Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкономика

    Мектеп: Орал АТ колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

    Күні:

    Сынып: 11 Қатысқандар: 24 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

    11.4.1.1 - Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдау.

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштерін салыстырып талдау;

    Бағалау критерийі

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Тақырыпқа байланысты: оқушылар Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымын анықтап, экономикалық даму көрсеткішін салыстырады.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: геоэкономика, экономика секторлары, ЖІӨ, ЖАӨ, экономиканы аймақтандыру, аудандастыру, мамандандыру

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Менің ойымша экономикалық даму көрсеткішіннің себебі, ... болып табылады.

    Тағы бір себебі, ... болып табылады.

    Бұл негізгі әсері ... болуы мүмкін.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы) арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, топтардағы жұмыс арқылы бір-біріне құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру, еңбек пен шығармашылыққа, ашықтық және өмір бойы оқып-үйренуге баулу;

    Пəнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы, Математика, Қазақстан тарихы

    Алдыңғы білім

    10-сыныптың география курсында, сәйкесінше, «Геоэкономика» бөліміндегі «Геоэкономика негіздері. Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі» тақырыбы бойынша алған білімдері.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дереккөздер, ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут




    Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

    Топтастыру ( «Сиқырлы әріптер» түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы топтасады)

    Үй тапсырмасын тексеру.

    ЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі

    1. Тұрақты дам дегеніміз не?

    2. Тұрақты даму саласындағы ҚР міндеті

    3. Экологиялық менеджменттің кезеңдері

    4. Экологиялық менеджмент жүйесі дегеніміз не?

    ҚБ: «Шапалақ» әдісі

    Саралау: Диалог тәсілі


    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019

    Сабақтың ортасы


    5 минут





    10 минут













    12 минут

    Миға шабуылы:Ой талқы

    1. Экономика дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Экономика секторлары қалай бөлінеді?

    3. Аймақтандыру дегеніміз не?

    4. ЖІӨ дегеніміз не?



    ТЖ. 1 тапсырма. “Т кестесі” әдісі

    1-топ.Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Батыс Қазақстан

    Орталық Қазақстан




    2-топ.Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Оңтүстік Қазақстан

    Солтүстік Қазақстан




    3-топ.Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Шығыс Қазақстан

    Батыс Қазақстан





    Бағалау

    критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    - Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    - Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    - Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » әдісі

    Саралау: дереккөздер, қарқын тәсілі


    ТЖ. 2-тапсырма. “Мәтінмен жұмыс” әдісі

    В. Мәтінмен жұмыс. Қазақстан Респубикасы мен кез келген мемлекеттің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша салыстырады.

    Елдің сипаттаудың жоспары:

    1. Елдің аты

    2. Көршілес мемлекеттері

    3. Құрлық және теңіз жолдарына жақындығы

    4. Отын-шикізат, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығын қатысты орналасуы

    5. Экономикалық-географиялық жағдайдың елдің дамуына және шаруашылық салаларын орналастыруға әсері



    Бағалау

    критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    - Елдің атауын атайды;

    - Көршілес мемлекеттерді анықтайды;

    -Құрлық және теңіз жолдарының жақындығын анықтайды;

    - Отын-шикізат, өнеркәсіп және шаруашылығын қатысты орналасуын анықтайды;

    -Экономикалық-географиялық жағдайдың елдің дамуына және шаруашылық салаларын орналастыруға әсерін атайды;


    ҚБ. «Бәрекелді,әттеген-ай» әдісі

    Саралау: тапсырма , дереккөздер, қолдау


    ТЖ. “SWOT-талдау” әдісі

    3.Тапсырма

    ҚР экономикалық аудандарының даму әлеуеті бойынша SWOT талдау.

    S күшті жақтары

    O мүмкіндіктері

    W әлсіз жақтары

    T қауіп-қатерлері


    1-топ. Батыс Қазақстан

    2-топ. Орталық Қазақстан

    3-топ. Оңтүстік Қазақстан

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды.

    - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің күшті жақтарына баға беріңдер - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің әлсіз жақтарына баға беріңдер -ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің мүмкіндіктеріне баға беріңдер

    - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің қауіп-қатеріне баға беріңдер


    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Саралау: Тапсырма тәсілі, дереккөздер тәсілі



    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019




























    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019


























    Дереккөздер, интернет ресурс

    Сабақтың соңы


    5 минут



    3 минут

    Бекіту.Сұрақ жауап /Кахот/

    ҚБ Мұғалімнің мадақтауы, қорытындылауы

    Саралау: қорытынды тәсілі

    Кері байланыс: «Сабақты талдау кестесі» тәсілі бойынша:

    Сабақтың негізгі идеясы

    Сабақтағы жаңалық

    Сабақта ұнаған тәсіл

    Сабақтағы басты қиындық















    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019







    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Пəнаралық байланыстар.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы
    29 Шілде 2021
    757
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ, 10 сынып, Жаратылыстану математика бағыты бойынша География пәні, жаңартылған білім мазмұны бойынша жинақталған сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкономика

    Мектеп: Орал АТ колледжі

    Мұғалімнің аты-жөні: Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы

    Күні:

    Сынып: 11 Қатысқандар: 24 Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

    11.4.1.1 - Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдау.

    Сабақтың мақсаты

    • Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштерін салыстырып талдау;

    Бағалау критерийі

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Тақырыпқа байланысты: оқушылар Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымын анықтап, экономикалық даму көрсеткішін салыстырады.

    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: геоэкономика, экономика секторлары, ЖІӨ, ЖАӨ, экономиканы аймақтандыру, аудандастыру, мамандандыру

    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

    Менің ойымша экономикалық даму көрсеткішіннің себебі, ... болып табылады.

    Тағы бір себебі, ... болып табылады.

    Бұл негізгі әсері ... болуы мүмкін.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы) арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, топтардағы жұмыс арқылы бір-біріне құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру, еңбек пен шығармашылыққа, ашықтық және өмір бойы оқып-үйренуге баулу;

    Пəнаралық байланыс

    Дүние жүзі тарихы, Математика, Қазақстан тарихы

    Алдыңғы білім

    10-сыныптың география курсында, сәйкесінше, «Геоэкономика» бөліміндегі «Геоэкономика негіздері. Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі» тақырыбы бойынша алған білімдері.


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дереккөздер, ресурстар

    Сабақтың басы


    2 минут




    Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

    Топтастыру ( «Сиқырлы әріптер» түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы топтасады)

    Үй тапсырмасын тексеру.

    ЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі

    1. Тұрақты дам дегеніміз не?

    2. Тұрақты даму саласындағы ҚР міндеті

    3. Экологиялық менеджменттің кезеңдері

    4. Экологиялық менеджмент жүйесі дегеніміз не?

    ҚБ: «Шапалақ» әдісі

    Саралау: Диалог тәсілі


    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019

    Сабақтың ортасы


    5 минут





    10 минут













    12 минут

    Миға шабуылы:Ой талқы

    1. Экономика дегенді қалай түсінесіңдер?

    2. Экономика секторлары қалай бөлінеді?

    3. Аймақтандыру дегеніміз не?

    4. ЖІӨ дегеніміз не?



    ТЖ. 1 тапсырма. “Т кестесі” әдісі

    1-топ.Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Батыс Қазақстан

    Орталық Қазақстан




    2-топ.Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Оңтүстік Қазақстан

    Солтүстік Қазақстан




    3-топ.Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.

    Салалық құрылымдар

    Шығыс Қазақстан

    Батыс Қазақстан





    Бағалау

    критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    - Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    - Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    - Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырады;

    ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » әдісі

    Саралау: дереккөздер, қарқын тәсілі


    ТЖ. 2-тапсырма. “Мәтінмен жұмыс” әдісі

    В. Мәтінмен жұмыс. Қазақстан Респубикасы мен кез келген мемлекеттің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша салыстырады.

    Елдің сипаттаудың жоспары:

    1. Елдің аты

    2. Көршілес мемлекеттері

    3. Құрлық және теңіз жолдарына жақындығы

    4. Отын-шикізат, өнеркәсіп және ауыл шаруашылығын қатысты орналасуы

    5. Экономикалық-географиялық жағдайдың елдің дамуына және шаруашылық салаларын орналастыруға әсері



    Бағалау

    критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды;

    - Елдің атауын атайды;

    - Көршілес мемлекеттерді анықтайды;

    -Құрлық және теңіз жолдарының жақындығын анықтайды;

    - Отын-шикізат, өнеркәсіп және шаруашылығын қатысты орналасуын анықтайды;

    -Экономикалық-географиялық жағдайдың елдің дамуына және шаруашылық салаларын орналастыруға әсерін атайды;


    ҚБ. «Бәрекелді,әттеген-ай» әдісі

    Саралау: тапсырма , дереккөздер, қолдау


    ТЖ. “SWOT-талдау” әдісі

    3.Тапсырма

    ҚР экономикалық аудандарының даму әлеуеті бойынша SWOT талдау.

    S күшті жақтары

    O мүмкіндіктері

    W әлсіз жақтары

    T қауіп-қатерлері


    1-топ. Батыс Қазақстан

    2-топ. Орталық Қазақстан

    3-топ. Оңтүстік Қазақстан

    Бағалау критерийі

    Дескриптор:

    Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды.

    - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің күшті жақтарына баға беріңдер - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің әлсіз жақтарына баға беріңдер -ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің мүмкіндіктеріне баға беріңдер

    - ҚР экономикалық аудандары даму әлеуетінің қауіп-қатеріне баға беріңдер


    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

    Саралау: Тапсырма тәсілі, дереккөздер тәсілі



    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019




























    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019


























    Дереккөздер, интернет ресурс

    Сабақтың соңы


    5 минут



    3 минут

    Бекіту.Сұрақ жауап /Кахот/

    ҚБ Мұғалімнің мадақтауы, қорытындылауы

    Саралау: қорытынды тәсілі

    Кері байланыс: «Сабақты талдау кестесі» тәсілі бойынша:

    Сабақтың негізгі идеясы

    Сабақтағы жаңалық

    Сабақта ұнаған тәсіл

    Сабақтағы басты қиындық















    Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019







    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз?

    Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Пəнаралық байланыстар.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    География Ашық сабақ 10 сынып
    29.07.2021
    757
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации