Материалдар / Қазақ тілі пәнінен (Т2) 2-сыныпқа арналған "Менің отбасым" тақырыбы бойынша қысқамерзімді сабақ жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі пәнінен (Т2) 2-сыныпқа арналған "Менің отбасым" тақырыбы бойынша қысқамерзімді сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен (Т2) 2-сыныпқа арналған "Менің отбасым" тақырыбы бойынша қысқамерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
188
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2. Менің отбасым және достарым

Мұғалімнің аты-жөні:

Жалмаганбетова Ж.Ж.

Күні:


Сынып: 2 (Т2)

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Менің отбасым

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

2.1.3.1 тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1–1,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау/сипаттау;

2.5.1.2 мұғалімнің қолдауымен шағын мәтіндегі көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша /жазбаша түрде қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар жасай алады: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

Оқушылардың көбі жасай алады: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, дұрыс/бұрыс ақпаратты анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады: отбасы мүшелерін сипаттап жазады, тәуелдік жалғауды орынды қолданады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




Сәлемдеседі.

Сабаққа дайындығын тексереді.

Оқушыларға тілек тілейді.


Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Ынтымақтастықты орнатады: бір-біріне қарап, 3 тілек тілейді.







https://www.youtube.com/watch?v=A_pkRrEfqMc


Сабақтың ортасы























1. Оқушыларлдың өткен тақырыптарды меңгеру деңгейін анықтайды.














2. Оқылым. Жазылым.

Мәтінді оқыту арқылы, грамматикалық тапсырманы түсіндіру.

Тәуелдік жалғаудың 1 жақта жасалу жолын түсіндіреді.

Оқылған мәтін бойынша оқушыларға сұрақ қояды.

Оқушылар суреттің орнына қажетті сөзді қойып, сөйлемдерді толықтырады.

1. Мен __________ саламын.

2. Сен __________ барасың.

3. Сіз _____________ киесіз.

4. Ол _________ үйірмесіне қатысады.

5. Біз _________ оқимыз.


Оқылым. Жазылым.

Оқушылар 1-тапсырмадағы мәтінді оқиды. Отбасы мүшелерінің атауларын табады.

Тәуелдік жалғаулардың жасалу жолдарымен танысады.




Оқушы берілген сөздерді көшіріп жазады/ қазақ тіліне тән дыбыстардың астын сызады: ән, асық, күрте, қолғап үй, бөлме.

Мұғаліммен бірге дыбыстарды артикуляциялайды.










Жазылым

Отбасы мүшелерінің атауларын қайталайды.

Тәуелдік жалғауларды қосып жазады.





Өзін-өзі тексереді

Дескриптор:

-сөздердің атауларын біледі.

-сөзге дұрыс жалғау жалғайды.



.






Дескриптор:

-мәтінді оқиды

-сұрақққа жауап береді

-1 жақта тәуелдейді

Үлестірмелі материал

Слайд 1















Оқулық

Дәптер

Слайд 3


3. Тыңдалым

«Дұрыс-бұрыс» әдісі

Дананың отбасы шағын. дұрыс/бұрыс Атасы жетпіс жаста. дұрыс/бұрыс Інісі төрт жаста. дұрыс/бұрыс Әкесі шахмат ойнап отыр. дұрыс/бұрыс Әжесі асүйде жүр. дұрыс/бұрыс Анасы тоқыма тоқып отыр. дұрыс/бұрыс.



Сергіту сәті.

Бас бармағым – әкем, Балаң үйрек – анам, Ортан терек – ағам, Шылдыр шүмек – әпкем, Кішкентай бөбек – мен.

Бір үйде біз нешеуміз? Бір үйде біз бесеуміз.



Оқушылар мәтінді мұқият тыңдайды.

Дұрыс/ бұрыс ақпаратты анықтайды.

Дәптерге +/- белгілерін қойып отырады.

Дескриптор:

-оз ойларын дәлелдейді

-дұрыс/бұрыс ақрпаратты ажырата алады.

https://atamuraweb.kz/books/kaz2/1/2-1.html



4. Айтылым

3-тапсырма. Өз отбасың туралы айтып бер. Мұғалім оқушылардың назарын тәуелдік жалғауларға аудартады.

Сенің отбасың қандай?

Отбасыңда неше адам бар?

Атаң мен әжең бар ма?

Сенің інің, қарындасың бар ма?


Оқушылар екі топқа бөлінеді:

1-топ қысқаша жауап қайтарадыы.

2-топ толық сөйлеммен жауап береді.

Оқушы суретке қарайды.

Сөздегі жетпейтін әріптерді қосып, Бұл кім? деген сұраққа жауап береді.








Сабақтың соңы

Рефлексия

«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Баспалдақтар: «Өзіме сенімдімін!»,

«Қосымша қайталау қажет!», «Маған көмек керек».

Үйге тапсырма: (үлестірмелі материал)

Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазыңдар.

Бағалау

Мұғалім оқушыларды сабақта қатысқандарына қарай бағалайды.














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!