Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
5.1. А Қазақстандағы ежелгі
адамдардың өмірі 18 сағат
|
Мектеп: №25 орта
мектеп
|
Күні:
24.09.2018ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Раймаева Алмагуль Ауелхановна
|
Сынып: 5
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар саны:
|
19
|
Сабақ тақырыбы
|
Қазақстан жерінде металды өндіру ежелгі
адамдардың өмірін қалай өзгертті?
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
5.4.2.2
метал өндірісі жетілуінің
шаруашылық салаларына тигізген ықпалын
түсіндіру
Тарихи
констекст«Өзгеріс пен
сабақтастық»
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: Қазақстан жеріндегі алғашқы
металл өндіру тәсілдерін біледі
Оқушылардың басым
бөлігі: Ежелгі адамдардың Қазақстан
жеріндегі металды өндіру технологиясын
түсіндіреді.
Кейбір оқушылар:
Металды өндірудің ежелгі
адамдардың тұрмысына қаншалықты ықпал еткенін
талдайды.
|
Бағалау
критерийлері
|
Қазақстан жеріндегі ежелгі
адамдардың металды өндіру технологиясын
біледі;
Металл өндірісінің ежелгі
адамдар өміріндегі өзгерістерін
талдайды.
|
Тілдік
мақсаттары
|
Түсті метал өндірісі туралы
үзінді мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым
дағдысы).
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Түсті метал өндірісі, ат
абзелдері, полихромдық стиль, дәнекерлеу әдісі, алтын қапсырма,
алтын шекелік, темір өндіру.
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
Метал өндіру, мыс
кесегі...деректің негізінде келесі қорытындыларды шығаруға
болады...
Келесі
себептер/факторлар әлеуметтік/
экономикалық/,
болып табылады.
Бірқатар
факторлар келесі
факторларға әсер етті, мысалы... айтылым
дағдысы
Ең басты өзгерістер /
жетістіктер болды…
оған қарағанда маңыздырақ
болды, өйткені…
Бұл оқиға
/өзгеріс маңызды болды /
айтарлықтай, өйткені…
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Еңбек, алтын, метал бұйымдар, зергерлік
жәдігерлер т.б.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Еңбек
пәнінен алған білімдерін көшпелілердің
металл игеру әдісін талдау барысында
пайдаланады;
География
пәнінен картамен жұмыс жасау дағдысын
көшпелілердің темір игеру аймақтарын кескін картада белгілеу
барысында қолданады.
|
АКТ қолдану дағдылары
|
интерактивті тақта,
слайд
|
Бастапқы білім
|
Не себепті ботайлықтарды
жылқыны алғашқы қолға үйретушілер деп атағанын түсінді,табиғаттағы
өзгерістер алғашқы адамдар өміріне қалай әсер еткенін білді, еңбек
құралдары мен қару жарақ түрлерін
анықтаған.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
5мин
|
Сәлемдесу.
Миға
шабуыл
Барлық
оқушылар: 1-2сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың басым
бөлігі: 3-4сұраққа жауап
береді.
Кейбір
оқушылар: 5-6сұраққа жауап
береді.
Сараланған
сұрақтар:
1.Оқушылар металдың қандай
түрлерін білесіңдер? (алтын,темір
т.б)
2.Батырлардың қару жарақтары
неден жасалады? (темірден)
3.Темір дегеніміз не?
4.Темір қандай
металл?
5.Темірді не үшін пайдаланады?
6.Темір өндіру адам өмірін қалай
өзгертті?
Кері байланыс мұғалім толықтырып жаңа тақырыбы
мен мақсатын айтады.
|
|
Сабақтың ортасы
28
|
Оқушыларды 3 топқа
бөлінеді.
1-ші тапсырма.
ҚҚҚ талдау стратегиясы
қызық
|
құнды
|
қиын
|
Түрлі еңбек құралдары мен қару жарақтары
көбейді
|
Адам өмірі өзгерді жеңілдеді
|
Кен
өндіру ісі көп күш пен уақытты қажет етті
|
Дескриптор
1-қызық тұсын көрсетті,
2-құнды тұсын анықтады.
3-қиын тиген тұсын
белгіледі.
Кері байланыс
жасау.
Өзара ұсыныс беріп,
толықтырады.
Бағалау
«Шыршалар» үш топ 3түрлі
береді
Биік :өте
жақсы
Орташа:
жақсы
Аласа:
орта
2-тапсырма.Сыни талдау
әдісі бойынша
Түрлі түсті сурет
беріледі.
Мына мәтін бойынша металл өндірісі туралы
талдау жасаңыз.
Сурет салу
дескриптор
|
1
суреттер бойынша металл
өндірісінің пайда болуы мен дамуын
атайды.
2
металл өңдеудің егіншілік
шаруашылығының дамуына тигізген әсерін
атайды
3
металл өңдеудің мал
шаруашылығының дамуына тигізген әсерін
атайды.
4. Жаңа шаруашылық түрлерінің
пайда болуын анықтайды
|
Смайликпен
бағалау.
3-ші
тапсырма.
3тапсырма Жұппен жұмыс зерттеу
Темір өндірісінің шаруашылыққа тигізген
әсері
|
Мал
шаруашылығына
|
Егіншіліктің дамуына
|
Қолөнердің дамуына
|
Дескриптор
Темір өндірісінің мал шаруашылығына тигізген
әсерін айтады
|
Егіншіліктің даму ықпалын
сиппаттайды
|
Қолөнердің даму әсерін
талдайды
|
Формативті
бағалау
« Шаршылар». Жұмысты аяқтағаннан кейін
оқушы дәптерге шаршының суретін салады. Егер жұмыс түсініксіз
болса, шаршыны қызыл түске бояйды, егер аздап түсінсе болса –
сарымен, тақырыпты жүз пайызға түсінгеніне сенімді болса жасылмен
бояйды.
|
1.Көркемсуретті Қазақстан тарихы, Бірінші
том. Алматы, 2006
|
Сабақтың
соңы
7мин
|
Барлық оқушылар «Темір
өндірудің маңыздылығы неде?»
Деген тақырыптта шағын эссе
жазу
Оқушылар эсселерін оқиды және
ой қорытынды жасайды. Мұғалімнің кері
байланысы.
Жарайсың!
Тамаша!
Керемет!
Әліде толықтыра түс!
Ойың әдемі!
|
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау
көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет
қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру
деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
Оқу жетістіктері анағұрлым
жоғары оқушыларға қорытынды жасау, бағалау тапсырмалары
беріледі;
|
Мұғалімнің кері байланысы; Топтардың өзара
бағалауы;
Жұптардың өзара бағалауы;
Өзін-өзі бағалауы
ҚҚҚ
әдісі
|
Интерактивті тақтамен жұмыс кезінде қауіпсіздік
ережесін сақтау.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
|
Не сәтті өтті?
Неге сәтт
өтті?
Ұсыныс?
|