Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті 6-сынып КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
6-сынып
Қазақ тілі
Барлығы – 102 сағат,аптасына-3 сағат
1- тоқсан .24 сағат
ҰМЖ бөлімдері |
Тақырыптар |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
|
1-бөлім: Қазақстан- дағы көрікті жерлер. Лексикогра фия (Орфография- лық норма. Орфография-лық сөздік) |
1. Бурабай ұлттық саябағы |
6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
3.09 |
|
2. Алтынемел ұлттық саябағы |
6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
4.09 |
||
3. Бозжыра. Шарын шатқалдары |
6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
6.09 |
||
4. Хан Тәңірі шыңы |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
10.09 |
||
5. Түркістан |
6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
11.09 |
||
6.Сауыр – Тарбағатай |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
13.09 |
||
7. Барсакелмес қорығы. Жиынтық бағалау |
6.1.4.1 мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау; 6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; |
1 |
17.09 |
||
2-бөлім:
Ұлттық және отбасылық құндылық тар. Фонетика (Екпін,оның түрлері) |
1. Ұлттық құндылықтар бастауы |
6.1.4.1мәтіннің құрылымдық ерекшелігіне назар аудара отырып, жетекші сұрақтар арқылынегізгі ойды анықтау; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; |
1 |
18.09 |
|
2. Туған жер - тұғырым |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; |
1 |
20.09 |
||
3. Тіл – халық қазынасы |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау; 6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; |
1 |
24.09 |
||
4. Қазақтың салт-дәстүрлері – ұлттық құндылығы |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
1 |
25.09 |
||
5. Туған тарихың – түп тамырың |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
1 |
27.09 |
||
6. Ұшқан ұя |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау 6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; |
1 |
1.10 |
||
7. Әке – тірегің, ана – жүрегің |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; |
1 |
2.10 |
||
8.Ұл – ұлт болашағы, қыз -ұлт намысы Жиынтық бағалау |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.4.2.1 екпіннің түрлерін (сөз екпіні, тіркес екпіні, логикалық екпін) сөз және сөйлем ішінде орынды қолдану; |
1 |
4.10 |
||
3-бөлім: Әлемнің жеті кереметі. Лексико-графия Орфогра-фиялық норма. Орфогра-фиялық сөздік |
1. «Жеті ғажайып» сыры |
6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; 6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; |
1 |
8.10 |
|
2. Египет пирамидалары |
6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; |
1 |
9.10 |
||
3. Семирамида бағы |
6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; 6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу; |
1 |
11.10 |
||
4. Артемида ғибадатханасы |
6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
15.10 |
||
5. Салтанатты Галикарнас |
6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау; 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; |
1 |
16.10 |
||
6.Родостағы алып мүсін |
6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; |
1 |
18.10 |
||
7.Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
22.10 |
||
8. Зевс мүсіні |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу(«келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
23.10 |
||
9. Александрия шамшырағы |
6.4.1.1 тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу |
1 |
25.10 |
2- тоқсан 24 сағат
ҰМЖ бөлімдері |
Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны |
Оқу мақсаты |
Сағат Саны |
Мерзімі |
4-бөлім: Астана – мәдениет пен өнер ордасы. Лексика (Неологизм сөздер. Термин сөздер. Диалект сөздер. Кәсіби сөздер) |
1. Астана келбеті- ұлт келбеті |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
5.11 |
2. Астана – болашақтың қаласы |
6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; |
1 |
6.11 |
|
3.Халықаралық Астана әуежайы |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау; 6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
8.11 |
|
4. Ел қуаты – елорда экономикасы |
6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау |
1 |
12.11 |
|
5. «Бәйтерек» монументі |
6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 6.4.3.1 термин сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
13.11 |
|
6. Астана – бейбітшілік қаласы |
6.4.3.1 диалект сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
15.11 |
|
7. Астана мұхитбағы |
6.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, рөлге бөліп оқу; 6.4.3.1 кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
19.11 |
|
8. Қазіргі заманғы өнер мұражайы |
6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
20.11 |
|
9. Қалибек Қуанышбаев атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық музыкалық драма театры |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (хабарландыру, жаңалық) көтерілген мәселені талдау; |
1 |
22.11 |
|
10. Қазақ ұлттық өнер университеті |
6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
1 |
26.11 |
|
|
11. Астана циркі Жиынтық бағалау |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (құттықтау, интервью) көтерілген мәселені талдау; 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; |
1 |
27.11 |
5-бөлім. Тарихи тұлғалар. Лексика
|
1. Үш жүздің төбе биі – Төле би |
6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; 6.4.3.1 көнерген сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу |
1 |
29.11 |
2. Абылай хан |
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; |
1 |
3.12 |
|
3. Бала Абайдан дана Абайға дейін |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу |
1 |
4.12 |
|
4. Ұлбике ақын |
6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау; |
1 |
6.12 |
|
5. Күй атасы - Құрманғазы |
6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; 6.4.3.1 көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу; |
1 |
10.12 |
|
6. Ахметтің даналық тағылымы |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу; |
1 |
11.12 |
|
7. Алаш қайраткері – Міржақып Дулатұлы |
6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; |
1 |
13.12 |
|
8. Әлихан Бөкейхан – ұлт көсемі |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу; |
1 |
17.12 |
|
9. Ер есімі – ел есінде |
6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау; |
1 |
18.12 |
|
10. Дінмұхамед Ахметұлы Қонаев Жиынтық бағалау |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу; |
1 |
20.12 |
|
11. Тоқсандық жиынтық бағалау |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, өмірбаян құрастырып жазу; |
1 |
24.12 |
|
12. Қазақтың тұңғыш суретші қызы - Айша |
6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; |
1 |
25.12 |
|
|
13. Қазақтың киносының саңлағы |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып мінездеме, құттықтау құрастырып жазу; |
1 |
27.12 |
3 - тоқсан 31 сағат
ҰМЖ бөлімдері |
Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
6- бөлім: Су – тіршілік көзі. Қазақстанда-ғы өзен-көлдер. Морфология. |
1. Су – тіршілік көзі |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
10.01 |
2 Судың да сұрауы бар |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.4.4.1 сөйлемдегі (жіктеу) есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
14.01 |
|
3 Судың түсі қандай? |
6.1.5.1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
15.01 |
|
4. Қазақстанның ішкі сулары. Өзендер |
6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі) |
1 |
17.01 |
|
5.Таулардан өзен ағар сарқыраған |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
21.01 |
|
6. Қазақстан көлдері |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
22.01 |
|
7. Қазақстандағы теңіздер |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
24.01 |
|
8. Жаңбырменен жер көгерер |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
28.01 |
|
9.Сумен байланысты аңыз-әңгімелер |
6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау; 6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
29.01 |
|
10. Су иесі - Сүлеймен |
6.4.4.1 сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану; |
1 |
31.01 |
|
7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары. Морфология Етістік, оның мағыналық түрлері. Етіс түрлері
|
1. Спорт – өнер |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау; 6.4.4.2 етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
4.02 |
2. Ұлттық ойындар |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.4.4.2 етістіктің түрлерін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
5.02 |
|
3. Олимпиада – спорт шыңы |
6.2.1.1 мәтіннен негізгі және қосымша, детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру; 6.4.4.2 етістіктің болымды болымсыз түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану |
1 |
7.02 |
|
4. Тезірек, биігірек, күштірек! |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме құрастырып жазу; |
1 |
11.02 |
|
5. Қазақ балуандары |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
12.02 |
|
6. Тұңғыш олимпиада чемпионы атанған қазақ |
6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
14.02 |
|
7. Бокс саңлақтары |
6.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, детальді ақпаратты анықтау; 6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
18.02 |
|
8. Сидней олимпиадасының чемпиондары |
6.2.4.1 ауызекі және ресми стильдегі мәтіндердің тақырыбын, мазмұнын, тілдік ерекшелігін салыстыру; 6.3.1.1 әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар құру; |
1 |
19.02 |
|
9. Халықаралық спорт күні |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау; 6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
21.02 |
|
10. Жүзу спорты Жиынтық бағалау |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, мінездеме, өмірбаян құрастырып жазу; 6.4.4.2 етістіктің етіс түрлерін, тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану; |
1 |
25.02 |
|
8-бөлім: Қазақ халқының әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері. Наурыз. Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) |
1. Жеті ата – елтанудың бастауы |
6.1.1.1 мәтіннің атауын талқылау және алғашқы бөлігін тыңдау арқылы көтерілетін мәселені болжау; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
26.02 |
2. Сүйінші |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; 6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату; |
1 |
28.02 |
|
3. Сәлем беру – салтымыз |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (жаңалық, құттықтау) көтерілген мәселені талдау; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
4.03 |
|
4. Үлкендердің сарқыты |
6.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, құттықтау құрастырып жазу; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
5.03 |
|
5. Қазақтың дастарқаны |
6.2.3.1 ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату; 6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
1 |
7.03 |
|
6. Жолашар, тоқымқағар |
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
11.03 |
|
7. Қауышу күні |
6.2.7.1 энциклопедия, сөздік, балаларға арналған газет-журналдардан қажетті ақпараттарды алу, авторына сілтеме жасау; |
1 |
12.03 |
|
8. Ұлт мейрамы Жиынтық бағалау |
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
14.03 |
|
9. Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
18.03 |
|
10. Наурыздағы бата-тілектер |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
19.03 |
|
|
11.Тоқсандық қайталау |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
1 |
20.03 |
4- тоқсан 23 сағат
ҰМЖ бөлімдері |
Тақырыптар/ ҰМЖ мазмұны |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
9-бөлім: Әлемдегі ірі кітапхана-лар. Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) |
1. Кітапхана мен кітаптың маңызы |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру |
1 |
3.04 |
2. Кітап күні |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру |
1 |
4.04 |
|
3. Жеке кітапхана |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
8.04 |
|
4. Ең үлкен, ең кіші, ең қымбат,ең ауыр кітаптар |
6.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ойды білдіретін сөйлемдерді іріктей отырып, жинақы мәтін жазу; |
1 |
9.04 |
|
5.Александрия кітапханасы |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (өмірбаян, хабарландыру) көтерілген мәселені талдау; 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, түрлендіріп қолдану; |
1 |
11.04 |
|
6. Отырар кітапханасы |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, түрлендіріп қолдану; |
1 |
15.04 |
|
7. Ақсақ Темір кітапханасы |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
16.04 |
|
8. Конгресс кітапханасы |
6.3.6.1 мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, түзету, редакциялау; |
1 |
18.04 |
|
9.Франция Ұлттық кітапханасы |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; |
1 |
22.04 |
|
10. Қытай Ұлттық кітапханасы |
6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
23.04 |
|
|
11. Қазақстан кітапханаларыЖиынтық бағалау |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
1 |
25.04 |
10-бөлім. Ғылым мен технология жетістіктері. Пунктуация (Тыныс белгілерінің түрлері мен қызметі) |
1. Ғылым және білім |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сай ресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; |
1 |
29.04 |
2. «Ғылым таппай мақтанба» |
6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану; |
1 |
30.04 |
|
3. Ғылым мен таным |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану; |
1 |
2.05 |
|
4. Ғылыми ізденіс |
6.3.4.1 эссе тақырыбынан ауытқымай, абзац түрлерін жүйелі құрастырып, көтерілген мәселе бойынша келісу-келіспеу себептерін айқын көрсетіп жазу («келісу, келіспеу» эссесі); |
1 |
6.05 |
|
5. Технологиялар: бүгін және ертең |
6.1.2.1 әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, интервью) көтерілген мәселені талдау; 6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану; |
1 |
7.05 |
|
6. Жаңа технология-лар |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
9.05 |
|
7.Бүкіләлем-дік көрмелер тарихынан |
6.2.2.1 ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы тану; 6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану; |
1 |
13.05 |
|
8.Болашақ технология-лары |
6.4.5.1 қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
14.05 |
|
9. ІТ көшбасшы-лары |
6.1.6.1 коммуникативтік жағдаятқа сайресми сөздер мен тіркестер, дайын тіркестер мен терминдерді орынды қолданып, диалогке қатысу, ойын анық жеткізу; 6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
16.05 |
|
10. «Экспо – 2017» Астанада Жиынтық бағалау |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
20.05 |
|
11. Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
21.05 |
|
12. Артық болмас білгенің |
6.3.3.1 ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру; |
1 |
23.05 |
Күнтізбелік- тақырыптық жоспар
6-сынып Қазақ әдебиеті Жылдық-68 сағат,аптасына-2 сағат
ҰМЖ-ның бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқыту мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
І тоқсан 16 сағат |
|
|||
Туған жерім -аялы алтын бесігім |
1. Сөз басы. Ертегі,шыншыл ертегілер |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
5.09 |
2. «Аяз би» ертегісі. Сюжеті,фабуласы |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
7.09 |
|
3. «Аяз би» ертегісінің тақырыбы мен идеясы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
12.09 |
|
4. «Аяз би» ертегісі. Кейіпкерлері |
6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
14.09 |
|
5. Ежелгі дәуір әдебиеті.Кезеңдері |
6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
19.09 |
|
6. «Алып Ер Тұңға» жыры.Сюжеті мен фабуласы |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау |
1 |
21.09 |
|
7. «Алып Ер Тұңға» жыры.Алып Ер тұңғаны жоқтау |
6.1.3.1 әдеби туындыдағы кейіпкердің типтерін тек тұрғысынан сипаттау; |
1 |
26.09 |
|
8. «Алып Ер Тұңға» жыры.Тарихи және көркемдік құндылығы Жиынтық бағалау |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау |
1 |
28.09 |
|
9. Ислам дәуіріндегі әдебиет |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру |
1 |
3.10 |
|
10. Әбу Насыр әл-Фараби өмірі мен шығармашылығы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
5.10 |
|
11. « Қашықтасың туған жер».Метафора |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау. |
1 |
10.10 |
|
12. « Тіршілікте құрыштай бол төзімді» |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау |
1 |
12.10 |
|
13. Хандық дәуір әдебиеті |
6.3.1.1 шығармадағы кейіпкерлерді өзара салыстыра отырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
17.10 |
|
14.Доспамбет жырау «Қоғалы көлдер, қом сулар». Жиынтық бағалау |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
19.10 |
|
15.Тоқсандық жиынтық бағалау |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
24.10 |
|
16. «Айналайын, Ақ Жайық». Метафора |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
26.10 |
|
ІІ тоқсан 16 сағат |
|
|||
Абайды оқы, таңырқа! |
1. Абай Құнанбайұлы. Абайдың өскен ортасы. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
7.11 |
2.Абай шығармашылығы, оның аудармалары. |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
9.11 |
|
3.Абай шығармаларының зерттелуі |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
14.11 |
|
4. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңі |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
16.11 |
|
5. «Ғылым таппай мақтанба» өлеңінің өміршеңдігі |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
21.11 |
|
6.«Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңі
|
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
23.11 |
|
7. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің көркемдік тілі.
|
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау 6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдардыпайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу; |
1 |
28.11 |
|
8.Өлеңнің құндылығы Жиынтық бағалау |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; анықтау; |
1 |
30.11 |
|
9. Өлең.Өлеңнің құрылысы |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
5.12 |
|
10.Қарасөздері. «Бірінші сөз» |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.2 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
7.12 |
|
11. «Жетінші сөз» |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
12.12 |
|
|
12. Жетінші сөздегі ой-тұжырымы. Жиынтық бағалау |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
14.12 |
|
13. «Отыз бірінші сөз» |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
19.12 |
|
14.Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
1 |
21.12 |
|
15.Абай қарасөздерінің өзектілігі мен маңызы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
26.12 |
|
16.Тоқсандық қайталау |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
28.12 |
ҰМЖ-ның бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
ІІІ тоқсан 20 сағат |
|
|||
«Мен -балаң, жарық күнде сәуле қуған...» |
1. Сұлтанмахмұт Торайғыров шығармашылығы. |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
11.01 |
2. Метонимия. «Шәкірт ойы» өлеңі |
6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
16.01 |
|
3. «Шығамын тірі болсам адам болып» өлеңі |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
18.01 |
|
4. Сайын Мұратбеков шығармашылығы |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
23.01 |
|
5.«Жусан иісі» повесі Шығарманың тақырыбы, идеясы, сюжеті. Алғашқы таныстық |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;
|
1 |
25.01 |
|
6.«Жусан иісі» повесі.Аян мектепте. Әңгімедегі автор және кейіпкерлер |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
30.01 |
|
7. «Жусан иісі». Кейіпкерлер мінезі
Жиынтық бағалау |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
1.02 |
|
8.Жанр,сюжет,фабула, эпизод |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
6.02 |
|
9. Оралхан Бөкей. Типтік образ |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
8.02 |
|
10.«Тортай мінер ақ боз ат». Тақырыбы, идеясы.. |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; 6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; |
1 |
13.02 |
|
11.«Тортай мінер ақ боз ат». Автор бейнесі және кейіпкер |
6.2.2.1 эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; 6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
15.02 |
|
12. 11.«Тортай мінер ақ боз ат». Шығарманың көркемдік ерекшелігі |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
20.02 |
|
13. Қалмақан Әбдіқадыров. «Қажымұқан» . Көркем бейне |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; |
1 |
22.02 |
|
14. «Қажымұқан». Тақырыбы мен идеясы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
27.02 |
|
15. «Қар күреген бала» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
1.03 |
|
16.«Жаяу сүйреген шана» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
6.03 |
|
17. «Ұлы Петрдің қаласында» |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
8.03 |
|
|
18. «Парижде» |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
13.03 |
19.Тоқсандық жиындық бағалау |
|
1 |
15.03 |
|
20.Тоқсандық қайталау |
6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру; |
1 |
20.03 |
|
ІV тоқсан 16 сағат |
|
|||
«Тәуелсіз-дік - қасиет тұнған ұлы ұғым» |
1.Асқар Алтай. Тәуелсіздік алғаннан кейінгі көркем проза. |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
3.04 |
2. «Прописка» әңгімесі |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
5.04 |
|
3.«Прописка». Тақырыбы, идеясы. Кейіпкер мен автор ұстанымы |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
10.04 |
|
4.«Прописка». Шығарманың көркемдік әлемі |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
1 |
12.04 |
|
5.Астарлау,метафора, метонимия. |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау |
1 |
17.04 |
|
6.Ерлан Жүніс өмірі мен шығармашылығы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; |
1 |
19.04 |
|
7.Ерлан Жүніс «Менің атым - Тәуелсіздік» |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру |
1 |
24.04 |
|
8. Ерлан Жүніс «Менің атым - Тәуелсіздік» өлеңінің құрылысы. Жиынтық бағалау |
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
26.04 |
|
9.Расул Ғамзатов өмірі,шығармалары |
6.1.1.1 әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау; 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; |
1 |
1.05 |
|
10. Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі.Тақырыбы, идеясы |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру; 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау; |
1 |
3.05 |
|
11. . Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі ,көркемдік ерекшелігі |
6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру |
1 |
8.05 |
|
12. «Менің Дағыстаным». Шығарманың тақырыбы, идеясы |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
10.05 |
|
13. «Дағыстан-сен маған анасың» Жиынтық бағалау |
6.2.2.1 эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау; 6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
15.05 |
|
14. Тіл құдіреті |
6.2.1.1 шығарма композициясындағы белгілі бір эпизодтың алатын маңызына негіздеме жасау; |
1 |
17.05 |
|
|
15. Тоқсандық жиынтық бағалау |
|
|
22.05 |
|
16.Жылдық қайталау |
6.3.3.1 шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу |
1 |
24.05 |