Сабақ :
|
Маңғыстау облысы Ақтау
қаласы
|
|
С.Қондыбай атындағы №22 мектеп
гимназиясы
|
Сынып: 7
|
Сагижанова Жаныл
Ойдашевна
|
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты:
(мақсаттары)
|
7.3.4.3 Қазақстанда топырақ
түрлерінің таралуын анықтайды
7.3.4.4 Топырақ ресурстарына
баға береді ( жергілікті компонентті қосымша қамту
негізінде)
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар:
|
А. Топырақтың типтерін
біледі
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
В. Топырақтың орналасу
факторларын ажырата алады
|
Кейбір оқушылар:
|
С. Топырақ жамылғысының зоналық
заңдылығын анықтай алады
|
ңғыстауТілдік мақсат
|
Оқушылар:
Өз
ойларын еркін жеткізе біледі
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Терминмен жұмыс жасайды
|
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған тармақтар
(тыңдалым)
|
Топырақ эрозиясына ұшыраған
жерлерді өңдеу жолдары
|
Сіз неліктен .... екенін аласыз
ба?(айтылым)
|
Кейбір топырақ түрлері
құрылымды деп айтылады, неліктен?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет – топқа бөліп, қорғау
кезінде байланысады
Экология – Топырақтың эрозияға
ұшырауымен байланысады
|
Алдыңғы оқу
|
Топырақтың құрамы мен
құрылымы
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған
жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз )
|
Формативті бағалау (ОҮБ)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Кіріспе. Таныстырылым (7
мин)
-сынып оқушыларымен амандасып, сыныпта жағымды
орта құрамын. Күндеріне сәттілік тілеймін.
-
түгендеу
- сынып оқушыларын терминдерге
бөлу арқылы топтастыру
-үй
тапсырмасын тексеру (3 мин)
«Шындық, жалған» әдісі
1.Қазақстанның солтүстігінде сұр
топырақ басым орналасқан?
(жалған, қара)
2.Топырақтану ғылымын Докучаев
зерттеді (шындық)
3. Алғашқы жұқа топырақ кембрий
дәуірінде пайда болған (шындық)
4. Топырақтың негізгі қасиеті
оның түсі болып табылады (жалған, құнарлылығы
5. Түйіршіктері ұсақ топырақты
құрылымды топырақ деп атаймыз (жалған,
құрылымсыз)
«5 сұрақ» әдісі арқылы
тұсаукесер. (2 мин)
Әшекей бұйымдар суреті
беріледі, оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап беріп, жаңа
сабақтың тақырыбын анықтайды.
Сабақтың тақырыбы тақтаға,
дәптерге жазылады.
|
Оқушыларға бағалау парақтары
таратылады. Сабақтың әр кезеңінде оқушылар өздерін бағалап
отырады.
Мадақтау, ынталандыру
|
ресурс парақтары,
суреттер,
карта
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім
Тақырыпқа талдау жасауға бағыт беру (топтық жұмыс) (27
мин)
1
тапсырма:
Мәтінмен танысу; (2 мин)
2
тапсырма:
Берілген тақырып бойынша
тапсырманы ұйымдастыру.
(жасау, қорғау) (10 мин)
І
топқа - Орманды дала зонасы
топырағы
ІІ топқа – Дала зонасы
топырағы
ІІІ топқа - Шөлейт зонасы
топырағы
ІҮтопқа - Шөл зонасы
топырағы
Бағалау критерийі
|
р/с
|
Дескрипторлар
|
+/-
|
Қазақстанда топырақ түрлері
|
1
|
Топырақ түрлерін
білу
|
|
2
|
Зоналар бойынша топырақ
түрлерін ажырату
|
|
3
|
Биіктік белдеулердегі топырақ ерекшеліктерін
анықтау
|
|
4
|
Қорытынды жасайды
|
|
Бағалау: Жұмысын қорғаған топты оырған
оқушылардың кез келгені дескриптор арқылы
бағалайды.
3тапсырма: Әр топ өздеріне
берілген тақырыпшаларды «SWOT» әдісімен талдайды. (8
мин)
4тапсырма: «Есте сақта!»
әдісімен терминдерді дәптерге түсіру. (2
мин)
5
тапсырма. Кескін картамен жұмыс.
-картаға Қазақстан бойынша
қандай топырақ түрлері тән екенін
түсіріңіз;
(2 мин)
6 тапсырма:
Қазақстандағы топырақ
типтері тақырыбында бейнебаян
көрсету.
(3
мин)
|
2 тапсырма бойынша формативті
бағалау.
Оқушылар әр топтың жарнамасын тыңдай отырып, «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс»айтады немесе топтағы жекелеген оқушыларды
ерекшелігі үшін мадақтап, стикермен
бағалайды.
3 тапсырма бойынша
формативті
бағалау. Қол шапалақтау арқылы жүзеге
асады
|
Атлас, кескін карта, Қазақстанның экономикалық
картасы, флипчарт, маркерлер, стикерлер, презентация,
видеоролик
|
Аяқталуы
|
Бекіту.
«Ыстық орындық» әдісі бойынша оқушы ортаға шығып,
« Кейбір топырақ түрлері
құрылымды деп айтылады, неліктен?»
деген сұрақтарға жауап беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға,
өздігінен шешім қабылдау дағдыларын дамыту.
(3 мин)
(жеке жұмыс)
Бағалау.Оқушылар өздерін бағалау парағы бойынша
бағалайды. Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау. Деңгейіне сәл
жетпеген оқушыларды ынталандыру.
Кері байланыс
«Алақан» әдісі арқылы
Бас бармақ –
керемет әрі қызықты болды!
Екінші бармақ –
осыған көңіл бөлу керек.
Ортаңғы бармақ–
маған ұнаған жоқ.
Төртінші бармақ –
бұл жерде орта...
Кішкентай бармақ–
маған жеткіліксіз болды...
Үйге тапсырма: §19-20. Өз өлкеңіздің топырағын
зерттеп келу,
кестені толтыру.
|
Бағалау парағы бойынша өзін-өзі
бағалау
|
Сөздер жазылған карточкалар
Парақшалар
|
Қосымша ақпарат
https://www.youtube.com/watch?v=1Z19HwQ5Ofg
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
Дарынды және талантты оқушыларға «Шындық, жалған»
әдісі арқылы жылдамдыққа сұрақтар қойып жауап аламын және
« Кейбір топырақ түрлері
құрылымды деп айтылады, неліктен?»
деген сұрақтар беру арқылы оқушыларды сыни ойлауға, өздігінен шешім
қабылдай алу дағдысын дамыту мақсатында сыни тапсырмалар беремін.
«SWOT» әдісінің өзі оқушыларды жан-жақты ойлауға жетелейді. Төмен
деңгейдегі оқушыларға жеңіл сұрақ-жауаптар мен терминмен жұмыс
берілді.
|
Формативті бағалау әдістері, «Бағалау парағы»
арқылы бағаланды
|
Сабақ экология
пәнімен тығыз байланысты
құрылды.
Оқушылардың топтық жұмыс жасау арқылы бірлескен қарым-қатынас
орнады.
Оқушыларды топқа бөлуде жаңа сабақтың тақырыбымен
байланыс болды.
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не
білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді
жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|