Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақ тілі "Түбір және туынды сөз" сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Желтоқсан 2018
810
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Қазақ тілі 42-сабақ. | Мектеп: №22 орта мектеп | |
Бөлім:Уақыт | Сабақ тақырыбыТүбір сөз және туынды сөз | |
Күні: 13.11.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж | |
Сынып: 3 «Ә» | Қатысқандар:Қатыспағандар саны: | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 3.4.2.1 негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасау, түбірлес сөздердің мағынасын ажырату. | |
Барлық оқушылар: | ||
Оқушылардың көбі: | ||
Оқушылардың кейбірі: | ||
Бағалау критерийлері | негізгі түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасайды, түбірлес сөздердің мағынасын ажыратады;өзіндік іс-әрекеті баяндалған күнделік/өмірбаян жазады;жіберілген орфографиялық қателерді мұғалімнің қолдауымен тауып, түзетеді. | |
Тілдік мақсаттар | Пәндік сөздерТүбір сөз және туынды сөз, өмірбаян. Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:Талқылау үшін сұрақтар: | |
Құндылықтарды дарыту | Уақытты ұтымды, пайдалы іске қолдана білуге баулу;Оқушыларды уақыттың қадірін білуге, оны қастерлей білуге тәрбиелеу. | |
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану | |
Алдыңғы меңгерілген білім | түбірге жұрнақтар жалғау арқылы туынды сөз жасай алады, түбірлес сөздердің мағынасын ажырата біледі. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 минут | І. Ұйымдастыру кезеңі. (Ұ, Ж) «Он сұрақ» әдісіМұғалім кез-келген бір оқушыны ортаға шақырады. Оның маңдайына тақырып (түбір сөз, туынды сөз т б) жазылған стикерді жабыстырады. Оқушы сыныпқа он сұрақ қояды. Оқушылар сұраққа қысқаша «ия», «жоқ» деп жауап қайтарады.Мысалы: | |
Сабақтың ортасы 4 минут 8 минут 5 минут 5 минут 8 минут | ІІ. Негізгі бөлім (МК, Ө) Көркем жазу. Кең жолды дәптерге жазу үлгісін көрсету.Оо ООО ооо Отан озық олжа оңға оқымысты оқушы отбасы 3.2.4.1, 3.4.2.1 (Т,Ж;МК; Т) 18-жаттығу. Мәтінмен жұмыс.Мәтінді түсініп оқы Ұтымды жауап | №1 Дәптермен жұмыс4-слайд «Қазақ тілі» оқулығы 3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018 ж. №1 Дәптермен жұмыс №1 Дәптермен жұмыс №1 Дәптермен жұмыс 5-слайд Интерактивті тақта 6-слайд №1 Дәптермен жұмыс |
Сабақтың соңы5 минут | Рефлексия: Сабақты қорытындылау. Оқушылардан кері байланыс алынады.Үй тапсырмасы16-жаттығу | |
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Топтық тапсырмаларды саралау бойынша беру.Қабілеті жоғары оқушыларға одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру арқылы қолдау көрсетіледі. | Қалыптастырушы бағалаулар дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге асырылады. | Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:Сабақты жақсарту үшін қандай өзгеріс енгізуге болады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылар туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)