Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Қиын оқушылар портфолиасы
Материал туралы қысқаша түсінік
Диагностикалық зерттеу түрлері
Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.
Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.
Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.
Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.
Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
272
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қиындық туғызатын оқушылармен жұмыстың мақсат – міндеттері.
- Оқушының жеке басын, жанұясын жеке зерттеу;
- Оқушының физиологиялық – психологиялық ерекшелігін диагностика арқылы анықтау;
- Қиын оқушылармен ақыл – кеңес, әңгімелесу, сырласу жұмыстарын жүргізу;
- Мектептің, сыныптың қоғамдық жұмыстарына белсенді түрде араластыру;
- Арнайы мамандармен (дәрігерлер, психолог, заң қызметкерлерімен) кездестіру;
- Арнайы комиссияларға апару;
- Оқушыларға жауапты жұмыстар тапсыру;
- Балаға ілтипатпен қарап, оның жағымды жақтарын ашуға тырысу;
- Сабаққа қатысуын жүйелі бақылау;
- Ата – анасымен үнемі тығыз байланыста болып, ақыл – кеңес беру.
Диагностикалық зерттеу түрлері Медициналық тексеру: Байзолдин Төлеген барлық дәрігерлік бөлмелерден өткізілді. Медициналық анықтама бойынша, оқушының денсаулығы жақсы. Невропатолог ауытқушылық жоқ деп белгіледі.Оқушымен жеке жұмыс: Оқушымен жеке әңгіме өткізілді, одан сауалнама, сұрақтар алында, қызығушылығы анықталды. Мақтау – мадақтау жұмыстары жүргізілді. Ақыл – кеңес берілді.Заң орындарымен жұмыс: Төлеген инспекторлық тіркеуге алынып, арнайы комиссияға бірнеше рет апарылды.Ата – анасымен жүргізілген жұмыс: Оқушының ата – анасымен бірнеше рет кездесіліп, үйіне барылды. Әлеуметтік жағдайлары анықталды. Сыныптағы «Ата – ананың баланы тәрбиелеудегі рөлі» атты ата – аналар оқуына шақырылды. Ақыл – кеңес берілді.Психологпен жұмыс: Оқушыны психологпен кездестіру, даму ерекшелігін анықтау.
Оқушы картасы.
- Оқушының аты – жөні, сыныбы ________________________________________________
- Туған жылы, айы, күні _________________________________________________________
- Мекен – жайы, телефоны _______________________________________________________
- Ата – аналары туралы мәлімет
Деректер | Анасы | Әкесі |
Ата – анасының аты – жөні | ||
Жұмыс орны | ||
Қызметі | ||
Байланыс телефоны |
- Жанұядағы басқа мүшелер туралы мәліметтер: (аты, жасы, жұмыс орны, оқу орны)
- Жанұяға қысқаша мінездеме, бір – бірімен қарым – қатынасы _____________________
- Жасөспірімге жанұяның әсері ___________________________________________________
- Жанұяның әлеуметтік – тұрмыстық жағдайы, табысы ____________________________
- Осы мектепте қай кезден бастап оқиды __________________________________________
- Сыныптастарымен қарым – қатынасы __________________________________________
- Мектеп өміріндегі, сыныптағы белсенділігі _______________________________________
- Бос уақытындағы қызығушылығы ______________________________________________
- Есепке қойылған себебі, уақыты ________________________________________________
Өзара қарым – қатынас беті.
- Оқушының ұжымдағы беделі?
- Ұжымның ескертпелеріне, сындарына, талаптарына қатысы?
- Достары бар ма?
- Мектеп шараларына қалай және кім болып қатысады?
- Кімдермен кикілжіңге түседі?
- Қандай еңбек түрін қалайды?
- Өзіне деген қатынасы?
- Мәдениет дағдыларын меңгерген бе?
- Ерекше жасаған әрекеттері мен тәртіп бұзушылықтары?
Қашан жасады? | Себептері | Жүргізілген шаралар, уақыты | Нәтижесі |
- Жанұямен, ата –аналарымен жұмыс.
Қиындық туғызатын оқушыны бақылау күнделігі.
- Аты – жөні
- Жасы
- Сыныбы
- Жанұя құрамы, білімі, кәсібі. Ата – анасының қызметі
- Жанұяның педагогикалық жағдайына сипаттама
- Қиын оқушыға қысқаша мінездеме (білімі, тәртібі)
- Педагогикалық қиындықтарды жою жолдары
- Оқушымен, ата – анасымен жүргізілген жұмыстың нәтижелілігі
- Сауалнама
- Диагностика
- Бақылау
- Міндеттерді алу
- Түзету жұмыстары
- Нәтижесі
Оқу әрекеті.Оқушының аты –жөні: Оқушы мұғалімнің талаптарын қабылдайды ма? Пәнге қызығушылық танытады ма? _______________________________________________________________________________
- Сабақта белсенді ме? ____________________________________________________________
- Мұғалімнің сабақ түсіндіргенін тыңдайды ма? ______________________________________
- Талаптанады ма, Сынып жұмыстарына үлгереді ме? _________________________________
- Берілген уақытта жұмыс істей алады ма, әлде тез ауытқып кетеді ме? ___________________
- Тынымсыз немесе селқос болады ма? ______________________________________________
- Жиі шаршайды ма? _____________________________________________________________
- Берілген тапсырманы орындауды жоспарлап, ойланып жасайды ма, әлде бірден кіріседі ме? _______________________________________________________________________________
- Өздігінен жұмыс істей алады ма, әлде үнемі көмек керек пе? __________________________
- Өз жұмысын бақылай алады ма? __________________________________________________
- Жіберген қатесін өз бетімен таба алады ма? _________________________________________
- Қиындықты жеңе білуде қайраттылық танытады ма, әлде білім алуды тез қажетсінбейді ме? _______________________________________________________________________________
- Материалдаға негізгі ойды таба алады ма? Жалпылай, қорытындылай алады ма? _____________________________________________________________________________
- Бірнеше рет қайталап, жаттап еске сақтай алады ма? _________________________________
- Еске сақтауы қалай? _____________________________________________________________
- Оқылған ережелерді қолдана алады ма? ____________________________________________
- Тіл дамуындағы ерекшелік (сөз қоры, сұраққа жауап беруі, мәтінді айтып беруі, тілдік кемшілігі, тілдің грамматикалық құрылымы). _______________________________________
- Дағды мен білім жағдайы. ________________________________________________________
- Оқу жағдайы (саналы, дұрыс, тез, мәнерлі жазу техникасы, грамматика, сауатты жазу, арифметикалық дағды). __________________________________________________________
- Қай пәннен қиналады? ___________________________________________________________
- Себептері? _____________________________________________________________________
- Қандай көмек берілді? Қорытындысы қандай? Қандай уақытта? _______________________
- Мұғалімнің ескертпесіне, бағалауына, мадақтауына қандай көңіл – күй (келіседі, жоқ, эмоциясын ашық көрсетеді: қуаныш, күлкі, жылау, үндемей келіседі) білдіреді? __________
- Мұғалімнің, сыныптастарының көмегіне қалай қарайды? _____________________________
- Қандай тапсырмалар балаға керексіз, орындағысы келмейді? __________________________
- Мұғалімге жиі сұрақ қояды ма? ___________________________________________________
- Мектептегі жалпы мінез – құлқы? _________________________________________________
- Мектеп тәртібінің кестесін орындайды ма? _________________________________________
Қиындық туғызатын оқушының тәрбиелік деңгейінің диагностикасы.Оқушының аты –жөні: __________________________
Бағалау өлшемдері | Тәрбиелік белгілері | Баға |
Эрудициясы | Білімі қанағаттанарлық, қосымша білім көздерін пайдаланбайды, сөйлеу мәдениеті, зеректілігі, тапқырлығы қанағаттанарлық. | |
Ынтасы | Ұмтылыс жоқ, жауапкершілігі төмен, өзіндік әрекеттері жоқ, бірақ өзара көмекке келуге даяр, зейіні төмен. | |
Еңбек сүйгіштігі | Жалпы жинақы, еңбекті жақсы көреді, еңбек қауіпсіздігін сақтайды, еңбегі өнімді, еңбек тәртібін сақтайды. | |
Адамгершілілігі, саналылығы | Адамгершілігі бар, адамдық қарым – қатынасы дұрыс, мейірімді, мәдени мерекелерге баруды ұнатады, мінез – құлық ережелерін орындайды, бірақ мектеп жарғысын орындамайды. | |
Табиғатқа қатынасы | Жерге, табиғатқа, өсімдікке, жануарға аялы көзқараспен қарайды. | |
Эстетикалық талғамы | Сырт пішіні жинақы, таза, ұқыпты киініп жүреді, жазуы таза, әдемі. | |
Өзін - өзі жетілдіру дағдылары | Өзінің мінез – құлқын реттей алмайды, уақытын тиімді пайдаланбайды, денсаулығын күтпейді, жеке бас тазалығы орташа, өзін - өзі жетілдірмейді. | |
Экономикалық санасы | Экономикалық сауаттылығы төмен, қоғамдық істерге белсенді болғанымен саналы әрекет жасай алмайды. | |
Азаматтық санасы | Пікірталасқа түсе аламайды, мақсат қоймайды, өз әрекетіне өзі баға бермейді. | |
Құқықтық санасы | Құқықтық білімі өте төмен. |
Бақылау картасыОқушының аты – жөні___________________сыныбы ________Зертттеу мерзімі__________________
№ | Бақылаудың мазмұны | Байқалмайды | Кейде | Жиі |
1 | Оқу – іс-әрекеті | |||
2 | Құрдастарымен қарым – қатынасыСыныптағы жағдайы | |||
3 | Бос уақытын өткізуі | |||
4 | Еңбекке қатынасы, кәсіптік бағыттылығыМамандық таңдау | |||
5 | Үлкендермен қарым – қатынасыҰстаздарымен | |||
6 | Мінез – құлық және әрекеттерМектепте |
Мектеп психологы___________________________Класс жетекші_______________________________
Ерекше назардағы баланы зерттеукартасы.
- Фамилиясы, аты – жөні _______________________________________________
- Туған жылы, айы, күні _______________________________________________
- Мекен – жайы, телефоны _____________________________________________
- Әкесі (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны)__________________________________________________________
- Анасы (фамилиясы, аты – жөні, жұмыс орны, қызметі, жалақысы, қызмет телефоны) __________________________________________________________
- Дәрігерлік көрсеткіштері (денсаулық тобы, созылмалы аурулары) __________
- Педагогикалық (қандай пәндерден үлгермейді) __________________________
- Психологиялық (мінез – құлық, икемділік сипаттары, қабілеті) _____________
- Әлеуметтік - педагогикалық сипаттамасы:
- Әлеуметтік қауіпті бейімділігі (ішімдікке, есірткіге, құмар ойындарға) ______
- әлеуметтік мінез – құлық ауытқушылығы (дөрекілік, төбелесу, сабақтан қалу, кішілерді ұрып – соғу, алдау, жануарларды қинау, ұрлық т.б.) ______________
- Әлеуметтік беделі (жетекші, бөлініп қалған, ешқандай жағдайы анықталмаған) ___________________________________________________________________
- Әлеуметтік даму жағдайы (объективті қолайсыз, субъективті қоласыз) ______
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)