Басы
1 мин
3 мин
4 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
1.
Сәлемдесу
2.
Түгендеу
Психалогиялық
ахуал.
«Досқа тілек»
әдісі.
«Өз жұбыңды
тап» әдісі арқылы топқа
бірігеді.
«Достық »
тобы
|
«Жолдас »
тобы
|
Баламен жолдас
болсаң,
|
Бала
боларсың
|
Жолдасы жоқ
жігіттің-
|
Олжасы
жоқ
|
Жолдасың бұзық
болса,
|
Сенің түзіктігің
қайсы?
|
Айрылмастас
досыңа,
|
Қайрылмастай сөз
айтпа
|
Босқа
бергенше,
|
досқа
бер
|
Ауыр сөз айтқан
,
|
дос
емес
|
Үй тапсырмасын
сұрау. «Мергендер»
әдісі бойынша үй тапсырмасын
пысық-таймын.
-
Мақал мен мәтелдің
айырмашылығын айт.
-
Дос туралы мақал- мәтелдерді
жатқа айту
Кері байланыс:
«Мадақтау»
әдісі
|
Кезекші оқушылар туралы
мәлімет береді
Оқушылар шеңберге тұрады,
кезектесіп бір –біріне достық тілектер
айтады.
Дос және жолдас туралы
мақал-мәтелдердің жалғасын табу арқылы топқа
бірігеді
Шеңбер бойынша допты қағып
алған оқушы үй тапсырмасы бойынша жауап
береді
|
Мұғалімнің тарапынан мақтау,
мадақтау арқылы бағалау
Оқушылардың сабақ барысындағы
көңіл-күйін ескере отырып,өз бетінше ойлануына , оқушылардың уәжін
арттыру үшін «Мадақтау» әдісін
қолдандым.
|
Плакатта А.Байтұрсыновтың сөзі
жазылады
Мақал- мәтелдер жазылған қағаз
қиындылары
|
Негізгі
бөлім
10
мин
7 мин
5 мин
5 мин
5 мин
|
Жеке
жұмыс
1-тапсырма. «Құнды
пікір»
әдісі
Мәтінді оқып, мәтіннен негізгі
ақпараттарды тауып,екі сөйлеммен комментарий жаса.
Оқу сауаттылығы
тапсырманың қиындық деңгейі : 3 деңгей (мәтінді оқып ой түйеді,
қорытындылайды.)
ЕБҚ: «Суреттер сөйлейді» әдісі.
Тақырыпқа сай суреттерді байланыстырып комментарий
жаса.
Функционалдық сауаттылықтың
түсіндіру компоненті бойынша
Топтық
жұмыс
2-
тапсырма
«Ізденім»
әдісі
Зерттей оқылған
мәтіннен есімшені қатыстырып
1 факті мен 1 пікір
жаз.
«Жолдас»
тобы (мәтінен 1пікір анықтап
жазады)
«Достық»
тобы ( 1
фактіні
анықтап
жазады)
(Тапсырманың орындау барысын
ескере отырып, қолдау көрсетемін.)
Жұптық
жұмыс.
3-тапсырма.
«Сенімді дос»
әдісі
Тақырып бойынша өз ойыңнан
кестеге факті мен пікір жаз.
Саралау
тапсырмасы
Қабілетті
оқушыға «Дарынды» тәсілін қолдана
отырып, қосым-
ша тапсырма
беремін.
ЕБҚ: «Жалғасын тап»
әдісі
Етістіктер
|
Есімше
жұрнақтары
|
Бол, ал, отыр, кел,
жаз
|
-ар,
-ер,-р;
-мақ,-мек,-пақ,-пек;
-ған
,-ген,-қан,-кен;
-атын,-етін,-йтын-йтін;
|
Тапсырманы орындау барысында,
қиналған оқушыларға
белсенді оқушылар көмек қолын
созу арқылы саралау жүзеге асырылады
|
Оқушылар мәтінді
оқып,екі сөйлеммен комментарий
жасайды.
ЕБҚ: Тақырыпқа сай суреттерді
байланыстырып комментарий жасайды.
Берілген мәтінді зерттей оқу
арқылы тақырып бойынша есімшені қатыстырып
1 факті мен 1 пікір
жазады.
Оқушының болжамды
жауаптары
Пікір:1.
Дұрыс дос таңдай білу —
өмірлік мақсаттардың бірі
Факт:
ақын Мұқағали
Мақатаев:
"Достыққа жүрмін, достыққа жүрмін
құмартып,
Өлгелі жүрмін өзіме-өзім мін
артып
Тақырып бойынша өз ойынан
кестеге факті мен пікір жазады.
ЕБҚ:
Берілген етістіктерге
есімшенің жұрнақтарын жалғап айтады.
|
Дескриптор:
Мәтіннен негізгі ақпараттарды
анықтай отырып, комментарий жасай алады. Кері
байланыс: «Екі дұрыс , бір
бұрыс» әдісі бойынша мұғалім
тарапынан бағалаймын.
Дескриптор:
Зерттей оқылған
мәтіннен есімшені қатыстырып
1 факті мен 1 пікірді анықтап
жазады.
Кері
байланыс.
« Сыншыл
дос» әдісі арқылы топ бірін-бірі
баға-лайды.
Дескриптор:
Тақырып бойынша өз ойынан
кестеге факті мен пікір жазады .Кері байланыс: «Ашық
микрофон» әдісі арқылы жұп бірін-бірі
бағалайды.
ЕБҚ:Мұғалім
тарапынан «Бес
саусақ» әдісі арқылы
бағалаймын
|
https://surak.baribar.kz/124633/
суретке
сілтеме:https://faktiler.kz/dos-dostyk-turaly-shygarma/
https://mail.kz/kz/news/interesting/dostykka-adaldyk-kerek
https://surak.baribar.kz/124633/
https://surak.baribar.kz/124633/
|