Сабақтың барысы | Сабақтың мазмұны | Күтілетін нәтиже |
І. Ұйымдастыру кезеңі
| 1.Оқушылармен үш тілде амандасу Кезекші рапорты Сабақта жоқ оқушыларды анықтау; 3.Дауыс жаттықтыру: Оқушылар шулы аспаптарды қолдана отырып, үш тілде шаттық шеңберн құрады Топқа бөлу: «Қыздар» және «Ұлдар» тобы болып екіге бөлінеді | Оқушы бар зейінімен сабаққа көңіл аударады.Оқушылар сабақ бастауға дайын |
ІІ. Үй тапсырмасы.«Білу» | «Кар лақтырысу» алдыңғы сабақта өткен тақырып яғни үй тапсырмасы талқыланады. Үйге жатқа берілген ән тақтада хормен орындалады. | Оқушы лар өткен тақырыпты талқылайды. |
ІІІ. Жаңа материалды игеру кезеңі.«Түсну» | Л.Хамиди – қазақ кәсіби музыкасының негізін салушылардың бірі. Ол 1930 жылдары қазақтың жазба кәсіби музыка өнерін дамытуға белсене кіріскендердің бірі болды.Ол композитор Б.Ғизатовпен бірлесіп тұнғыш «Домбыра үйрену мектебі» атты кітабын жазды.Л.Хамиди атақты «Қазақ вальсі», «Бұлбұл» әндерімен қатар, «Отан», «Аққу», «Алтын бидай», «Романс», «Алматы», «Жайлауым бақша жайнаған» сияқты ән-романстар жазған композитор.. Оның ұлты татар болғанымен – ол Қазақстандағы вальс жанрының негізін салушы болып танылған.- Балалар қазір Л.Хамидидің «Қазақ вальсі» әнін тыңдап осы әнді үйренеміз.- Ән қай екпінде орындалады?- Вальс екпінінде.- Өлеңін жазған С.Мұқанов сөзіне көңіл аударамыз.- Бұл ән – жастардың әдемі көктем шағы, махаббат, табиғат, бақытты, қуанышты кезең-шағын жырлайды. Вальс екпінімен, асқақтата орындалады. 1935 жылы Семей қаласына барған сапарында М. О. Әуезовтің кеңесімен Абайдың немересі Әрхам Ысқақовтан ақынның «Айттым сәлем, қалам қас», «Амал жоқ қайттым білдірмей», «Бойы бұлғаң», «Біреуден біреу артылса», «Желсіз түнде жарық ай», «Сен мені не етесің», «Тәңірі қосқан жар едің сен», «Қор болды жаным», «Ішім өлген, сыртым сау», «Қараңғы түнде тау қалғып», «Өлсем орным қара жер сыз болмай ма?», «Сұрғылт тұман» әндерін, Абайдың ән шығармашылығын жақсы білетін әншілерден «Сегіз аяқ» пен «Желсіз түнде жарық ай» әндерінің 2-нұсқаларын, ал Әуезовтен «Мен көрдім ұзын қайың құлағанын» әнін жазып алды. Сөйтіп, ол ақынның музыкалық мұрасын тұңғыш рет толық нотаға түсіруші болды. Сол жылдарда ол Абайдың «Қор болды, жаным», «Айттым сәлем, қалам қас», «Көзімнің қарасы», «Мен көрдім ұзын қайың құлағанын», «Сегіз аяқ» әндерін жеке әншіге, көп дауысты хорға арнап өңдеп, оларға фортепианолық сүйемел жазды. А. Жұбановпен бірлесіп «Абай» операсын (1944) жазды. Ол қазақтың жаңа музыка мәдениетіндегі Абай әндерінің игерілуі, опера жанрындағы ақын бейнесі жөнінде бірнеше мақала жазды. Бұл мақалалардың көпшілігі «Әндер, романстар, «хорлар» (1957), «Балаларға арналған фортепианолық пьесалар» (1965), «Абай» операсы» (1966) деген кітаптарына енген. Л. Xамиди Қазақстан Республикасының Мемлекеттік сыйлығының иегері | Оқушылар жаңа сабақты қабылдайды, білімін жинақтайды, одан қорытынды шығара алады. |
«Талдау» | Екі топ оқулықтағы мәтінмен танысып, алған қосымша мәліметтерімен бірге қорғап шығады.І-топ: «Постер» Оқушылар жеке парақшаға мәліметтерін жазып, бір-біріне жалғап қосады. ІІ-топ: «ТВ» шоу | Екі топ бір бірінің жұмысын бармақ арқылы бағалайды |
Музыкалық сауаттылық: . «Қолдану» | «Вальс» жанры, өлшемі, көрсетілімі ( дирижорлау, стрелка ) Тақтаға жазып, ауа арқылы көрсетіледі | Оқушылар дәптерлеріне көшіреді |
Ән жаттау: | «Ана еркесі» әнін айтып үйрену, аяқ алыстарын үйрену, жұптасып билеу. «Ұлдар» тобы «Қыздар» тобынан қыздарды вальске шақырады. | Жаңа ән үйрену. |
Жаңа сабақты бекіту«Жинақтау » | «Достық шеңбері» Бүгінгі сабақтан алған әсеріміз. Екі жұлдыз бір ұсыныс | Оқушы жаңа материалды қорытындыл-ды |
«Бағалау» | Оқушылар жұмысына жалпы сипаттама беріп, оқушыларды жеке-жеке бағалау. | Бағаларын күнделіктеріне қойдырады. |
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы мәліметті оқып келу, әнді жаттау. Латиф хамиди туралы мәлімет жазып келу ( дәптерлеріне ) | . |