Материалдар / "Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып Қазақстан тарихы  Күні:

Тақырыбы

Қазақстандағы 1867-1868 жж реформалар


Мақсаты

Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

Күтілетін нәтиже

Оқушылар 1867-1868 жж реформалардың мәнін түсінеді. Топпен, жеке, жұппен жұмыс жасауға дағдыланады.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Семантикалық карта, фасилитация, генеологиялық ағаш

Қолданылатын ресурстар

Тақырыпқа қажетті ресурстарды пайдалану

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі












Сабақтың өтілу ережесімен танымтыру, тақырыптың мақсатын оқушыларға қойғызу

Сынып оқушыларын екі топқа бөлу

Сабақтың ережесімен танысады, мақстан атап тақтаға жазады

Білу

Үй тапсырмасы

«Семантикалық карта» бойынша толтырылады

Тапсырманы орындайды

Түсіну


«Фасилитация»

Реформа дегеніміз не?

Мемлекеттерде реформа қандай мақсатпен жүргізіледі?

Өз ойларын айтады, мұғаліммен пікір алмасады

Қолдану


217-218 ші беттегі мәтінді екі топқа бөліп беру

«Генеологиялық ағаш» тапсырмасы арқылы жүзеге асады

Реформаның мазмұны мен мәні.

Кесте

Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қою

Тапсырманы топпен орындайды, тақырыпшаны талқылайды, бір-біріне түсіндіреді, кестені толтырады

Талдау

Ойлан тап

Бұл реформа жергілікті халықтар өміріне қандай жаңалықтар әкелді?

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа арнап өз ойларын жеткізу

Жинақтау

«Тікбұрыш-бөлме»

Өтілген тақырыпты жинақтау

Оқушылар бөлме ішіне бүгінгі сабақтан алған мәліметтерін жинақтап қорытындылайды

Бағалау

Формативті, суммативті



Рефлексия




Үйге тапсырма

Тақырыпты оқып келу





















































Shape1





















Shape2

































Көп нүкенің орнына тиісті сөздерін жаз

Бүкіл қазақ жері үш генерал-губернаторлыққа бөлінді: ....................................................................................................................................

Орал және Торғай облыстары..................................................................................

Жетісу Сырдария облыстары...................................................................................

Ақмола және Семей облыстары............................................................................

1872 жылдан.............................................................................................................

...............................................................1870 жылдан..............................................

...................................................................................................................................

Облыс басында тұрған..............................................................................................

...................................................................................................................................

Әскери губернатор жанында..................................................................................

Ол үш бөлімнен тұрды...........................................................................................

Облыстық басқарма істерін қадағалау.................................................................

Облыстар..................................................................................................................

...................................................................................................................................

Жергілікті халық өкілдерінен алынды.

Уездер аумақтық принциптерге..........................................................................

..................................................................................ауылдарға бөлінді.

Шыңғыс тұқымдары-............................................................................................

..............................................................................................................................

Сырдарияның отырықшы елді мекендерінің...................................................

..................................................................................................................................

.....................................................үш жылға сайланатын.

1867-1868 жж реформалар арқылы...................................................................

...............................................................................................................................

«Ереже реформа»..............................................................................................

...................................................................................................................................

...................................................................................................................................

............................................................................күнделікті өмірі өзгеріске түсті.

Осы реформаның куәсі болған.............................................................................

...................................................................................................................................

.Shape3 .................................................................................мысқылдаған еді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!