Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
11.1.2.1 картаны пайдаланып,
Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын
зерттеу;
11.1.2.2 Қазақстан аумағында
қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін
талдау
|
Ұйымдастыру
кезеңі
5 минут
|
Ой
салу
Алдыңғы білімін
жаңғырту
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
Видеоролик
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
«Мадақтау»
|
Тақырыптық
суреттер
видео
|
Жаңа
сабақ 20 минут
4
минут
4
минут
4
минут
3 минут
|
Мәтінмен
жұмыс
Ұлы Жібек жолы және
Қазақстан
Ұлы Жібек жолы бойындағы қалалар
Керуеннің қауіпсіздігін қорғау
Ұлы Жібек жолының әлеуметтік-мәдени
маңызы
2-тапсырма. Иә,жоқ
кестесі
Р/с
|
Ақпарат
|
Иә
|
Жоқ
|
1
|
Ұлы Жібек жолы атау
қытай жібегіне байланысты қойылған
|
+
|
|
2
|
«Жібек жолы» терминін
ғылымға 1877 жылы неміс ғалымы Рихтгофен
енгізді.
|
+
|
|
3
|
Ұлы Жібек жолының
кейінгі атаулары-Лазурит, Нефрит жолы деп
өзгертілді
|
|
+
|
4
|
Б.з.б 138 жылы Қытай
астанасынан Чжан Цзянь батысқа қарай елшілік сапарға
шықты.
|
+
|
|
5
|
XV ғасырда Ұлы Жібек
жолының әлсіреуіне себеп болған автокөлік жолының ашылуы
болды
|
|
+
|
2-тапсырма.
Сәйкестендіру кестесі.
№
|
Пікір
|
|
Авторы
|
1
|
«Сауран бірінен кейін бірі жеті қабырғамен
қоршалған үлкен қала, оның рабады бар, үлкен мешіт ішкі қалада
орналасқан»
|
А
|
Ибн Рузбехан
|
2
|
«Йасы қаласына тауарлар мен қымбат бағалы
заттар жеткізіледі де, сол жерде сату басталады. Қала көпестердің
теңделген жүктерін шешіп, саяхатшылар тобын әр елге аттандыратын
орын есептелінді»
|
В
|
Махмұт Қашқари
|
3
|
«Сайрам – ақ қаланың аты, оны Испиджаб деп
атайды»
|
С
|
Араб географы
әл-Макдиси
|
4
|
«Тараз – көпестер
қаласы»
|
Д
|
Парсы ғұламасы
Тебризи
|
5
|
«Тараздықтар сияқты батыл, арабтар сияқты
жомарт»
|
Е
|
Араб ғалымы ибн
Хаукаль
|
3-тапсырма. Шындық/жалған
кестесі
Р/с
|
Ақпарат
|
Иә
|
Жоқ
|
1
|
Тараз маңында қорғасын,
күміс, темір және алтын өндіретін металлургиялық орындар
дамыған.
|
+
|
|
2
|
М.Қашқари: «Тараз –
мұсылман түркілердің сауда жасайтын
орны»
|
|
+
|
3
|
Сайрам қаласының ескі
атауы Испиджаб
|
+
|
|
4
|
Суяб – Батыс Түрік,
Түргеш, Қарлұқ қағанаттарының астанасы
болды
|
+
|
|
5
|
Отырарда Шығыстың
екінші ұлы ұстазы Әбу Насыр әл-Фараби дүниеге
келген.
|
+
|
|
5-тапсырма. 1-тапсырма. Картамен
жұмыс
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Дескриптор:
1. Мәтінді оқу.
2. 3 аргумент фактімен дәлелдерін
келтіру.
3. Өз ойын білдіру.
Дескриптор -1-ақпараттың дұрыс немесе
бұрыс екенін анықтайды; -2-ақпараттың дұрыс немесе
бұрыс екенін анықтайды;
-3-ақпараттың дұрыс
немесе бұрыс екенін
анықтайды;
-4-ақпараттың дұрыс
немесе бұрыс екенін анықтайды;
-5-ақпараттың дұрыс немесе бұрыс екенін
анықтайды.
Дескриптор:
-мал өнімдерінен жасалатын тұрмыстық заттарды
анықтайды
Дескриптор -1-ақпараттың дұрыс немесе
бұрыс екенін анықтайды; -2-ақпараттың дұрыс немесе
бұрыс екенін анықтайды;
-3-ақпараттың дұрыс
немесе бұрыс екенін
анықтайды;
-4-ақпараттың дұрыс
немесе бұрыс екенін анықтайды;
-5-ақпараттың дұрыс немесе бұрыс екенін
анықтайды.
Дескриптор - Ұлы Жібек жолының
бірінші тармағын анықтайды; - Ұлы Жібек жолының
екінші тармағын анықтайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
5
балл
5
балл
5
балл
2
балл
балл
|
баға
|
15-17
|
5
|
12-14
|
4
|
7-11
|
3
|
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
ҚБ
парағы
|
Қорытынды
5 минут
|
Кері
байланыс
-нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|