|
Бекітемін: |
ОІМ: Д.Жумаева |
|
|
Пәні : |
Музыка |
|
|
Сыныбы: |
3 |
|
|
Уақыты: |
|
|
|
Тоқсанның тақырыбы: |
Қазақстан кәсіби композиторларының музыкасы |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазаққа вальс сыйлаған- Л.Хамиди |
|
|
Құзыретілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері: |
А) Ақпараттық |
Композитор Л.Хамидидің шығармашылығы «Қазақ вальсі» әнін үйрену. |
|
|
Б)Коммуникативтік |
Есте сақтау, тыңдау, жатқа айту қабілеттерін дамыту. |
|
|
В) Проблеманы шешу құзыреттілігі |
Туған жерге, табиғатқа сүйішпеншілігі, махаббатты, достықты қадірлеу |
|
Түрі: |
жаңа материалды түсіндіру. Ашық сабақ |
|
|
Қолданылатын педагогикалық технологиялар: |
Ақпараттық-коммуникативтік технология |
|
|
Әдістер: |
Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ- жауап.ойын түрлері. |
|
|
Пәнаралық байланыс: |
Музыка теориясы |
|
|
Пайдаланылған көрнекілігі: |
Л. Хамидидің портреті, кітап, фортепиано, домбыра аспабы. |
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың мазмұны |
Күтілетін нәтиже |
|
І. Ұйымдастыру кезеңі |
1.Оқушылармен үш тілде амандасу Кезекші рапорты Сабақта жоқ оқушыларды анықтау; 3.Дауыс жаттықтыру: Оқушылар шулы аспаптарды қолдана отырып, үш тілде шаттық шеңберн құрады Топқа бөлу: «Қыздар» және «Ұлдар» тобы болып екіге бөлінеді |
Оқушы бар зейінімен сабаққа көңіл аударады. Оқушылар сабақ бастауға дайын |
|
ІІ. Үй тапсырмасы. «Білу» |
«Кар лақтырысу» алдыңғы сабақта өткен тақырып яғни үй тапсырмасы талқыланады. Үйге жатқа берілген ән тақтада хормен орындалады. |
Оқушы лар өткен тақырыпты талқылайды. |
|
ІІІ. Жаңа материалды игеру кезеңі. «Түсну» |
Л.Хамиди – қазақ кәсіби музыкасының негізін
салушылардың бірі. Ол 1930 жылдары қазақтың жазба кәсіби музыка
өнерін дамытуға белсене кіріскендердің бірі
болды. |
Оқушылар жаңа сабақты қабылдайды, білімін жинақтайды, одан қорытынды шығара алады. |
|
«Талдау» |
Екі топ оқулықтағы мәтінмен танысып, алған қосымша мәліметтерімен бірге қорғап шығады. І-топ: «Постер» Оқушылар жеке парақшаға мәліметтерін жазып, бір-біріне жалғап қосады. ІІ-топ: «ТВ» шоу |
Екі топ бір бірінің жұмысын бармақ арқылы бағалайды |
|
Музыкалық сауаттылық: . «Қолдану» |
«Вальс» жанры, өлшемі, көрсетілімі ( дирижорлау, стрелка ) Тақтаға жазып, ауа арқылы көрсетіледі |
Оқушылар дәптерлеріне көшіреді |
|
Ән жаттау: |
«Ана еркесі» әнін айтып үйрену, аяқ алыстарын үйрену, жұптасып билеу. «Ұлдар» тобы «Қыздар» тобынан қыздарды вальске шақырады. |
Жаңа ән үйрену. |
|
Жаңа сабақты бекіту «Жинақтау » |
«Достық шеңбері» Бүгінгі сабақтан алған әсеріміз. Екі жұлдыз бір ұсыныс |
Оқушы жаңа материалды қорытындыл-ды |
|
«Бағалау» |
Оқушылар жұмысына жалпы сипаттама беріп, оқушыларды жеке-жеке бағалау. |
Бағаларын күнделіктеріне қойдырады. |
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы мәліметті оқып келу, әнді жаттау. Латиф хамиди туралы мәлімет жазып келу ( дәптерлеріне ) |
. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазаққа вальс сыйлаған - Л. Хамиди
Қазаққа вальс сыйлаған - Л. Хамиди
|
Бекітемін: |
ОІМ: Д.Жумаева |
|
|
Пәні : |
Музыка |
|
|
Сыныбы: |
3 |
|
|
Уақыты: |
|
|
|
Тоқсанның тақырыбы: |
Қазақстан кәсіби композиторларының музыкасы |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазаққа вальс сыйлаған- Л.Хамиди |
|
|
Құзыретілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері: |
А) Ақпараттық |
Композитор Л.Хамидидің шығармашылығы «Қазақ вальсі» әнін үйрену. |
|
|
Б)Коммуникативтік |
Есте сақтау, тыңдау, жатқа айту қабілеттерін дамыту. |
|
|
В) Проблеманы шешу құзыреттілігі |
Туған жерге, табиғатқа сүйішпеншілігі, махаббатты, достықты қадірлеу |
|
Түрі: |
жаңа материалды түсіндіру. Ашық сабақ |
|
|
Қолданылатын педагогикалық технологиялар: |
Ақпараттық-коммуникативтік технология |
|
|
Әдістер: |
Музыка тыңдау, ән айту, тапсырмалар, сұрақ- жауап.ойын түрлері. |
|
|
Пәнаралық байланыс: |
Музыка теориясы |
|
|
Пайдаланылған көрнекілігі: |
Л. Хамидидің портреті, кітап, фортепиано, домбыра аспабы. |
|
|
Сабақтың барысы |
Сабақтың мазмұны |
Күтілетін нәтиже |
|
І. Ұйымдастыру кезеңі |
1.Оқушылармен үш тілде амандасу Кезекші рапорты Сабақта жоқ оқушыларды анықтау; 3.Дауыс жаттықтыру: Оқушылар шулы аспаптарды қолдана отырып, үш тілде шаттық шеңберн құрады Топқа бөлу: «Қыздар» және «Ұлдар» тобы болып екіге бөлінеді |
Оқушы бар зейінімен сабаққа көңіл аударады. Оқушылар сабақ бастауға дайын |
|
ІІ. Үй тапсырмасы. «Білу» |
«Кар лақтырысу» алдыңғы сабақта өткен тақырып яғни үй тапсырмасы талқыланады. Үйге жатқа берілген ән тақтада хормен орындалады. |
Оқушы лар өткен тақырыпты талқылайды. |
|
ІІІ. Жаңа материалды игеру кезеңі. «Түсну» |
Л.Хамиди – қазақ кәсіби музыкасының негізін
салушылардың бірі. Ол 1930 жылдары қазақтың жазба кәсіби музыка
өнерін дамытуға белсене кіріскендердің бірі
болды. |
Оқушылар жаңа сабақты қабылдайды, білімін жинақтайды, одан қорытынды шығара алады. |
|
«Талдау» |
Екі топ оқулықтағы мәтінмен танысып, алған қосымша мәліметтерімен бірге қорғап шығады. І-топ: «Постер» Оқушылар жеке парақшаға мәліметтерін жазып, бір-біріне жалғап қосады. ІІ-топ: «ТВ» шоу |
Екі топ бір бірінің жұмысын бармақ арқылы бағалайды |
|
Музыкалық сауаттылық: . «Қолдану» |
«Вальс» жанры, өлшемі, көрсетілімі ( дирижорлау, стрелка ) Тақтаға жазып, ауа арқылы көрсетіледі |
Оқушылар дәптерлеріне көшіреді |
|
Ән жаттау: |
«Ана еркесі» әнін айтып үйрену, аяқ алыстарын үйрену, жұптасып билеу. «Ұлдар» тобы «Қыздар» тобынан қыздарды вальске шақырады. |
Жаңа ән үйрену. |
|
Жаңа сабақты бекіту «Жинақтау » |
«Достық шеңбері» Бүгінгі сабақтан алған әсеріміз. Екі жұлдыз бір ұсыныс |
Оқушы жаңа материалды қорытындыл-ды |
|
«Бағалау» |
Оқушылар жұмысына жалпы сипаттама беріп, оқушыларды жеке-жеке бағалау. |
Бағаларын күнделіктеріне қойдырады. |
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы мәліметті оқып келу, әнді жаттау. Латиф хамиди туралы мәлімет жазып келу ( дәптерлеріне ) |
. |
шағым қалдыра аласыз













