Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкономика Мектеп: Орал АТ колледжі Мұғалімнің аты-жөні: Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы Күні: Сынып: 11 Қатысқандар: 24 Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
11.4.1.1 - Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдау. |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийі |
Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды; Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды. |
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа байланысты: оқушылар Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымын анықтап, экономикалық даму көрсеткішін салыстырады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: геоэкономика, экономика секторлары, ЖІӨ, ЖАӨ, экономиканы аймақтандыру, аудандастыру, мамандандыру Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Менің ойымша экономикалық даму көрсеткішіннің себебі, ... болып табылады. Тағы бір себебі, ... болып табылады. Бұл негізгі әсері ... болуы мүмкін. |
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы) арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, топтардағы жұмыс арқылы бір-біріне құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру, еңбек пен шығармашылыққа, ашықтық және өмір бойы оқып-үйренуге баулу; |
Пəнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы, Математика, Қазақстан тарихы |
Алдыңғы білім |
10-сыныптың география курсында, сәйкесінше, «Геоэкономика» бөліміндегі «Геоэкономика негіздері. Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі» тақырыбы бойынша алған білімдері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
2 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Топтастыру ( «Сиқырлы әріптер» түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы топтасады) Үй тапсырмасын тексеру. ЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі
ҚБ: «Шапалақ» әдісі Саралау: Диалог тәсілі |
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
12 минут |
Миға шабуылы:Ой талқы
ТЖ. 1 тапсырма. “Т кестесі” әдісі 1-топ.Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
2-топ.Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
3-топ.Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » әдісі Саралау: дереккөздер, қарқын тәсілі
ТЖ. 2-тапсырма. “Мәтінмен жұмыс” әдісі В. Мәтінмен жұмыс. Қазақстан Респубикасы мен кез келген мемлекеттің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша салыстырады. Елдің сипаттаудың жоспары:
ҚБ. «Бәрекелді,әттеген-ай» әдісі Саралау: тапсырма , дереккөздер, қолдау
ТЖ. “SWOT-талдау” әдісі 3.Тапсырма ҚР экономикалық аудандарының даму әлеуеті бойынша SWOT талдау.
1-топ. Батыс Қазақстан 2-топ. Орталық Қазақстан 3-топ. Оңтүстік Қазақстан
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Саралау: Тапсырма тәсілі, дереккөздер тәсілі |
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 Дереккөздер, интернет ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 минут
3 минут |
Бекіту.Сұрақ жауап /Кахот/ ҚБ Мұғалімнің мадақтауы, қорытындылауы Саралау: қорытынды тәсілі Кері байланыс: «Сабақты талдау кестесі» тәсілі бойынша:
|
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пəнаралық байланыстар.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |