Материалдар / Қазақтың салт-дәстүрлері 5-сынып

Қазақтың салт-дәстүрлері 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2023
165
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: Қазақ халқының салт-дәстүрлері

Мектеп: «№1 Абай атындағы жалпы білім беретін мектеп» КММ


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 5


Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5Т/А1.Тірек сөздер мен ұсынылған иллюстрациялар арқылы тақырыпты болжау.


5.ӘТН1. Қазақ тілінің дыбыстар жүйесін , үндестік заңын, емлелік

ерекшеліктерін ескере отырып, орфографиялық нормаға сай жазу.


Сабақ мақсаттары

көмекші құралдар арқылы тақырыпты болжайды.

берілген материалдар бойынша жинақы мәтін жазады.

сөздердің айтылуы мен жазылуындағы айырмашылықты түсіндіреді


Бағалау критерийі







- суреттерге қарап болжам жасайды;

- жұбымен ақылдаса отырып, тірек сөздерді пайдаланып тақырыпқа сай мәтін құрайды

- мәтіннен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді табады;


Тілдік мақсат

берілген материалдар бойынша жинақы мәтін жазады.


Жоспар

сөздердің айтылуы мен жазылуындағы айырмашылықты түсіндіреді.

Жоспарланған

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Басы

10мин

Ой шақыру. Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Көңіл күй» тренингін жүргізу.

Топқа бөлу. Әр оқушыға қағаз қиындыларын беріліп, суретті толық құрастырып шығуға нұсқау беріледі.


Т. Ойтүрткі.«Жуан және жіңішке сұрақтар» сызбасы арқылы әр топ сұрақтарын оқып, жауап алады. Отбасылық дәстүрлер туралы берілген үй тапсырмасы сұралады

1. «Тойбастар» жыры қай кезде айтылады?

2. Сәбилік ғұрып жырларына қандай жырлар жатады?

3.Үйлену тойында айтылатын қандай жырларды білесің?


Оқушылар бір-бірімен қол алысып амандасады.

Суреттер бойынша 4 топқа бөлінеді. (бесік,сырға,ала жіп пен қайшы). Әр оқушы бөліктерді құрастырады, сипаттайды.


Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды, түгендейді.







ҚБ (ауызша) Графикалық.



Суреттер, үлестірме қағаздар.

Смайликтер



Ортасы

25мин

Ұ.Тыңдалым.1-тапсырма. Тыңдалым 1-тапсырма.

Сауын алу. «Ердің күйін сұрама, жұрттан сауын сауған соң» (ел аузынан). Бұрын кедейлер мен малы аз адамдар ауқатты байлар мен жақын ағайындарынан сүтін пайдалану үшін «сауынға» деп құлынды бие немесе бұзаулы сиыр, кейде бірнеше қой,ешкіні де белгілі бір уақытқа сұрап алатын.Сауынға алған малдың сүтін, май, қаймағын пайдаланып,қысқа құрт, ірімшігін дайындайды. Сауын тәртібі бойынша алған адам малдың күйін төмендетпей және оның төлін де мезгілінде аман әкеп тапсыруға кепілдік береді.Шығын болса, сөз айтпай төлейді.Сауын алудың ереже, тәртібі осындай, оған ешкім дау айта алмайды.Ертеректе кедейлер байлардан сауын алып күн көрген. Әдет бойынша малы бар адамдар сауын беруге міндетті болған.Бұған ел ағалары мен ақсақалдары араласып, ауқатты кісілерді осылай жәрдемге шақырып,ықпал етіп отырған.Бұл да қазаққа біткен қайырымдылық қасиеттің бір көрінісі екені анық.


1.Қазақ дәстүрінде қайырымдылық қалай жүзеге асқан деп ойлайсыңдар?

2.Қарамен берілген сөздердің айтылуы мен жазылуында қандай айырмашылықтар бар? Үндестік заңы сақталған ба?

3.Мәтіндегі негізгі ақпаратты беріп тұрған сөздер қайсы?


Айтылуы Жазылуы

Ердің гүйі Ердің күйі

Сұраб алатын Сұрап алатын


САУЫН АЛУ ҚАЗАҚҚА БІТКЕН ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ ҚАСИЕТТІҢ

БІР КӨРІНІСІ

Бүгінгі қоғамдағы әлеуметтік мәселелермен байланыстыра отырып,қазіргі уақытта асарлатып, баспанасыз адамдарға жылу жинау арқылы көптің көмегімен қолғабыс етіп жүрген қандай қоғамдық қорларды білеміз?

«Қарекет» қоғамдық қоры т.б

«Лексикалық қоржын» жаңа сөздермен танысу.

Сауын,жылу жинау,асар,ашамайға мінгізу т,б.


«АССОСИАЦИЯ» әдісі


Мына бейненің орнына тақырыптың өн бойын ашатын ,барлық салт- дәстүр қамтылатын сурет қоярсың.


Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Білім алушы

Мәтіннің мазмұнына қатысты ақпаратты анықтайды, көтерілген мәселені ажыратады, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастырады


1


Тақырып туралы мәліметтерді біледі, болжайды


2




Қажетті сөздерді сәйкестендіріп қолданады



Сурет желісі бойынша болжай отырып мәтін құрастырады


Сөздерді дұрыс қолданып сөйлем құрастыра алады.



«Кір жайғыш» әдісін жүргізу арқылы жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау.

БББбБ



Мәтінді тыңдайды, мұғалім қандай сөздерге екпін түсіріп оқығанына мән береді.

Жаңа сөздермен танысып, сөйлем құрайды.

Топта талқылап, сұрақтар әзірлейді. Ақпарат жинайды.

Сұрақтарға жауап береді, сөздердің жазылуы мен айтылуына сипаттама береді.

Салтты өткізудің нұсқаулығын жасайды.

Оқушылар өздерін бағалап болғаннан кейін, қорытынды бағаны қою.




ҚБ. Өзін-өзі бағалау.«Жеке журнал» әдісі бойынша өз жетістіктерін бағалап, бағаларын қояды.



Флипчат , маркер


Кері байланыс

«Жемістер себеті» әдісі

3 минут

«Жемістер себеті» әдісін қолдану



Қызыл, сары, жасыл жемістер арқылы кері дизайн.







































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ