Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қазақстан тарихынан кездесетін қиындықтар
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды қорытынды аттестаттау мен ҰБТ-ға дайындауға мүмкіндік береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
06 Маусым 2018
601
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың мақсаты: оқушыларға қайталау тақырыптары бойынша білім сынақтарында кездескен мәтінді сұрақ арқылы жұмыс жасай отырып, сол тақырыптар аясында нақты деректерді мәліметтер оқып үйрету. Сұрақтан туындаған тақырыпты дәлелдеме арқылы мазмұндап айтуға баулу.
Назар аударып (концентрированно) жаттағаннан бөліп жаттаған жақсы. Қатарынан жаттай бергенше үзілістермен жаттаған, бәрін бірден жаттағаннан аздап жаттаған жақсы. Қайта-қайта жай оқи бергеннен ойша қайталаған анағұрлым тиімді.Егер үлкен және күшкентай материалмен жұмыс істесең, үлкеннен бастаған дұрыс.
ЛОГИКАЛЫҚ ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЛогикалық тест тапсырмаларына дұрыс жауап беру үшін оқушы:
Алтын Орда хандары. Артығын алып тап.А) БеркеВ) АхметС) ТохтыД) Ілияс-ҚожаЕ) Өзбек Дұрыс жауабы – ДТапсырманың бір ғана дұрыс жауабы бар. А,В,С,Е нұсқаларында берілген тұлғалар Алтын Орданың белгілі хандары. Ал, Ілияс-Қожа Моғолстан мемлекетінің билеушісі.Оқушыларға кеңес:Көп оқушыларда емтихан жағдайы айқын жағымсыз эмоцияларды тудырады. Оның нәтижесі емтиханды ойдағыдай тапсыру үшін күштерін жұмсамай, емтиханға байланысты қорқуға көп көңіл бөлінеді. Энергияны зая жібермей емтиханға қалай максималды тиімді әрі қарай жоғары дайындалуға болады? Емтиханда өзінің жақсы жақтарын көрсетуге және жақсы нәтижеге қалай қол жеткізуге болады?ҰБТ-ға дайындық бойынша кейбір ұсыныстар:
Өзін-өзі сендіру формуласы:Мен толығымен өзімнің тәртібімді қадағалаймын. Мен өз жолымдағы қиындықтарды көріп тұрмын және бұл менің жеке өсуімнің мүмкіндіктері.
Е.Ниетқалиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп
Мукатов Р.Г.
- Сұрақ жауаптарын жаттап алам, ал мазмұнын түсінбеймін. Мысалы:
- Алтын Орда, Ақ Орда, Моғолстан, Батыс Сібір, Ноғай Ордасында т.б. мемлекеттерде ел билеушілерін ретімен жазуға қиналамын.
- Қазақ хандарының кестесін шатастырамын. Мысалы: қазақ хандығын басқарған Шығай ханның ұлы?
- Әрбір сұраққа дұрыс жауап беруге тырысыңыз, дәл сол сұрақ алдыңыздан шығуы мүмкін. Жауап бере алмаған жағдайда, дұрыс жауабын іздеп тап. Күнде бір мөлшерде сұраққа жауап бере отырып, өз-өзіңізді дағдылаңыз.
- Тапсырманы, сұрақты түсінбей жатып, жауаптарын оқуға асықпаңыз. Алдымен сізден не сұрап тұрғанын анықтап алыңыз.
- Сұрақтағы бес немесе бірнеше жауапты оқып шықпай тұрып, біліп тұрған жауапты білгілемеңіз, өйткені кейбір сұрақтар нақты жауапты қажет етеді.
- Бір сұрақтың жауабына күмәндансаңыз, ол сұраққа басқа сұрақтарға жауап бергеннен кейін қайта оралуыңызға болады.
- Қателескен сұрақтарыңызға қарап, уайымдамаңыз, өйткені әрбір қате сұрақтың дұрыс жауабын үйренесіз. Сіз үшін ол үлкен олжа.
- Мәтін сұрақтарды көріп, «ұзын сұрақ қиын» деп ойлап, оны оқымай тастап кетпеңіз.
- Ұзын мәтінді сұрақтардың жауабы көбіне сол мәтіннің ішінде жасырын тұрады.
- Тестілеуде дұрыс жауапты тез тапқыңыз келсе, қате деп тапқан жауаптарды сызып тастап, қалған жауаптарға мән беріңіз.
- Қазақстан тарихын оқыған кезде «туған елімнің, туған халқымның тарихын біліп алуым керек» деген мақсат қою керек.
- Тарихқа дайындалуға жоспар құру қажет. Мысалы күніне 1 – 2 сағат кітапты ашып дайындық жасау қажет, дайындық тұрақты түрде болғаны жақсы.
- Дайындық кезінде Қазақстан тарихын ежелгі дәуірден бастап, қазіргі күнге дейінгі аралықты толығымен бір рет оқып шығу қажет. Сол кезде Қазақстан тарихы бойынша жалпы түсінік қалыптасады. Егер дайындықты бірден тест жаттаудан бастасаңыз, онда жатталған сұрақ 2 – 3 аптадан кейін ұмытылып кетеді.
- Келесі кезең конспектілеп дайындалу кезеңі басталады. Конспекті жазғанда әдемі және қысқа түрде жазғаны дұрыс. Оның ең тиімді әдісі: белгілі бір тақырыпты оқып шыққаннан кейін, оны қағаз бетіне түсіру. Солкезде мәлімет есіңізде жақсы сақталады.
- Тестілерді шешкен кезде жауап беруге қиналған сұрақтарға сұрақ белгісін қойыңыз. Кейін мектеп оқулығынан немесе көмекші оқу құралдарынан іздеп тауып, астын сызып қойыңыз.
- Тарихи даталар немесе тарихи тұлғалардың есімдерін есіңізге сақтаған кезе ассоциациялар құрғаныңыз жөн. Мысалы: Кенесары көтерілісі 1837-1847 жылдары болған, яғни 1837 жылындағы «7» санын және 1847 жылындағы «7» байланыстыру арқылы есіңізге сақтаңыз.
- Дайындық кезінде жолдастарыңызбен бір-біріңізге сұрақ-жауап қою әдісі де тиімді.
- Түрік билеушілерін ретімен айтуға қиналамын.
қағанаттар | билеушілері |
Түрік қағанаты | Бумын, Қара Еске, Мұқан, Тобо, Иштеми |
Батыс Түрік қағанаты | Тардуш, Шегу, Тон, Ешбар Елтеріс |
Түргеш қағанаты | Үшлік, Сұлу, Жыпыр, Тұқарсан Құтшар |
ЛОГИКАЛЫҚ ТЕСТ ТАПСЫРМАЛАРЛогикалық тест тапсырмаларына дұрыс жауап беру үшін оқушы:
- Тарихи оқиғалардың бір-бірімен байланысын, тарихи үдерістің тұтастығын түсінуі, білуі;
- Тарихи материалды талдай алуы, негізгісін ажырата алуы, қоғамдық үдерістер себеп-салдарын, даму заңдылықтарын іріктей алуы;
- Тарихи фактілерді, оқиғаларды салыстырып, негізгі өзгерістерді тани білуі;
- Фактілер мен деректерге сүйеніп, өзіндік ой-пікірін логикалық тұрғыдан қорытындылап,тұжырымдай алуы қажет.
Алтын Орда хандары. Артығын алып тап.А) БеркеВ) АхметС) ТохтыД) Ілияс-ҚожаЕ) Өзбек Дұрыс жауабы – ДТапсырманың бір ғана дұрыс жауабы бар. А,В,С,Е нұсқаларында берілген тұлғалар Алтын Орданың белгілі хандары. Ал, Ілияс-Қожа Моғолстан мемлекетінің билеушісі.Оқушыларға кеңес:Көп оқушыларда емтихан жағдайы айқын жағымсыз эмоцияларды тудырады. Оның нәтижесі емтиханды ойдағыдай тапсыру үшін күштерін жұмсамай, емтиханға байланысты қорқуға көп көңіл бөлінеді. Энергияны зая жібермей емтиханға қалай максималды тиімді әрі қарай жоғары дайындалуға болады? Емтиханда өзінің жақсы жақтарын көрсетуге және жақсы нәтижеге қалай қол жеткізуге болады?ҰБТ-ға дайындық бойынша кейбір ұсыныстар:
- Уақытты ұйқыға үнемдеу қажет емес! Уақытты ұйқыға үнемдеу – тәуліктің басқа уақытында интеллектуалды қызметінің нәтижелілігі төмендеуіне әкеп соқтырады;
- Емтихандарға мағынасына жетіп қарау керек және интеллектуалдық күшті басты сұрақтарды, курстық мағыналық топтамасын анықтауға бөлу керек;
- Шағын конспекті, жауаптардың мағыналық топтамасын анықтауға бөлу керек;
- Өзін сәттілікке бейімдеу.
Өзін-өзі сендіру формуласы:Мен толығымен өзімнің тәртібімді қадағалаймын. Мен өз жолымдағы қиындықтарды көріп тұрмын және бұл менің жеке өсуімнің мүмкіндіктері.
- Мен өз ойым мен сезімімді бақылаймын
- Менің өзіме деген сенімділігім күн сайын артуда.
- Менің өз мақсаттарыма қол жеткізуге жағдайым бар және мен қол жеткіземін.
- Мен өзімді бақытты, дені сау және сәтті оқушы сияқты елестетемін
- Мен өзімді қалай елестетсем, сондай боламын.
- Мен сабырлымын және өзіме өзім сенімдімін.
Е.Ниетқалиев атындағы жалпы білім беретін орта мектеп
Мукатов Р.Г.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)