Мемлекеттік қызметшілер мен
ересектерге арналған.
А1 қарапайым
деңгей.
Сабақ:1-2
Оқытушы: Хусаинова
Ботагоз Ауесхановна
Күні:
20.10.2020
Уақыты:
15.00-16.20.
Сабаққа қатысқан
тыңдаушылар саны: 19
Сабақтың лексикалық
тақырыбы: Театр,фильм туралы қысқаша
дерек.
Сабақтың грамматикалық
тақырыбы: Шақ
формалары.
Сабақтың
мақсаты:Күнделікті өмірде қолданылатын
таныс сөздердің мағынасын түсіну.Тақырыптар
бойынша алған білімдеріне қорытынды
жасау.Теориялық материалды жүйелі,тиянақты
баяндауға дағдырландыру.
Тыңдаушылар өз бетінше
жұмыс істеуге, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Сөздерді дұрыс
айтуға, сауатты жазуға үйреніп, тілге деген сүйіспеншілік
баулу.
Сабақтың
әдісі: жаттықтыру, қайталау, сөйлеу,
талдау, сұрақ-жауап, тест, «WhatsApp»
мессенджері арқылы тыңдаушылармен
жұмыс.
Сабаққа керек
көрнекілік құралдар: тест сұрақтары, ұялы
телефон
Сабақтың түрі:
Қашықтан оқыту
Бірінші
сабақ.
Кіріспе:(аудио
жазба)
-Сіздер қандай
фильмдерді жақсы көресіздер?
-Қандай киностудияларды
білесіздер?
-Қазақфильм киностудиясы
кімнің атымен аталады?
-Қазақстанда қандай
театрлар бар?
-Қазақтың опера
өнерпаздарын білесіздер ме? Оларды
атаңдар.
1-тапсырма.Тілді
жаттықтыру.
ЛЕКСИКАЛЫҚ
МИНИМУМ:
Қала -
город
Оңтүстік -
южная
Көпқабатты -
многоэтажная (-ый)
Сауда үйі
- торговый дом
2-тапсырма.Мәтінді
аударыңыз.
Город Алматы – это южная столица. Это очень
большой и красивый город. В Алматы есть многоэтажные дома,
казахский театр драмы Ауэзова, русский театр драмы Лермонтова,
кинотеатры «Арман», «Алатау», «Байконур», «Дворец культуры»,
торговый дом «Зангар»
3-тапсырма. Мәдени орындарды атаңыз.
Сөйлем құрастырыңыз.
Театр
Цирк
Мәдени
орындар
К
ино
М ұражай
Кинотеатр
Саябақ
3-тапсырма. Мәтінді оқыңыз,2-3 сұрақ
құрастырыңыз:
Театр ойын-сауық орны.
Театрда ойын-сауықтан басқа драмалық шығармалар,, мәдени шаралар
өтеді. Ең алғашқы театр Грецияда ашылған.Театрдың түрлері көп:
қуыршақ театры,опера-балет театры, музыкалық театр,кинотеатр,
драматеатр.
4-тапсырма. Тест сұрақтарымен
бекіту.
1.Театр-
А) мектептегі
сабақ
Б) ойын-сауық орны
2. Пьеса-
А) қойылым қоюға арналған көркем
шығарма
Б) оқулықтағы
мәтін
3. Театрға
барғанды-
А) ұнатамын
Б) ұнатпаймын
4.Қазақ тілінде етістіктің неше шағы
бар?
А) 2
Б) 3
5. Менің досым
театрға жиі ...
.( етістікті жалғаңыз)
А) келеді
Б) барады
6. Жедел өткен шақтың жұрнағын
табыңыз.
А) – ып, -ып, -п
Б) –
ды,-ді,-ты,-ті
Екінші
сабақ.
ЛЕКСИКАЛЫҚ
МИНИМУМ:
Өнер –
исскуство
Сала-отрасль
Көркем-художественный
Мамандық-
профессия
Әр алуан-
разнообразные
Қызметкерлер-
служащие
ОҚЫЛЫМ.
1-тапсырма. Оқып, 1-3сұрақ
ауызекі құрастырыңыз.
Кино(гр. kіneo –
жылжытамын, жылжимын), кино өнері — өнердің бір
саласы, кинематографияның техникалық негізде қалыптасқан
көркем шығармашылық түрі. Фильмді жасауға әр алуан
мамандықтағы шығармашылық
қызметкерлер: кинодраматург, режиссер, актер, оператор, суретші, композитор, продюсер, каскадер, экономист, менеджер,
т.б. қатысады. Фильм жасауда кинорежиссер жетекші рөл
атқарады. Сондай-ақ фильм жасау ісіне техника саласындағы мамандар
да (инженерлер, техниктер, лаборанттар мен
өзге қызметкерлер) үлес қосады, алуан түрлі күрделі
аппаратуралар мен аспаптар қолданылады.
Кино, негізінен, 4 салаға
бөлінеді: көркем фильм, деректі, мультипликациялық және
ғылыми-көпшілік кино.
жылдар
|
маңызды
оқиғалар
|
1928
ж
|
Халық Комиссарлары
Кеңесі жанынан акционерлік «Востокфильм» кино қоғамы
құрылды.
|
1929
ж
|
Алматыда оның
өндірістік бөлімі ашылды да, ол Қазақстанның өмір-тұрмысы туралы
«Соңғы хабар» атты киножурнал шығарып
тұрды.
|
1934 ж
|
Алматыда «Кеңестік Қазақстан»
киножурналын үзбей шығарып тұратын Республикалық киношежіре
студиясы құрылды
|
1938ж
|
«Ленфильм» студиясының ұжымы қазақтың
алғашқы кино қайраткерлерінің қатысуымен «Амангелді» ( Реж.М. З.
Левин) көркемфильмін жасады.
|
ІІ дүниежүзілік соғыс
жылдарында
|
«Мосфильм» мен «Ленфильм»
киностудиялары бөлімшесінің Алматыда болуы қазақ киносының одан әрі
өркендеуіне әсерін тигізді.
|
1944 ж
|
Алматы көркем және деректі-шежірешілік
фильмдер студиясы ашылды
|
2-тапсырма. Белсенді оқып, аудиоға жазып топқа
жіберіңіздер:( чтение запишите на аудио и отправьте в
группу)
ҚЖ: «Бас
бармақ»
Үй жұмысын
беру:
1-тапсырма.Суреттер мен
фильмдерің сәйкестендіріңіздер.
Рефлексия:
Тыңдаушыларым сабақ
барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл
болғаны,не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін
білдіреді.
-Сабақ аяқталды,сау
болыңыздар!