
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Геоэкономика Мектеп: Орал АТ колледжі Мұғалімнің аты-жөні: Ахмадиева Жұлдыз Айбарқызы Күні: Сынып: 11 Қатысқандар: 24 Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасы аймақтарының геоэкономикалық жағдайы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) |
11.4.1.1 - Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымы мен экономикалық даму көрсеткіштері бойынша салыстырып талдау. |
Сабақтың мақсаты |
|
Бағалау критерийі |
Қазақстан аймақтарының салалық және аумақтық құрылымын салыстырып талдайды; Қазақстан аймақтарының экономикалық даму әлеуетін талдайды. |
Тілдік мақсаттар |
Тақырыпқа байланысты: оқушылар Қазақстан аймақтары шаруашылығының салалық және аумақтық құрылымын анықтап, экономикалық даму көрсеткішін салыстырады. Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: геоэкономика, экономика секторлары, ЖІӨ, ЖАӨ, экономиканы аймақтандыру, аудандастыру, мамандандыру Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Менің ойымша экономикалық даму көрсеткішіннің себебі, ... болып табылады. Тағы бір себебі, ... болып табылады. Бұл негізгі әсері ... болуы мүмкін. |
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» идеясының құндылықтары (Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы) арқылы Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу, топтардағы жұмыс арқылы бір-біріне құрмет, ынтымақтастық қалыптастыру, еңбек пен шығармашылыққа, ашықтық және өмір бойы оқып-үйренуге баулу; |
Пəнаралық байланыс |
Дүние жүзі тарихы, Математика, Қазақстан тарихы |
Алдыңғы білім |
10-сыныптың география курсында, сәйкесінше, «Геоэкономика» бөліміндегі «Геоэкономика негіздері. Геоэкономиканың зерттеу пәні мен өзектілігі» тақырыбы бойынша алған білімдері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
2 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі: Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Топтастыру ( «Сиқырлы әріптер» түсті қағаздарға жазылған әріптер арқылы топтасады) Үй тапсырмасын тексеру. ЖЖ. «Ыстық орындық» әдісі
ҚБ: «Шапалақ» әдісі Саралау: Диалог тәсілі |
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
5 минут
10 минут
12 минут |
Миға шабуылы:Ой талқы
ТЖ. 1 тапсырма. “Т кестесі” әдісі 1-топ.Батыс және Орталық Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
2-топ.Оңтүстік және Солтүстік Қазақстанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
3-топ.Шығыс және Батыс Қазақтанның салалық құрылымдарын салыстырыңыз.
ҚБ. « Екі жұлдыз, бір тілек » әдісі Саралау: дереккөздер, қарқын тәсілі
ТЖ. 2-тапсырма. “Мәтінмен жұмыс” әдісі В. Мәтінмен жұмыс. Қазақстан Респубикасы мен кез келген мемлекеттің экономикалық-географиялық жағдайын жоспар бойынша салыстырады. Елдің сипаттаудың жоспары:
ҚБ. «Бәрекелді,әттеген-ай» әдісі Саралау: тапсырма , дереккөздер, қолдау
ТЖ. “SWOT-талдау” әдісі 3.Тапсырма ҚР экономикалық аудандарының даму әлеуеті бойынша SWOT талдау.
1-топ. Батыс Қазақстан 2-топ. Орталық Қазақстан 3-топ. Оңтүстік Қазақстан
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Саралау: Тапсырма тәсілі, дереккөздер тәсілі |
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 Дереккөздер, интернет ресурс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
5 минут
3 минут |
Бекіту.Сұрақ жауап /Кахот/ ҚБ Мұғалімнің мадақтауы, қорытындылауы Саралау: қорытынды тәсілі Кері байланыс: «Сабақты талдау кестесі» тәсілі бойынша:
|
Оқулық Каймулдинова т.б. “География”, Алматы, Мектеп-2019 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз оқушыларға қандай тəсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Пəнаралық байланыстар.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |