Материалдар / Қиын оқушылар портфолиасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қиын оқушылар портфолиасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Диагностикалық зерттеу түрлері Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі. Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді. Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды. Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді. Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
280
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Shape1


















Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың

мақсат – міндеттері.


  1. Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;

  2. Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;

  3. Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;

  4. Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;

  5. Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;

  6. Арнайы комиссияларға апару;

  7. Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;

  8. Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;

  9. Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;

  10. Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.

















Диагностикалық зерттеу түрлері

Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.

Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.

Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.

Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.

Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.


















Оқушы картасы.

  1. Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________

  2. Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________

  3. Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________

  4. Ата – аналары туралы мәлімет

  5. Деректер

    Анасы

    Әкесі

    Ата – анасының аты – жөні



    Жұмыс орны



    Қызметі



    Байланыс телефоны



    Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)

Атасы ___________________________________________________________________________

Әжесі ____________________________________________________________________________

Ағалары _________________________________________________________________________

Қарындастары ___________________________________________________________________

Басқалар ________________________________________________________________________

  1. Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _____________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Жасөспірімге жанұяның әсері ___________________________________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ____________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________

  2. Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Мектепке, оқу үлгеріміне, сабаққа қатынасы ________________________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _______________________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Бос уақытындағы қызығушылығы ______________________________________________

__________________________________________________________________________________

  1. Есепке қойылған себебі, уақыты ________________________________________________



Өзара қарым – қатынас беті.

  1. Оқушының ұжымдағы беделі?

Басшы, беделді, елеусіз, бөлектенген, енжар.

  1. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?

Жағымды, ынтамен, қинала, бей – берекет, өштесе, селқос.

  1. Достары бар ма?

Тек өзінің сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластармен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкімі жоқ.

  1. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?

Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.

  1. Кімдермен кикілжіңге түседі?

Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата – аналармен, туысқандарымен.

  1. Қандай еңбек түрін қалайды?

Ақыл – ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.

  1. Өзіне деген қатынасы?

Өзіне - өзі сенімді, өзіне - өзі сенімсіз, өзіне сынай қарайды, өзін - өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.

  1. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?

Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.

  1. Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?

  2. Қашан жасады?

    Себептері

    Жүргізілген шаралар, уақыты

    Нәтижесі









































  3. Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс.






















Қиындық туғызатын оқушыны

бақылау күнделігі.

  1. Аты – жөні

  2. Жасы

  3. Сыныбы

  4. Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі

  5. Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама

  6. Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)

  7. Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары

  8. Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі

  • Сауалнама

  • Диагностика

  • Бақылау

  • Міндеттерді алу

  • Түзету жұмыстары

  • Нәтижесі














Оқу әрекеті.

Оқушының аты –жөні:

Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _______________________________________________________________________________

  1. Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________

  2. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________

  3. Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________

  4. Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________

  5. Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________

  6. Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________

  7. Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _______________________________________________________________________________

  8. Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________

  9. Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________

  10. Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________

  11. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? _______________________________________________________________________________

  12. Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________

  13. Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________

  14. Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________

  15. Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________

  16. Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________

  17. Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________

  18. Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________

  19. Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________

  20. Себептері? _____________________________________________________________________

  21. Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________

  22. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? __________

  23. Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________

  24. Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________

  25. Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________

  26. Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________

  27. Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________


Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.

Оқушының аты –жөні: __________________________


Бағалау өлшемдері

Тәрбиелік белгілері

Баға

Эрудициясы

Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық.


Ынтасы

Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен.


Еңбек сүйгіштігі

Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды.


Адамгершілілігі, саналылығы

Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды.


Табиғатқа қатынасы

Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды.


Эстетикалық талғамы

Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі.


Өзін - өзі жетілдіру дағдылары

Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді.


Экономикалық санасы

Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды.


Азаматтық санасы

Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді.


Құқықтық санасы

Құқықтық білімі өте төмен.



Бақылау картасы

Оқушының аты – жөні ___________________ сыныбы ________

Зертттеу мерзімі__________________

Бақылаудың мазмұны

Байқалмайды

Кейде

Жиі

1

Оқу – іс-әрекеті

  • Немқұрайлылық, оқығысы келмейді;

  • Оқу үлгерімі төмен, оқу бағдарламасын меңгеруде қиналады;

  • Бір немесе бірнеше пәндерден үнемі үлгерімі төмен;




2

Құрдастарымен қарым – қатынасы

Сыныптағы жағдайы

  • Бөлек жүреді;

  • Өзін сыныпқа қарсы қояды;

  • Мінезі қиын балаларды басқарушы ретінде өзін сезінеді;

Басқа балаларға қатынасы

  • Өзінен әлсіз және кіші балаларға күш көрсетеді;

  • Құрдастарын ұнатпайды;

  • Әр түрлі жастар тобына кіреді;




3

Бос уақытын өткізуі

  • Үйірмелер мен секцияларға қатыспайды;

  • Сабақтан бос уақытын үйден тыс (ауладағы достарымен) өткізеді;

  • Зиянды заттарды пайдалануы (Ішімдік, темекі)

  • Өмір сүруіне ақша табумен айналысады;




4

Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығы

Мамандық таңдау

  • Өз мүмкіндігі мен қабілетін білмейді, кәсіптік қабілеті айқындалмаған;

  • Өзі таңдаған мамандығына қатысты қасиеттері дамыған;

Еңбекке қатынасы

  • Еңбек етуге қарсы;

  • Мектепте және үйде еңбек міндеттерін орындамайды;

  • Жауапсыз қарайды;





5

Үлкендермен қарым – қатынасы

Ұстаздарымен

  • Бір немесе бірнеше мұғаліммен қайшылықты сипаттағы қарым – қатынаста;

  • Дөрекі, өтірік айтады;

Ата – анасымен

  • Қайшылықты мінез – құлықта;

  • Дөрекі, өтірік айтады;




6

Мінез – құлық және әрекеттер

Мектепте

  • Сабақтан қалу;

  • Мектеп тәртібін бұзу, дөрекі сөйлеу,төбелесу, мектеп мүлкін бүлдіру;

  • Сабақты бөлу,

Үйде

  • Үйден қашу, үй міндеттерін орындамау,

  • Ешкімді тыңдамау;

  • Өтірік айту;

Құқыққа қарсы әрекеттер

  • Ұрлық жасау, алаяқтық , алдау;

  • Мүлікті бүлдіру;

  • Дене жарақатын салу (төбелесу)





Мектеп психологы___________________________

Класс жетекші_______________________________








Ерекше назардағы баланы зерттеу

картасы.


  1. Фамилиясы, аты – жөні _______________________________________________

  2. Туған жылы, айы, күні _______________________________________________

  3. Мекен – жайы, телефоны _____________________________________________

  4. Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)__________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Анасы (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны) __________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары) __________

______________________________________________________________________

  1. Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді) __________________________

______________________________________________________________________

  1. Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті) _____________

______________________________________________________________________

  1. Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:

  • Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға) ______

______________________________________________________________________

  • әлеуметтік мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу, кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.) ______________

______________________________________________________________________

  • Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған) ___________________________________________________________________

  • Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз) ______

______________________________________________________________________

Сынып бойынша «Ерекше назардағы» оқушылардың тізімі.




Оқушының фамилиясы,

аты – жөні

Сыныбы


Есепке алынды


Есепке тұрған уақыты


Есепке алыну себебі


Ата – анасының фамилиясы, аты – жөні


Мекен - жайы


Мектепте


ЖІІБ

инспектор

1








2








3








4








5








6








7








8








9












Қиындық туғызатын оқушылардың сабақтан

тыс уақытта пайдалы іске қамтылуы.





Оқушының фамилиясы, аты – жөні

Сыныбы


Үйірменің, клубтың, секцияның аты. Орналасқан мекені.


Аптаның қай күндері барады

дүйсенбі

сейсенбі

сәрсенбі

бейсенбі

жұма

сенбі

жексенбі

1











2











3











4











5











6











7











8











9


























Себепсіз қатыспаған сабақтар.





Оқушының фамилиясы, аты – жөні

Сыныбы



Босатылған сабақтар саны

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

1












2












3












4












5












6












7












8












9




















Қиын оқушымен жұмыс істеудің технологиялық картасы.


Әлеуметтік

педагог

Психологпен жұмыс

Заң орындарымен жұмыс

Ата – анасымен жұмыс

Оқушымен жұмыс

Дәрігерлермен жұмыс

Нәтижелері

Оқушымен жеке әңгіме өткізу

Оқушымен жеке әңгіме өткізу

Инспекторлық бақылау, тіркеу

Отбасының материалдық жағдайымен танысу

Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды қасиеттерін анықтау.

Медициналық анықтамамен танысу.

Өзара түсінік пайда болады.

әлеуметтік дамуын зерттеу

Даму ерекшеліктерін анықтау

Конференцияларға, құқықтық дәрістерге қатыстыру

Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу

Сынып шараларына қатыстыру, қоғамдық тапсырмалар беру.

Психотерапия әдістерімен танысу.

Сабақтан қалмайды. Жүйкесі сауығады.

Ата – анасына бағыт беру, кеңес беру.

Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.

Ата – анасына бағыт беру, кеңес беру

Ата – анасымен кездесіп, әңгіме жүргізу

Ата – анасымен тығыз байланыста болып, ақыл – кеңестер беру, ұстамдылық, қол жеткен табыстарын мадақтау, үйде күн тәртібін қатаң талап ету, балаға шектен тыс тиым салмау.

Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау.

Дәрі – дәрмекпен емделуін, уақытында дәрігерлік бақылаудан өтіп отыруын ата – анасына қадағалату.

Мінез – құлқында оңалу байқалады.


Өзіне деген сенімділік пайда болады.

Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.




Бос уақытын үнемді пайдалануға дағдыландыру.


Бақылауға көне бастайды.

Жеке басының жақсы сапалары ашылады.





Оқушының даму ерекшелігіне диагностика жасап, зерттеу жүргізу.


Ақыл – кеңестерді тыңдай бастайды.

Әр түрлі бағыттарды сауалнамалар алу






Ұжымнан бөлінбейтін болады.



Мектепшілік және Тәуекел тобында тізімінде тұратын балалардың

сабаққа қатысуы


р\н

С

Ы

Н

Ы

п

Оқушылардың

АТЖ













































1


































2


































3


































4


































5


































6


































7


































8


































9


































10


































11


































12


































13


































14


































15


































16


































17


































18


































19


































20


































21


































22


































23


































24


































25


































26


































Мектепшілік және Тәуекел тобында тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу карточкасы _____________жыл

Оқушының АТЖ____________________________________

Сынып жетекшісі:___________________________________


1. Сабаққа келуі

(қатысуы)



Тоқ

сан

Барлық

сабақ

Ауру бойын

ша

Себепсіз


1





2





3





4





Жыл





Экз





Қорыт.




2. Бос уақытында не істейді?



1

2

3

4

Жаз

Сыныптағы тапсырма






Үйірмелер






Студиялар






секциялар







3. Тәртіп бұзушылықтары


Түрлері

1

2

3

4

Жаз

Полицияға баруы







Мектеп жарғысын қатан бұзуы






Төбелес







Тағы басқа







4. Оқушылармен, ата-аналармен алдын-алу шаралары

(Алдын-алу шаранын мақсатымен күнін көрсету)


Алдын-алу шаранын түрі

Қыр

күйек

Қараша

Қазан

Жел

тоқсан

Қаң

тар

Ақ

пан

Нау

рыз

Сәуір

Ма

мыр

Сын. Жетекш. Сөйлесу










Әкімшілікпен сөйлесу










Сын.жетек. жиналыс










Әлеум.педагог










Инспектормен

Сөйлесуі










Психологтың консультациясы










Пәтер аралау










Ата-аналарымен

кездесу










«Кеңес» жұмысы











5. Сынып жетекшісі және оқушымен жұмыстың анализі




Сынып жетекшісіне ұсыныс:







Мектепшілік, ЖІБ (ОДНнің) тізімінде тұратын

оқушылармен алдын-алу жұмыстарының картасы

___________оқу жылы


Сынып

АТЖ

IX

X

XI

XII

I

II

III

IV

V









































































































































































































































































Шартты белгілер:

1. Оқушымен сөйлесу 5. Үйлеріне бару

  1. Ата-анасымен сөйлесу 6. Бос уақытындағы үйірмелер

  2. Сынып жетекшісімен сөйлесу 7.«Кеңес» жұмысының отырысы

  3. ЖІБ инспекторымен сөйлесу

9 «Жалпы білім беретін орта мектептің» мектешілік, ЖІБ тізімінде тұратын қиын балалардың

сабақтан тыс уақыттағы үйірмелерге қатысуы 20___- 20___оқу жылы


сынып

Аты-жөні

Үйірменің түрі тіркеуде қайда тұр

Мектепте, ОДН, сыныпта

Ескерту










































































































































































Оқушылар мен жанұялардың әлеуметтік жағдайы_________ № 9 мектептің сыныптары


Жанұя түрлері:

1. Тұрмыс жағдайы жақсы 3. Толық емес 5. Сәтсіз жанұя (себебі)

2. Көп балалы 4. Нашар жанұя 6. Қамқоршысы бар 7. Кемтар баласы бар жанұя

әлеуметтік жағдайы

Оқушының

АТЖ

Туған

күні

Үйдегі

Бала

саны

Жанұя

Түрі (№)

Тіркеуде қайда тұр

Үй жағдайы

Ата-аналардың

білімі

Мектептен тыс не істейді?

Мекен-жайы

ЖІБ

МІІБ

Сынып

тіркеуінде

мектепте


Анасы әкесі



Пәтерде тұрады

Жер үйде

Жалдап тұрады

Жоғары

Арнаулы

орташа

Орташа

Жоғары,

Арнаулы



















































































































































































































































































































































































































































































Қорытынды:

Өзгертулер мен қосымшалар













Сынып жетекшісі_____________________________________________________________________________


Жасөспірімнің тұрмыс жағдайын тексеру актісі


Аты-жөні:_________________________________Туған күні:__________________________

Мекен-жайы:__________________________________________________________________

Кіммен бірге акт жасалды:_______________________________________________________

______________________________________________________________________________

Тексеру себебі, мақсаты: ________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Ата-анасының аты-жөні, жұмыс орны: ____________________________________________

______________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

Жанұяның жалпы кірісі:___________________ Тұрғылықты үйдің көлемі:_______________

Үйдің жалпы тазалық жағдайы:___________________________________________________

Жанұяның жалпы жағдайы: ______________________________________________________

______________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жасөспірімнің сабақ оқуға жағдай туғызылуы:______________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ата-ананың балалармен қатынасы: ________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Балаларды бақылау қалай жүзеге асырылады:_______________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жанұяның көршілерімен қарым-қатынасы: _________________________________________

______________________________________________________________________________

Шешім: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Менің пәтерім тексерілді: ________________________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________









5-11 сыныптағы тест қорытындысы оқушының оқу әрекетіне қатысы.


1 сын

2 сын

3 сын

4 сын

5 сын

6 сын

7 сын

8 сын

9 сын

10 сын

11 сын

1

Мен жақсы оқуға тырысамын












1.1

Жақсы баға алу үшін












1.2

Біздің сынып өте жақсы болу үшін












1.3

Жақсы маман болу үшін












1.4

Келешекте көп ақша алу үшін












1.5

Мені сыныптастарым сыйлауы үшін












1.6

Ата-анам мақтау үшін












1.7

Әдемі нәрселерді маған алу үшін












1.8

Көп біліп және оларды қолдана білу үшін












2

Егер мен жақсы баға алсам, маған көбінесе ұнайтыны












2.1

Мен оқу материалдарын жақсы білемін












2.2

Жолдастарым риза болады












2.3

Жақсы оқушы болып саналамын












2.4

Ата-анам риза болады












2.5

Маған бір нәрсе алып береді












2.6

Мені жазаламайды












2.7

Мен қиыншылықты жеңе білдім












2.8

Мұғалімдер мақтайды












3

Мен жақсы оқи алмаймын өйткені












3.1

Менде оқудан да қызықты шаруаларым бар












3.2

Жаман оқысаң да көп ақша табуға болады.












3.3

Маған үйде кедергі жасайды












3.4

Мектепте жиі ұрсады












3.5

Оқығым келмейді












3.6

Көп нәрсені түсінбеймін












3.7

Өзімді жұмыс істете алмаймын












3.8

Барлығымен бірге жұмыс істеуге үлгере алмаймын












4

Егер мен жаман баға алсам, маған көбінесе ұнамайтыны












4.1

Жаман оқушы болып есептелемін












4.2

Оқу материалын нашар білемін












4.3

Ата-анамды қуанта алмаймын












4.4

Мені үйде жазалуы мүмкін












4.5

Жолдастарым күлетін болады












4.6

Бүкіл сыныпты артқа тартамын












4.7

Маған ешнәрсе алмайды












4.8

Жаман баға алдым














Оқу әрекеті

1. Оқушы мұғалім талаптарын қабылдай ма?

2. Сабақта белсенді ме?

3. Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдай ма?

4. Талаптана ма, сынып жұмысына үлгере ме?

5. Тынымсыз немесе селсоқ бола ма?

6. Жиі шаршай ма?

7. Берілген тапсырманы ойланып кірісе ме? әлде бірден кірісе ме?

8. Берілген уақытта жұмыс істей ала ма? әлде үнемі көмек керек пе?

9. Өздігінен жұмыс істей ала ма, әлде үнемі көмек керек пе?

10. Өз жұмысын бақылай ала ма?

11. Жіберген қатесін өз бетімен таба ала ма?

12. Қиындықты жеңе білуде қайраттылық таныта ма?

13. Материалды негізгі ойды таба ала ма?

14. Бірнеше рет қайталап, есте сақтай ала ма?

15. Есте сақтауы қалай?

16. Оқыған ережелерді қолдана ала ма?

17. Тіл дамудағы ерекшелік?

18. Дағды мен білім?

19. Оқу жағдайы?

20. Қай пәннен қиналады?

21. Себептері?

22. Қандай көмек беріледі?

23. Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл күй білдіреді?


24. Мұғалімнің, сыныптастарының көңіліне қалай қарайды?

25. Қандай тапсырмалар балаға керексіз?

26. Мұғалімге жиі сұрақ қоя ма?

27. Мектептегі мінез құлқы?

28. Мектеп тәртібінің кестесін орындай ма?


Сауалнама

(темекіге байланысты)


1. Темекі тартып көрдің бе?


2. Үйде неше адам темекі тартады?


3. Ересектер сені темекі алып келуге жұмсай ма?


4. Сенен үлкен ағаларың темекі тарта ма?


5. Айналадағылардың темекі тартқаны саған ұнай ма?


6. Болашақта темекі тартар ма едің?


7. Балалар болатын ортада темекі тартқан дұрыс па?


8. Достарың темекі тарта ма?


  1. Темекіні қоғамдық орындарда тартуға болмайтыны туралы заңға қалай қарайсың?









Қиындық туғызатын оқушы______________

Мерзімі

Тәртіп бұзушылық

Қолданылған шара

қорытынды








Өзара қарым-қатынас беті

«қажеттінің астын сыз»


1. Оқушының ұжымдағы беделі?

Басшы, беделді, елеусіз, бөлектелген, енжар.

2. Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысты?

Жағымды, ынтамен, қинала, бейберекет, өштесе, селсоқ.

3. Достары бар ма?

Тек өз сыныбында, сыныптан тыс, сыныпта да, сыныптан тыс та, өзімен шамаластарымен, өзінен үлкендермен, өзінен кішілермен, ешкім.

4. Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?

Басшы бола алады, ұйымдастырушы, белсенді мүше, енжар орындаушы, қарсы ұйымдастырушы, қатыспайды.

5. Кімдермен кикілжіңге түседі?

Сыныптастарымен, басқа сыныптағылармен, мұғалімдермен, ата-аналарымен, туысқандарымен.

6. Қандай еңбек түрін қалайды?

Ақыл-ой, дене, екеуін де, еңбек етуді ұнатпайды.

7. Өзіне деген қатынасы?

Өзіне-өзі сенімді, өзіне-өзі сенімсіз, өзіне сын көзбен қарайды, өзіне-өзі бақылайды, жетістікке ұмтылады.

  1. Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?

Қоғамда мәдениетті, шектен шығып кететін кезі болады, мәдениетсіз.







Топтық жұмыс, сынып сағаттары

күні

сынып

Сынып

жетекшісі

Тақырыбы, түрі.



















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!