Материалдар / Қазақстанның заманауи суретшілері

Қазақстанның заманауи суретшілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Учитель наблюдает за практической работой учащихся и оказывает необходимую поддержку, импровизация в этой работе только приветствуется. После окончания работы выставить на доске эскизы натюрмортов и провести обсуждение и оценивание. В конце урока учащиеся проводят рефлексию: - с какими казахстанскими художниками вы познакомились на уроке? -картины, каких казахстанских художников вы имеете у себя дома? -появилось ли у вас желание посещать казахстанские выставки и галереи? Подведение итогов урока. В будущем рекомендую вам посещать выставки и галереи как у себя в стране, так и в других странах. Вы также можете просмотреть виртуальные музеи в интернете это очень познавательно и расширит ваш кругозор в области изобразительного искусства.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2020
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар «Қазақ тілі» пәні 5-сынып

Барлығы: 102 сағат, аптасына 3 сағат.

Бөлім тақырыптары

Ж.

С/с


Т.

с/с

Орта мерзімді жоспардың тақырыптары


Оқу мақсаттары

Cағ

Мерзімі

Ресурстар

Күтілетін нәтиже



1-тоқсан – 25 сағат




1-бөлім: Мәдениет: тіл және қарым-қатынас










9 сағат


Дауысты, дауыссыз дыбыстардың емлесі

Үндестік заңы

Орфографиялық норма

1

1

1.Тіл-қарым-қатынас құралы

5.Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

1


Интербелсенді тақта, смайликтер,түрлі түсті қағаз

Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай жаза алады.

2

2

2. Тіл-қарым-қатынас құралы

Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

1


Оқулық. Топтық тапсырмалар стикер,маркер

Әлеуметтік тұрмыстық тақырыптар аясында көтерілген мәселелерді түсіндіре алады.

3

3

3. Адамзат үшін тілдің маңызы

5.Т/А3.Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

1


Топтық тапсырмалар

Тыңдаған мәтінінің мазмұнын түсінеді.

4

4

4. Адамзат үшін тілдің маңызы

5.О1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты түсіну, анықтау

5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

1


Интернет көздері. Оқулық.

Мәтінге сәйкес жоспар құра алады.

5

5

5.Сұхбаттасу мәдениеті

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру

1


Топтық тапсырмалар, маркер, плакат

Тыңдаған мәтін негізінде өз ойын еркін жаза біледі.

6

6

6.Сұхбаттасу мәдениеті

5.О3.Жарнама құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

1


Плакат, маркер, слайд

Жарнаманың жанрлық ерекшеліктерін ажыратады. Хат, хабарландыру құрастыра біледі.

7

7

7.Тілдік қарым-қатынас талаптары

5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

1


Оқулық,интернет көздері

Берілген мәтінге жоспар құрады, өз ойын айта алады.

8

8

8. Тілдік қарым-қатынас талаптары

5.О3.Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

1


Топтық тапсырмалар, маркер ,стикер, смайликтер

Жарнама, хат, нұсқаулық,хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы ерекшеліктерін ажырата алады.

9

9

9.Сөйлеу әдептері БЖБ №1

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану:жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай

1


Бейнематериал. Стикер.Маркер. Оқулық

Нақты ақпаратты таба біледі.

2-бөлім: Киім. Сән.

Талғам.


9 сағат


Дыбыс үндестігі

10

1

1.Киім

5.Т/А3.Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

1


Оқулық . Интернет көздері. Слайд.

Тыңдаған мәтінінің мазмұнын түсінеді,ақпаратты табу үшін оқиды.

11

2

2.Киім

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

1


Кеспе қағаздар,постер, алты қалпақ

Нақты ақпаратты табуға арналған сұрақтарды құрап үйренеді.

12

3

3.Ұлттық киім

5Ж6.Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

1


Сөздік.Оқулық.Постер.

Орфографиялық қателерді сөздікке сүйеніп түзетеді.

13

4

4.Ұлттық киім

5.О6.Оқылым стратегияларын қолдану:жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін оқу. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу;

1


Интернет көздері. htt\\www. Brainboxx.co.uk/a3

Нақты ақпаратты таба біледі.орфографиялық нормаға сай жазады.

14

5

5. Киім түрлері және талғам

5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру

1


Топтық жұмыс, оқулық,постер

Мәтін мазмұнын толық түсінеді, ақпараттарды анықтай алады.

15

6

6. Киім түрлері және талғам

5.О6.Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру. 5Ж6.Мәтіндегі орфографиялық қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және редакциялау.

1


Жеке,топтық жұмыстар, оқулық, кеспе қағаздар

Көтерілген мәселе туралы өз ойын еркін жеткізе алады, түзетулер енгізе біледі.

16

7

7. Қазіргі сән

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру

1


Оқулық, интернет көздері, кубик

Суреттің желісі арқылы әңгіме құрап үйренеді.




17

8

8.Қазіргі сән

5Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс , белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу

1


Оқулық, интернет көздері, кубик

Эссе жаза алады,оқиғаға сипаттама береді.

18

9

9. «Адам көркі-шүберек» БЖБ №2

5.О2.Лексиканың ауызекі сөйлеу және жазба стиль-дің айырмашылықтарын мәтіндер арқылы тану 5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар құру

1


Топтық тапсырмалар

Ауызекі сөйлеу мен жазба стильдің айырмашылықтарын таба біледі.

3-бөлім: Отбасы

лық дәстүрлер менмерекелер


9 сағат


Сөз және оның мағынасы

19

1


1.Отбасылық ғұрыптар

Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру. 5.ӘТН2.Сөз ішіндегі және сөз аралығындағы ілгерінді, кейінді және тоғыспалы ықпал заңдылықтарына сәйкес айта білу

1


Постер қорғау, интербелсенді тақта, маркер

Ықпал түрлерін мәтінен таба біледі, көтерілген мәселені түсіндіре алады.

20

2

2. Отбасылық ғұрыптар

5.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру.5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1


Оқулық, кеспе қағаздар, смайликтер.

Тура ,ауыспалы мағыналы сөздерді таба біледі.

21

3

3. Қазақ дәстүрлері

5.О3.Хат құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.

1


Постер, маркер, стикер.

Жанрлық ерекшеліктеріне сай құрылымын сақтай отырып, хат, хабарлама жазады.

22

4

4.Тоқсандық жиынтық бағалау

5.Ж5. Оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді,көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1


Интернет көздері htt\\www. Brainboxx.co.uk/a3оқулық

Мәтін құрай біледі.

23

5

5. Қазақ дәстүрлері

5.О4. Ауызекі стильдегі мәтіндердің мазмұнын, тақырыбын және тілдік құралдарын салыстыру. 5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру

1


Фотосуреттер

Фотосуреттер желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.

24

6

6. Әдет-ғұрыптар

5Ж4.Эссенің кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтай отырып, өзіне таныс , белгілі бір мекен мен оқиғаны сипаттап не суреттеп жазу. 5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану

1


Оқулық, алты қалпақ

Көп мағыналы сөздерді таба біледі,ерекшеліктеріне сай қолданады.





4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі



11 сағат


Лексика

Омоним

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ