Басы
10мин
|
Ой шақыру.
Ынтымақтастық атмосферасын құру. «Көңіл күй» тренингін
жүргізу.
Топқа бөлу. Әр
оқушыға қағаз қиындыларын беріліп, суретті толық құрастырып шығуға
нұсқау беріледі.
Т. Ойтүрткі.«Жуан
және жіңішке сұрақтар» сызбасы арқылы әр топ
сұрақтарын оқып, жауап алады. Отбасылық дәстүрлер туралы берілген
үй тапсырмасы сұралады
1. «Тойбастар» жыры
қай кезде айтылады?
2. Сәбилік ғұрып
жырларына қандай жырлар
жатады?
3.Үйлену тойында
айтылатын қандай жырларды
білесің?
|
Оқушылар бір-бірімен қол
алысып амандасады.
Суреттер бойынша 4
топқа бөлінеді. (бесік,сырға,ала жіп пен қайшы). Әр оқушы
бөліктерді құрастырады,
сипаттайды.
Үй тапсырмасын
тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды,
түгендейді.
|
ҚБ (ауызша)
Графикалық.
|
Суреттер, үлестірме
қағаздар.
Смайликтер
|
|
Ортасы
25мин
|
Ұ.Тыңдалым.1-тапсырма. Тыңдалым 1-тапсырма.
Сауын
алу. «Ердің
күйін сұрама, жұрттан сауын сауған
соң» (ел аузынан). Бұрын кедейлер мен малы аз адамдар ауқатты
байлар мен жақын ағайындарынан сүтін пайдалану үшін «сауынға» деп
құлынды бие немесе бұзаулы сиыр, кейде бірнеше қой,ешкіні де
белгілі бір уақытқа сұрап
алатын.Сауынға алған малдың сүтін,
май, қаймағын пайдаланып,қысқа
құрт, ірімшігін дайындайды. Сауын тәртібі
бойынша алған адам малдың күйін төмендетпей және оның төлін де
мезгілінде аман әкеп тапсыруға кепілдік береді.Шығын болса, сөз
айтпай төлейді.Сауын алудың ереже, тәртібі осындай, оған
ешкім дау айта
алмайды.Ертеректе кедейлер байлардан
сауын алып күн
көрген. Әдет бойынша малы бар адамдар
сауын беруге міндетті болған.Бұған ел ағалары мен ақсақалдары
араласып, ауқатты кісілерді осылай жәрдемге шақырып,ықпал етіп
отырған.Бұл да қазаққа біткен қайырымдылық қасиеттің бір көрінісі
екені анық.
1.Қазақ дәстүрінде
қайырымдылық қалай жүзеге асқан деп
ойлайсыңдар?
2.Қарамен берілген сөздердің
айтылуы мен жазылуында қандай айырмашылықтар бар? Үндестік заңы
сақталған ба?
3.Мәтіндегі негізгі ақпаратты
беріп тұрған сөздер қайсы?
Айтылуы
Жазылуы
Ердің гүйі Ердің
күйі
Сұраб алатын Сұрап
алатын
САУЫН
АЛУ –
ҚАЗАҚҚА БІТКЕН
ҚАЙЫРЫМДЫЛЫҚ ҚАСИЕТТІҢ
БІР КӨРІНІСІ
Бүгінгі қоғамдағы әлеуметтік
мәселелермен байланыстыра отырып,қазіргі уақытта асарлатып,
баспанасыз адамдарға жылу жинау арқылы көптің көмегімен қолғабыс
етіп жүрген қандай қоғамдық қорларды
білеміз?
«Қарекет» қоғамдық қоры
т.б
«Лексикалық
қоржын» жаңа сөздермен
танысу.
Сауын,жылу жинау,асар,ашамайға
мінгізу т,б.
«АССОСИАЦИЯ»
әдісі
Мына бейненің орнына
тақырыптың өн бойын ашатын ,барлық салт- дәстүр қамтылатын сурет
қоярсың.
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
|
Дескриптор
|
Білім
алушы
|
Мәтіннің мазмұнына
қатысты ақпаратты анықтайды, көтерілген мәселені ажыратады,
суреттер желісі бойынша әңгіме
құрастырады
|
1
|
Тақырып туралы
мәліметтерді біледі,
болжайды
|
2
|
Қажетті сөздерді
сәйкестендіріп
қолданады
|
Сурет желісі
бойынша болжай отырып мәтін
құрастырады
|
Сөздерді дұрыс
қолданып сөйлем құрастыра
алады.
|
«Кір жайғыш» әдісін
жүргізу арқылы жаңа тақырып бойынша білімдерін
тиянақтау.
БББбБ
|
|
Мәтінді тыңдайды,
мұғалім қандай сөздерге екпін түсіріп оқығанына мән
береді.
Жаңа сөздермен
танысып, сөйлем құрайды.
Топта талқылап,
сұрақтар әзірлейді. Ақпарат
жинайды.
Сұрақтарға жауап
береді, сөздердің жазылуы мен айтылуына сипаттама
береді.
Салтты өткізудің
нұсқаулығын жасайды.
Оқушылар өздерін
бағалап болғаннан кейін, қорытынды бағаны
қою.
|
ҚБ. Өзін-өзі
бағалау.«Жеке журнал» әдісі бойынша өз жетістіктерін бағалап,
бағаларын қояды.
|
Флипчат ,
маркер
|
|