8 сынып Қазақстан
тарихы
Күні:
|
Тақырыбы
|
Қазақстандағы 1867-1868 жж
реформалар
|
Мақсаты
|
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп,
өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып
дамыту
|
Күтілетін
нәтиже
|
Оқушылар 1867-1868 жж реформалардың мәнін
түсінеді. Топпен, жеке, жұппен жұмыс жасауға
дағдыланады.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,
“Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Семантикалық карта, фасилитация, генеологиялық
ағаш
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Тақырыпқа қажетті ресурстарды
пайдалану
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Сабақтың өтілу ережесімен танымтыру, тақырыптың
мақсатын оқушыларға қойғызу
Сынып оқушыларын екі топқа
бөлу
|
Сабақтың ережесімен танысады, мақстан атап
тақтаға жазады
|
Білу
|
Үй
тапсырмасы
«Семантикалық карта» бойынша
толтырылады
|
Тапсырманы
орындайды
|
Түсіну
|
«Фасилитация»
Реформа дегеніміз
не?
Мемлекеттерде реформа қандай мақсатпен
жүргізіледі?
|
Өз
ойларын айтады, мұғаліммен пікір
алмасады
|
Қолдану
|
217-218 ші беттегі мәтінді екі топқа бөліп
беру
«Генеологиялық ағаш» тапсырмасы арқылы жүзеге
асады
Реформаның мазмұны мен
мәні.
Кесте
Көп
нүктенің орнына тиісті сөздерді қою
|
Тапсырманы топпен орындайды,
тақырыпшаны талқылайды, бір-біріне түсіндіреді, кестені
толтырады
|
Талдау
Ойлан тап
|
Бұл
реформа жергілікті халықтар өміріне қандай жаңалықтар
әкелді?
|
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа арнап өз
ойларын жеткізу
|
Жинақтау
|
«Тікбұрыш-бөлме»
Өтілген тақырыпты
жинақтау
|
Оқушылар бөлме ішіне бүгінгі сабақтан алған
мәліметтерін жинақтап
қорытындылайды
|
Бағалау
|
Формативті,
суммативті
|
|
Рефлексия
|
|
|
Үйге
тапсырма
|
Тақырыпты оқып
келу
|
|
Көп нүкенің орнына тиісті
сөздерін жаз
Бүкіл қазақ жері үш
генерал-губернаторлыққа бөлінді:
....................................................................................................................................
Орал және Торғай
облыстары..................................................................................
Жетісу Сырдария
облыстары...................................................................................
Ақмола және Семей
облыстары............................................................................
1872
жылдан.............................................................................................................
...............................................................1870
жылдан..............................................
...................................................................................................................................
Облыс басында
тұрған..............................................................................................
...................................................................................................................................
Әскери губернатор
жанында..................................................................................
Ол үш бөлімнен
тұрды...........................................................................................
Облыстық басқарма
істерін
қадағалау.................................................................
Облыстар..................................................................................................................
...................................................................................................................................
Жергілікті халық
өкілдерінен алынды.
Уездер аумақтық
принциптерге..........................................................................
..................................................................................ауылдарға
бөлінді.
Шыңғыс
тұқымдары-............................................................................................
..............................................................................................................................
Сырдарияның отырықшы
елді
мекендерінің...................................................
..................................................................................................................................
.....................................................үш
жылға сайланатын.
1867-1868 жж реформалар
арқылы...................................................................
...............................................................................................................................
«Ереже
реформа»..............................................................................................
...................................................................................................................................
...................................................................................................................................
............................................................................күнделікті
өмірі өзгеріске түсті.
Осы реформаның куәсі
болған.............................................................................
...................................................................................................................................
.
.................................................................................мысқылдаған
еді.