Материалдар / "Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар" 8 сынып

"Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
461
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып Қазақстан тарихы  Күні:
Тақырыбы Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар

МақсатыОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілетін нәтижеОқушылар 1867-1868 жж реформалардың мәнін түсінеді. Топпен, жеке, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерСемантикалық карта, фасилитация, генеологиялық ағаш
Қолданылатын ресурстарТақырыпқа қажетті ресурстарды пайдалану
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі





















Сабақтың өтілу ережесімен танымтыру, тақырыптың мақсатын оқушыларға қойғызуСынып оқушыларын екі топқа бөлуСабақтың ережесімен танысады, мақстан атап тақтаға жазады
Білу Үй тапсырмасы«Семантикалық карта» бойынша толтырыладыТапсырманы орындайды
Түсіну

«Фасилитация»Реформа дегеніміз не?Мемлекеттерде реформа қандай мақсатпен жүргізіледі?Өз ойларын айтады, мұғаліммен пікір алмасады
Қолдану

217-218 ші беттегі мәтінді екі топқа бөліп беру«Генеологиялық ағаш» тапсырмасы арқылы жүзеге асадыРеформаның мазмұны мен мәні.КестеКөп нүктенің орнына тиісті сөздерді қою Тапсырманы топпен орындайды, тақырыпшаны талқылайды, бір-біріне түсіндіреді, кестені толтырады
ТалдауОйлан тапБұл реформа жергілікті халықтар өміріне қандай жаңалықтар әкелді?Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа арнап өз ойларын жеткізу
Жинақтау«Тікбұрыш-бөлме»Өтілген тақырыпты жинақтауОқушылар бөлме ішіне бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін жинақтап қорытындылайды
БағалауФормативті, суммативті



Рефлексия





Үйге тапсырмаТақырыпты оқып келу









































































































Көп нүкенің орнына тиісті сөздерін жазБүкіл қазақ жері үш генерал-губернаторлыққа бөлінді: ....................................................................................................................................Орал және Торғай облыстары..................................................................................Жетісу Сырдария облыстары...................................................................................Ақмола және Семей облыстары............................................................................1872 жылдан............................................................................................................................................................................1870 жылдан.................................................................................................................................................................................Облыс басында тұрған.................................................................................................................................................................................................................................Әскери губернатор жанында..................................................................................Ол үш бөлімнен тұрды...........................................................................................Облыстық басқарма істерін қадағалау.................................................................Облыстар.....................................................................................................................................................................................................................................................Жергілікті халық өкілдерінен алынды.Уездер аумақтық принциптерге............................................................................................................................................................ауылдарға бөлінді.Шыңғыс тұқымдары-..........................................................................................................................................................................................................................Сырдарияның отырықшы елді мекендерінің..........................................................................................................................................................................................................................................үш жылға сайланатын.1867-1868 жж реформалар арқылы..................................................................................................................................................................................................«Ереже реформа»................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................күнделікті өмірі өзгеріске түсті.Осы реформаның куәсі болған..................................................................................................................................................................................................................................................................................................мысқылдаған еді.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ