Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Шынгысбекова Гулмира |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып :9 |
Қатысушылар саны Қатыспағандар саны |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы
|
Қазақстан аумағының геологиялық тарихы және тектоникалық құрылымы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.3.1.1 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанның геологиялық тарихын және тектоникалық құрылымын анықтап, жер бедерінің ерекшеліктерін үйренеді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихын оқыпбіледі Қазақстанның тектоникалық құрылымын анықтайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты Сабақ кезеңдері |
Мұғалім іс-әрекеті |
Оқушы іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар: Бұл іс-әрекеттер үшін маған не керек? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кіріспе |
Мұғалім оқушылармен амандасады. «Ыстық алақан» стратегиясы арқылы сәттілік тілеу. Оқушылардың көңіл күйлерін сұрау. Топқа «Суретті сәйкестендіру» арқылы бөлу. Суретті сәйкестендіргеннен кейін төрт топқа бөлінеді. Суретті сәйкес шыққаны бір топқа жиналады. Оқу мақсаттарымн таныстыру Күтілетін нәтижелерді белгілеу Картамен жұптық жұмыс. Оқушылар Қазақстанның физикалық картасынан негізгі жер бедері түрлерін қайталайды:
ҚР жер бедері ерекшеліктері туралы айтып береді, сызбадан биік таулардың абсолюттік биіктіктері қалай аталатынын картадан анықтап, жазады. |
Шеңбер құру арқылы оқушылар бір – біріне тілек тілейді. Бүгінгі күндегі көңіл-күйлерін басбармақ, бес саусақ, үш саусақ арқылы білдіреді. Топқа суреттерді сәйкестендіру арқылы бөлінеді. Нәтижесінде: оқушылар сәлемдеседі, көңіл күйін басбармақ,бес саусақ, үш саусақ арқылы көрсетеді, топқа бөлінеді, топқа ат қояды. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Нәтиже: Мұғалім мен оқушы арасында диалог құрылады, оқушылар ойынға қатыса отырып қызығады. |
Өте жақсы! Өте жақсы! |
Топтың аты жазылған парақша, сурет қиындылары. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі бөлім |
Сұрақ: Өздерің картадан көрсеткен жер бедері қалай қалыптасты деп ойлайсыңдар? Ол үшін Жердің геологиялық даму тарихын білу керек. Геология, тектоника ұғымдарына түсінік беріледі, салаларымен танысады. Геология саласы:
Осы сала ғалымдарының зерттеу нәтижелері геохронологиялық кестеде бейнеленген. Геохронологиялық кестемен жұмыс. Оқушыларға кесте таратылып, таныстырылады.(қосымшада)
Мәтінмен жұмыс.Қазақстанның жер бедерінің геологиялық тарихы мен тектоникалық құрылымымен танысады Картамен жұмыс.Геологиялық карталарда сапалық түс әдісімен және әріп белгідерімен (индекс) шөгінді тау жыныстарының түзілген уақыты, олардың құрамы көрсетіледі. Тектоникалық карталарда платформалардың және геосинклинальды аймақтардың, жер қыртысындағы жарылулардың, шеткі иіндердің орны, олардың жасы сапалық түс әдісімен және арнаулы белгілермен көрсетілген.
Тектоникалық және физикалық картаға қарап жер бедері қандай платформалар мен қатпарларға сәйкес келетінін анықтап, кестеде көрсетеді, қорытынды жасайды. (Д) Кескін картаға Қазақстанның тектоникалық құрылымын бейнелейді. Ашық қызғылт - түспен ежелгі платформаларды, кембрийге дейінгі Көгілдір түспен - каледон қатпарлығын Қоңыр түспен - герцин қатпарлығы Жасыл түспен - палеозойлық тақталарды (жас платформаларды) Сары түспен - альпі қатпарлығын
Бағалау критерийі:
Геохронологиялық кестені құру. Мәліметтерді жинақтайды және өз ойлары туралы қысқаша тізім жасайды. Жұппен жұмыс жасау, топпен жұмыс жасау.
І топ Қазақстанның геологиялық даму тарихы ІІ топ Тектоникалық құрылым Кестемен жұмыс Оқушылар мәтінге сүйене отырып, Қазақстанның геологиялық даму тарихы бойынша кестені толтырады.
Оқушылар өзара бағалау жүргізеді. Тектоника, тақта, платформа, қатпарлық ұғымдарын анықтау. Тектоника-жердің қыртысы мен жоғары мантиясының құрылымдарын ғаламшардың уақыт пен кеңістікке жартылай бағыттала дамуымен байланыстыра зерттейтін ғылым. Картамен жұмыс Қазақстанның тектоникалық картасы бойынша ежелгі және жас платформаларды, қатпарлы аймақтарды анықтайды. Нәтижесін кескін картаға түсіреді.
Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп, кері байланыс ұсынады. 9. Сабақты бекіту.
|
Оқушылар өз бетімен геохронологиялық кестені құрастырады да таза ақ параққа жабыстырады. Бір-бірлерін тексереді. Мәтінді оқиды. Жұптық жұмыс жүргізеді (пікір алмасады), өз ойларын жазып талқылайды. Мәліметтерді жинақтайды, өз ойларын білдіреді, пікір алмасады.
Топтық жұмыс жүргізеді. Әр терминге жауаптарын беріп түсіндіреді. Нәтиже:Оқушылар мәтінді оқиды. Тақырып бойынша мағлұмат алады, бірін – бірі толықтырады, пікір алмасады. Әр топ бірін бірі бағалайды Әр топта өздерінің түстері болады. |
|
Интербелсенді тақта, қиынды қағаздар, желім, А4 қағазы
Оқулық, маркер, флипчарт қағазы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды:
|
«Шеңберде тұрып массаж жасау» Қатысушылар шеңберде тұрып, бір-біріне массаж жасайды. (Мысалы: жер жыртамыз, майдалаймыз, қопсытамыз, арам шөп т.с.с) Екінші жаққа айналып массаж жасауды жалғастырамыз.
Әр топқа мәліметтер келтіреді бүгінгі
сабаққа ба Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |