Сабақтың тақырыбы:
Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу»
толғауы
|
Мұғалімнің аты-жөні:Шынтемирова Зәуре
Күні: 09.11.2017 жыл
|
СЫНЫП:7
«б,в»
|
Қатысқан
оқушылар
саны: 24
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді
жатқа айту (7.Т/Ж4);
шығармадағы көркемдегіш
құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора,
аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау
(7.А/И3).
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады
орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау
критерийі
|
|
Тілдік
құзіреттілік
|
символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора,
анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе
қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар,
кері байланыс, стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық байланыс
|
Музыка, қазақ тілі.
|
Алдыңғы оқу
|
«Әмірің қатты Есім хан...»
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ
барысы :
|
Бағалау түрлері
|
Басталуы
5 минут
|
Шаттық
шеңбері
Сынып реттілігін
қадағалау.
Оқушыларды түгелдеу.
Оқу құралдарын байқау.
Бір-бірімізді
тыңдаймыз десек 1 рет қол
шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз
десек 2 рет
Белсенділік
танытамыз десек 3 рет
шапалақтаймыз!
Жиембет жырау
туралы не білдіңдер? Әр оқушы не білгендері туралы айтып
өтеді
|
1-топ:
2-топ:
3-топ:
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және түсіну Суреттер бойынша
жаңа тақырыпты ашу
1.Берілген мәтіндерді балалар оқып
алады.
2.«Қазтуғанның қонысымен қоштасуы» өлеңін
оқу
Топтық тапсырма
Сұрақтар:
І – топ:
Қандай әсер
алдыңдар?
ІІ – топ:
Толғау не
туралы? ІІІ –
топ: Көз алдыңызға не
елестеді?
Саралауға арналған
тапсырма
Т:
Қазтуған жырау
толғауларының өзіндік
ерекшеліктері.
О:
Жырау шығармаларында
кездесетін жер - су атаулары (өзен - су аттары, көшіп жүрген
жерлер, т. б.) Ж: Халық тәуелсіздігі, ел бостандығы жайлы
өзіндік пікіріңіз. (5 - 6 сөйлеммен, нақты түрде
ғана)
Дескриптор Білім
алушы
-
Көркем шығармадағы кейіпкер
бейнесін аша алады
-
Үзінділерді жатқа айта
алады
-
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба
алады
-
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Көркемдегіш құралдарын табу (таблицаны толтыру)
№
|
Мазмұны
|
Тілі
|
Ой-тұжырым,
мақал-мәтелмен
|
І бөлім
|
Жыраудың туған жеріне деген шексіз
махаббаты.
|
Ассонанс, аллитирация, қайталау, теңеу, теңеулі
эпитет
|
Туған жердің күні де ыстық, күлі де
ыстық.
|
ІІ
бөлім
|
Еділ мен Жайық бойының сұлу
табиғаты.
|
Әсірелеу, теңеу,
қайталау.
|
Жер байлығы, ел байлығы. Жері байдың елі
бай.
|
ІІІ
бөлім
|
Еділ бойында қалған түркі тілдес руларға
тілеген тыныштық,ел бірлігі.
|
|
Бірлік түбі береке
|
Тақырыбы
|
Туған жеріне, еліне, атамекеніне деген
сүйіспеншілік
|
Идеясы
|
Елді, жерді қорғай білуге, сүйе білуге
үйрету.
|
|
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
10 минут
|
Ой қорытыу
БББ
кестесі
Білгенім
|
Білдім
|
Білгім келеді
|
|
|
|
|
Таақырып бойынша түйген білімдерін
жазады.
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
3 минут
|
«Білім қоржыны» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып,
қоржындарға жабыстырады.
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен
жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен
берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз
жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:Топтық тапсырмалар
2:Саралауға арналған тапсырмалар
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:Көркемдегіш құралдарды табуға арналған
сызба
2:
Білім қоржыны
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің
келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|