Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан кітапханалары. Т.Тәжібаев атындағы ж.б.б.м Жанбирова Тамара.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: Әлемдегі ірі кітапханалар.Морфология (Үстеу. Үстеудің мағыналық түрлері) |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан кітапханалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.5.1 мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру; 6.4.4.3 үстеудің мағыналық түрлерін ажырату, синонимдік қатарларын түрлендіріп қолдану; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОДД |
Қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңкезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен сәлемдесемін, түгелдеймін. «Блиц кездесу» әдісімен сыныпта жағымды ахуал қалыптастырамын. (жұптасып бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін айтады). Топқа бөлу. Оқушыларға себет ішіндегі гүлдерді таңдата отырып топқа бөлу әдісімен 3 топқа бөлемін.
1-топ «Қызыл гүлдер» тобы 2-топ. «Ақ гүлдер » тобы. 3-топ. «Сары гүлдер» тобы Үй тапсырмасын « Wordwall » әдісі бойынша сұраймын. https://wordwall.net/ru/resource/68372145
Жаңа сабақ. Тыңдалым. 1-тапсырма. Жаңа тақырыпты ашу мақсатында интерактивті тақтадан Қазақстан кітапханасы туралы бейнежазбаны тыңдатамын. Пысықтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар қоямын.Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстырып өтемін.
Дескриптор:
ЕББҚ. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыдан ауызша бейнажазба туралы түсінгенін сұраймын. (ойлау қабілеті кешеуілдеген) Оқылым. 2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Оқулықта берілген 4-тапсырмадағы мәтінді оқып, «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табыңдар, мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырыңдар. Негізгі ақпараттар: Қосымша ақпараттар: Нақтылау сұрақтары: Дескриптор:
ЕББҚ. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттарды табуды тапсырамын. (ойлау қабілеті кешеуілдеген) Оқушылар тапсырма орындап жатқан кезеңде бағыт-бағдар беремін, қажет болған жағдайда, қосымша уақыт қосып беремін. Мағынаны тану. Алдағы тапсырмаларға қажет болуына байланысты үстеу жайында түсінік беріп өтемін. Топтардың алдына кеспе қағаздары арқылы қосымша материалмен бөлісемін.
Жазылым. 3-тапсырма. Жеке жұмыс Берілген сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді теріп жазыңдар. Дескриптор:
Айтылым. Жазылым. Топтық жұмыс. 4-тапсырма «Кестедегі сыр» әдісі арқылы Қазақстандағы кітапханалар тізімін жасап, атауы бойынша ол кітапхананың кімдерге арналғанын, қандай бағытта жұмыс істейтінін кестеге түсіріңдер.Дайын болған соң, қорғаңдар.
Дескриптор:
Білім алушылар тапсырма орындау барысында қосымша уақыт қажет еткен жағдайда уақыт қосып беремін. Қажет біліммен бөлісемін. Жазылым. 5-тапсырма.Жеке жұмыс. «Еркін жазу» әдісі бойынша үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдік қатарларын түрлендіре қолдана отырып, «Әлемдегі және еліміздегі кітапханалар» тақырыбында таныстырылым жасаңдар. Жазылым барысында күшейткіш үстеулерді қолданыңдар, грамматикалық қателіктерге жол бермеуге тырысыңдар. Дескриптор:
ЕББҚ. Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыға Қазақстандағы кітапханалар туралы шағын мәтін жазуын тапсырамын. Жазылым барысында күшейткіш үстеулерді қолдануын қадағалаймын. Сергіту сәті. «Киндер сюрприз» әдісімен екіге бөлінген кітап туралы мақал-мәтелдерді анықтап сәйкестендіріңдер. Мағынасын ашып түсіндіріңдер.
1) Наданмен дос болғанша, Кітаппен дос бол. 2)Кітап - көзі жұмыққа арзан, Көзі ашыққа маржан. 3)Жақсы кітап - жан азығы. 4)Кітапты сүйіп оқы, Көңілге түйіп оқы. 5)Кітап — алтын қазына. 6)Кітап — алтын сандық, Іші толған қазына, құт. Оқы, оқы, ойыңа тұт. 7)Кітап ғылым — тілсіз мұғалім. 8)Кітап — білім бұлағы, Білім — өмір шырағы! 9)Кітап оқығандікі, Білім тоқығандікі 10)Күш - білімде, білім - кітапта. Дескриптор:
Сабақты қорытындылау.«Интервью» әдісі бойынша сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап беріңдер. Өз жауаптарыңды өмірмен байланыстырыңдар:
|
«Блиц кездесу» әдісімен сыныпта жағымды ахуал қалыптастырады. (жұптасып бір-бірлерінің жақсы қасиеттерін айтады)
Интерактивті тақтадан «Wordwall » әдісі бойынша үй тапсырмасына жауап береді.
Қазақстан кітапханасы туралы бейнежазбаны тыңдайды. Мұғалім пысықтау үшін тақырыпқа қатысты қойған сұрақтарға жауап береді.
Оқулықтағы мәтінді оқып, «Қазына іздеу жолында» әдісі бойынша мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты табады, мәтінде көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастырады
\
Берілген сөйлемдердегі күшейткіш үстеулерді теріп жазады.
«Еркін жазу» әдісі бойынша үстеудің мағыналық түрлерін ажыратып, синонимдік қатарларын түрлендіре қолдана отырып, «Әлемдегі және еліміздегі кітапханалар» тақырыбында таныстырылым жасаңдар. Жазылым барысында күшейткіш үстеулерді қолданады, грамматикалық қателіктерге жол бермеуге тырысады
«Киндер сюрприз» әдісімен екіге бөлінген кітап туралы мақал-мәтелдерді анықтап сәйкестендіреді.. Мағынасын ашып түсіндіреді
Сабақты қорытындылау. «Интервью» әдісі бойынша сабақты қорытындылауға байланысты сұрақтарға жауап береді. Өз жауаптарын өмірмен байланыстырады. |
Қалыптастырушы бағалаулар
ҚБ: «Асықпен бағалау» әдісі
ҚБ: «Асықпен бағалау» әдісі
ҚБ: «Асықпен бағалау» әдісі
ҚБ: «Асықпен бағалау» әдісі
ҚБ: «Асықпен бағалау» әдісі |
6-сыныптың қазақ тілі оқулығы
Интерактивті тақта
https://wordwall.net/ru/resource/68372145
«Киндер сюрприз» әдісі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Үй тапсырма: 7-тапсырма. Кері байланыс: «Банкомат» әдісі арқылы |
|
Мен барлығын түсіндім.
Сабақта түсінбеген жерлерім болды.
Маған сабақ ұнамады