Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:6.1 А VІ-ІХ ғасырлардағы Қазақстан. Мектеп:.Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар: 25 Қатыспағандар:0 Күні:19.05.2017жСынып : 6 «А |
Сабақтың тақырыбы: | Қимақтарда қалалық мәдениетінің дамуын қандай деректер дәлелдейді? |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.4.2.1.Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау.6.4.1.1 Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байланыстарын анықтау. |
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар:Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтайды, қимақтардың қалалық мәдениетінің дамуының негізгі ерекшеліктерін түсінеді.Басым бөлігі:Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байлыныстарын анықтайды. Кейбір оқушылар:Қала мәдениетінің дамуына әсер етуші факторларды талдап, дәлел келтіреді. |
Бағалау критерийі | Көшпелілер мен отырықшылар арасындағы өзара экономикалық байлыныстарын анықтап, ескерткіштердің жаңа түрлері туралы , олардың қашан пайда болып, жойылып кету себептері туралы біледі.(білу, түсіну)Қимақтардың қалалық мәдениетінің дамуының негізгі ерекшеліктерін ажыратады. (талдау) |
Тілдік мақсат: | Негізгі сөздер: «қала» «қала мәдениеті»Талқылауға арналған тармақтар «Бірін- бірі оқыту» әдісі арқылы кезекпен мұғалім рөліне еніп сұрақ-жауап, пікірталас арқылы әңгімелейді, түсіндіреді. ( тыңдалым, оқылым , айтылым)Жазылым бойынша ұсыныстар. «Пирамида құру» әдісі арқылы мәтінді жеке оқып, жұптарға бірігіп талдап, өзінің идеяларын, картадан қимақ қалаларын анықтап постерге түсіреді. (жазылым) |
Құндылықтарға баулу: | ұлттық құндылықтарды бағалау;сын тұрғысынан ойлау арқылы қарым-қатынас жасау қабілетін арттыру; тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы дағдыларын қалыптастыру;өмір бойы оқуға дайын болу. |
Пәнаралық байланыс: | география |
Тақырып бойынша алдыңғы бөлім:7 минут | 6.3.1.2 VІ-ІХ Қазақстанның ортағасырлар тарихында Оғыз мемлекетінің алатын орны қандай? «Ақпарат жинау» әдісі. Оқушылар қосымша материалдар арқылы Оғыз мемлекетінің құрылуын зерттейді, саяси жағдайын талқылайды шаруашылықтың қандай түрлерінің дамығандығын анықтайды. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері. | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин | Оқушылар мен сәлемдесу, түгендеу, топқа бөлу.«Мазайка» әдісі бойынша топқа бөлу1-топ- «Зерттеу» тобы2-топ- «Талдау» тобы3-топ- «Дәлелдеу» тобы «Миға шабуыл» әдісін қолданып оқушылардың «қала», «қала мәдениеті» тақырыптары аясында ойларын анықтау.2.«Даулы сұрақ» Қала мәдениетінің дамуына қандай факторлар әсер етті? | Қима қағаздар.Кескін карта ,карта |
Сабақтың ортасы:20 минут | Қимақ қалалары туралы басқа авторлардың деректерін тауып ,қосымша мәліметтер беремін (қала суреттері)
Қимақ қалалары.
Қимақтар туралы деректі фильм көрсетемін.« Ойлан Жұптас Бөліс» әдісі. Әр топқа бірдей деректермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген деректерден барынша ақпарат алып, оны талдап, қорытынды шығарады.1-топ- «Зерттеу» тобы-берілген деректі анықтайды.2-топ- «Талдау» тобы-мәдениеті дамыған қалаларды картадан тауып ,кескін картаға түсіреді.3-топ- «Дәлелдеу» тобы-Қалалардың әлемдік өркениеттегі орнын дәлелдейді. «Балық қаңқасы» әдісі. Осы әдіс арқылы сабақты қорытындылап шығамын.
| СлайдАКТ Интербелсенді тақта
www.youtube.com/watch?v=pRPcNJV8Lig
Электрондық оқулықтар.Видео фильм.СлайдАКТ Интербелсенді тақтаПостер, кескін карта , суреттерБалық қаңқасының суреттері.
|
Сабақтың соңы 10 минут | Сабақты бекітуге арналған тапсырма. Сабақ барысында смайликтер тарату арқылы бағалаймын.1-тапсырмаКері байланыс А-Ж әдісі.Төмендегі сөйлемдердің «Ақиқат»не «Жалған» екенін ажыратыңыз (А/Ж) (топпен жұмыс)2.«Тарихи домино» әдісі (топпен жұмыс) Барлық оқушылар карточкадағы сұрақтарға жауап береді. | Смайликтер
|
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушыларды материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жане қауіпсіздік техникасын сақтау.
|
Оқушылардың барлығы: Сабақ барысында слайд, видеоны көру арқылы қимақтар туралы түсінеді. Басым көпшілігі: «Балық қаңқасы» әдісі арқылы қимақтар қоғамын толық анықтайды.Кейбір оқушылар: «Ойлан. Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы қимақтардың мекендеген аумағын картадан көрсетеді, талдайды, қалалардың әлемдік өркениеттегі орнын дәлелдейді. | Кері байланыс А-Ж әдісі. Сөйлемдердің «Ақиқат»не «Жалған» екенін ажыратады. «Тарихи домино» әдісі (топпен жұмыс) Барлық оқушылар карточкадағы сұрақтарға жауап береді.
| *Сабақта тәртіпті, мұқият, абай болу.
*Мұғалімнің нұсқаулықтарын орындау
*Санитарлық нормаларға сәйкес қауіпсіздік ережелерін ұстану.
*АКТ-ны қолдану ережелерін ұстану. |
Сабақ бойынша рефлексияСабақты өткізуін өзіме ұнады ма?Мен оқушыларды сабаққа белсене қатысуын ынталандыра алдым ба?Сабағымды одан әрі жандандыру үшін қандай өзгерістер енгізуім қажет? |
Сабағымның мақсаты нақты қойылып, құрлымы жүйелі және де АКТ ны тиімді пайдаланғандықтан сабақ өзіме де балаларға да ұнады.Сабақта жаңа қызықты әдіс-тәсілдерді тиімді , қолжетімді пайдалану арқылы оқушылардың ынтасы артты.АКТ толық меңгеруім қажет, жаңа әдіс тәсілдер жайлы білімімді толықтыруым қажет. |