Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Орта мерзімді жоспар бөлімі

    6-тарау: Атақты тұлғалар

    Күні:

    Сынып: 3-сынып

    Мектеп: №181 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Исабаева А.Б.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Хан Абылай

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан

    бағалап оқу;

    3.1.4.1 – сөйлеу барысында суреттерді (қиялындағы) қолдану.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    6-тарау өткен бөлімдерде алынған білім мен дағдыларға негізделген. Оқушылар мақал-мәтелдерді шығармашылықпен қолдануды, өз ойын айтуды, топпен, жұппен жұмыс тәсілін меңгеріп, басқаның ойын қорытындылауды, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтауды игерді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2мин


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.

    Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бақыт жалаулары»

    2-топ «Арман жалаулары»

    3-топ «Қуаныш жалаулары»

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Тест.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау






    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    25мин

    Ширату тапсырмасы.

    «Шынжыр» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Тақырып болжау.

    Ел басына күн туғанда халықты жаудан қорғаған батырларымыз бар екені айтыла отырып, бүгінгі сабақтың ұраны елдік, ерлік екені болжанады.

    Мақсат, күтілетін нәтиже.

    Батырлық. Ерлік. Бірлік. Ел бостандығы.

    Тыңдалым.

    Абылай хан туралы мәлімет


    Абылайдың азан шақырып қойған аты – Әбілмансұр. Түркістанды қалмақтар басып алғанда әкесі Уәли қайтыс

    болып, Әбілмансұр далаға қашып шығады да, аман қалады.

    Әбілмансұр барған жерінде ататегін жасырып, күн кешеді. Осы

    «ақтабан шұбырынды» жылдарында жетім бала үйсін Төле бидің қолына келеді. Төле бидің тәлім-тәрбиесінде болуы Абылайға зор ықпал жасады. Қазақ даласының даналығын бойына жинаған баба ақылы мен парасаты, ел билеу қабілеті, анталаған жауға қарсы қазақ халқы басы біріксе ғана тойтарыс бере алатынын жас баланың санасына ұялата білген. 1730– 1733 жылдар аралығында болған бір ұрыста бұрын белгісіз жас жігіт Әбілмансұр жекпе-жекке шығып, қалмақтың бас батыры, қонтайшы Қалдан Сереннің жақын туысы (кейбір деректерде күйеу баласы) Шарышты өлтіреді. Үлкен әкесінің атын өшірмей, жауға «Абылайлап» ат қойған Әбілмансұр жеңісті ұрыстан соң, Орта жүздің сұлтаны деп танылып, қазақ

    даласындағы ең беделді әміршілердің біріне айналады. Бұдан соңғы жерде Әбілмансұр есімі ұмытылып, Абылай атанады. Абылай іс жүзінде жалғыз Орта жүздің ғана емес, бүкіл Қазақ ордасының ұлы ханы болды. Қазақ хандығының күшін біріктіріп, әскери жағынан қуатты мемлекетке айналдырды.

    Оқылымалды жұмыс.

    Бұқар жырау – Абылай хан тұсында өмір сүрген жырау.

    Оқылым. Түсініп оқу.

    Оқулықтағы Бұқар жыраудың «Хан Абылай атандың» өлеңі оқылады.

    1. тапсырма. Кестемен жұмыс.

    Кестедегі өлең жолдары бойынша қандай сурет салатындарын айтады және болжау әдісін қолданып, «Жиналған батырларға Абылай хан не айтты деп ойлайсың?» деген сұраққа жауап береді.

    1. тапсырма.

    Ойтолғау.

    Мәтінге сүйеніп, Абылай ханға мінездеме беріледі. Өлеңдегі:

    «Үш жүздің басын құрадың ... Әділдікпен жүрдіңіз ...

    Жетім мен жесірге (халыққа)

    Ешбір жаман қылмадың...,

    Хан Абылай атандың», – деген сөздер қолданылады.

    Қалыптастырушы бағалау. Топтық жұмыс.

    І топ. Өлең жолдарындағы мына үзінділердің мағынасын қалай түсінесің?

    Үш жүздің басын құрадың


    11

    Әділдікпен жүрдіңіз,

    Әдепті іске кірдіңіз ...


    9

    ІІ топ. Суретке қарап, сұраққа жауап бер.

    Суреттегі батырлар қайда аттанып барады?


    7


    5

    Cуреттегі оқиғаны дамытып болжап көр.


    3


    ІІІ топ. Суретке қарап, Абылай ханды сипатта.

    Дескриптор:

    • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








    Белсенді оқу тапсырмала

    ры

    Сабақтың соңы

    3мин

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс парағы








    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Оқушылар

    дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исабаева Альмира Багдадкызы
    11 Наурыз 2021
    366
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі "Негізгі және туынды етістік"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі "Негізгі және туынды етістік"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ презентациясы мұғалімдерге
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Орта мерзімді жоспар бөлімі

    6-тарау: Атақты тұлғалар

    Күні:

    Сынып: 3-сынып

    Мектеп: №181 ЖББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Исабаева А.Б.

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Хан Абылай

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.2.1.2 – шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан

    бағалап оқу;

    3.1.4.1 – сөйлеу барысында суреттерді (қиялындағы) қолдану.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Бағалау критерийлері

    • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    Құндылықтарды дарыту

    Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.

    Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

    Ресурстар

    Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т.б

    Бастапқы білім

    6-тарау өткен бөлімдерде алынған білім мен дағдыларға негізделген. Оқушылар мақал-мәтелдерді шығармашылықпен қолдануды, өз ойын айтуды, топпен, жұппен жұмыс тәсілін меңгеріп, басқаның ойын қорытындылауды, негізгі ойды білдіріп тұрған мәтін бөлігін анықтауды игерді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың

    жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2мин


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Кім, нені жақсы көреді?» жаттығуы.

    Барлығы орындықтарға отырады. Кім, нені жақсы көреді солар орындарынан тұрады. Мысалы: Кім балмұздақты жақсы көреді, сол орнынан тұрсын…Кім өзін батырмын деп есептейді?… Кім сары түсті жақсы көреді?… Кім көп тамақ жегенді жақсы көреді?… Кім айнаға қарағанды жақсы көреді? т.б. сұрақтар қоюға болады. «Жалаулар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған жалауларын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отырады.

    1-топ «Бақыт жалаулары»

    2-топ «Арман жалаулары»

    3-топ «Қуаныш жалаулары»

    Жұмыс ережесін келісу

    • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

    • Уақытты үнемдейміз!

    • Нақты,дәл жауап береміз!

    • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

    • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

    Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)

    Тест.

    ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

    Оқу мақсатын таныстыру

    Күтілетін нәтижені анықтау






    Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.


    Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

    Сабақтың ортасы

    25мин

    Ширату тапсырмасы.

    «Шынжыр» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.

    Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

    Тақырып болжау.

    Ел басына күн туғанда халықты жаудан қорғаған батырларымыз бар екені айтыла отырып, бүгінгі сабақтың ұраны елдік, ерлік екені болжанады.

    Мақсат, күтілетін нәтиже.

    Батырлық. Ерлік. Бірлік. Ел бостандығы.

    Тыңдалым.

    Абылай хан туралы мәлімет


    Абылайдың азан шақырып қойған аты – Әбілмансұр. Түркістанды қалмақтар басып алғанда әкесі Уәли қайтыс

    болып, Әбілмансұр далаға қашып шығады да, аман қалады.

    Әбілмансұр барған жерінде ататегін жасырып, күн кешеді. Осы

    «ақтабан шұбырынды» жылдарында жетім бала үйсін Төле бидің қолына келеді. Төле бидің тәлім-тәрбиесінде болуы Абылайға зор ықпал жасады. Қазақ даласының даналығын бойына жинаған баба ақылы мен парасаты, ел билеу қабілеті, анталаған жауға қарсы қазақ халқы басы біріксе ғана тойтарыс бере алатынын жас баланың санасына ұялата білген. 1730– 1733 жылдар аралығында болған бір ұрыста бұрын белгісіз жас жігіт Әбілмансұр жекпе-жекке шығып, қалмақтың бас батыры, қонтайшы Қалдан Сереннің жақын туысы (кейбір деректерде күйеу баласы) Шарышты өлтіреді. Үлкен әкесінің атын өшірмей, жауға «Абылайлап» ат қойған Әбілмансұр жеңісті ұрыстан соң, Орта жүздің сұлтаны деп танылып, қазақ

    даласындағы ең беделді әміршілердің біріне айналады. Бұдан соңғы жерде Әбілмансұр есімі ұмытылып, Абылай атанады. Абылай іс жүзінде жалғыз Орта жүздің ғана емес, бүкіл Қазақ ордасының ұлы ханы болды. Қазақ хандығының күшін біріктіріп, әскери жағынан қуатты мемлекетке айналдырды.

    Оқылымалды жұмыс.

    Бұқар жырау – Абылай хан тұсында өмір сүрген жырау.

    Оқылым. Түсініп оқу.

    Оқулықтағы Бұқар жыраудың «Хан Абылай атандың» өлеңі оқылады.

    1. тапсырма. Кестемен жұмыс.

    Кестедегі өлең жолдары бойынша қандай сурет салатындарын айтады және болжау әдісін қолданып, «Жиналған батырларға Абылай хан не айтты деп ойлайсың?» деген сұраққа жауап береді.

    1. тапсырма.

    Ойтолғау.

    Мәтінге сүйеніп, Абылай ханға мінездеме беріледі. Өлеңдегі:

    «Үш жүздің басын құрадың ... Әділдікпен жүрдіңіз ...

    Жетім мен жесірге (халыққа)

    Ешбір жаман қылмадың...,

    Хан Абылай атандың», – деген сөздер қолданылады.

    Қалыптастырушы бағалау. Топтық жұмыс.

    І топ. Өлең жолдарындағы мына үзінділердің мағынасын қалай түсінесің?

    Үш жүздің басын құрадың


    11

    Әділдікпен жүрдіңіз,

    Әдепті іске кірдіңіз ...


    9

    ІІ топ. Суретке қарап, сұраққа жауап бер.

    Суреттегі батырлар қайда аттанып барады?


    7


    5

    Cуреттегі оқиғаны дамытып болжап көр.


    3


    ІІІ топ. Суретке қарап, Абылай ханды сипатта.

    Дескриптор:

    • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

    • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

    • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

    ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

    Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау.


    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.


    Белсенді оқу тапсырмалары.




    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.








    Белсенді оқу тапсырмала

    ры

    Сабақтың соңы

    3мин

    Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

    Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

    Берілген тақырыпта топтық жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең  жақсы баға алған топтың жұмысы қаралады.

    ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

    «Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

    Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

    (ҚБ) “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі.

    Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

    Кері байланыс парағы








    Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,

    толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.




    Оқушылар

    дың бірін-бірі, өзін өзі бағалауға негізделген, бұл тәсілдің мақсаты өзін және құрбыларын әділ бағалауға үйрету.

    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

    Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

    Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген

    кезеңінде қолданыла алады.

    Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

    Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс- әрекет түрлері.

    Осы сабақта қолданылат ын

    Қауіпсіздік техникасы

    ережелерінің тармақтары.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    11.03.2021
    366
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исабаева Альмира Багдадкызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации