Материалдар / Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның 1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономикалық дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғаліміне жаңартылған білім мазмұнында берілген ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
4112
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

1946-1991 жылдардағы Қазақстан Мектеп:№24 орта мектебі

Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Шолакова ЛБ

Сынып:9 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның 1965-1985 жылдардағыәлеуметтік-экономикалықдамуы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)

1965-1985 жылдардағы қабылданған шаруашылық реформаларын білу,түсіну.

Әлеуметтік-экономиканы көтеруде ғылыми-техникалық прогрестердің бағыты мен өнеркәсіптердің ашылуын талдау.

Тәуелсіз Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму бағытын бағалау;



Сабақтың мақсаты

Барлығы:1965-1985 жылдардағы әлеуметтік-экономиканы дамытуда жүргізілген реформалардың түрлерін ажырата алады;

Көпшілігі: ғылыми–техникалық прогрестердің бағыттарын түсінеді;

Кейбірі: Ашылған өнеркәсіптердің экономиканы дамытудағы ролін бағалай алады. Қазақстан Республикасының экономикасын дамыту бағыттарын айқындай алады.

Бағалау критерийі

1965-1985 жылдардағы қабылданған шаруашылық реформаларын түсіндіреді.

Әлеуметтік-экономиканы көтеруде ғылыми-техникалық прогрестердің бағыты мен өнеркәсіптердің ашылуын талдайды.

Тәуелсіз Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық даму бағытын айқындайды;


Тілдік мақсаттар

Тыңдалым: Космонавт Юрий Гагариннің ғарышқа ұшуын көреді

Жазылым: Қазақстандағы ашылған өнеркәсіптердің хронологиясын жазады(дәптерге);

Оқылым: Мәтін ішінен жаңа сөздерді тауып оқиды.

Айтылым:ауызша әр топ мәтінді қорғап шығады;

Терминдер:целлюлоза, мелиорация, шаруашылық есеп

Диологты сөз тіркестері: ғылыми- техникалық прогрестің арқасында өнеркәсіптердің ашылуы экономикаға тиімді болды ма?

Құндылықтарға баулу

Мәңгілік ел идеясының жеті құндылығына түсінік беру:

- Қазақстанның тәуелсіздігі және Астанасы

- Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, келісім мен бейбітшілік құндылығын оқушы бойына сіңіру.

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өнімді алуда жеке тұлғаның білімнің қажеттігіне көз жеткізу.

Қарым-қатынас жасау қабілетін арттыру;

- Өмір бойы оқуға дайын болу дағдысын жетілдіру.

құндылықтарға баулу … арқылы іске асырылады (қызметті жəне/ немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

Пəнаралық байланыс

География пәнімен байланыс- ҚР картасымен жұмыс жасау.

Әдебиет пәнімен-Олжас Сүлейменовтың «Адамға ,табын жер енді» поэмасымен танысу;

Астрономия- Юрий Гагариннің ғарышқа ұшуы туралы білу

Физика- ғылыми –техникалық прогресттің бағыты –электрлендіру.

Дүние жүзі тарихымен байланысы- КСРО –дағы мемлекеттік басқару жүйесімен танысу

Алдыңғы білім

Оқушылар 8 сыныпта капиталистік құрылыстың дамуын да Қазақстанда қазба байлығына байланысты тұз, көмір, тау-кен, қорғасын өндіре бастағанын айта алады.Ауыл шаруашылығы шикізаттарын өңдейтін тері, май кәсіпорындары іске қосылғанын,Каспий, Арал, Балқаш көлдерінен балық аулау кәсіпшілігі қанат жайғаны жайлы біледі.






Shape1


Shape2

Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

Эпиграф:2018 жылдың 10 қаңтардағы Елбасының жолдауында еліміздің экономикасына тоқталған болатын:

Біз саяси тұрақтылық пен қоғамдық келісімнің арқасында экономикамызды, саясатымызды және санамызды жаңғыртуға кірістік.

Қазақстанда табысты жұмыс істеп келе жатқан нарықтық экономика моделі қалыптасты.

Жыл қорытындысы бойынша ішкі жалпы өнімнің өсуі 4 процент болып, ал өнеркәсіптік өнімнің өсуі 7 проценттен асты. Бұл орайда, өнеркәсіптің жалпы көлемінде өңдеуші сектордың үлесі 40 проценттен асып түсті-дейді Елбасы.

 Үй тапсырмасын пысықтау үшін: «Домино» әдісін қолданамын.

Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Жауапты тақтаға жинастырғанда АСТАНА-20

сөзі шығады. Оқушылар мына сөз нені білдіреді?-деп сұрақ қойылады.

  • Жауап. Биыл Астананың 20 жылдығы.

  • Тәуелсіз Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуының жеткен жетістігінің белгісі деп Астананың-20 жылдығын айта аламыз.Астананың тарихын бір ауыздан айтып шықсақ.

А- Алтыншы шілде Елордамыз – Астананың туған күні.

С- Символы-Бәйтерек.

Т- Техникалық алмастың бүкіл қоры Астанада бар.

А- Ақмырза Рүстемов Бәйтеректің жобасын жобалаған.

Н-«Нұр - Астана» зәулім күмбезді мешіті бар.

А- Астана Боливияда өткен «Әлемдік қалалар» халықаралық конкурстарда «Бейбітшілік қаласы» аталды.

  • Ия солай. Астана экономикалық, әлеуметтік, мәдени дамудың жаңа үрдістерін қалыптастыру алаңына айналған қала.

  • Біз Астанамыздың қалыптасуын, Еуразияның маңызды даму орталықтарының қатарына қосылуын – баршамыздың ортақ мақтанышымыз деп атап көрсетті Елбасы Жолдауында.


Слайд





























Карточкалар тарату












Сабақтың ортасы











































Сабақтың соңы

 Ғылыми техникалық прогресс Өндіргіш күштердің тарихи өркендеуінің нәтижесі..

Ол қоғам өмірінің барлық жақтарын қамтыды, тұрмыс жағдайына да, ұдайы өндіріске де ықпал етті.

Өндіріс пен еңбекті ұйымдастырып, басқару жүйесін мүлдем өзгертті;

-ғылыми –техникалық прогрестің қарқынды дамуы еліміздің әлеуметтік-экономикасын дамытты. Ғылым мен өндіріс қосылып біртұтас процеске айналды. Демек, ғылым өндіргіш күштердің тікелей элементіне айналды. Осының негізінде: ғылыми-техниканың жетістігі Адамның ғарышқа ұшуы. Сондықтан, 1965-1985 жылдары ғылыми-техникалық немесе технологиялық революция заманы болды. Олай болса осы құбылыстың басты көріністері мен мәні қандай?

Назарларыңызды экранға аударайық:

Юрий Гагариннің ғарышқа ұшуынан бейне таспа қоямын.

Ой түрткі. Бейнетаспадан не көрдіңдер?

Юрий Гагарин кім?Байқоңыр қайда орналасқан?

Шағын жоба қорғайды(мануал дайындау)

Қазақстан космонавтары кімдер? Еліміздің экономикасын дамытуда қандай еңбектер сіңірді

Қоғамның рухани өмірі сол елдің тарихи және саяси-әлеуметтік жағдайымен тығыз байланыста болған, соның дәлелі тарихи жаңалық болып әлемге таралған Ю.Гагариннің ғарышқа ұшуы қазақ әдебиетіндегі поэмалар қатарын толықтырды.

 "60-80 жылдардағы әдеби өмір шежіресіне Олжас Сүлейменов ақынымыз кірді"

Экранға назар аударайық.

Әлеуметтік-экономиканың дамуы өнеркәсіптердің ашылып,пайда әкелуіне байланысты болды.

Өнеркәсіп және оның қандай салалары бар?-деген сұраққа жауапты бейнетаспадан түсінетін боласыздар

1.ЖИКСО әдісі.Екі топқа

1: КСРО басшылары мен шаруашылық реформаларының түрлері

2:Ғылыми-техникалық прогрестің бағыттары


2.«Өнеркәсіптер»әдісі. Өнеркәсіптердің қай жерде ,қашан, не шығаратыны жайлы болады.

3.Тәуелсіз Қазақстанның кешегі,бүгінгі және ертеңгі экономикалық дамуы.(Жұптық жұмыс)

4.Тест ОЖСБ -дайындық

Кері байланыс

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

  • нені білдім, нені үйрендім;

  • не əлі де түсініксіз;

  • қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет.

  • Бағалау


Үй тапсырмасы:А.Н.Косыгиннің шаруашылық реформасының мазмұны неде? –эссе жазу






















https://bilimland.kz/kk/content/structure/2020-zher_zhane_harysh#lesson=14778 Ю.Гагарин







https://bilimland.kz/kk/content/structure/2192-qazaq_adebieti#lesson=15705 1,57 минуты О.Сүлейменов



https://bilimland.kz/kk/content/structure/2064-geografiya_kk#lesson=14105

Өнеркәсіп









Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нəтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып əзірлеуді қамтуы мүмкін (Гарднер бойынша көптік зият теориясы).

Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады.

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын əдіс-тəсілдерді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?


Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:

2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!