Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Қазақ тілі пәнінен таңдау курсы бағдарламасы Тақырыбы:"Қазақ тілінің қызықты әлемі" 5-сынып
Қазақ тілі пәнінен таңдау курсы бағдарламасы Тақырыбы:"Қазақ тілінің қызықты әлемі" 5-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Осы бағдарлама бойынша оқу процесі мәдени негізде құрылады: ұлттық – өңірлік компонентті енгізу. Қазақ халқының өмірімен, мәдениетімен, әдет-ғұрыптарымен, салт-дәстүрлерімен, ұлттық тағамдарымен және т.б. танысу арқылы қазақ тілін үйренуде оқудың уәждемесін арттыру, патриотизмге, қазақ мәдениетіне құрметпен қарауға тәрбиелеу.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы,
Жетісай ауданы
«Х.Доспанова атындағы
№28 жалпы орта мектебі» КММ
Қазақ тілі пәнінен
таңдау курсы бағдарламасы
Тақырыбы:"Қазақ тілінің
қызықты әлемі"
5-сынып
Авторы: Ботабаева Нургул
Курбановна
қазақ тілі мен әдебиеті
пәні мұғалімі
2022-2023 оқу
жыл
Түсінік
хат
Түзету сыныбына арналған "
Қазақ тілінің қызықты әлемі
"бағдарламасы 5-сынып оқушыларына арналған. Бұл бағдарлама түзету
болып табылады, өйткені ол баланың жеке басының дамуына ықпал
етеді. Сынып жағдайында әр балаға өзі үшін тиісті қарқын мен
білімді игеру тәсілдерін, сондай-ақ өзін-өзі өнімді жұмыста жүзеге
асыру мүмкіндігін қамтамасыз ету мүмкіндігі пайда болды. Бағдарлама
білім мен дағдыларды қалыптастыру оқушылар үшін қол жетімді
деңгейде жүзеге асырылатындай етіп жасалған.
Осы
бағдарлама бойынша оқу процесі мәдени негізде құрылады: ұлттық –
өңірлік компонентті енгізу (Қазақстан бойынша материал , қазақ
халқының мәдениеті). "Қазақ тілінің қызықты әлемі" бағдарламасы
келесі тақырыптық аспектілерді қарастырады: "Қазақ отбасы", "Мектеп
өмірі", "Қазақ дастарханы" , "Менің Отаным - менің
мақтанышым".
Түзету жұмысының бағдарламасы мынадай мақсаттарды
іске асыруға бағытталған: қазақ халқының өмірімен, мәдениетімен,
әдет-ғұрыптарымен, салт-дәстүрлерімен, ұлттық тағамдарымен және
т.б. танысу арқылы қазақ тілін үйренуде оқудың уәждемесін арттыру,
патриотизмге, қазақ мәдениетіне құрметпен қарауға
тәрбиелеу.
І. Бағдарламаның
міндеттері:
1. Ауызша сөйлеу, оқу
дағдыларын қалыптастыру:
- өнімді деңгейде сөйлеуді
меңгеру; сөйлеу әрекеті тек үлгіге ғана емес, сонымен қатар
ұқсастыққа да негізделген;
- оқушылардың сөйлеу
бастамасының рөлін арттыру.
2. Оқуды
үйрену:
- оқушылардың дауыстап оқу
техникасын қалыптастыруды аяқтау;
- рецептивті сөйлеу әрекетінің
осы түрлерінің әртүрлі стратегияларын
оқыту;
- сәйкестендіру және саралау,
болжау, семантикалық кезеңдерді бөліп көрсету, мәтіннің тақырыбы
мен негізгі идеясын анықтау тетіктерін
дамыту.
3. Екі тілді және
түсіндірме сөздіктермен жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру,
сөзжасам ережелерін білу арқылы тілдік болжау механизмін
дамыту.
4. Тыңдауға
үйрету:
- әр түрлі жанрдағы
монологиялық және диалогтық мәтіндерді тыңдау қабілетін
дамыту;
- ауызша және вербалды емес
құралдарды қолдана отырып, естігенді түсінуді
тексеру.
5. Жазуды
үйрету:
- орфографиялық дағдыларды
жетілдіру:
- үйлесімді жазу дағдыларын
дамыту.
6. Интеллектуалды және
сөйлеу қабілеттерін қалыптастыру.
7.Оқушылардың әлемге деген
бағалау-эмоционалдық көзқарасын, мәдениеттер диалогына енуге
қажеттілігі мен дайындығын тәрбиелеу.
Негізгі
принциптер
- қазақ тілін оқытудағы
коммуникативтік мақсаттың басымдығы;
- оқытудың белсенділік сипатын
сақтау;
- оқушының жеке басына
бағдарлану;
- ауызша және жазбаша
қарым-қатынас формаларын теңдестірілген
оқыту;
- тілдік материалды меңгеруге
сараланған тәсіл;
- оқушылардың ана тіліндегі
тәжірибесіне сүйену;
- түрлі әдістерді, тәсілдер
мен құралдарды тарту;
- шынайы мәтіндерді басым
пайдалану;
- әлеуметтік-мәдени
бағыт.
II. Оқу материалының
мазмұны
Мазмұны-оқу жинағына
енгізілген материал, сонымен қатар бағдарламалық материал.
Бағдарламаны бағыштауға жылына 34 сағат (аптасына 1 сағат)
бөлінеді.
Менің отбасым - 6 сағат
(отбасы мүшелерімен танысу және олардың қарым-қатынасы туралы
ақпарат беру)
Менің мекен-жайым-6 сағат
(мекен-жайыңыз, табиғатыңыз, өндіріс орындарыңыз туралы
хабарлаңыз)
Біздің мектеп-4; (Өз мектебі,
оқытылатын пәндері, мектеп үйірмелері туралы мәлімет
беру)
Тағам дәмді болсын. - 6 сағат
(ұлттық тағамдар, үстелдер туралы мәлімет беру) Грамматика-6, (сөз
сыныптары туралы), Менің елім-Қазақстан-6
сағат,
(Қазақстанның байлығы,
табиғаты туралы ақпараттандыру)
-
этикеттік диалог жүргізу: тиісті үндеулерді қолдана отырып,
сәлемдесу және сәлемдесуге жауап беру; осы тақырыптар бойынша
сөйлесуді бастау, жүргізу және аяқтау; сыпайы өтініш білдіру және
Серіктестің өтінішіне жауап беру; дастархан басында диалог жүргізу
(емделуге дейін, кезінде және одан кейін); мақтау айту және оларға
жауап беру; сыпайы түрде келісу немесе келіспеу, қысқа жауапты
қолдану; қауіп туралы ескерту; қайта сұрау;
-
диалог-сұрақ: әр түрлі сұрақтарға жауап бере отырып, ақпаратты
хабарлау және өз пікірін білдіре отырып, ақпаратты өз бетінше сұрау
және сұраушының позициясынан жауап берушінің позициясына ауысу және
керісінше; сұхбат алу/беру;
-
ынталандырушы сипаттағы диалог: өтінішпен жүгіну,өтінішті орындауға
келісу / бас тарту; серіктестің келісіммен/келіспеушілікпен,
тілекпен/құлықсыздықпен бірге бірдеңе жасау туралы ұсынысына жауап
беру; көмек сұрау және өз көмегін ұсыну; кеңес беру және
Серіктестің кеңесін қабылдау/қабылдамау;
-
диалог-пікір алмасу: серіктестің хабарламасын/пікірін тыңдау,
онымен келісу/келіспеу, өз көзқарасын білдіру және оны негіздеу;
күмән, мақұлдау/мақұлдамау.
2.
Монологиялық қарым-қатынас тұрғысынан оқушылар мыналарды білуі
керек:
-
иллюстрацияны сипаттау;
-
берілген тақырып бойынша түйінді сөздерге, сұрақтарға, жоспарға
сүйене отырып сөйлеу;
-
қарым-қатынас жағдайына байланысты нақтылау, дәлелдеу және сөйлеу
тақырыбына деген көзқарасыңызды білдіру;
-
өз пікірі мен көзқарасын білдіре отырып, оқылған/тыңдалғанның
негізінде берілген тақырыпқа қысқаша хабарлама
жасау;
-
оқылған/тыңдалған мәтіннің кейіпкерлеріне сипаттама
беру
3.
Жазбаша тіл тұрғысынан оқушылар мыналарды білуі
керек:
-
үлгі бойынша кестелерді толтыру;
-
мәтінге сұрақтар қою және оларға жауап беру;
-
өз мәлімдемелерінде пайдалану мақсатында мәтіннен қысқаша үзінді
көшірмелер жасау
Рецептивті сөйлеу
дағдылары
1. Тыңдау тұрғысынан оқушылар
білуі керек:
- әңгімелесушінің тірі сөзін,
сондай-ақ әртүрлі тереңдіктегі бейне және аудио жазбалардағы
мәтіндерді есту және түсіну: негізгі мазмұнды түсіну және қажетті
ақпаратты алу. Сонымен қатар, студенттер болжам мен контекстке
сүйенеді, түсіну үшін маңызды емес белгісіз тілдік материалды
елемеуге тырысады;
- қажетті/қызығушылық туралы
ақпаратты есту және бөлу.
2. Оқу тұрғысынан студенттер
мазмұны оқушылардың коммуникативті-танымдық қажеттіліктері мен
қызығушылықтарына сәйкес келетін шынайы мәтіндерді оқуды үйренуі
керек және оларды әр түрлі тереңдікте түсінуі керек: негізгі
мазмұнды түсінумен (кіріспе оқу), толық түсінумен (оқуды үйрену),
қажетті/қажетті ақпаратты шығарумен (қарау немесе іздеу арқылы
оқу).
Сөздік оқу түріне қарамастан
қажет болған жағдайда қолданылады.
Оқуды меңгеру кезінде
оқушылар:
-дауыстап оқу техникасын
жетілдіріңіз және өзіңізге: жаңа оқу ережелерін білу негізінде
сөздің графикалық бейнесін оның дыбыстық бейнесімен
байланыстырыңыз;
- тек үйренген тілдік
материалдан тұратын шағын мәтіндерді (хабарландырулар,
хабарламалар, сахналанатын Диалогтар) мәнерлеп дауыстап оқуды
үйренеді;
- әртүрлі типтегі түпнұсқа
мәтіндердің негізгі мазмұнын түсініп оқуды үйреніңіз: жеке хаттар,
шақыру хаттары, өлеңдер мен ертегілер және
т.б.).
Оқу барысында оқушылар үйренуі
керек:
- тақырыпты/негізгі ойды
анықтау;
- негізгі фактілерді бөліп
көрсету, екінші фактілерді алып тастау;
- мәтіннің негізгі
фактілерінің логикалық реттілігін
орнатыңыз;
- жеке сөздердің мағынасын
болжау (ана тіліне ұқсастық негізінде, сөзжасам элементтері
бойынша, контекст бойынша);
- сілтемелер мен
лингвистикалық елтану анықтамалығын, сөздікті
пайдалану;
Оқу барысында оқушылар үйренуі
керек:
- әр түрлі типтегі қарапайым
мәтіндерді оқып, мәтінді ақпараттық өңдеу негізінде толық және дәл
түсіну (мәтіннің жекелеген жерлерін семантикалық және құрылымдық
талдау, таңдамалы аударма және т. б.);
- мәтін фактілері мен
оқиғаларының себеп-салдарлық байланысын
орнату;
- мәтіннен алынған ақпаратты
бағалау, өз пікірін білдіру.
Шолу / іздеу оқылымында
оқушылар бір мәтінді немесе бірнеше қысқа мәтіндерді қарап,
қажетті/қызығушылық туралы ақпаратты таңдауды үйренуі
керек.
Оқу-әдістемелік қамтамасыз
ету және ұсынылатын
әдебиеттерді
беру.
1.Р.Сыздық.
Қазақ тілінің детерминанты.
Астана, Астана, 2000
2.
Қазақ грамматикасы. Фонетика, сөзжасам, морфология, синтаксис.
Астана, 2002
3.А. Ысқақов. Қазіргі қазақ тілі. А,
1991
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз