Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек
Бөлімі: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
||||
Педагогтың Т.А.Ә: |
Өмірұзақова Әмина |
||||
Күні: |
21. 02. 23 |
||||
Сынып: |
2 б |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
6.2. Сиқырлы киіз |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
2.1.3.2 Шығармашылық идеяларды дамыту үшін белгілі дерек көздерінен ақпарат жинау |
||||
Сабақтың мақсаты |
Киізден бір бұйымның жасалуын көрсету және бұйым жасау |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
Психологиялық ахуал. “Стоп” әдісі бойынша оқушылардың көңіл күйін білу. |
Оқушылар, өз жұбымен ортаға шығып тақтадағы көрсетіліп тұрған видеоны тоқтатқандағы үлші бойынша жұбымен амандасады. |
|
https://youtu.be/_WmfH5EDGTk |
|
Сабақтың ортасы 37 мин |
Жаңа сабақ. Бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Сиқырлы киіз». Енді киіз дегеніміз не екенін кім біледі? Киіз- қойдың жүнінен басылған, үй тұрмысында пайдаланылатын бұйым. Көшпелі халық өмірінде алатын орны ерекше. Ендеше оқушылар біз бүгін киізді басудың техникасымен танысып білетін боламыз. Ол үшін алдымен киіз басу дегеніміз не екенін анықтап алайық. Бір оқушы оқулықтағы мәтінді оқиды. Ендеше қазір біз киізден киім қалай басатынын бейнебаянан көретін боламыз: Сонымен киіз дегеніміз не екен? әжелерің киізден киім басадыма? Сұрақтарға «Фортуна дөңгелегі» арқылы жауап береді.
Жақсы ендеше тапсырма орындайық
Тапсырма Мақтадан “балапан”жаса • мақтаны дайындаймыз • Дөңгелек мақтандан тағы бір кішкентай мақта қиып • Ол дөңгелекті бас ретінде пайдаланып үлкен дөңгелекке жабыстырамыз • дайын болған балапанымыздың қанатын жасаймыз,ол ғшін мактамызды екі бөлікке бөліп ,сол бөліктің екіге бөлейміз,бөліктерді балапандарымыздың қанаттарын жабыстырамыз. • балапанымыздың айдарын,тұмсығын және аяқтарын жасау үшін қызыл қағазымызды алып үш бұрышты етіп қиып мұрнын,сондай үш бұрышты біріктіріп айдарын,тіктөрт бұрыштан аяғын жасаймыз және оларды орындарына жабыстырып шығамыз. Балапынымызды аяқтап қалдық Ендеше •көздерін жасайық ол үшін ақ қағаздан кішкентай етіп көздің ішін қиып,жабыстырамыз,ал қарашығын жасау үшін қара түсті қағазды алып қарашығын дөңгелек етіп қиып аламызда жабыстырған ақ қағазымыздың үстіне жабыстырамыз. Сұрақ: Балапан қайдан шығады? Жұмыртқадан Олай болса жұмыртқасын жасайық: •мақтамызды екіге үшбұрышжасау арқылы бөлеміз,бөлінген жұмыртқаларды балапанның аяқ жағына жабыстырамыз солайша жұмыртқадан енді шыққан балапанды жасай аламыз. • |
Жаңа тақырыппен танысады. Сұраққа өз болжамдарын және ойларын айтады. Киіз жайында білетін болады, бұйымдармен танысады. Бейнебаянды қарап ой түйеді. Сұрақтарға жауап береді. Оқушылар ұстаздың нұсқаулығы бойынша Балапан жасауға кіріседі.
|
Тамаша, балалар!
Оқушылар доллармен бағаланады,әрбір дұрыс жауапқа бір доллардан беріледі. Доллармен бағаланатын болады. |
Көркем еңбек оқулығы 114-117бет https://youtu.be/g3oO0yWQ4X4
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс.” Смайлик” әдісі арқылы оқушылардан бүгінгі сабақта не қызықты өткенін анықтаймыз |
Оқушыларға стикерлер таратылады.оқушылар сабақ бойынша өз ойын жеткізеді де тақтадағы көрсетілген смайликтерге жабыстырады. |
|
|
Сынып жетекшісі: Акимова М.Р
Әдіскер: Хасенова А. А.
Машықкер: Өмірұзақова Ә.Ө