Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ тілі сабағында мәтінмен жүргізілетін жұмыс түрлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілін өзбек мектептерінде оқытудағы басты мақсатымыз – оқушылардың сөздік қорын молайту, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс оқып айта білуге, берілген мәтінді қысқаша әңгімелеп беруге дағдыландыру, ойын қазақша жеткізе алатындай дәрежеге жеткізу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1459
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі сабағында мәтінмен жүргізілетінжұмыс түрлері Султангали Бейсебаев ОҚО Сайрам ауданы .63 Қ.Сәтбаев атындағы ЖОМ қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғаліміҚазақ тілін өзбек мектептерінде оқытудағы басты мақсатымыз – оқушылардың сөздік қорын молайту, қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс оқып айта білуге, берілген мәтінді қысқаша әңгімелеп беруге дағдыландыру, ойын қазақша жеткізе алатындай дәрежеге жеткізу. Оқулықтағы мәтінді оқудың негізгі міндеттері – дұрыс түсініп, жылдам әрі мәнерлеп оқу. Дұрыс оқу дегеніміз – әрбір әріпті, буынды, сөзді бұрмаламай, сөздің соңғы буынын «жұтып қоймай», анық оқу, әрбір сөзге екпінді дұрыс түсіру.Түсініп оқу – тіл үйренуде қажетті әдіс. Оқушы сөзді, сөйлемді, тұтас мәтінді түсініп оқымаса, ол жай механикалық түрде іс болып, оқушы сөзде, тіл де үйрене алмайды. Қазақ тілін төртінші жыл оқитын өзбек оқушылары үшін, төртінші сыныпта «ежелеп» буынға бөліп тұрмай, орташа екпінмен оқу қажет. Мәнерлеп оқу - дауыс екпінін дұрыс түсіріп, анық және түсініп оқу, яғни оқушы әрбір сөзді анық айтып, тиісті тыныс белгілеріне тоқтап, басқа біреудің сөзін оқығанда дауысты өзгертіп, сөзді анық, бұрмаламай оқиды. Мәтінді оқығанда дұрыс, түсініп, жылдам, мәнерлеп оқу жеке – жеке қолданылатын әдістер емес, қайта олар бір – бірімен тығыз байданыста, бірлікте болады. Мәтінді түсініп оқыған оқушы дұрыс та, жылдам да, мәнерлеп те оқи алады. Кезекті жұмыс мәтін бойынша сұрақтарды қоя білу және сұрақтарға дұрыс жауап беруді игеруде де оқушыға меңгертетіндей түрлі әдістер көп. Мысалы: бір оқушы интерактивтік тақтадағы сұрақтарды оқып аударса, екіншісі оған жауап сөйлемді осы әдіспен жалғастырады. Осылайша берілген сұрақ – жауапты әрі оқып, әрі аударып түсініп алған соң, келесі оқушылар сұрақ – жауапты аудармай-ақ оқып шығуына болады. Тақтадағы жаңа сөзді, сұрақ-жауапты бірнеше оқушы оқып шықан соң, кейбір сөздерді, сөйлемдерді хормен оқытуға болады.Мәтінмен байланысты тіл дамыту жұмыстарының бір саласы – жатқа айта білуге үйрету. Жатқа тек өлең ғана емес, сонымен бірге мәтіннің аты, оның ішіндегі жаңа сөздер, сөз тіркестері, кейбір сөйлемдер, жұмбақтар, мақал – мәтелдер, грамматикалық анықтамалар алынады. Мұғалім сабақ сайын қадағалап оқушыларға жатқа айтуға тапсырманы үнемі беріп отырады.Жатқа айту арқылы оқушының тілі ширайды, сөз қоры молаяды, сөз қоры молаяды, сөзді, сөз тіркестерін, сөйлемді бірнеше рет қайталау арқылы қазақ тілінде дұрыс сөйлеп, қатесіз жазуды, сөздерге екпінді дұрыс түсіруді үйренеді . Оқулықта берілген тапсырмалар, жаттығулар алдына – ала сыныпта бірнеше рет оқытылып, айтқызылып барып берілгені дұрыс. Тіл дамыту жұмысын әр сабақта жүргізіп отыру үшін мұғалім керекті дидактикалық материалдарды, құрал – жабдықтарды күні бұрын дайындап, сабақты қызықты, уақытты үнемдеп ұйымдастыра білуі қажет.Суретпен жұмыс істеу арқылы қазақ тілінде сөйлем құрастырып үйретуге, жаңа сөз жаттатқызуға болады. Бұл үшін оқулықтағы немесе интерактивтік тақтамен, қосымша слайд материалдары пайдаланылады.Тіл дамыту жұмысының ең бір маңызды түрі – сөздікпен жұмыс. Сөздікпен жұмыс тек қана мәтінді өткенде жүргізілмейді. Сонымен бірге грамматикалық анықтамаларды, жаттығу жұмыстарын, суретпен жұмыста, өлең, жұмбақ түсіндіргенде, сұрақтарға – жауап бергенде де жүргізіліп отырады. Олай болатын себебі өзбек мектептеріндегі қазақ тілінің әр сабағында жаңа сөз , жаңа ұғым түсіндіріледі. Сондықтан сөздікпен жүргізілетін жұмысқа бастауыш сыныпта көп назар аудару керек.Мысалы: «Бурабай» деген тақырып бойынша жұмысқа тоқталайық.Интерактивтік тақтаға мына сөздерді жазамын:Сабаққа байланысты меңгерілетін сөздер:Таза ауа – тоза хавожарамсыз – яроқсиздем – нафаскөңіл – кунгилерекше – узгачакөл - кулТабиғат – табиатСондай – ақ, сұраққа жауап беру бойынша мынадай сұрақтарды тақтаға жазамыз:
- 1. Көкшетаудағы ең әдемі көл қалай аталады?
- 2. Бурабайдың суы қандай?
- 3. Ауасы қандай?
- 1. Ж.Адамбаева, Ш.Жұмағұлова. Тіл дамыту текстері. А., 1996
- 2. Б.Ш.Кәтенбаева «Қазақ тілі» оқулығына методикалық нұсқау. А., 1990.
- 3. Қазақ тілі мен әдебиеті журналы А., №5 1995.
- 4. Б.Ш.Кәтенбаева «Тіл ұстарту жұмыстары бойынша әдістемелік нұсқаулар» «Рауан» баспасы. А., 1988.
- 5. Қазақ тілі мен әдебиеті өзбек мектебінде журналы А., №10 2010ж.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)