Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Толғауы тоқсан қызыл тіл |
|
|||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|
|||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 6 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
"Ғылым таппай мақтанба" өлеңінің көркемдік сипаты |
|
|||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 6.1.4.1 көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды, көркем шығармалардан орта көлемді үзінділерді мәнерлеп жатқа айтады. |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Адамгершілік, әділдік, адалдық |
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|
||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылар назарын сабаққа аудару. 2.Сабаққа қатысты оқу құралдарын түгелдеп, қарау. Үй жұмысын сұрау. / Өлеңді мәнерлеп жатқа оқу/ |
Оқушылар зейіндерін сабаққа аударады; Оқушылар жырау туралы мәлімет айтады. |
ҚБ
|
|
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
1-тапсырма. Өлең құрылысы, тіліне, көркемдік тәсіліне талдаңдар.
2-тапсырма. Сынып оқушыларын рөлге бөліп. Талдау жұмысын жүргізу.
Жауап: Талқылаушы: Тақырыбы: Адамның өмірлік мақсаттары, білім мен ғылымға ұмтылу. Идеясы: Еңбекке, білімге, ғылымға ұмтылған адам ғана шынайы жетістікке жете алады. Өмірдің мәні – адамның өзін жетілдіруінде, адал еңбекте, ізгілікті істерде екенін түсіндіру. Белгілеуші: Неге ғылымсыз адамның күні жоқ?, 5дұшпаннан арылу үшін не істеу керек? Өлеңде қандай адамға мінездеме берілген? Байланыстырушы: Өлеңнің мазмұны қазіргі қоғам үшін де өте маңызды. Білім мен ғылымға ұмтылу, өз ісіне адал болу, еңбек ету арқылы әр адам қоғамда өз орнын табады. Бүгінгі таңда да Абайдың “Талап, еңбек, терең ой, қанағат, рақым ойлап қой” деген өсиеті жастарға бағдар беріп, жетістікке жету жолын көрсетеді. Топ шешені: Білімдінің сөзі -ем,наданның сөзі-кесел, Білім- таусылмас кен, өнер-сарқылмас бұлақ, Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ Қорытындылаушы: “Ғылым таппай мақтанба” өлеңі – қазақ поэзиясындағы рухани құндылықтарды дәріптейтін шығарма. Абайдың өсиеттері қазақ жастарын білімге, ғылымға, ізгілікке тәрбиелеуге бағытталған. Бұл өлең арқылы Абай қазақ қоғамын жаңашылдыққа, дүниетанымның кеңдігіне, жоғары құндылықтарға ұмтылуға шақырады.
3-тапсырма. Топтық жұмыс.(3 қатарға бөліп беру) Графикалық органайзерді пайдаланып, өлеңнің негізгі идеясын түйіндеп жазыңдар.
ЫҚТИМАЛ ЖАУАП : 1. Өлеңге пікір білдіру: Абайдың “Ғылым таппай мақтанба” өлеңі жастарды ғылымға, білімге, еңбекке ынталандыруды мақсат етеді. Ақын бес асыл істі атап көрсетіп, адам болудың жолын сілтейді. Сонымен бірге, бес дұшпаннан аулақ болуды ескертеді. 2. Пікірге дәлел келтіру: Ақын өлеңде ғылым мен білімнің адам өміріндегі рөлі ерекше екенін баса айтады. Ол: “Айтпа ғылым сүйсеңіз, Сізге ғылым кім берер?” деп, білімсіз адам өзінің өмір жолында қиындыққа кезігетінін меңзейді. Сондай-ақ, “Бес нәрсеге қашық бол, Бес нәрсеге асық бол” деген өлең жолдары арқылы қоғамдағы теріс мінез-құлықтан сақтандырып, жақсылыққа, адамгершілікке ұмтылуды ұсынады. 3. Пікірге мысал келтіріп, қайта ұсыну: Өлеңде берілген ақыл-өсиеттер қазіргі таңда да өзекті. Мысалы, “Еңбек, терең ой, қанағат, рақым” сияқты қасиеттер бүгінгі заманда табысқа жетудің негізгі кілті болып табылады. Адам еңбекқор болса, ғылымға ұмтылса, өз орнын тауып, қоғамда құрметке ие болады. Қазіргі жастар үшін де бұл құндылықтар аса маңызды, сондықтан өлеңнің мазмұны оларды жақсы қасиеттерді бойларына сіңіруге шақырады. |
Дескриптор: *Өлең құрылысын талдайды, *ақын тілінің нақтылығы мен қарапайымдылығын сипаттайды; *өлеңде қолданған көркемдік тәсілдерді анықтайды.
Дескриптор: * Өлеңнің тақырыбын, идеясын, мағынасын айтады. * Өлең мазмұны бойынша сұрақ дайындайды. * Өлеңнің мазмұнын өмірмен байланыстырады * Мазмұнына сәйкес қолданыстағы мақал-мәтелдерді айтады. * Өлеңнің құндылығын айтып , баға береді.
.
Дескриптор: *Өлеңге пікір білдіреді; * Пікірлеріне дәлел келтіреді; * Пікірге мысал келтіріп, қайта ұсынады.
|
|
Оқулық, жұмыс дәптері, слайд
|
|
||||||||||||||||||||
Сабақты қорытынды- лау |
«Мұғалімге жедел хат» әдісі Осы тақырыпта мен ........түсіндім, ........білдім, ..................көзімді жеткіздім. Маған ерекше нағаны ............... Енді мен .................................. |
Өз жауабын ортаға салады. |
|
|
|||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: «Абайды оқы, таңырқа» тақырыбында ойтолғау жаз |
-
Өлең құрылысы
Тілі
Көркемдік тәсілі
..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................