Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
|
І.Миға
шабуыл
1.Қ. Сәтбаев туралы не
білесіңдер?
2.«Қ. Сәтбаев» роман-эссе авторы Медеу Сәрсеке туралы қандай
ақпарат білесіздер?
«Шын немесе жалған»
әдісі арқылы өздерін
тексеру
-
Қаныш Ақкелін мектебін жедел
екі жылда бітіріп шықты.
-
Қаныш Имантай мен Нұрым
бәйбішенің баласы.
-
Қаныш ән-думанға құштар
болды.
-
Қаныштың қалады оқуына септігі
тиген Қазиза болатын.
-
Жаратылыстану пәнінің мұғалімі
Алексеевте сол кезде «Кодак» фотоаппараты
болды.
-
«Музыкамен қатар Қаныш биді де
артық қадірлейтін еді.Краковяк, подиспан, полька, мазурка, вальс
билерін сол кездегі қазақ жастарында Сәтпаевтардан артық ешкім
билемеген....» Н.Е Алексеев
естелігінен
-
«Оқуыңды қадағала,
Қанышжан,-дейді – ғылым киім талғамайды, көкірегі ояу, ынта қойған
кісіге қонады. «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады» деген
сөзді жадыңнан шығарма!...» Әбікей ағасының
сөзі.
Дескриптор
-ақпараттардың шын
немесе жалған екенін
анықтайды;
|
Сұрақтарға жауап
береді.Тақырыпты
ашады
Оқушылар өздерін
тексереді
|
ҚБ: өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп,талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру
|
Жаңа
білім
Кері
байланыс
Үйге
тапсырма
|
1.Мағынаны
ашу
1) Технология институты Почтамт
пен Бульвар көшелерінің өзара түйіскен тұсына орналасқан. Почтамт
көшесі қа ламен қойындасып жатқан тақиядай дөңгелек төбенің
етегінен ұшар басына дейін созылады. Университет те, институт та
сол төбенің қала жақ іргесінде, бір-біріне иық тіресе іргелес
тұрғызылған ғимараттар. Екеуі де Том губерниясы ғана емес,
ұлан-байтақ Сібір өлкесі мен Қазақстандағы бетке ұстар жоғары оқу
орындары. Сол үшін де зиялы қауым Том өзенінің жағасында ірге
тепкен бұл қаланы ХІХ ғасырда-ақ «Сібірдегі
шамшырақ» атаған. Кейде тіпті ескі грек
жұртының атақты ғылым ордасына теңеп,
«Сібірдің
Афинасы» деп те
құрметтеген.
2) Жинақтау- әдеби тип жасау әрекеті.
Көркем шығармадағы жинақтау-тип,
даралау-мінез. Типтендіру - суреткердің іс жүзінде өмір
шындығын өз дүниетанымы тұрғысынан белгілі бір уақыт пен
кеңістікке, әлеуметтік орта мен дәуірге сай
талғап-тануы, таңдап іріктеуі және
жинақтауы, сол арқылы өзі жасап отырған
көркем бейнені сомдауы, тұлғаландыруы, даралауы болып
табылады.
(З.Қабдолов)
1-тапсырма
Концептуалдық
кесте
Кейіпкер
|
Іс-әрекеті мен
мінезі
|
Автордың осы кейіпкерге
көзқарасын шығармадағы тілдік қолданысы арқылы
дәлелдеу
|
Қаныш
|
Ісіне
тиянақты
|
|
Дескриптор
-кейіпкер мінезі мен
іс әрекетін анықтайды;
-тілдік қолданыстар
арқылы дәлелдейді;
Естеліктер сыр
шертеді:
1.Н.Е Алексеев
естелігі (үзінді)
2. Ә.Х Марқұлан
естелігі (үзінді)
3. В.А Хахлов
естелігі (үзінді)
2-тапсырма
-
Шығарманының жаңашылдығын тауып, мысалдармен
дәлелдеу
-
Имнтай ақсақал мен
профессор
В.И Шумилевтың дара мінездерін
анықтау
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша кері байланыс
алынады
Мен бүгін
білдім...
Мен бүгін
сезіндім...
Мен келесі сабақта
білгім келеді ...
Бөлімнің өн
бойындағы кейіпкерлер бейнесін
ашу
|
Оқушылар бөлім неге
«Сібір шамшырағы» деп аталатындығы жөнінде түсінік
алады.
Түсінік
алады
Кестені
толтырады
Кейіпкер мінезіндегі
даралықты естеліктер арқылы
ұғынады
Тапсырмаларды
орындайды, дәлелдейді
Кері байланыс
береді
|
«Бір-біріңді
бағала»
|