Бөлім
тақырыптары
|
Ж.
С/с
|
Т.
с/с
|
Орта мерзімді жоспардың
тақырыптары
|
Оқу
мақсаттары
|
Cағ
|
Мерзімі
|
Ресурстар
|
Күтілетін
нәтиже
|
|
|
1-тоқсан – 25
сағат
|
|
|
|
1-бөлім:
Мәдениет: тіл және
қарым-қатынас
9
сағат
Дауысты, дауыссыз дыбыстардың
емлесі
Үндестік
заңы
Орфографиялық
норма
|
1
|
1
|
1.Тіл-қарым-қатынас
құралы
|
5.Т/А1.Тірек сөздер мен
ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты
болжау5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу;
|
1
|
|
Интербелсенді тақта,
смайликтер,түрлі түсті қағаз
|
Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, емлелік ерекшеліктерін ескереді, орфографиялық нормаға сай
жаза алады.
|
2
|
2
|
2.
Тіл-қарым-қатынас
құралы
|
Т/А2.Әлеуметтік-тұрмыстық,
әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі
(ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені
түсіндіру.
|
1
|
|
Оқулық. Топтық тапсырмалар
стикер,маркер
|
Әлеуметтік тұрмыстық
тақырыптар аясында көтерілген мәселелерді түсіндіре
алады.
|
3
|
3
|
3. Адамзат үшін тілдің
маңызы
|
5.Т/А3.Тыңдаған мәтіннің
мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау.5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу;
|
1
|
|
Топтық
тапсырмалар
|
Тыңдаған мәтінінің мазмұнын
түсінеді.
|
4
|
4
|
4. Адамзат үшін тілдің
маңызы
|
5.О1.Мәтіндегі негізгі және
қосымша ақпаратты түсіну, анықтау
5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес
кіріспе, негізгі, және қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым
жоспар құру
|
1
|
|
Интернет көздері.
Оқулық.
|
Мәтінге сәйкес жоспар құра
алады.
|
5
|
5
|
5.Сұхбаттасу
мәдениеті
|
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
білдіру
|
1
|
|
Топтық тапсырмалар, маркер,
плакат
|
Тыңдаған мәтін негізінде өз
ойын еркін жаза біледі.
|
6
|
6
|
6.Сұхбаттасу
мәдениеті
|
5.О3.Жарнама құрылымы мен
рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату. 5.Ж2. Жанрлық
ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама,
хабарландыру құрастырып жазу.
|
1
|
|
Плакат, маркер,
слайд
|
Жарнаманың жанрлық
ерекшеліктерін ажыратады. Хат, хабарландыру құрастыра
біледі.
|
7
|
7
|
7.Тілдік қарым-қатынас
талаптары
|
5.Т/А5. Тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
білдіру.5.Ж1. Берілген мәтінге сәйкес кіріспе, негізгі, және
қорытынды бөлімдерді қамтитын қарапайым жоспар
құру
|
1
|
|
Оқулық,интернет
көздері
|
Берілген мәтінге жоспар
құрады, өз ойын айта алады.
|
8
|
8
|
8. Тілдік қарым-қатынас
талаптары
|
5.О3.Хат, хабарлама, жарнама,
нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық
ерекшеліктерін ажырату. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін,
үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық
нормаға сай жазу;
|
1
|
|
Топтық тапсырмалар, маркер
,стикер, смайликтер
|
Жарнама, хат,
нұсқаулық,хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы
ерекшеліктерін ажырата алады.
|
9
|
9
|
9.Сөйлеу
әдептері БЖБ
№1
|
5.О6.Оқылым стратегияларын
қолдану:жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін
оқу. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай
|
1
|
|
Бейнематериал. Стикер.Маркер.
Оқулық
|
Нақты ақпаратты таба
біледі.
|
2-бөлім:
Киім.
Сән.
Талғам.
9
сағат
Дыбыс
үндестігі
|
10
|
1
|
1.Киім
|
5.Т/А3.Тыңдаған мәтіннің
мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу;
|
1
|
|
Оқулық . Интернет көздері.
Слайд.
|
Тыңдаған мәтінінің мазмұнын
түсінеді,ақпаратты табу үшін оқиды.
|
11
|
2
|
2.Киім
|
5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге,
нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру
|
1
|
|
Кеспе қағаздар,постер, алты
қалпақ
|
Нақты ақпаратты табуға
арналған сұрақтарды құрап үйренеді.
|
12
|
3
|
3.Ұлттық
киім
|
5Ж6.Мәтіндегі орфографиялық
қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және
редакциялау.
|
1
|
|
Сөздік.Оқулық.Постер.
|
Орфографиялық қателерді
сөздікке сүйеніп түзетеді.
|
13
|
4
|
4.Ұлттық
киім
|
5.О6.Оқылым стратегияларын
қолдану:жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу,нақты ақпаратты табу үшін
оқу. 5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар
жүйесін, үндестік заңын, емлелік ерекшеліктерін ескере отырып,
орфографиялық нормаға сай жазу;
|
1
|
|
Интернет көздері. htt\\www.
Brainboxx.co.uk/a3
|
Нақты ақпаратты таба
біледі.орфографиялық нормаға сай жазады.
|
14
|
5
|
5. Киім түрлері және
талғам
|
5.О5. Мәтін мазмұнын түсінуге,
нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру
|
1
|
|
Топтық жұмыс,
оқулық,постер
|
Мәтін мазмұнын толық түсінеді,
ақпараттарды анықтай алады.
|
15
|
6
|
6. Киім түрлері және
талғам
|
5.О6.Тыңдалған мәтін мазмұны
негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын
білдіру. 5Ж6.Мәтіндегі орфографиялық
қателерді сөздіктерге сүйене отырып, түзету және
редакциялау.
|
1
|
|
Жеке,топтық жұмыстар, оқулық,
кеспе қағаздар
|
Көтерілген мәселе туралы өз
ойын еркін жеткізе алады, түзетулер енгізе
біледі.
|
16
|
7
|
7. Қазіргі
сән
|
5.Ж3.Сюжетті суреттердің
(фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме
құрастыру
|
1
|
|
Оқулық, интернет көздері,
кубик
|
Суреттің желісі арқылы әңгіме
құрап үйренеді.
|