Материалдар / Қазақстанның жеңіл өнеркәсібі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның жеңіл өнеркәсібі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеңіл өнеркәсібінің құрамы мен құрылымын және ерекшеліктерін анықтап, білу, оның салалық құрамы мен орналасу факторларын қарастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
579
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: §36. Қазақстанның жеңіл өнеркәсібі

Мақсаты:

Білімділік. Жеңіл өнеркәсібінің құрамы мен құрылымын және ерекшеліктерін анықтап, білу, оның салалық құрамы мен орналасу факторларын қарастыру.

Дамытушылық. Қазақстанның жеңіл өнеркәсіптерін тақырыптық карталар мен суреттер бойынша сипаттау арқылы және оны кескін картаға түсіру арқылы картамен жұмыс істеу икемділіктерін одан әрі дамыту.

Тәрбиелік. Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, қоршаған ортаны қорғау қасиеттерін арттыру, географиялық мәдениетке баулу.

Күтілетін нәтиже:

- Жеңіл өнеркәсіп құрамына кіретін өнеркәсіп салаларымен танысады
- Жеңіл өнеркәсіп саласындағы мамандықтар туралы біледі
- Өзара ұйымшылдық, топтасып жұмыс істеу дағдылары дамиды
Сабақтың формасы: топтық, жұптық, жеке

Сабақ түрі: аралас сабақ

Құрал-жабдықтар: сызба, карта

Сабақтың барысы

Оқушылармен амандасу. Түгендеу.

«Мозайка» әдісі арқылы топқа біріктіру. «Мақта» және «Жүн» топтары. Сабаққа дайындығын тексеру.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Нан - қасиетті тағам» эссені тексеру.

Ой шақыру. Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақ тақырыбын ашу.


Өрнектеп, сәндеп,
Тiгiстерiн бүгетiн.
Солпысын жөндеп,
Кiм көйлек тiгедi? (Тiгiншi)

Құрып қойып өрмегiн,
Ұршықтарын ойнатып.
Сәндi мата өрнегiн,
Жасайтын кiм жайнатып? (Тоқымашы)


Жаңа сабақ Жеңіл өнеркәсібі

Тақырыпты меңгеру үшін оқулық мәтінін, тақырыптық карталар мен суреттерді пайдаланады.


Жеңіл өнеркәсіп

Shape5 Shape4 Shape2 Shape1 Shape3

тоқыма тігін мақта-мата былғары тері илеу


Жеңіл өнеркәсіп құрылымы


Шикізат өндірісі

Жартылай дайын өнімдер

Дайын өнімдер

Мақта

Шитті мақта

Мал терісі

Жіп иіру

Тоқыма

Былғары

Тері

Тігін

Тоқылған бұйымдар (трикотаж). Кілем

Аяқкиім

Галантерея

















Жаңа тақырыпты қалай меңгергендігін білу үшін «түртіп алу» әдісі орындалады. Дәптерлеріне негізгі, есте сақтайтын ұғымдарды жазып алады.

Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды. 

«Мақта» тобы: Жеңіл өнеркәсіптің мақсаты

«Жүн» тобы: Жеңіл өнеркәсіптің салалары

Кітаппен жұмыс,

«Мақта-мата өндірісі» картасын талдау.

Картамен жұмыстар орындалады.

Кері байланыс: оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, мұғалімге қояр сауалдарын стикерге жазады

Үйге тапсырма: §36. Жеңіл өнеркәсібі. Жеңіл өнеркәсіп саласындағы мамандықтарды жазып келу



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!