Материалдар / Қиын оқушылар портфолиасы

Қиын оқушылар портфолиасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Диагностикалық зерттеу түрлері Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды. Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
272
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады







































Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.

  • Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
  • Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;
  • Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
  • Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
  • Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;
  • Арнайы комиссияларға апару;
  • Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
  • Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
  • Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
  • Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.
































Диагностикалық зерттеу түрлері Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.

































Оқушы картасы.
  • Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________
  • Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________
  • Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________
  • Ата – аналары туралы мәлімет
ДеректерАнасыӘкесі
Ата – анасының аты – жөні



Жұмыс орны



Қызметі



Байланыс телефоны



  • Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
Атасы ___________________________________________________________________________Әжесі ____________________________________________________________________________Ағалары _________________________________________________________________________Қарындастары ___________________________________________________________________Басқалар ________________________________________________________________________
  • Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _____________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  • Жасөспірімге жанұяның әсері ___________________________________________________
__________________________________________________________________________________
  • Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ____________________________
__________________________________________________________________________________
  • Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________
  • Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы __________________________________________________________________________________________________________________________
  • Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _______________________________________
__________________________________________________________________________________
  • Бос уақытындағы қызығушылығы ______________________________________________
__________________________________________________________________________________
  • Есепке қойылған себебі, уақыты ________________________________________________




Өзара қарым – қатынас беті.
  • Оқушының ұжымдағы беделі?
Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.
  • Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.
  • Достары бар ма?
Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.
  • Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.
  • Кімдермен кикілжіңге түседі?
Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.
  • Қандай еңбек түрін қалайды?
Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.
  • Өзіне деген қатынасы?
Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.
  • Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.
  • Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?
Қашан жасады?СебептеріЖүргізілген шаралар, уақытыНәтижесі
















































































  • Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс.










































Қиындық туғызатын оқушыны бақылау күнделігі.
  • Аты – жөні
  • Жасы
  • Сыныбы
  • Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі
  • Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама
  • Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
  • Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары
  • Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі
  • Сауалнама
  • Диагностика
  • Бақылау
  • Міндеттерді алу
  • Түзету жұмыстары
  • Нәтижесі


























Оқу әрекеті.Оқушының аты –жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _______________________________________________________________________________
  • Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
  • Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
  • Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
  • Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
  • Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
  • Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
  • Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _______________________________________________________________________________
  • Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
  • Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
  • Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
  • Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? _______________________________________________________________________________
  • Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________
  • Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
  • Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
  • Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
  • Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
  • Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
  • Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
  • Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
  • Себептері? _____________________________________________________________________
  • Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
  • Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? __________
  • Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
  • Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
  • Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
  • Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
  • Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________


Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.Оқушының аты –жөні: __________________________

Бағалау өлшемдеріТәрбиелік белгілеріБаға
ЭрудициясыБілімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.

ЫнтасыҰмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.

Еңбек сүйгіштігіЖалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.

Адамгершілілігі, саналылығыАдамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды.

Табиғатқа қатынасыЖерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды.

Эстетикалық талғамыСырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі.

Өзін - өзі жетілдіру дағдыларыӨзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.

Экономикалық санасыЭкономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды.

Азаматтық санасыПікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді.

Құқықтық санасыҚұқықтық білімі өте төмен.



Бақылау картасыОқушының аты – жөні___________________сыныбы ________Зертттеу мерзімі__________________
Бақылаудың мазмұныБайқалмайдыКейдеЖиі
1Оқу – іс-әрекеті
  • Немқұрайлылық, оқығысы келмейді;
  • Оқу үлгерімі төмен, оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады;
  • Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;






  • 2Құрдастарымен қарым – қатынасыСыныптағы жағдайы
  • Бөлек жүреді;
  • Өзін сыныпқа қарсы қояды;
  • Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;
  • Басқа балаларға қатынасы
  • Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;
  • Құрдастарын ұнатпайды;
  • Әр түрлі жастар тобына кіреді;






  • 3Бос уақытын өткізуі
  • Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды;
  • Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы достарымен) өткізеді;
  • Зиянды заттарды пайдалануы (Ішімдік, темекі)
  • Өмір сүруіне ақша табумен айналысады;






  • 4Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығыМамандық таңдау
  • Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді, кәсіптік қабілеті айқындалмаған;
  • Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері дамыған;
  • Еңбекке қатынасы
  • Еңбек етуге қарсы;
  • Мектепте және үйде еңбек міндеттерін орындамайды;
  • Жауапсыз қарайды;








  • 5
    Үлкендермен қарым – қатынасыҰстаздарымен
  • Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты сипаттағы қарым – қатынаста;
  • Дөрекі, өтірік айтады;
  • Ата – анасымен
  • Қайшылықты мінез – құлықта;
  • Дөрекі, өтірік айтады;






  • 6Мінез – құлық және әрекеттерМектепте
  • Сабақтан қалу;
  • Мектеп тәртібін бұзу, дөрекі сөйлеу,төбелесу, мектеп мүлкін бүлдіру;
  • Сабақты бөлу,
  • Үйде
  • Үйден қашу, үй міндеттерін орындамау,
  • Ешкімді тыңдамау;
  • Өтірік айту;
  • Құқыққа қарсы әрекеттер
  • Ұрлық жасау, алаяқтық , алдау;
  • Мүлікті бүлдіру;
  • Дене жарақатын салу (төбелесу)








  • Мектеп психологы___________________________Класс жетекші_______________________________













    Ерекше назардағы баланы зерттеукартасы.

    • Фамилиясы, аты – жөні _______________________________________________
    • Туған жылы, айы, күні _______________________________________________
    • Мекен – жайы, телефоны _____________________________________________
    • Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)__________________________________________________________
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
    • Анасы (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны) __________________________________________________________
    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________
    • Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары) __________
    ______________________________________________________________________
    • Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді) __________________________
    ______________________________________________________________________
    • Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті) _____________
    ______________________________________________________________________
    • Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:
    • Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға) ______
    ______________________________________________________________________
    • әлеуметтік мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу, кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.) ______________
    ______________________________________________________________________
    • Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған) ___________________________________________________________________
    • Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз) ______
    ______________________________________________________________________

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ