Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім



    Педагогтың аты-жөні

    Шынгысбекова Гулмира


    Күні



    Сынып :9

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы


    Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    Қазақстанның геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтап, жер бедерінің ерекшеліктерін үйренеді


    Бағалау критерииі

    Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын оқыпбіледі

    Қазақстанның тектоникалық құрылымын анықтайды


    Уақыты

    Сабақ

    кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар: Бұл іс-әрекеттер үшін маған не керек?


    Кіріспе



    Мұғалім оқушылармен амандасады. «Ыстық алақан» стратегиясы арқылы сәттілік тілеу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    Топқа «Суретті сәйкестендіру» арқылы бөлу. Суретті сәйкестендіргеннен кейін төрт топқа бөлінеді. Суретті сәйкес шыққаны бір топқа жиналады.

    Оқу мақсаттарымн таныстыру

    Күтілетін нәтижелерді белгілеу

    Картамен жұптық жұмыс. Оқушылар Қазақстанның физикалық картасынан негізгі жер бедері түрлерін қайталайды:

    1. нұсқа көршісіне Қазақстанның жазықтарын көрсетеді;

    2. нұсқа көршісіне Қазақстанның тауларын көрсетеді;

    ҚР жер бедері ерекшеліктері туралы айтып береді, сызбадан биік таулардың абсолюттік биіктіктері қалай аталатынын картадан анықтап, жазады.

    Шеңбер құру арқылы оқушылар бір – біріне тілек тілейді.

    Бүгінгі күндегі көңіл-күйлерін басбармақ, бес саусақ, үш саусақ арқылы білдіреді.

    Топқа суреттерді сәйкестендіру арқылы бөлінеді.

    Нәтижесінде: оқушылар сәлемдеседі, көңіл күйін басбармақ,бес саусақ, үш саусақ арқылы көрсетеді, топқа бөлінеді, топқа ат қояды.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    Нәтиже: Мұғалім мен оқушы арасында диалог құрылады, оқушылар ойынға қатыса отырып қызығады.




    Өте жақсы!



    Өте жақсы!





    Топтың аты жазылған парақша, сурет қиындылары.


    Негізгі бөлім


    Сұрақ: Өздерің картадан көрсеткен жер бедері қалай қалыптасты деп ойлайсыңдар?

    Ол үшін Жердің геологиялық даму тарихын білу керек. Геология, тектоника ұғымдарына түсінік беріледі, салаларымен танысады.

    Геология саласы:

    1. тарихи геология

    2. геотектоника

    3. палеонтология

    4. минерология

    5. петрография

    Осы сала ғалымдарының зерттеу нәтижелері геохронологиялық кестеде бейнеленген.

    Геохронологиялық кестемен жұмыс.

    Оқушыларға кесте таратылып, таныстырылады.(қосымшада)

    1. Кесте төменнен жоғары оқылады.

    2. Эра, дәуір, қатпарлардан тұрады

    3. Протерезой эрасында қандай жағдай орын алды?

    4. Қай эра ең ұзаққа созылды?

    5. Қай эра ең қысқа?

    6. Алғашқы өсімдіктер қай дәуірде пайда болды?

    7. Қай дәуірде құрғақ, қай дәуірде ылғалды болды?

    8. Қашан динозаврлар жойылып кетті?

    Мәтінмен жұмыс.Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихы мен тектоникалық құрылымымен танысады

    Картамен жұмыс.Геологиялық карталарда сапалық түс әдісімен және әріп белгідерімен (индекс) шөгінді тау жыныстарының түзілген уақыты, олардың құрамы көрсетіледі.

    Тектоникалық карталарда платформалардың және геосинклинальды аймақтардың, жер қыртысындағы жарылулардың, шеткі иіндердің орны, олардың жасы сапалық түс әдісімен және арнаулы белгілермен көрсетілген.

    №

    Жер бедері түрі

    Қалыптасқан эра

    Дәуір

    Тектоникалық құрылым

    Пайдалы қазбалар

    1






    Тектоникалық және физикалық картаға қарап жер бедері қандай платформалар мен қатпарларға сәйкес келетінін анықтап, кестеде көрсетеді, қорытынды жасайды.

    (Д) Кескін картаға Қазақстанның тектоникалық құрылымын бейнелейді.

    Ашық қызғылт - түспен ежелгі платформаларды, кембрийге дейінгі

    Көгілдір түспен - каледон қатпарлығын

    Қоңыр түспен - герцин қатпарлығы

    Жасыл түспен - палеозойлық тақталарды (жас платформаларды)

    Сары түспен - альпі қатпарлығын


    Бағалау критерийі:

    Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды

    Дескриптор

    Геохронологиялық кестені оқи біледі


    Қазақстанның тектоникалық құрылымын картадан анықтай алады


    Физикалық және тектоникалық картаны сәйкестендіре алады, оқи біледі, кескін картаға түсіре алады.



    Геохронологиялық кестені құру.

    Мәліметтерді жинақтайды және өз ойлары туралы қысқаша тізім жасайды. Жұппен жұмыс жасау, топпен жұмыс жасау.


    І топ Қазақстанның геологиялық даму тарихы

    ІІ топ Тектоникалық құрылым

    Кестемен жұмыс

    Оқушылар мәтінге сүйене отырып, Қазақстанның геологиялық даму тарихы бойынша кестені толтырады.

    Эра

    Қатпарлық

    Жер бедері қандай болды?

    Кайназой



    Мезозой



    Палеозой



    Протерозой

    Архей



    Дескрипторлар

    Оқушы

    -Архей, протерозойдаға қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Палеозойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Мезозойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Кайназойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды.

    Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

    Тектоника, тақта, платформа, қатпарлық ұғымдарын анықтау.

    Тектоника-жердің қыртысы мен жоғары мантиясының құрылымдарын ғаламшардың уақыт пен кеңістікке жартылай бағыттала дамуымен байланыстыра зерттейтін ғылым.

    Картамен жұмыс

    Қазақстанның тектоникалық картасы бойынша ежелгі және жас платформаларды, қатпарлы аймақтарды анықтайды. Нәтижесін кескін картаға түсіреді.

    Дескрипторлар

    Оқушы

    -Карта бойынша ежелгі платформаларды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Карта бойынша жас платформаларды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Карта бойынша қатпарлы аймақтарды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Кескін картамен жұмыс жасау ережелерін анықтайды.

    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кері байланыс ұсынады.

    9. Сабақты бекіту.


    Оқушылар өз бетімен геохронологиялық кестені құрастырады да таза ақ параққа жабыстырады.

    Бір-бірлерін тексереді.

    Мәтінді оқиды. Жұптық жұмыс жүргізеді (пікір алмасады), өз ойларын жазып талқылайды. Мәліметтерді жинақтайды, өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.


    Топтық жұмыс жүргізеді.

    Әр терминге жауаптарын беріп түсіндіреді.

    Нәтиже:Оқушылар мәтінді оқиды. Тақырып бойынша мағлұмат алады, бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады.

    Әр топ бірін бірі бағалайды Әр топта өздерінің түстері болады.







    Интербелсенді тақта, қиынды қағаздар, желім, А4 қағазы








    Оқулық, маркер, флипчарт қағазы


    Қорытынды:


    «Шеңберде тұрып массаж жасау»

    Қатысушылар шеңберде тұрып, бір-біріне массаж жасайды. (Мысалы: жер жыртамыз, майдалаймыз, қопсытамыз, арам шөп т.с.с) Екінші жаққа айналып массаж жасауды жалғастырамыз.

    Әр топқа мәліметтер келтіреді бүгінгі сабаққа ба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна
    06 Қазан 2021
    1208
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын оқыпбіледі Қазақстанның тектоникалық құрылымын анықтайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім



    Педагогтың аты-жөні

    Шынгысбекова Гулмира


    Күні



    Сынып :9

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы


    Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды


    Сабақтың мақсаты


    Қазақстанның геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтап, жер бедерінің ерекшеліктерін үйренеді


    Бағалау критерииі

    Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын оқыпбіледі

    Қазақстанның тектоникалық құрылымын анықтайды


    Уақыты

    Сабақ

    кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушы іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар: Бұл іс-әрекеттер үшін маған не керек?


    Кіріспе



    Мұғалім оқушылармен амандасады. «Ыстық алақан» стратегиясы арқылы сәттілік тілеу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау.

    Топқа «Суретті сәйкестендіру» арқылы бөлу. Суретті сәйкестендіргеннен кейін төрт топқа бөлінеді. Суретті сәйкес шыққаны бір топқа жиналады.

    Оқу мақсаттарымн таныстыру

    Күтілетін нәтижелерді белгілеу

    Картамен жұптық жұмыс. Оқушылар Қазақстанның физикалық картасынан негізгі жер бедері түрлерін қайталайды:

    1. нұсқа көршісіне Қазақстанның жазықтарын көрсетеді;

    2. нұсқа көршісіне Қазақстанның тауларын көрсетеді;

    ҚР жер бедері ерекшеліктері туралы айтып береді, сызбадан биік таулардың абсолюттік биіктіктері қалай аталатынын картадан анықтап, жазады.

    Шеңбер құру арқылы оқушылар бір – біріне тілек тілейді.

    Бүгінгі күндегі көңіл-күйлерін басбармақ, бес саусақ, үш саусақ арқылы білдіреді.

    Топқа суреттерді сәйкестендіру арқылы бөлінеді.

    Нәтижесінде: оқушылар сәлемдеседі, көңіл күйін басбармақ,бес саусақ, үш саусақ арқылы көрсетеді, топқа бөлінеді, топқа ат қояды.

    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


    Нәтиже: Мұғалім мен оқушы арасында диалог құрылады, оқушылар ойынға қатыса отырып қызығады.




    Өте жақсы!



    Өте жақсы!





    Топтың аты жазылған парақша, сурет қиындылары.


    Негізгі бөлім


    Сұрақ: Өздерің картадан көрсеткен жер бедері қалай қалыптасты деп ойлайсыңдар?

    Ол үшін Жердің геологиялық даму тарихын білу керек. Геология, тектоника ұғымдарына түсінік беріледі, салаларымен танысады.

    Геология саласы:

    1. тарихи геология

    2. геотектоника

    3. палеонтология

    4. минерология

    5. петрография

    Осы сала ғалымдарының зерттеу нәтижелері геохронологиялық кестеде бейнеленген.

    Геохронологиялық кестемен жұмыс.

    Оқушыларға кесте таратылып, таныстырылады.(қосымшада)

    1. Кесте төменнен жоғары оқылады.

    2. Эра, дәуір, қатпарлардан тұрады

    3. Протерезой эрасында қандай жағдай орын алды?

    4. Қай эра ең ұзаққа созылды?

    5. Қай эра ең қысқа?

    6. Алғашқы өсімдіктер қай дәуірде пайда болды?

    7. Қай дәуірде құрғақ, қай дәуірде ылғалды болды?

    8. Қашан динозаврлар жойылып кетті?

    Мәтінмен жұмыс.Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихы мен тектоникалық құрылымымен танысады

    Картамен жұмыс.Геологиялық карталарда сапалық түс әдісімен және әріп белгідерімен (индекс) шөгінді тау жыныстарының түзілген уақыты, олардың құрамы көрсетіледі.

    Тектоникалық карталарда платформалардың және геосинклинальды аймақтардың, жер қыртысындағы жарылулардың, шеткі иіндердің орны, олардың жасы сапалық түс әдісімен және арнаулы белгілермен көрсетілген.

    №

    Жер бедері түрі

    Қалыптасқан эра

    Дәуір

    Тектоникалық құрылым

    Пайдалы қазбалар

    1






    Тектоникалық және физикалық картаға қарап жер бедері қандай платформалар мен қатпарларға сәйкес келетінін анықтап, кестеде көрсетеді, қорытынды жасайды.

    (Д) Кескін картаға Қазақстанның тектоникалық құрылымын бейнелейді.

    Ашық қызғылт - түспен ежелгі платформаларды, кембрийге дейінгі

    Көгілдір түспен - каледон қатпарлығын

    Қоңыр түспен - герцин қатпарлығы

    Жасыл түспен - палеозойлық тақталарды (жас платформаларды)

    Сары түспен - альпі қатпарлығын


    Бағалау критерийі:

    Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды

    Дескриптор

    Геохронологиялық кестені оқи біледі


    Қазақстанның тектоникалық құрылымын картадан анықтай алады


    Физикалық және тектоникалық картаны сәйкестендіре алады, оқи біледі, кескін картаға түсіре алады.



    Геохронологиялық кестені құру.

    Мәліметтерді жинақтайды және өз ойлары туралы қысқаша тізім жасайды. Жұппен жұмыс жасау, топпен жұмыс жасау.


    І топ Қазақстанның геологиялық даму тарихы

    ІІ топ Тектоникалық құрылым

    Кестемен жұмыс

    Оқушылар мәтінге сүйене отырып, Қазақстанның геологиялық даму тарихы бойынша кестені толтырады.

    Эра

    Қатпарлық

    Жер бедері қандай болды?

    Кайназой



    Мезозой



    Палеозой



    Протерозой

    Архей



    Дескрипторлар

    Оқушы

    -Архей, протерозойдаға қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Палеозойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Мезозойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды;

    -Кайназойдағы қатпарлықты анықтайды, сол уақтыттағы жер бедерін сипаттайды.

    Оқушылар өзара бағалау жүргізеді.

    Тектоника, тақта, платформа, қатпарлық ұғымдарын анықтау.

    Тектоника-жердің қыртысы мен жоғары мантиясының құрылымдарын ғаламшардың уақыт пен кеңістікке жартылай бағыттала дамуымен байланыстыра зерттейтін ғылым.

    Картамен жұмыс

    Қазақстанның тектоникалық картасы бойынша ежелгі және жас платформаларды, қатпарлы аймақтарды анықтайды. Нәтижесін кескін картаға түсіреді.

    Дескрипторлар

    Оқушы

    -Карта бойынша ежелгі платформаларды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Карта бойынша жас платформаларды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Карта бойынша қатпарлы аймақтарды анықтап, кескін картаға түсіреді;

    -Кескін картамен жұмыс жасау ережелерін анықтайды.

    Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кері байланыс ұсынады.

    9. Сабақты бекіту.


    Оқушылар өз бетімен геохронологиялық кестені құрастырады да таза ақ параққа жабыстырады.

    Бір-бірлерін тексереді.

    Мәтінді оқиды. Жұптық жұмыс жүргізеді (пікір алмасады), өз ойларын жазып талқылайды. Мәліметтерді жинақтайды, өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.


    Топтық жұмыс жүргізеді.

    Әр терминге жауаптарын беріп түсіндіреді.

    Нәтиже:Оқушылар мәтінді оқиды. Тақырып бойынша мағлұмат алады, бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады.

    Әр топ бірін бірі бағалайды Әр топта өздерінің түстері болады.







    Интербелсенді тақта, қиынды қағаздар, желім, А4 қағазы








    Оқулық, маркер, флипчарт қағазы


    Қорытынды:


    «Шеңберде тұрып массаж жасау»

    Қатысушылар шеңберде тұрып, бір-біріне массаж жасайды. (Мысалы: жер жыртамыз, майдалаймыз, қопсытамыз, арам шөп т.с.с) Екінші жаққа айналып массаж жасауды жалғастырамыз.

    Әр топқа мәліметтер келтіреді бүгінгі сабаққа ба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 9 сынып
    06.10.2021
    1208
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шынгысбекова Гулмира Тилеукабыловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации