Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге 7 сынып қа кмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2023
220
6 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:____________

Қысқа мерзімді жоспар 7-сынып Қазақ әдебиеті 1-сабақ


Бөлім:

1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

Сабақтың мақсаты

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады.

  Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың

басталуы

5 минут






Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Психологиялық көңіл күй тудыру және стикерлер арқылы сыныпты топтарға біріктіру Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

Ойтүрткі

«Байланыс» әдісі

Сабақта не айтылуы мүмкін?

«Көне жәдігерлер» деген сөз тіркесін естігенде қандай байланыс сезіледі?

«Жәдігер» деген сөзді қалай түсінесіңдер?

Лиро-эпостық жырларға жататын қандай жырларды білесіңдер?

1.Венн диаграммасы

Қазақ халқының Шығыс халқы

төл туындылары әдебиеті

негізінде

жазылған

жырлар

Shape1 Shape2








Психологиялық ахуал

Балалар, сендер қарым-қатынас барысында бір-біріңе қандай жақсы сөздер айтасыңдар?

-Қайырлы күн, көздерім!

Ояндыңдар ма? (қабақтарын сипайды).
-Қайырлы күн, құлақтарым!

Ояндыңдар ма? (құлақтарын сипайды).
-Қайырлы күн, қолдарым!

Ояндыңдар ма? (қолдарымен шапалақтайды).
-Қайырлы күн, аяқтарым!

Ояндыңдар ма? (аяқпен жерді тебу).
-Қайырлы күн, мұғалім!

Мен ояндым!. (Күлімсіреп, мұғалімге қолдарын созады)

Сұрақтарға жауап береді. Венн диаграммасы арқылы қазақ халқының төл туындылары мен шығыс халқы әдебиетінің негізінде жазылған шығармаларды салыстырады.




Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша

мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады

Жарайсың!

Керемет шешім!
Ойлы шешім!

Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!



https://kk.wikipedia.org/wiki




Сабақтың

ортасы

20 минут














Мұғалім түсіндірмесі

Халық ауыз әдебиетінің тарихы

Қазақ халқының ерте заманда жасаған мәдени мұрасының бір түрі – халықтың ауыз әдебиеті.

Жазу – сызу өнері болмаған ерте кезде-ақ қазақ халқы өзінің тұрмыс-тіршілігі, қоғамдық өмірі, шаруашылығы мен кәсібі, қуанышы мен күйініші, дүние танудағы көзқарасы т.б. жайында неше түрлі өлең-жыр, ертегі-әңгіме, мақал-мәтел, аңыздар ойлап шығарған және оларды ауызекі айту күйінде тудырған. Сондықтан да бұларды халықтың ауызша шығарған көркем шығармасы, даналық сөзі яғни ауыз әдебиеті деп атаймыз. Бұдан, әрине, ауыз әдебиетін көп адам бірлесіп отырып шығарған деген ұғым тумайды. Ауыз әдебиетінің қандай үлгілерін болса да әуел баста жеке адамдар шығарған.

Бірақ ерте кезде, жазу өнері болмағандықтан, ауыз әдебиетін шығарушылардың аттары хатқа түспеген, сақталмаған. Халық олардың шығармаларын ғана сақтаған және оларды ауызша айтып, ұрпақтан ұрпаққа жеткізген, сөйтіп, алғашқысында жеке авторлар шығарған шығармалар кейіннен өңделіп, сұрыпталған, оған ұжым болып шығармашылық өзгерістер енгізіп отырған. Бертін келе ондай шығармалар көпшіліктің әдебиетіне айналып кеткен.

Ауыз әдебиетінің түрлері:

1.Тұрмыс-салт жырлары

2. Ертегілер

3.Мақал-мәтел, жұмбақ, жаңылтпаштар

4.Шешендік сөздер

5.Батырлар жыры

6.Лиро-эпостық жырлар

7.Айтыс

8.Аңыз-әңгімелер

9.Тарихи жырлар


1-тапсырма

Жұптық жұмыс

1.Венн диаграммасы арқылы ауыз әдебиеті мен жазба әдебиеттің айрырмашылығы мен ұқсастығын жазыңыз.

Халық ауыз Жазба

әдебиеті әдебиеті

Shape3 Shape4







2-тапсырма

Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылаңыз.

  1. Талқы себепшісі – лиро-эпостық жыр бойынша (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынасы, автор позициясы, т.б. бойынша) сұрақтар құрастырады.

  2. Белгілеуші – лиро-эпостық жырдың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.

  3. Байланыстырушы – оқиғалардың бірін өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

  4. Қорытындылаушы – көтерілген мәселені қорытындылайды.


Халық ауыз әдебиет жөнінде өздері білетін бұрынғы ақпараттарды жинақтай отырып, танымдарын дамытады.

Халық ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетін салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылық

тарын талдайды.

Ауыз әдебиетінің түрлерін атап, олардың ерекшеліктерін көрсетеді.




























Жұптық жұмыста
венн диаграммасы арқылы ауыз әдебиеті мен жазба әдебиеттің айрырмашылығы мен ұқсастығын жазады.


Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысады. Рөлдердің бірін таңдап, жыр бөлімдерін талқылайды.

1.Талқы себепшісі

2.Белгілеуші

3.Байланыстырушы

4.Қорытындылаушы

Берілген бұлт, ағаш, күн суреттері арқылы бағалау



Рисунок 7

Рисунок 8

Рисунок 10

Дескриптор

Білім алушы

-рөлдік тапсырмаға қатысады;

-ертегі бөлімдерін талқылайды




Оқулық

6-сынып

Қазақ тілі

«Атамұра» баспасы

2018 ж

Сабақтың аяқталуы

10 минут

3-тапсырма

Жеке жұмыс

«Қыз Жібек» жырының кинофильмдегі сюжеттік желісі бойынша қарапайым жоспар құрыңыз. Жоспар негізінде жырдың сюжеттік дамуын әңгімелеңіз


1.________________________________

2. _______________________________

3. _______________________________

4. _______________________________

5. _______________________________

6. ______________________________

7. _______________________________



«Қыз Жібек»

жырының сюжеттік желісі бойынша қарапайым жоспар құрады.

Жоспар негізінде ертегінің сюжеттік дамуын әңгімелейді.




Дескриптор

Білім алушы

-жырдың мазмұны бойынша сөз тіркестерімен жоспар құрады;

-жоспар негізінде жырды әңгімелейді.

Оқулық

Әдебиет

«Атамұра» баспасы

2017 ж

5 минут


«Шығу парағын» пайдаланып, төмендегі сұрақтарға жауап бер.

1. Бүгін не үйрендім?

2. Сабақ бойынша нені түсінбедім?

3. Келесі сабақта қандай мәселеге көңіл аудару керек?



Шығу парағын толтырып, сұрақтарға жауап береді.



     
























Бекітемін:________ Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 2-сабақ

Бөлім:

1-бөлім: Көнеден жеткен жәдігерлер

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сөз басы. Көне күндерден жеткен жәдігерлер.


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

Сабақтың мақсаты

әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдай алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут














7 минут

















Сабақтың ортасы


6 минут










































7 минут




















12 минут












Кері ба

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ