Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының

    2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығына 2-қосымша

    Бөлім:

    10-бөлім. Ғылым мен технология жетістіктері. Пунктуация

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сынып:

    6 «Г»

    Сабақтың тақырыбы

    Қазіргі заманауи технологиялар 1-сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Ж.6.3.3.1 - ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

    ӘТН. 6.4.5.1 - қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты (бағалау критерийі)

    • Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады;

    • Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсініп, дұрыс қолдана алады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Бір сөзбен» әдісі жүзеге асырылады.


    Сыныптағы оқушылар сағат тілі бойынша бір-біріне бүгінгі күнге бір сөз арқылы тілек айтады. Бір рет айтылған тілек қайталанбау керек.

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин.

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    • Заманауи деген сөзді қалай түсінесіздер?

    • Заманауи технологиялар туралы не білесіздер?

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Ой қозғау сұрақтарына жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.


    Мақсаты: Жылдам ойланып, тез жауап беруді дамыту.

    Тиімділігі: оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Қалыптастырушы бағалау:

    «Жарайсың!»

    «Жақсы!»

    мадақтау сөздерімен ынталандыру.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    8 мин.














    Жеке/ топтық тапсырма.

    1-тапсырма. Берілген мәтінді мұқият оқы.

    Әлемді өзгертетін болашақ технологиялар

    Әлем уақыт өткен сайын өзгеріп, күн сайын жаңа өнертабыстар ойлап табылып жатыр. Осы жетістіктер болмаса, біз бүгінгідей дамымаған болар едік. Әлемді өзгертетін болашақ технологияларға:

    Hyperloop вакуум пойызы

    Мұндай технологияны құру идеясы Илон Масктың бұл арманды шындыққа айналдыруға бел буғанға дейін бірнеше онжылдықтар бойы инженерлер ойында болды.

    «Hyperloop» дегеніміз – бағытының басы мен соңын ұстап тұратын паралель трубадан құралған жер үсті жолаушы пойызы. Труба ішінде ұзындығы 25-30 метрлі капсула сағатына 480-1220 километр/жылдамдықпен қозғалып отырады. Жобадағы капсулалар аралығы бар-жоғы 30 секундтық қашықтыққа ие.

    Бионика - физикалық және психикалық жетілу технологиясы

    Бионика адам бетінің құрылымын өзгертеді. Технологияға жақындаған сайын, мүмкіндігіміз бірнеше еселенетін уақытқа жақындай түсеміз.

    Бионика дегеніміз — тірі организмдердің құрылымы мен тіршілік әрекеттерінің ерекшелігін зерттеу негізінде техникалық құрал-жабдықтардың жаңа түрлерін жасау және оларды жетілдіру әдістері туралы ғылым.

    Көз жарығын бірнеше рет күшейте алатын линзалар, зағип адамдарға көру мүмкіндігін береді. Адам күші 10 есе артып, жоғары секіру, жылдам жүгіру, көп жүкті көтеру, тіпті  электронды құрылғыларды басқаруға болады. Қысқаша айтқанда, адам мен машина арасындағы шекара жоғалады. Жаңа мүмкіндіктердің арқасында өзімізге белгісіз жаңа эмоцияларды бастан кешеміз. Біз түсті "ести" аламыз, электронды өрістерді "сезе" аламыз немесе Матрицадағы сияқты миға жаңа ақпаратты жүктей аламыз.

    Жасанды интеллект

    Бірнеше жылдан бері бұқаралық ақпарат құралдары бізбен сөйлесе алатын, біздің бұйрықтарымыз бен эмоцияларымызды, тіпті әзілдерімізді түсінетін кибер серіктеске уәде беріп келеді. Соның бірі GPT-3 жасанды санасы. OpenAI өнімі GPT-3 деп аталатын жасанды интеллект технологиясы тек мәтінді аударып қана қоймай, әңгіме, өлең жазып, тіпті қиын сұрақтарға да жауап бере алады.


    «Кейворд Гексагон» әдісі арқылы әр топ 6 бұрыш ішіне мәтін бойынша тірек сөздер жазу керек. Сол тірек сөздер арқылы тақырыпқа сай негізгі 3 тірек сөзді табу қажет.

    ЕББҚ (гипербелсенділік пен назардың тапшылығы синдромы) оқушыға тапсырма.

    Берілген мәтінді мұқият оқып, 5 тірек сөз арқылы негізгі 3 тірек сөзді анықтау қажет.




























    Жазылым.

    Мәтінді мұқият оқиды.

    Әр топ мүшелері 6 бұрыш ішіндегі тақырыпқа сай берілген тірек сөздерді жазады. Тірек сөздер арқылы негізгі 3 тірек сөзді тауып сызба құрайды.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.






























    Дескриптор:

    Жалпы – 3 балл.

    -Тірек сөздерді теріп жазады;

    -Негізгі 3 сөзді табады;

    -Сызба құрайды.


    Қ.Б.: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлерін бағалайтын болады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, АКТ


    https://massaget.kz/layfstayl/tehno/65328/






















    7 мин.







    Жеке/Функционалдық сауаттылық бағытталған тапсырма.

    4 - тапсырма. Мәтіннен алған ақпараттарға сүйеніп, жүйелеп, қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазыңдар.


    Қазіргі заманауи технологиялар


    Пайдасы –


    Зияны –

    Жазылым.

    Мәтіннен алған ақпараттарға сүйеніп, жүйелеп, қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазады.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

    Дескриптор:

    Жалпы – 2 балл.

    - Мәтіннен алған ақпараттарын жүйелейді;

    - қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазады.














    8 мин.



    Жаңа тақырып. «РРР» әдісі

    Таныстыру – Сызықша – сөйлемдегі белгілі сөзді, сөйлемді, сөйлем мүшесін ерекшелеп, даралап, бөліп көрсету үшін және қызметі бірдей, мағынасы ыңғайлас сөздерді жинақтап, топтап, тұжырымдап айту үшін қойылатын белгі.

    Тәжірибе – 2-тапсырма.

    Қолдану – 3-тапсырма.


    Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма. «Дұрыс/бұрыс» әдісі.

    Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексер.

    Сөйлемдер

    Дұрыс

    Бұрыс

    1

    «Hyperloop» – бағытының басы мен соңын ұстап тұратын паралель трубадан құралған жер үсті жолаушы пойызы.

    +


    2

    Біз түсті – «ести» аламыз


    +

    3

    Бионика тірі организмдердің құрылымы мен тіршілік әрекеттерінің ерекшелігін зерттеу негізінде техникалық құрал-жабдықтардың жаңа түрлерін жасау және оларды жетілдіру әдістері - туралы ғылым.


    +

    4

    bіn тіршілік — элементі, сөзбе-сөз мағынасы өмір — сүруші


    +

    5

    Сенің асыл арманың – Адам болу.

    +




    Жазылым.

    Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексереді.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әбіл Бағым Болатқызы
    03 Қаңтар 2024
    457
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазіргі заманауи технологиялар 6 сынып ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазіргі заманауи технологиялар 6 сынып ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6-сыныптың қазақ тілі пәнінен "Ғылым мен технология жетістіктері. Пунктуация" бөліміндегі "Қазіргі заманауи технологиялар" тақырыбына ашық сабақ түрінде құрылған қысқа мерзімді жоспар. Сабақ мақсаты "Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығына 2-қосымша" бойынша құрылған. Жоспарда тапсырмалардың барлық түрі берілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстан Республикасы

    Білім және ғылым министрі міндетін атқарушысының

    2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығына 2-қосымша

    Бөлім:

    10-бөлім. Ғылым мен технология жетістіктері. Пунктуация

    Педагогтің Т.А.Ә.


    Күні:


    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сынып:

    6 «Г»

    Сабақтың тақырыбы

    Қазіргі заманауи технологиялар 1-сабақ

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    Ж.6.3.3.1 - ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастыру;

    ӘТН. 6.4.5.1 - қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсіну, дұрыс қолдану

    Сабақтың мақсаты (бағалау критерийі)

    • Ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтайды, графиктік мәтін (диаграмма, кесте, сызба) түрінде құрастырады;

    • Қазақ тіліндегі тыныс белгілерінің түрлері мен қызметін (даралаушы) түсініп, дұрыс қолдана алады.

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин.


    Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Бір сөзбен» әдісі жүзеге асырылады.


    Сыныптағы оқушылар сағат тілі бойынша бір-біріне бүгінгі күнге бір сөз арқылы тілек айтады. Бір рет айтылған тілек қайталанбау керек.

    Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин.

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

    • Заманауи деген сөзді қалай түсінесіздер?

    • Заманауи технологиялар туралы не білесіздер?

    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Ой қозғау сұрақтарына жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

    Өз ойымен бөліседі.


    Мақсаты: Жылдам ойланып, тез жауап беруді дамыту.

    Тиімділігі: оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Қалыптастырушы бағалау:

    «Жарайсың!»

    «Жақсы!»

    мадақтау сөздерімен ынталандыру.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    8 мин.














    Жеке/ топтық тапсырма.

    1-тапсырма. Берілген мәтінді мұқият оқы.

    Әлемді өзгертетін болашақ технологиялар

    Әлем уақыт өткен сайын өзгеріп, күн сайын жаңа өнертабыстар ойлап табылып жатыр. Осы жетістіктер болмаса, біз бүгінгідей дамымаған болар едік. Әлемді өзгертетін болашақ технологияларға:

    Hyperloop вакуум пойызы

    Мұндай технологияны құру идеясы Илон Масктың бұл арманды шындыққа айналдыруға бел буғанға дейін бірнеше онжылдықтар бойы инженерлер ойында болды.

    «Hyperloop» дегеніміз – бағытының басы мен соңын ұстап тұратын паралель трубадан құралған жер үсті жолаушы пойызы. Труба ішінде ұзындығы 25-30 метрлі капсула сағатына 480-1220 километр/жылдамдықпен қозғалып отырады. Жобадағы капсулалар аралығы бар-жоғы 30 секундтық қашықтыққа ие.

    Бионика - физикалық және психикалық жетілу технологиясы

    Бионика адам бетінің құрылымын өзгертеді. Технологияға жақындаған сайын, мүмкіндігіміз бірнеше еселенетін уақытқа жақындай түсеміз.

    Бионика дегеніміз — тірі организмдердің құрылымы мен тіршілік әрекеттерінің ерекшелігін зерттеу негізінде техникалық құрал-жабдықтардың жаңа түрлерін жасау және оларды жетілдіру әдістері туралы ғылым.

    Көз жарығын бірнеше рет күшейте алатын линзалар, зағип адамдарға көру мүмкіндігін береді. Адам күші 10 есе артып, жоғары секіру, жылдам жүгіру, көп жүкті көтеру, тіпті  электронды құрылғыларды басқаруға болады. Қысқаша айтқанда, адам мен машина арасындағы шекара жоғалады. Жаңа мүмкіндіктердің арқасында өзімізге белгісіз жаңа эмоцияларды бастан кешеміз. Біз түсті "ести" аламыз, электронды өрістерді "сезе" аламыз немесе Матрицадағы сияқты миға жаңа ақпаратты жүктей аламыз.

    Жасанды интеллект

    Бірнеше жылдан бері бұқаралық ақпарат құралдары бізбен сөйлесе алатын, біздің бұйрықтарымыз бен эмоцияларымызды, тіпті әзілдерімізді түсінетін кибер серіктеске уәде беріп келеді. Соның бірі GPT-3 жасанды санасы. OpenAI өнімі GPT-3 деп аталатын жасанды интеллект технологиясы тек мәтінді аударып қана қоймай, әңгіме, өлең жазып, тіпті қиын сұрақтарға да жауап бере алады.


    «Кейворд Гексагон» әдісі арқылы әр топ 6 бұрыш ішіне мәтін бойынша тірек сөздер жазу керек. Сол тірек сөздер арқылы тақырыпқа сай негізгі 3 тірек сөзді табу қажет.

    ЕББҚ (гипербелсенділік пен назардың тапшылығы синдромы) оқушыға тапсырма.

    Берілген мәтінді мұқият оқып, 5 тірек сөз арқылы негізгі 3 тірек сөзді анықтау қажет.




























    Жазылым.

    Мәтінді мұқият оқиды.

    Әр топ мүшелері 6 бұрыш ішіндегі тақырыпқа сай берілген тірек сөздерді жазады. Тірек сөздер арқылы негізгі 3 тірек сөзді тауып сызба құрайды.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.






























    Дескриптор:

    Жалпы – 3 балл.

    -Тірек сөздерді теріп жазады;

    -Негізгі 3 сөзді табады;

    -Сызба құрайды.


    Қ.Б.: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлерін бағалайтын болады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, АКТ


    https://massaget.kz/layfstayl/tehno/65328/






















    7 мин.







    Жеке/Функционалдық сауаттылық бағытталған тапсырма.

    4 - тапсырма. Мәтіннен алған ақпараттарға сүйеніп, жүйелеп, қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазыңдар.


    Қазіргі заманауи технологиялар


    Пайдасы –


    Зияны –

    Жазылым.

    Мәтіннен алған ақпараттарға сүйеніп, жүйелеп, қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазады.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

    Дескриптор:

    Жалпы – 2 балл.

    - Мәтіннен алған ақпараттарын жүйелейді;

    - қазіргі заманауи технологиялардың пайдасы мен зиянын жазады.














    8 мин.



    Жаңа тақырып. «РРР» әдісі

    Таныстыру – Сызықша – сөйлемдегі белгілі сөзді, сөйлемді, сөйлем мүшесін ерекшелеп, даралап, бөліп көрсету үшін және қызметі бірдей, мағынасы ыңғайлас сөздерді жинақтап, топтап, тұжырымдап айту үшін қойылатын белгі.

    Тәжірибе – 2-тапсырма.

    Қолдану – 3-тапсырма.


    Жұптық жұмыс.

    2-тапсырма. «Дұрыс/бұрыс» әдісі.

    Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексер.

    Сөйлемдер

    Дұрыс

    Бұрыс

    1

    «Hyperloop» – бағытының басы мен соңын ұстап тұратын паралель трубадан құралған жер үсті жолаушы пойызы.

    +


    2

    Біз түсті – «ести» аламыз


    +

    3

    Бионика тірі организмдердің құрылымы мен тіршілік әрекеттерінің ерекшелігін зерттеу негізінде техникалық құрал-жабдықтардың жаңа түрлерін жасау және оларды жетілдіру әдістері - туралы ғылым.


    +

    4

    bіn тіршілік — элементі, сөзбе-сөз мағынасы өмір — сүруші


    +

    5

    Сенің асыл арманың – Адам болу.

    +




    Жазылым.

    Кестедегі сөйлемдерді парталасыңмен бірге талқылап, сызықшаның қойылу дұрыс/бұрыстығын тексереді.


    Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 6 сынып
    03.01.2024
    457
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әбіл Бағым Болатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации