1-тапсырма.
Топтық жұмыс: «Джигсо»
әдісі арқылы
Берілген тақырыпты топ ішінде талқылап, әр
түрлі тәсілдермен топтық жұмыс жасау. Басқа топтарға өкілдерді
жіберіп, өз жұмысы туралы топта талқылау, идеялармен бөлісу,
ынтымақтастықты дамыту.
1-топ: Қазақстанның
экологиялық проблемалары
2-топ: Елімізде
экологиялық мәлелерді қарастыратын және шешу шаралары туралы
3-топ: Табиғат
пайдаланушыларының жауапкершілігі
Дискриптор:
Экологиялық мәселелерді
анықтайды
Экологиялық мәселелердің
шешу жолдарын ұсынады
ҚБ: Өзара «Плюс, минус,
қызықты» арқылы бағалау
Кері байланыс: Мұғалім
тарапынан
-Қазақстанның экологиялық
проблемаларын және оларды шешудің қандай жолдары бар екенін
түсіндіңдер ме?
2-тапсырма
Жұптық жұмыс :
«Көршіңмен талқыла»
әдісі арқылы Тұрмыстық қалдықтар туралы және оларды кәдеге жарату
жолдарын жұппен талқылайды
Дискриптор:
-Тұрмыстық қалдықтарды
өңдеу саласының жұмысын сипаттайды
-Қалдықтарды кәдеге жарату
жолын сипаттайды.
ҚБ: «Бес саусақ» әдісі
бойынша жұптар арасында өзара бағалау
Мұғалім тарапынан кері
байланыс:
-Қалдықтарды кәдеге
жаратудың тиімді жолдарын айтқандарыңыз үшін жарайсыздар
3-тапсырма:
«Сен білесің бе?» әдісі бойынша ғылыми деректердегі
мәліметтерден соңғы жылдардағы экологиялық мәселелердің өсу
көрсеткіштерін сипаттайды
1.Семей жерінде 1947-1989
жылдар аралығында 500- ден астам кейбір мәліметтер бойынша 715
жарылыс жасалған.
2.Қазақстан жерінде 37
сынақ полигоны жұмыс істеген.
3.Семей өңірінде
жүргізілген зерттеулер 100 адамның 24- інде хромасоманың қалыпты
жағдай ауытқыған.
4.Арал теңізі 18 метрге
төмендеп кетті.
5.Суының тұздылығы 25-30%
артып кетті
6.Қазақстанда жылына ақ қан ауруымен ауыратын 150 бала
тіркеледі.
7.Байқоңыр ғарыш айлағында бір зымыран ұшқан кезде ауаға
тасталынатын зиянды заттар мөлшері 19-300 тоннаға дейін
жетеді.
8. Әр атыраулық жылына екі центнер зиянды зат
жұтады.
Экологиялық есептер
шығару
1 есеп: Атмосферадағы
ауаның ластану нәтежиесінде 1 жылда 16 миллиард теңгеге залал
келеді, ал 10, 20, 50, 100 жылда Қанша залал
келеді.
2 есеп: Бір автомобиль
тәулігіне 20 кг газ бөліп шығарса, 6 автомобиль 1 айда қанша кг газ
бөліп шығарады.
3 есеп: Пәтердегі су
краннан дұрыс жабылмаса 6 минутта 1 стақан су ағадыосындай краннан
1 сағатта 11 тәулікте неше литр су ағады.
Дискриптор:
-Әр оқушы берілген
мәліметтердегі сандық мәліметтерді нескере отырып экологиялық
мәселелердің өсу деңгейін сипаттайды
- Есептерді шығару
арқылы көрсеткіштердің өсу динамикасын анықтайды
ҚБ: Мұғалім
тарапынан «Мадақтау» әдісі арқылы бағаланады
Кері байланыс:
Экологиялық проблемалардың өсу көрсеткіштерін анықтай алдыңдар
ма?
4-тапсырма: АВС
тапсырмасы
А деңгейіндегі тапсырма:
«Сұрақ –жауап»
-
Өзіңіздің облысыңыздағы экологиялық проблемаларды атаңыз және
олардың қауіптілігін сипаттаңыз.
-
Қазақстанның экологиялық аймақтарын атаңыз олармен күресу шаралары
қандай?
В деңгейіндегі тапсырма:
«Түзетулерді орындау» кестесін орындайды
Тапсырма
|
Тапсырманы орындау
|
Түзетулерді орындау
|
Экологиялық мәселелер ұғымына анықтама
беріңіз
|
Ірі
өнеркәсіп нысандарының көптеп салынуы, тұрмыстық қалдықтардың
шектен тыс шығарылуы
|
|
Ең
зиянды өндірістерді атаңыз
|
Қазақстанның барлық қалалары
|
|
Қазақстан қалаларында ауаны ластауға үлес
қосады
|
автокөліктер
|
|
Экологиялық мәселелерді шешудің қандай жолдары
бар?
|
Тұрмыстық қалдықтарды қайта өңдеу, газдарды
тазалауға арналған сүзгілердің болуы, қалпына келетін ресурстар мен
баламалы энергия көздерін пайдалануға негізделген
технологиялар
|
|
С деңгейіндегі тапсырма:
«Биологиялық диктант»
1.Экология ................................зерттейді.
2.
Экология ұғымын ......... енгізді.
3.
Экологиялық факторлар ............., ..........., ............
болып бөлінеді.
|