Материалдар / Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде) жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар , 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі (оқыту қазақ тілінде) жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар , 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Аңдатпа: Қазақ тілі тілі (оқыту қазақ тілінде) жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар, 7-сыныпқа арналған жұмыс дәптері. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
555
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Ауа райы және климаттық өзгерістер. Фонетика»

Оқу мақсаты

7.1.1.1 мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау

Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Үзіндіге сүйеніп, оқиғаның дамуы мен аяқталуын өз болжамымен жалғастырады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

Қолдану


15-20 минут

Тапсырма

Мәтінді мұқият тыңдап, қойылған сұрақтарға өз болжамыңызбен жауап беріңіз. Түпнұсқаны тыңдаған сайын өз жауабыңызбен салыстыра отырып, кері байланыс беріңіз.

Табиғат. Бізді қоршаған орта: жан-жануарлар мен өсімдіктер, Жер мен Ай, Күн мен алыстағы жұлдыздар - осылардың барлығы да табиғат деген ауқымды ұғымды білдіреді. Адам – табиғаттың ажырамас бөлігі. Сондықтан халқымызда «Жер-Ана» деген егіз ұғым қалыптасқан. Жерді өз Анасындай, Анасын Күндей қастерлеу - Ата қостаған салтымыз. «Жер шоқтығы – Көкшетау», «Жер жаннаты – Жетісу» деп, бабаларымыз туған жерге, табиғатқа деген ыстық махаббатын білдірген.

Сондықтан орман-тоғайларды сақтап, қоршаған ортаның, өзен мен көлдердің ластанбауына ерекше мән берген. «Су ішкен құдығыңа түкірме», «Бұлақ көрсең, көзін аш» деп, жас ұрпақтың бойына табиғатты қорғаудың тәрбиесін сіңірген.

Табиғатта үздіксіз өзгерістер болып жатады.

Сұрақ: Ол қандай өзгерістер боуы мүмкін? Мысал келтіріп көріңіз. Өзгерістердің барлығы адамзат қолымен жасала ма әлде табиғат құбылыстарының да әсері бар ма?


Мысалы, жанартаудың атқылауы, найзағайдың жарқылы, судың мұзға айналуы сияқты құбылыстар табиғаттағы өзгерістерді көрсетеді. Аспан денелерінің қозғалысы, гүлдердің шешек атуы, ағаштың жайқалып өсуі, өзеннің тасуы немесе көлдердің тартылып су алуы – осылардың барлығы да қоршаған ортадағы өзгерістер. Әлемде орын алатын сан алуан өзгерістер табиғат құбылыстары деп аталады.

Астрономия ғылымы физика заңдарына сүйеніп, бақылайтын аспан денелері мен құбылыстарының табиғатын түсіндіреді. Олардың қасиеттері мен көрінісін ұғындыруға, құбылыстардың себеп-салдарын ашуға тырысады. Мысалы, физика мен астрономияға ортақ құбылыстар – күн мен түннің ауысуын және Күннің тұтылуын қарастырайық.

Сұрақ: Күн мен түннің ауысуы және Күннің тұтылуының себептері неде? Болжамды жауабыңызбен бөлісіңіз.

Жарық күн мен қараңғы түннің алма-кезек ауысуының себебі Жердің өз осінің төңірегінде үздіксіз айналуы болып табылады. Жер өз осін бір тәулікте толық бір айналып шығады. Жердің айналуы барысында оның Күн сәулесі түскен беті жарық болады да, ал қарсы көлеңке бетін түн басады. Сөйтіп күн мен түн үнемі алмасып отырады.

Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Үзіндіге сүйеніп, оқиғаның дамуы мен аяқталуын өз болжамымен жалғастырады

1

Өзгерістер туралы болжамын білдіреді;

Мысалдар келтіреді;

Табиғатттағы өзгерістердің себептері туралы пікірін білдіреді;

Күн мен түннің ауысу себептеріне болжамын білдіреді;

Күннің тұтылу себебіне болжамды жауабын айтады;

Жауабын түпнұсқамен салыстырады;

Кері байланыс береді.

1

1


1


1


1

1

1

Барлығы

7



Ауа райы және климаттық өзгерістер. Фонетика» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орташа

Жоғары

Үзіндіге сүйеніп, оқиғаның дамуы мен аяқталуын өз болжамымен жалғастырады

МПрямоугольник 2 әтінді тыңдап, сұрақтарға болжамды жауабын білдіруде, түпнұсқамен жауабын салыстырып, кері байланыс беруде қиналады


Мәтінді тыңдап, сұрақтарға болжамды жауабын білдіруде, түпнұсқамен жауабын салыстырып, кері байланыс беруде қателеседі

Прямоугольник 1

МПрямоугольник 3 әтінді тыңдап, сұрақтарға болжамды жауабын білдіруде, түпнұсқамен жауабын салыстырып, кері байланыс береді






Бөлім «Көшпенділер мәдениеті. Орфография», «Денсаулық - зор байлық. Лексика»


Оқу мақсаты




Бағалау критерийі




Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты

7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай көркемдегіш құралдарды орынды қолдана отырып, нұсқаулық құрастырып жазу

Білім алушы

  • Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады

  • Көркемдегіш құралдарды қолданып,

нұсқаулық жазады.

Қолдану


15-20 минут

Тапсырма

1.Берілген мәтін бойынша сұрақтар құрастырыңыз

Денсаулық — табиғаттың ең  қымбат сыйы. Күнделікті жұмыста жүргенде, деніміз сау болғанда, денсаулықтың қадірін біле бермейміз. Аздап ауырсақ, өзіміз білетін дәрі-дәрмектерді ішіп жазылып кетуге тырысамыз. Дәрігерге бара қоймаймыз. Шын мәнінде кез келген аурудың алдын алуға болады. Ол үшін не істеу керек?
Ең алдымен, спиртті ішімдіктер мен темекі шегудің зиянын білген дүрыс. Темекі түтінінің құрамында 30-дан астам зиянды заттар бар. Әсіресе жас балалар мен қарттарға темекі тартуға болмайды. Бұл заттар қатерлі ісіктің пайда болуына тікелей себептер. Ішімдікке салынып кетуге болмайды. Ішімдікті жақсы көретін адамнан бақытсыздықтан басқа ештеңе күтуге болмайды. Лев Толстой: "Спиртті ішімдік адамның денсаулығын құртады, ең қорқыныштысы — адамның рухы мен ұрпағын жояды", -деген болатын.

Денсаулық сақтаудың алдын алуға болады. Ол үшін дұрыс тамақтануға, уақытында демалуға, дене қимылымен айналысуға көп көңіл бөлу қажет. Әсіресе жасы ұлғайған адамдарға майлы тамақтарды көп жеуге болмайды. Оның орнына сүт, көкөніс тамақтарын пайдаланған дүрыс. Денсаулық сақтауда дұрыс тамақтаудың маңызы зор. Ал спортпен айналысу — денсаулықты жақсартады. Спорттың ең қарапайым түрі — жүгіру. Күн сайын таңертең үйдің маңайында, саябақта жарты сағатгай жүгіруе болады. Егер жүгіруге дәрігер рұқсат етпесе, таңғы таза ауада серуендеуге болады. Әр түрлі жаттығулар жасауға болады.

1-сұрақ:

2-сұрақ:

3-сұрақ:

2.Мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында қоғамдық орындар мен көшеде сақтау керек талаптардың нұсқаулығын (ереже) жазыңыз.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Бағалау критерийі

тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады


1


Мәтіннің мазмұнын түсінеді;

1-сұрақ;

2-сұрақ:

3-сұрақ,

1

1

1

1

Көркемдегіш құралдарды қолданып, жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сәйкес нұсқаулық жазады.


2

Тақырыпты ашады;

ресми стильде жазады;

нұсқаулықтың жанрлық ерекшелігін ескереді;

құрылымдық ерекшелігін сақтайды;

сауаттылық нормаларын сақтайды.

1

1


1

1

1

Барлығы

9


«Көшпенділер мәдениеті. Орфография», «Денсаулық - зор байлық. Лексика»бөлімдері бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика

Білім алушының аты-жөні ___________________________________________

Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі


Төмен

Орташа

Жоғары

Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады


Мәтін мазмұнын түсінуде, сұрақтар құрастыруда

қПрямоугольник 11 иналады

Мәтін мазмұнын түсінуде, сұрақтар құрастыруда

Прямоугольник 9 қателеседі

Прямоугольник 4

Прямоугольник 10 Мәтін мазмұнын түсінеді. сұрақтарды мәтін мазмұнына сай құрастырады.

Прямоугольник 5

Көркемдегіш құралдарды қолданып, жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сәйкес нұсқаулық жазады.


Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сәйкес нұсқаулық құрастырып жазуда қиналады

Прямоугольник 7

Жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сәйкес нұсқаулық құрастырып жазуда қателеседі


Прямоугольник 6

ЖПрямоугольник 8 анрлық және стильдік ерекшеліктеріне сәйкес нұсқаулық құрастырып жазады

2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар




2-тоқсан бойынша жиынтық бағалауға арналған тапсырмалар

Бөлім «Сүйіспеншілік пен достық. Морфология»


<
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

Оқу мақсаты

7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

Бағалау критерийі




Ойлау дағдыларының деңгейі

Орындау уақыты


Білім алушы

  • Проблемалық сұрақтарға мәтіннен деректер келтіре отырып жауап береді

  • Жауабын өзгенің жауабымен салыстырады

Қолдану


15-20 минут