«Мəтінмен диалог»
стратегиясы.
Оқушылар мəтінді оқып шығады.
Таңбамен (əріппен) белгіленген төрт түрлі тапсырманың біреуін
немесе екеуін орындайды. Бұл тапсырмаларды мəтінді оқу барысында
орындап отыру қажет:
С – мəтінге сұрақ
қою;
Ж – қойылған сұраққа жауап
беру;
Е – болашаққа ойша көз тастау,
ары қарай қалай болатынын, оқиғалар қалай дамитынын
елестету;
Т – өзіңді тексеру, жауабыңды
мəтінмен салыстыру немесе болашаққа жасалған болжамыңды мəтінде
жасалған болжаммен салыстыру.
МЕНІҢ ЖАСАНДЫ ОРТАДАҒЫ
ҚАУІПСІЗДІГІМ
Біз жасанды ортада өмір
сүреміз.Бұл-адам қолымен жасалған жасанды дүниелер. Оның құрамдас
бөліктері ретінде елді мекендерді, тұрғын үйлерді, жолдарды, көлік
құралдарын, техникалар мен басқа да көптеген дүниелерді айтуға
болады. Осылардың бәрін адам өзінің өмірін жақсарту үшін
жасады.Алайда бұл ортада саналуан қауіп-қатерлер де кездеседі.
Солардан өзіңді қалай сақтандыруың
керек?
Көшеге шыққанда біз не жаяу
жүргінші, не велосипед тебуші, не көліктегі жолаушы боламыз. Міне
солардың бәрінде қауіпсіздік ережесін есіңнен шығармауың қажет.
Сенің үйіңнің айналасында да қауіпті жағдайлар болуы мүмкін,
сондықтан оны да ескере жүр:
– құрылыс алаңында немесе
трансформатор күркесінің жанында
ойнамау;
– саябаққа немесе орманды
жерге жалғыз бармау.
Қауіпсіздікті сақтаудың басты
ережелерін есіңде сақта:
– қауіпті алдын ала
сезу;
– мүмкіндігінше одан алшақ
болу;
– қажет болған жағдайда ғана
әрекет ету.
Дескриптор
-өзінің жасанды ортадағы
қауіпсіздігін жоспарлайды.
Ұжымдық
жұмыс
«Өрт шыққан кезде не істеу
керек?»
Постер
қоғау
Дескриптор
-өрт кезіндегі қауіпсіздік
ережелерін атай алады;
Жұптық
жұмыс
Жағдайды
талқылау
1.Белгісіз біреу үйіңнің
есігін ашпақшы болса не істер едің?
2.Бейтаныс адам телефон
соғып,үйде кім бар екенін сұраса не істер
едің?
3.Сабақтан келгенде үйіңнің
есігі ашық болса ,қандай әрекет
жасайсың?
Дескриптор
-әр жағдайға өз пікірін айта
алады:
ҚБ: Түрлі-түсті қарындаштар
арқылы
Жеке
жұмыс
Дәптермен
жұмыс
ҚБ: Тамаша. Жақсы. Мұқият
бол
|