Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанның экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты жөні: Шарапат Рауан Сыныбы: Қатысқандар: Қатыспағандар.- |
|||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу
мақсаттары |
11.3.2.2. Қазақстанның экологиялық проблемаларын оқып білу және шешу жолдарын ұсыну |
||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Қазақстанның экологиялық проблемаларын және оларды шешу жолдарын ұсынады Көпшілігі: Қалдықтарды кәдеге жаратудың маңызын түсіндіреді Кейбіреуі: Қазақстанның экологиялық мәселелерінің түрлі мәліметтері мен көрсеткіштерін салыстырып, соңғы жылдағы экологиялық мәселелердің өсу динамикасын көрсетеді |
||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
1. Қазақстанның аса өзекті экологиялық мәселелерін атайды 2. Қатты тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеу саласының жұмыстарын анықтайды 3. Қазақстанның климаттық өзгерістерін және түрлі мәліметтер мен көрсеткіштерін салыстырып сипаттайды |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Терминдер: Экология, утилизация, Экологиялық мәселелер ұғымына анықтама беріңіз. Ең зиянды өндірістерді атаңыз....... Қазақстан қалаларында ауаны ластауға үлес қосады –автокөліктер
|
||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушыларды еліміздің ұлттық қауіпсіздігі және бүкіләлемдік өңірлік мәселелерді, экологиялық проблемаларды шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуғатәрбиелеу. |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих, математика |
||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
11.3.2.1-мүмкін болатын жаһандық климаттық жылыну салдарын болжау |
||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|
||||||||||||||||
Сабақтың
жоспарланған |
Сабақтың жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру 5минут |
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, оқушылардың көңіл күйлеріне назар аудару, сабаққа дайындығын тексеру. «Мозайка» арқылы топқа бөліну ( экологиялық мәселелерге байланысты сөйлемдердіі құрастыру арқылы) 1.Арал тағдыры-адам тағдыры. 2.Орны толмас өкініш-Семей полигоны 3.Байқоңыр-ғарыш айлағы. Сөйлемдерге қарай оқушылар бүгінгі тақырыпты анықтайды Арал туралы бейнеролик көрсету |
Сөйлемдер жазылған қағаздар |
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30минут
5 минут |
1-тапсырма. Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісі арқылы Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу, ынтымақтастықты дамыту. 1-топ: Қазақстанның экологиялық проблемалары 2-топ: Елімізде экологиялық мәлелерді қарастыратын және шешу шаралары туралы 3-топ: Табиғат пайдаланушыларының жауапкершілігі Дискриптор: Экологиялық мәселелерді анықтайды Экологиялық мәселелердің шешу жолдарын ұсынады ҚБ: Өзара «Плюс, минус, қызықты» арқылы бағалау Кері байланыс: Мұғалім тарапынан -Қазақстанның экологиялық проблемаларын және оларды шешудің қандай жолдары бар екенін түсіндіңдер ме? 2-тапсырма Жұптық жұмыс : «Көршіңмен талқыла» әдісі арқылы Тұрмыстық қалдықтар туралы және оларды кәдеге жарату жолдарын жұппен талқылайды Дискриптор: -Тұрмыстық қалдықтарды өңдеу саласының жұмысын сипаттайды -Қалдықтарды кәдеге жарату жолын сипаттайды. ҚБ: «Бес саусақ» әдісі бойынша жұптар арасында өзара бағалау Мұғалім тарапынан кері байланыс: -Қалдықтарды кәдеге жаратудың тиімді жолдарын айтқандарыңыз үшін жарайсыздар 3-тапсырма: «Сен білесің бе?» әдісі бойынша ғылыми деректердегі мәліметтерден соңғы жылдардағы экологиялық мәселелердің өсу көрсеткіштерін сипаттайды 1.Семей жерінде 1947-1989 жылдар аралығында 500- ден астам кейбір мәліметтер бойынша 715 жарылыс жасалған. 2.Қазақстан жерінде 37 сынақ полигоны жұмыс істеген. 3.Семей өңірінде жүргізілген зерттеулер 100 адамның 24- інде хромасоманың қалыпты жағдай ауытқыған. 4.Арал теңізі 18 метрге төмендеп кетті. 5.Суының тұздылығы 25-30% артып кетті 6.Қазақстанда жылына ақ қан ауруымен ауыратын 150 бала тіркеледі. 7.Байқоңыр ғарыш айлағында бір зымыран ұшқан кезде ауаға тасталынатын зиянды заттар мөлшері 19-300 тоннаға дейін жетеді. 8. Әр атыраулық жылына екі центнер зиянды зат жұтады. Экологиялық есептер шығару 1 есеп: Атмосферадағы ауаның ластану нәтежиесінде 1 жылда 16 миллиард теңгеге залал келеді, ал 10, 20, 50, 100 жылда Қанша залал келеді. 2 есеп: Бір автомобиль тәулігіне 20 кг газ бөліп шығарса, 6 автомобиль 1 айда қанша кг газ бөліп шығарады. 3 есеп: Пәтердегі су краннан дұрыс жабылмаса 6 минутта 1 стақан су ағадыосындай краннан 1 сағатта 11 тәулікте неше литр су ағады.
Дискриптор: -Әр оқушы берілген мәліметтердегі сандық мәліметтерді нескере отырып экологиялық мәселелердің өсу деңгейін сипаттайды - Есептерді шығару арқылы көрсеткіштердің өсу динамикасын анықтайды ҚБ: Мұғалім тарапынан «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады Кері байланыс: Экологиялық проблемалардың өсу көрсеткіштерін анықтай алдыңдар ма? 4-тапсырма: АВС тапсырмасы А деңгейіндегі тапсырма: «Сұрақ –жауап»
В деңгейіндегі тапсырма: «Түзетулерді орындау» кестесін орындайды
С деңгейіндегі тапсырма: «Биологиялық диктант» 1.Экология ................................зерттейді. 2. Экология ұғымын ......... енгізді. 3. Экологиялық факторлар ............., ..........., ............ болып бөлінеді. |
Плакаттар, маркерлер Стикер
АКТ |
|||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия: Кері байланыс пирамидасы Үйге тапсырма: тақырыпты оқу, оқулық соңындағы сұрақтарға жауап беру |
|
|||||||||||||||
Саралау Сабақ мақсаты оқу мақсатына сай оқушылардың қажеттілігін ескере отырып алынды. Жіктеу: Сабақ барысында сабақ мақсатына жету үшін топтық, жұптық, жеке жұмыс әдіс- тәсілдерді қолданамын. Диалог, қолдау көрсету және бағалау жүреді, - Білімді дайын күйінде бермей, оқушының өзі қарқынды ой еңбегін қажет ететін тапсырмаларды орындауы арқылы білімін жетілдіре алады. Баяу оқушыларға мұғалім тарапынан нұсқаулар беріледі. Дереккөздер: Сабақ барысында интернет ресурстарынан мәліметтер және де бейнероликтер қолданылады. https://youtu.be/e6OhgX1u92I |
Бағалау- Өзара «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы бағалау, «Бес саусақ» әдісі арқылы жұптар арасындағы өзара бағалау «Мадақтау» арқылы бағалау |
Білім алушылардың денсаулығына қауіпсіз орта қалыптастыру (парталарды ыңғайлы орналастырылып, өміп қауіпсіздігі ережелері ескеріледі, сынып желдетіледі) |
|||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз.Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтароға жауап беріңіз |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары немесе оқу
мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу
мақсаттарына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген
болса,неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? |
|
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||
Жалпы бағалау 2: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||
|