |
|
||||
1 |
19.Ұлттық мәдениеттің жаһандану үрдісі |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (интервью) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
13.01.25 |
|
2 |
20.Экономикалық жаһандану |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
20.01.25 |
|
3 |
21.Аумақтық жаһандану |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
27.01.25 |
|
4 |
22.Ақпараттық -коммуникациялық жаһандану |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
3.02.25 |
|
5 |
23. Адамзат дамуының жаһандық мәселелері БЖБ № 1 |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
10.02.25 |
|
4. Адам өмірін сақтау.Тілдік жүйе және норма |
|
||||
1 |
24.Адам өмірін қорғау-басты міндет |
10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
17.02.25 |
|
2 |
25.Адамның денсаулығы –қоғам байлығы |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
24.02.25 |
|
3 |
26.Адам өмірі және қоршаған орта |
10.2.3.1 көпшілікке арналған очерктің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
3.03.25 |
|
4 |
27.Спорттың адам өміріне пайдасы БЖБ № 2 |
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, нұсқаулық жазу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
10.03.25 |
|
5 |
28. 3-тоқсан бойынша қайталау |
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми ісқағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу |
1 |
17.03.25 |
|
4-тоқсан, 8 сағат 5. Сәулет өнері. Тілдік жүйе және норма |
|
||||
1 |
29. Таңғажайып сәулет өнері |
10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (мақала) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
7.04.25 |
|
2 |
30 Киіз үй –ғажап сәулет туындысы |
10.2.3.1 көпшілікке арналған мақаланың құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
14.04.25 |
|
3 |
31. Таспен жазылған тарих
|
10.2.6.1 БАҚ, энциклопедиялық, ғылыми-көпшілік, ғылыми еңбектерден деректерді ала білу, сілтеме жасау жолдарын білу 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
21.04.25 |
|
4 |
32. Қазақстан сәулет өнерінің көне ескерткіштері |
10.3.4.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың (конспектілеудің) әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу |
1 |
24.04.25 |
|
5 |
33. Қазақстан сәулет өнерінің көне ескерткіштері БЖБ № 1 |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу (аргументативті эссе); 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
28.04.25 |
|
6 |
34. Қазақтың танымал сәулетшілері |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
5. .05.25 |
|
7 |
35. Заманауи сәулет туындылары
|
10.3.1.1 ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала жазу; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
12.05.25 |
|
8 |
36. Ел астанасы-сәулет өнерінің тынысы БЖБ №2 |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу |
1 |
19.05.25 |
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
02.09.2024 |
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
1. Қоғам құндылығы-халықтың тілі, мәдениеті, салт-дәстүрі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу Болжау Мұғалім оқушылардың жауабын тыңдап болған соң сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырады. Оқушылар ойын айтып болған соң сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты таныстырылады. Тапсырма атауы: «Біз талқылаймыз» әдісі Тыңдалымалды тапсырмасы Талқы сұрағы:
|
Нақыл сөздер арқылы сабақ тақырыбын болжайды, ой бөліседі. Барлығын ақшамен байланыстырудың қажеті жоқ. Одан да асқан құндылықтар бар екенін ұмытпайық. (Сергей Капица) Арсыз адам — бәрiнiң бағасын бiлсе де, нағыз құндылық туралы түсiнiгi болмайтын адам. ( Оскар Уайльд) Оқушылар «Қоғам құндылығы – халықтың тілі, мәдениеті, салт-дәстүрі» мәтінімен танысады. Оқушылар мәтіннің аудиториясына, құрылымдық ерекшеліктеріне, тілдік қолданысына талдау жасау арқылы жанрын анықтауы қажет. |
ҚБ Өзара бағалау |
Нақыл сөздер https://bilim-all.kz/tag/thoughts?tag=%D2%9B%D2%B1%D0%BD%D0%B4%D1%8B%D0%BB%D1%8B%D2%9B
|
Сабақтың ортасы
15 минут
25 минут |
Орфографиялық норма жайлы еске түсіру Жұптық жұмыс. 4- жаттығу, 7- бет. Берілген сөздерді орфографиялық принциптерге бөліп жазыңдар, ережесін түсіндіріңдер.
6- жаттығу, 8- бет. Мәтін мазмұнын сөйлеу тілі стилінде әңгімелеп беріңдер. Қандай айырмашылықтарды аңғардыңыз. |
Оқушылар берілген сөздерді орфографиялық принциптерге бөліп жазады. Ережесін түсіндіреді
Оқушылар мәтін мазмұнын сөйлеу тілі стилінде әңгімелеп береді. Қандай айырмашылықтарды аңғарғанын ажыратады. |
Дискриптор -Морфологиялық принциптерді анықтай-ды; -фонетикалық прин-циптерді анықтайды; -тарихи-дәстүрлі принциптерді анықтайды.
Дескриптор - Мәтін мазмұнын әңгімелейді; - сөйлеу тілі стилін сақтайды; -айырмашылығын анықтайды. |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия.
Үйге тапсырма беріледі 7-жаттығу, 8-бет |
Оқушылар сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
Оқушылар сабақта жасаған жұмыстары бойынша өздерін бағалайды.
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
9.09.2024 |
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Ұлттық руханиятымыздың өзегі-тіл |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға береді. Мәліметтер мен пікірлерді өңдейді; - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу Психологиялық ахуал «Оның есесіне мен…» жаттығуы Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды. — Мен бәліш пісіре алмаймын, оның есесіне … . — Мен шаршадым, оның есесіне … . Қызығушылықты ояту Ойлаңызшы, шетелде жүрсіз. Әдеттегі күндердің бірі. Сіз теледидардан жаңалықтар көріп жатырсыз. Бір кезде жаңалықта Қазақстан туралы хабар болып жатыр. Қазақстандағы маңызды оқиғалардың бірі. Телеарна аударма қосқанымен астынан қазақ азаматтарының сөйлеген сөздері естіліп тұр. Сіз қандай әрекет жасайсыз? Қандай сезімде боласыз? Үй тапсырмасы: 7-жаттығу, 8-бет Мұғалім оқушыларды тыңдап болған соң жауаптарды қорытындылап, сабақтың тақырыбын хабарлайды. Сабақ мақсатымен таныстырады. |
Барлық оқушы аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалардан алып, сөйлемдерді өз ойымен аяқтайды.
Оқушылар өз ойларын ортаға салады
Үй тапсырмасын оқиды, бір-бірінің жұмысына қатысты пікірлерін білдіреді
|
ҚБ
Дескриптор -сұрақтарға жауап береді-1 -жарнама жазады-1
ФБ 2 балл
|
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
Сұрақ-жауап:
9-бет, 2-жаттығуды оқыңыз. Алдымен негізгі ойды анықтаңыз. «4 сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларыңызды білдіріп, баға беріңіздер. 1.Пікір: «Менің ойымша...» 2.Дәлел: «Себебі, мен оны былай түсінемін...» 3.Мысал: «Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын...» 4.Қорытынды: «Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім...» 4-жаттығу, 11-бет. Жазылуы мен айтылуын жазыңыз. Айырмашылықтарын түсіндіріңіз Мұғалімнің сындарлы кері байланысы оқушыға қиындық келтірген аспектілерді тыңдаумен жүзеге асырылады. |
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, өз ойын ортаға салады.
«Оқушылар 4 сөйлем» тәсілі арқылы өз ойларыңызды білдіріп, баға береді. Берілген тапсырманы орындайды. |
ҚБ
Дескриптор Сұрақтарға жауап береді – 1
ФБ 1 балл
Дескриптор -мәтіндегі негізгі ойды анықтайды-1; - көтерілген мәселеге баға береді - 4; мәліметтер мен пікірлерді өңдейді-1 ФБ 6 балл
Дескриптор -себебін анықтайды -1 балл ФБ-1 балл |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы оқушылардың сабақта алған мәліметтері туралы пікірін тыңдау.
Мұғалім «Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті» тақырыбы аясындағы сабақты қорытындылайды. Үй тапсырмасы: 5-жаттығу, 12-бет |
|
ҚБ
ФБ 10 балл |
|
«Оның есесіне мен…» жаттығуы Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар карточкалар таратылады. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды. — Мен бәліш пісіре алмаймын, оның есесіне … . — Мен шаршадым, оның есесіне … . — Мен жақсы билей алмаймын, оның есесіне … . — Мен көп үндемейтін адаммын, оның есесіне … . — Мен көп ұйықтаймын, бірақ оның есесіне … . — Мен жұрттың бәріне құрметті бола алмаймын, оның есесіне … . — Мен еден жууды ұнатпаймын, оның есесіне … . — Мен Үндістанда болған жоқпын, оның есесіне … . — Мен пәлендей батыл емеспін, оның есесіне … . — Мен өзім туралы көп ойламаймын, оның есесіне … . — Мен тез ашуланғыш адаммын, оның есесіне … . — Мен соншалықты сымбатты емеспін, оның есесіне … . — Мен тым толықпын, оның есесіне … . — Менің аяқтарым ұзын емес, оның есесіне … . — Менің кемшіліктерім көп, оның есесіне … . — Менің жазуым әдемі емес, оның есесіне …
|
Ана тілін ұмытқан адам өз халқының өткенінен де, болашағынан да қол үзеді.
Тақырыбы: "Шеңбер бойынша фраза "
"Қандай да бір қарапайым фразаны таңдайық, мысалы: бақта алмалар түсіп жатыр." Енді, экранның оң жағындағы шыншыдан бастап осы фразаны кезекпен айтамыз. Ойынның әр қатысушысы фразаны жаңа интонациямен айтуы керек (сұраулы, қуанышты, таң қалушы, немқұрайлы және т.б.).
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
15.09.2024 |
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
3.Қазақ халқының салт-дәстүрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп «келісу, келіспеу» эссесін жазады. - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу Үй тапсырмасын сұрау 5-жаттығу, 12-бет Қызығушылықты ояту Ойтүрткі Тақтадағы суретке қарап бүгінгі тақырыпты болжаңыз.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру
«Қазағымның дәстүрлері-ай» әнін тыңдату |
Үй тапсырмасын айтады.
Суретке қарап салт-дәстүрлердің аты мен өзіндік ерекшеліктеріне тоқталады.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
|
Дескриптор -өлең туралы пікірлерін айтады-1 -ғаламдық мәселелермен байланыстырады-1 ҚБ ФБ-2
Дескриптор Сұрақтарға жауап береді-1
|
Оқулық
Слайд
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс 3-жаттығу, 14-бет Нақыл сөздерді ерекше тембрмен оқып, ой тұжырымын жасаңдар.әдеби тілдің белгілерін атаңдар.
Жеке жұмыс 4-жаттығу, 15-бет. Берілген клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойыңызды дәлелдеп келісу, келіспеу эссесін жазыңыз.
|
Оқушылар нақыл сөздерді ерекше тембрмен оқып, ой тұжырымын жасаңдайды. Әдеби тілдің белгілерін атайды Оқушылар берілген клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп келісу, келіспеу эссесін жазады. |
Дескриптор -ой тұжырымын жасайды-1; -әдеби тілдің белгілерін атайды-1 Дескриптор
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия «ҚҚҚ»
Үйге тапсырма: 6-жаттығу, 16-бет
|
Сабаққа кері байланыс береді Үй тапсырмасын жазып алады |
ФБ -10 |
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
16.09.2022 БЖБ № 1 |
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
4.Қолөнер – сырлы өнер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- мәтін үзінділері бойынша болжап, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастырады; - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық норманы сақтайды |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру |
Үй тапсырмасын оқиды |
Дескриптор -үй тапсырмасын оқиды-2 ҚБ
ФБ |
|
Сабақтың ортасы
15 минут
25 минут |
Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру (Мәтін төменде берілген)
"Шебердің қолы
алтын", - дейді атам қазақ. Ағаштан, темірден түйін түйген, жүннен
көз жауын алатындай бұйым жасаған, асыл тастардан сән бұйымдарын
соққан, сүйек пен мүйізді, шиді қиынынан қиыстырған халық
шеберлерінің ісі - мақтауға тұратын өнер туындысы. «Ыстық орындық» әдісі Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. |
Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді
Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. |
Дескриптор - әңгіме құрастырады
- Сюжетті суреттердің желісі бойынша құрастырады
Дескриптор - сұрақтарға жауап береді. - белгілі бір пікір бойынша бірлесіп сөйлейді |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «Бағдаршам» Жасыл-толық түсіндім. Сары-жартылай түсіндім. Қызыл- мен үшін түсініксіз. Үйге тапсырма: |
Оқушылар сабаққа кері байланыс беріп, үй тапсырмасын жазып алады
|
ФБ бағаланады 1-10 балл |
|
Мәтін
"Шебердің қолы
алтын", - дейді атам қазақ. Сөзге де шебер, іске де ұста
халқымыздың зор мәдениеті мен өнерін паш ететін құндылықтарының
бірі - оның қолөнері. Ағаштан, темірден түйін түйген, жүннен көз
жауын алатындай бұйым жасаған, асыл тастардан сән бұйымдарын
соққан, сүйек пен мүйізді, шиді қиынынан қиыстырған халық
шеберлерінің ісі - мақтауға тұратын өнер туындысы. |
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 10 «А» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
5. Қазақ киносы – қазақ тарихы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.1.1 - әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- графиктік мәтіндердегі мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтайды; - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы
10-15 минут |
Оқушылармен амандасу, түгелдеу Психологиялық ахуал: «Досым, қалың қалай?» жаттығуы. Мақсаты: оқушылардың көңіл – күйін көтеру, бір – бірімен қарым – қатынасын нығайту. Шарты: оқушылар қатар тізіле не жұптаса тұрады, мұғалім қолды шапалақтап нұсқау берген кезде, берілген тапсырмаларды орындайды. Үй тапсырмасын сұрау 6-жаттығу, 16-бет. Айтылуы бойынша жазылған сөздерді анықтап, емле ережесіне сай түзеп жазыңыз.
«Болжау» әдісі Тақырыпты болжау Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру. Шетелдік кино ұнай ма, Отандық кино ұнай ма?
|
Оқушылар 1 рет шапалақтаған кезде – қолдарын қысады (амандасады); 2 рет шапалақтаған кезде – бір – бірінің арқасынан қағады; 3 рет шапалақтаған кезде – бір-біріне бас бармағын көрсетіп, «Сен мықтысың!» деп айтады.
Оқушылар айтылуы бойынша жазылған сөздерді анықтап, емле ережесіне сай түзеп жазады.
|
Дескриптор -айтылуы бойынша жазылған сөздерді анықтайды; - емле ережесіне сай түзейді; 1 балл
-Оқушылар суреттерге қарай отырып, тақырыпты болжайды-1
-Сұрақтарға жауап береді-2
ҚБ Өзара және мұғалімнің мадақтауы
|
Слайд
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс. «Бірге ойлаймыз» әдісі 1-тапсырма. Мәтінді түсініп оқыңыз. Мәтінде қандай ақпараттар берілген?Негізгі үрдістерді анықтаңыз.
2-тапсырма. 26-бет, 3- жаттығу. Сөйлемдердегі дефистің неге, қандай жағдайда қолданылғанын түсіндіріңдер.
3-тапсырма. Сөйлемдердегі бас әріппен келетін сөздерді анықтап, жазылу себебін түсіндіріңдер. |
Оқушылар мәтінге мұқият қарап шығады. Мәтінде қандай ақпараттар берілгенін анықтайды. Негізгі үрдістерді табады.
Оқушылар өздеріне бөлінген мәтіндерді оқып, дефистің қойылу себебін анықтайды.
|
Дескриптор -мәтінде қандай ақпараттар берілгенін анықтайды -1 ; -негізгі үрдістерді анықтап, ойың жетізеді-2 ФБ -3
Дескриптор -дефис қойылған сөздерді анықтайды-1; -дефистің қойылу себебін анықтайды-1 -бас әріппен жазылу керек сөзді анықтайды-1; -бас әріппен жазылу себебін анықтайды-1 ФБ-4 |
Слайд
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Бүгін мен не түсіндім? «Бүгін мен мына ... түсінбедім» Қандай ұсыныс айтасыз?
Үйге тапсырма:6-жаттығу, 27-бет |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ
ФБ 1-10 |
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
6.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушыларымен сәлемдесу,түгелдеу
Үй тапсырмасын тексеру
Сұрақ-жауап:
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақстымен таныстыру |
Үй тапсырмасын айтады.
Сұрақтарға жауап бере отырып, өз ой-пікірлерін білдіреді.
|
Дескриптор - Сұрақтарға жауап береді - өз ой-пікірлерін білдіреді.
|
|
|||||
Сабақтың ортасы
15 минут
25 минут |
Жұптық жұмыс 3-жаттығу, 30-бет. Мәтіннен ауызекі сөйлеу стиліне тән қолданыстарды анықтаңдар.
Жұптық жұмыс 1-тапсырма. Мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқып, негізгі ойды анықтайды. Мәтіндерге тақырып қояды.
Жеке жұмыс 3-тапсырма. Мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді түзетіп, редакциялап, қайта жазыңыз. Себебін кестеге түсіріңіз.
|
Оқушылар мәтіннен ауызекі сөйлеу стиліне тән қолданыстарды анықтаңдар. Мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқып, негізгі ойды анықтайды. Мәтіндерге тақырып қояды. Оқушылар мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді түзетіп, редакциялап, қайта жазады. Себебін кестеге түсіреді. |
Дискрипторлар: -мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықты-рып оқиды; -мәтіндердегі негізгі ойды анықтайды; -мәтіндерге тақырып қояды Дискрипторлар:
|
|
|||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия. . «Гамбургер» Жақсы тұсы/ Ұсыныс/Жақсы тұсы Үйге тапсырма беру : «Әсерлі сөйлеу әсерлі ойлауға ықпал етеді» |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ ФБ 1-10 |
|
|||||
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
|
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
7.Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдейді; -мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Құндылық |
«Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны» тақырыбы арқылы Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және азаматтық және ұлттық бірегейлікті түсіну; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу Сыныпты түгелдеу Қызығушылықты ояту 1.Сөйлемдерді және сөйлемдердәі бөлшектерін сазына келтіріп сөйлеудің ырғақты әуенін анықтаңыз. А)Тембр Б)Әуен Ә)Интонация В)Кідіріс 2.Дауыс толқынының тербеліс жиілігін не деп атаймыз? А)Әуен Б)Қарқындылық Ә)Интонация В)Кідіріс 3.Бұйыру мәнінде берілген сөйлемді анықта А)Е, Боқбасарым-ай, атыңды да әкең тауып қойған екен, әлі де қанша боқты басып, ізіңді бұлғар екенсің! Ә)Кейін келерсіңдер, - депті де өзі ұялып төмен қарай берген екен. Б)Қане, сөйлеші! – депті. В)Бидің ә дегендегі мынадай зілді сөзінен жауапкер ығып, жасып қалса керек. (жалғасы төменде) Үй тапсырмасын сұрау Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру
|
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді.
Үй тапсырмасын оқиды Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану жайлы ақпаратты оқып, түсінгендерімен бөліседі
|
Дескриптор -тест сұрақтарына жауап береді -үй тапсырма-сын оқиды |
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
Жұптық жұмыс 2-тапсырма, 28-бет. Мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқып, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтіндерге тақырып қойыңдар. Жеке жұмыс 4-жаттығу, 31-бет. Мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді түзетіп, редакциялап,қайта жазыңдар. Себебін кестеге түсіріңдер. - Жеке жұмыс 2-тапсырма. Жақшаны ашып,шылау мен жалғауды емлесі бойынша бірге не бөлек жазыңдар. Жылан мезгілін (де)ұйықтамаса,күз ұзақ əрі жылы болады.Ордалы жылан (мен) құрт-құмырсқа топ-тобы (мен)басқа жаққа көше бастаса,табиғаттың тосын апаты болады.Аққу оңтүстікке кеш қайтса,күз ұзақ (та)жайлы болмақ.Мысық босағаны тырналап мазасызданса,ауа райы бұзылады,жел тұрады немесе боран болады.Қаз(бен)үйректің қиқулап,қанаттарын қомдап мазасыздана бастаса,ауа райы бұзылады. |
Оқушылар мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқып, негізгі ойды анықтайды. Мәтіндерге тақырып қояды. Оқушылар мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді түзетіп, редакциялап, қайта жазады. Себебін кестеге түсіреді. Оқушылар жақшаны ашып, шылау мен жалғауды емлесі бойынша бірге не бөлек жазылатының ажыратады.
|
Дескриптор -мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырады - негізгі ойды анықтайды - тақырып қояды.
Дескриптор - қате қолданылған сөздерді түзетеді -редакция-лайды, қайта жазады. - себебін кестеге түсіреді.
Дескриптор - шылау мен жалғауды ажыратады
- бірге не бөлек жазылатының ажыратады. |
|
Сабақтың соңы |
Тақырыбына өз көзқарастарының себебін,дәлелдері мен мысалдарын дайындайды.
Үйге тапсырма: 7-жаттығу, 32-бет |
Тақырыбына өз көзқарастарының себебін,дәлелдері мен мысалдарын дайындайды.
|
ФБ 1-10 балл |
|
Жалғасы 4.Сөйлемдегі ырғақтық топтардың дұрыс бөлінген кідірістерді белгіле А)Құнанбай/ ел ішінің/ бір шаруасымен/ он сегіз жастағы Абайды/ іргелес отырған/ Сыбан руының биі/ Қисық деген кісіге жіберіпті.// Ә)Құнанбай ел ішінің / бір шаруасымен/ он сегіз жастағы Абайды / іргелес отырған Сыбан руының биі / Қисық деген кісіге жіберіпті.// Б)Құнанбай ел ішінің/ бір шаруасымен / он сегіз / жастағы Абайды / іргелес отырған / Сыбан руының биі / Қисық деген кісіге жіберіпті./ 5.Қарқынның қызметін анықта А)Белгілі бір ойды хабарлау, баяндау мақсатында қолданылады. Ә)Сөйлеу не оқу кезінде дауыс күші бірде жоғары,бірде төмен болу. Б)Баяулау қарқынмен қатар эмоциялық реңкімен байланысты. В)Белгілі бір ойды анықтау, сұрау мақсатында қолданылады. 6. Біреуге бұйыру, талап ету мақсатында айтылған өлең жолының астын сыз. Пай, пай, пай! Киелі неткен жер! Батырлар дүрілдеп өткен жер, Тұлпарлар дүбірлеп төккен тер, Ғашықтар бір-бірін өпкен жер, Сарылып сал-сері кеткен жер. Бас иіп, иіскеп топырағын, Тағзым жасамай өтпеңдер! (М.Мақатаев) 7. Ырғақты топтардың ара-жігі дұрыс бөлінбеген кірідістерді табыңыз. Пай, пай/, пай!// Киелі/ неткен жер!// Батырлар дүрілдеп өткен жер,// Тұлпарлар дүбірлеп төккен тер,// Ғашықтар/ бір-бірін/ өпкен жер//, Сарылып/ сал-сері/ кеткен жер//. Бас иіп, иіскеп топырағын,// Тағзым/ жасамай өтпеңдер!// (М.Мақатаев) |
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
2024 |
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
8. Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.3.1 қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазу («келісу, келіспеу» эссесі) 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп эссе жазады («келісу, келіспеу» эссесі) - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу. Үй тапсырмасын оқиды Тест сұрақтары. 1.Шылаудың басқа сөз таптарынан қандай айырмашылығы бар? А) сөйлем мүшесі бола алмайды. Ә) көңіл күйді білдіреді Б) заттың сынын білдіреді 2.Шылау тұрған қатарды тап. А) бір,екі,төрт Ә) мен,сен,ол Б)ма,ба,пе 3. . Берілген мақалдан шылауды тап. «Отан үшін отқа түс,күймейсің» А)Отан ә) үшін б)түс 4.Мен,және шылаулары не үшін қолданылады? А) сөз бен сөзді байланыстырады Ә)қосымша мағына үстейді Б)сұрақ мағынасын үстейді 5. Тиісті шылауды қой. Жарық ---- қараңғы А) мен ә) бен Б) пенм Сабақтың тақырыбмен, оқу мақсатымен таныстыру |
Үй тапсырмасын оқиды
Тест сұрақтарына жауап береді, тексереді
|
Дескриптор - Үй тапсырмасын оқиды - Тест сұрақтарына жауап береді |
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
Сыныппен жұмыс 1-жаттығу,33-бет. Ауызша Ғалымдардың пікірлерімен танысып, тіл мәдениеті, сөйлеу шеберлігі туралы ойларыңды ортаға салыңдар. Жеке жұмыс 2-жаттығу,33-бет. Сызбамен берілген мәліметтерді мәтінге айналдырып оқыңдар. Мәтіннің стилін, авторын анықтаңдар. Жеке жұмыс 1-тапсырма Сөз сапасының, сөз байлығының сақталмай жату себептері неде? Сіздің пікіріңізді растайтын аргументтер мен дәлелдер келтіре отырып, эссе жазыңыз. Эссе жазу барысында төмендегі клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданыңыз. |
Оқушылар ғалымдардың пікірлерімен танысып, тіл мәдениеті, сөйлеу шеберлігі туралы ойларын ортаға салады.
Оқушылар сызбамен берілген мәліметтерді мәтінге айналдырып оқиды. Мәтіннің стилін, авторын анықтайды.
Оқушылар сөз сапасының, сөз байлығының сақталмай жату себептері неде? Деген сұраққа пікірін растайтын аргументтер мен дәлелдер келтіре отырып, эссе жазады. Эссе жазу барысында төмендегі клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады. |
Дескриптор - тіл мәдениеті, сөйлеу шеберлігі туралы ойларын ортаға салады
Дескриптор -сызбамен берілген мәліметтерді мәтінге айналдырады - стилін анықтайды - авторын анықтайды.
Дескриптор -эссенің құрылымын сақтайды; - қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады; - қажетті клишелер мен лексикалық құрылымдарды қолданады; |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «Бағдаршам» Жасыл-толық түсіндім. Сары-жартылай түсіндім. Қызыл- мен үшін түсініксіз.
Үйге тапсырма: |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ
ФБ 1-10 |
|
1абзацКіріспе сөз тіркестері / фразалар/. -Бұл халық арасында саналады... -Адамдар жиі бекітеді, .. -Көп адамдар ойлайды, .. -Кейбір адамдар қарсы... 2абзацӨз көзқарасыңды білдіретін фразалар
Жаңа аргументтер қосатын фразалар
3 абзац
4абзац Қорытынды фразалар
Барлығын ескере отыра |
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
2024 |
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
9. Сөйлеу шеберлігі және тіл мәдениеті БЖБ №2 |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.2.5.1 мәтіндегі негізгі ойды анықтау, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдей білу 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
- мәтіндегі негізгі ойды анықтап, көтерілген мәселеге баға беріп, мәліметтер мен пікірлерді өңдейді - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Құндылық |
|
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру |
Үй тапсырмасын оқиды |
ҚБ |
|
Сабақтың ортасы
15 минут
25 минут |
Сыныппен жұмыс 5-жаттығу, 34-бет. Тілді шұбарлау мәселесіне байланысты Б.Момышұлының толғанысын аудиожазбадан тыңдап, кестені толтырыңдар. Мәтінде көтерілген мәселені талдай отырып, ғаламдық мәселелермен байланыстырыңдар. Автордың пікірі: Менің пікірім:
Жеке жұмыс 7-жаттығу, 36 –бет. Көп нүктенің орнына емле ережесіне сай тиісті қосымшаларды жалғап,жаттығуды көшіріңдер.
Жеке жұмыс 4-жаттығу, 40-бет. Мәтінді оқып шығыңдар. Мәтінде көтерілген мәселе туралы ойларыңды «ПСМТ формуласы» бойынша дәлелдеңдер. 1-сөйлем: «Менің ойымша, … ». 2-сөйлем: «Мен оны былай түсіндіремін: … ». 3-сөйлем: «Оны мынадай деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын: …». Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім: …» |
Оқушылар Б.Момышұлының пікірін анықтайды. Көтерілген мәселені талдайды. Ғаламдық мәселелермен байланыстырады. Өз пікірін білдіреді.
Оқушылар көп нүктенің орнына емле ережесіне сай тиісті қосымшаларды жалғайды.
Оқушылар мәтінді оқып шығады. Мәтінде көтерілген мәселе туралы ойларын «ПСМТ формуласы» бойынша дәлелдейді.
|
Дескриптор -Б.Момышұлының пікірін анықтайды; -көтерілген мәселені талдайды; -ғаламдық мәселелермен байланыстырады - өз пікірін білдіреді
Дескриптор -Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды жалғайды.
Дескриптор - көтерілген мәселе туралы ойларын жеткізеді
-«ПСМТ формуласы» бойынша дәлелдейді. |
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3-2-1» әдісі. Оқушылар бүгінгі сабақтағы 3-маңызды ақпаратты айтады, 2-ұсыныс білдіреді, 1-сұрақ қояды. |
Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ
ФБ 1-10 |
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім: |
1-бөлім. Қазіргі қоғам құндылықтары: мәдениет және өркениет. Сөз мәдениеті |
|
Педагогтің аты-жөні |
Кумисбаева Э.Е. |
|
Күні: |
2024 |
|
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
10. 1-тоқсан бойынша қайталау |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастыру; 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Сабақтың мақсаты |
-мәтін үзінділері бойынша болжам жасап, өз біліміне сүйеніп тақырыпты жалғастырады; - мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|
Құндылық |
Қазақстанның тарихы мен мәдениетіне құрмет көрсету; мемлекеттік тілді меңгеру; |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Оқушылар зейінін сабаққа аудару. Зейінін өлең шумағымен сабаққа аудару Тіл — халықтың тірлігінің тірлігі. Қанын, тәнін бұзбай ұстар бірлігі. Тіл — халықтың жанын көрер айнасы, Ардай таза аппақ шаңқан кірлігі. Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру |
Үй тапсырмасын оқиды
Сабақтың тақырыбымен танысады |
Дескриптор - Үй тапсырмасын оқиды
-өлең шумағының мәнін ашады |
|
Сабақтың ортасы
15 минут
25 минут |
Жеке жұмыс 10-жаттығу, 45-бет. Төмендегі сөздерге тұйық етістіктің жұрнағын жалғап, сөйлем құраңдар. Емлесіін түсіндіріңдер.
Жеке жұмыс 12-жаттығу, 46-бет. Берілген зат есімдердің алдына реттік сан есімдерді тіркеп, емле ережесіне сай жазыңдар.
47-беттегі тест тапсырмасын орындау. Ауызша. |
Оқушылар тұйық етістіктің жұрнағын жалғайды. Сөйлем құрайды.
Оқушылар зат есімдердің алдына реттік сан есімдерді тіркейді. Емле ережесін сақтайды. Тест тапсырмасын орындайды |
Дескриптор - тұйық етістіктің жұрнағын жалғайды; -сөйлем құрайды
Дескриптор - зат есімдердің алдына реттік сан есімдерді тіркейді; -емле ережесін сақтайды -тест тапсырмасын орындайды |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия Менің жұмысымның жетістігі... Менің жұмысымдағы кедергі... Мен неліктен кедергілерге тап болдым?
|
Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. Үй тапсырмасын жазып алады. |
ҚБ
ФБ 1-10 |
|
|
сертификат алыңыз!