Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.1.4.1 сөйлеу
барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік
сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды
қолдану
4.1.4.2 сөйлеу
барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану,
презентация, видеоролик
жасау
4.1.5.1 өз ойын,
сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас
оқиғалармен салыстыра отырып
білдіру
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Елестету» әдісі
арқылы жаңа тақырыпты
шығару.
— Бәрін-бәрін ойлау
үшін.
Дұрыс балалар, олай болса
мен сендердің құлақтарың, көздерің, қолдарың мен аяқтарыңа саулық
тілеймін.
Жұмыс ережесін
келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру
(жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
(Ұ) «Допты қағып ал» тәсілі
бойынша сыныпқа сұрақтар
қоямын.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
Психологиялық
ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және
жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа
жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Бірлесіп
орында
Орамал
тастау
(екінші
түрі)
Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Арасы бір-бірінен
он адымдай жерде белгіленген екі сызықтың бойына қарама-қарсы
тұрады. Жүргізуші орамалды бірінші топтың шеткі ойыншысына
ұстатады. Ол орамалды қарсы беттегі ойыншының біріне қарай лақтырып
жібереді де: «Қа...» деп дауыстайды. Қарсылас ойыншы орамалды қағып
алып: «...ғаз» дейді немесе «...ла» дейді. Сонда екеуінің
айтқандарынан бір сөз шығады. Ойынның шарты бойынша, айтылатын сөз
екі буыннан аспауы керек.
Орамалды қағып алған ойыншы тиісті сөзді айта алмай қалса, ортаға
шығып, өнер көрсетеді. Содан соң орамалды қарсы жаққа лақтырып,
жұмбақ сөздің бірінші буынын дауыстайды. Осылайша ойын жалғаса
береді.
Топтық
жұмыс
Ойын ережесімен танысып,
екі топ болып ойнап
көріңдер.
Дескрипторы:
Өз ойын, сезімін,
көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен
салыстыра отырып пікір
білдіреді.
Берілген
тапсырмаларды орындайды.
Сұрақтарға жауап
беріп, өз пікірін
дәлелдейді.
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта, ұжымда)
«Көршіңе әңгімелеп
бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс
жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі
жазылым тапсырмаларын
орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ
арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%BB%
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
Ой толғаныс
кезеңі.
Ойлан
♦
Асық ойнап көрдің
бе?
Жауабы:
♦
«Хан» ойыны ертедегі
ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер
едің?
Жауабы:
♦
Қазіргі кезде не
себепті асық ойындары сирек ойналады?(Себебін
түсіндір.)
Жауабы:
♦
Иіру, ату, көздеуді
ым-ишара, қимылмен көрсет.
Жауабы:
|
Тірек сөздермен
жұмыс жасау.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Алма ағашы» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған
әсерлерін стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Алма
ағашы»
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|