Сабақтың
ортасы
4
минут
8
минут
5
минут
5
минут
8
минут
|
ІІ. Негізгі
бөлім
(МК, Ө) Көркем
жазу.
Кең жолды дәптерге жазу
үлгісін көрсету.
Оо ООО ооо Отан озық олжа
оңға оқымысты оқушы отбасы
3.2.4.1, 3.4.2.1 (Т,Ж;МК; Т)
18-жаттығу. Мәтінмен
жұмыс.
Мәтінді түсініп
оқы Ұтымды
жауап
-
Мәтін кім
туралы?
-
Ә. Қастеев туралы не
білесің?
-
Ә. Қастеевтің Н. Г.
Хлудовқа берген жауабын топта талқыла. Ол неліктен солай жауап
берді?
-
Мәтін кімнің атынан
баяндалып тұр?
-
Мәтіннен туынды сөздерді
тап.
Оқушылардың топтық жұмысы
ұйымдастырылады. Берілген сұрақтарға жауап алу
арқылы мәтіннің негізгі ойы анықтатылады. Атақты
суретші туралы не білетіндерін
әңгімелеп, ой бөліседі. Сонымен қатар Ә. Қастеевтің Н.Г. Хлудовқа
берген жауабын топта талқылайды. Мәтіннің кімнің атынан баяндалып
тұрғанын анықтайды. Мәтіннен туынды сөздерді тауып, дәптерге
қатесіз көшіріп жазады.
Бағалау
дескрипторы:
-
мәтінді түсініп
оқиды;
-
мәтіндегі сұрақтарға жауап
береді;
-
мәтіннің негізгі ойын
анықтайды;
-
мәтіннен туынды сөздерді
табады;
3.4.2.1, 3.3.5.1 (ҰЖ) Шығармашылық
диктант
Мен бақытты баламын.
Мен бақыт… баламын
,
Шырқап
әнге саламын.
Егемен... елімнің,
Жұлдызы
боп жанамын.
Каирова К. У.
Оқушылар шығармашылық диктантты топта
талқылап, дәптерлеріне көшіріп жазады. Туынды сөздің жасалу жолына
назар аударады.
Бағалау
дескрипторы:
- Көп нүктенің орнына тиісті
жұрнақты қояды;
- Туынды сөз
жасайды;
- Қатесіз көшіріп
жазады;
3.
4.2.1, 3.3.5.1
(МК; Ө; Ұ; Қ)
19-жаттығу. Мақалдың қатесін түзеп
жаз.
Оқушылар тапсырманы жұпта
орындайды. Болған соң ортаға шығып ой бөліседі. Соңында дәптерге
көшіріп жазады.
Бағалау
дескрипторы:
3. 4.2.1 (МК; Ө; Ұ; Қ)
20-жаттығу. Берілген жұрнақтардан жаңа
сөз жаса.
Ой
сергек!
Бейнежазбадағы әуен ырғағымен
билеу.
3.4.2.1,
3.3.5.1 Шығармашылық
үзіліс. Саралау. «Балық аулау»
ойыны
Түбір сөз бен туынды сөзді
тап!
1-топ
Түбір сөздерді
тап
|
егін, сүт, қазан, жастық,
егінші, есеп, өнер, сегіз, ойыншық,
аспаз
|
2-топ
Туынды сөздерді
тап
|
сызғыш, жазушы, балапан, сөз,
торсық, дүкенші, ерлік, дәптер, сүзгіш,
тапқыр
|
Оқушылар екі топқа
біріктіріледі. Ойын шарты түсіндіріледі.Әр топқа берілген
тапсырмаларды өзара ақылдасып, дұрыс шешім қабылдайды. Топтар
білімдерін ортаға салады. Балықты көп аулаған топ жеңімпаз атанады.
Болған соң дәптерге қатесіз көшіріп
жазады.
Бағалау
дескрипторы:
- жұрнақтардан жаңа сөз
жасайды;
- түбір сөздерді
табады;
- туынды сөздерді ажырата
алады;
- сөздерді қатесіз
жазады.
|
№1 Дәптермен
жұмыс
4-слайд
«Қазақ тілі» оқулығы
3-сынып. Жумабаева А., «Атамұра баспасы» 2018
ж.
№1 Дәптермен
жұмыс
№1 Дәптермен
жұмыс
№1 Дәптермен
жұмыс
5-слайд
Интерактив
ті
тақта
6-слайд
№1 Дәптермен
жұмыс
|
Топтық тапсырмаларды саралау
бойынша беру.
Қабілеті жоғары оқушыларға
одан әрі дамуы үшін көмек қажет ететін оқушыларға қайта түсіндіру
арқылы қолдау көрсетіледі.
|
Қалыптастырушы бағалаулар
дескрипторлар негізінде өзін-өзі бағалау, жұпта бағалау және
мұғалімнің бағалауы арқылы жүзеге
асырылады.
|
Топта бірі-бірі тыңдау.
Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау.
|