САБАҚ:
Лепті
сөйлем
Қазақстан
картасы
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі:
|
СЫНЫП: 2
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар:
0
|
Сабақ негізделген
оқу
мақсаты
(мақсаттары)
|
2.1.3.1 - күнделікті
өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап,
диалогке қатысу
2.2.5.1 -
дереккөздерден (сөздік, анықтамалық, энциклопедия) мәліметті табу
жолын анықтап, берілген тақырып, сұрақ бойынша мәліметті іріктеп
алу
2.3.7.1 - сөйлем
түрлерін айтылу мақсатына сәйкес тыныс белгілерін (нүкте, сұрақ
белгісі, леп белгісі) қою
2.4.2.6 - сөйлемдегі
бір-бірімен байланысып тұрған сөздерді
табу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі,тарих.
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде
жоспарланған жаттығулармен
қатар,
ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы 5
минут
|
Топқа
бөлу 2
минут
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
«Аялы алақан» әдісі арқылы
бір-біріне сәттілік тілейді.
|
Жіпте жайылған фотосреттерді
алып, түріне сай топтарға
бөлінеді.
|
Ортасы 20
минут
|
Өткенді
пысықтау үшін топпен
жұмыс
Тапсырма
•
Төменде берілген
үзінділерді оқы. Бос орынға мәтіннің қай бөлігі екенін
жаз.
•
Мәтінді дұрыс
құрастырып оқы.
•
Мәтіннің мазмұнына
сәйкес келетін сұрақты белгіле ().
Қандай? Не істеді?
Неліктен?
Білу және
түсіну 10 минут
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен
танысады.
16-жаттығу. Өлеңді
түсініп оқы. Қазақстан
картасы.
Өлең не
туралы?
Өлең неліктен
«Қазақстан картасы» деп аталады деп
ойлайсың?
Қолдану 8
минут Постер
жасату.
Жалпыға арналған
тапсырма:
Оқушылар жаңа
білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге
түсіреді.
Дәптермен
жұмыс.
16-жаттығу бойынша есте
сақталған қала аттарын жазып
шығу
|
1.Абай
жазда
ауылына
келіп
демалатын.
Әжесі
Зере
ертегі,
батырлар
жырын
көп
білетін. Абай
оны
сүйсіне
тыңдайтын.
Анасы
Ұлжан
да
әңгімешіл
еді.
2.Абай
өзінің
демалысын
осындай
игі
істермен
өткізетін.
3.Абай
жас кезінде
ертегі,
жырларды
тыңдағанды
жақсы
көретін
еді. Әкесі
Құнанбай
оны Омбы
қаласына
оқуға
жіберді.
«Әлемді
шарлау» әдісі арқылы
түсіндіріледі.
Постер
жасату.
Оқушылар өз ойларын постерге
жазып оқып береді.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
сәті:
|
Видео
жазбадағы
би
|
Аяқталуы 20
минут
|
17жаттығу. Жұмбақты қатесіз көшіріп жаз. Шешуін
тап.
Бір жерінде жаз,
Бір жерінде күз,
Бір жерінде қыс,
Бір жерінде көктем,
Керемет алып неткен!
•
Леп белгісі неліктен қойылғанын
айт.
Жұппен жұмыс
19-жаттығу. Кестедегі облыс, қала
аттарын тауып, жаз.
т қ е л һ ш о
ш о р а л қ
й
ы с а қ т а
у
м т л м һ р л
к а м о м а т
е н а л ё ғ щ
н а т а к а ц
т й ы н с н ң
ш к п
е т д қ
т п с
к ш ы з
Синтез
«Алтын балыққа
арналған аквариум» әдісі
Оқушыларға жасырын
суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады,
оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар
оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері
көмектесуіне болады.
|
Бағалау
критерийі
1.Уақытты
ескеру
2.Каллиграфияны
сақтау
3.Сауатты
жазу
«Алтын балыққа арналған
аквариум» әдісі
|
Үйге тапсырма:
18-жаттығу
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
«Бағдаршам»
әдісі
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе
сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен
сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|