Сыныбы | 9«А» Күні: |
Сабақтың тақырыбы | Ахмет Байтұрсынұлы мұражайы. |
Сабақтың мақсаты | Тілдесім барысында қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану негізінде мұражай туралы толық ақпарат бере білуге машықтандыру.Лексикалық тақырып аясында құрмалас сөйлем түрлерін меңгерту. |
Негізгі идеясы | Ахмет Байтұрсынұлы мұражайы туралы мағлұмат беру. |
Жеті модуль ықпалдастығы | СТО, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқу үшін және оқуды бағалау, АКТ, оқытудағы көшбасшылық, жаңа әдіс-тәсілдер |
Күтілетін нәтиже | Оқушылар экспанаттар жайлы айтады,оны басқаларға таныстырады,мұражай қызметін сипаттайды,сыныптастарымен өзі баратын мұражайлар жайында тілдесе алады. |
Әдіс-тәсілдер | Сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап, «Көңіл-күйді анықтау» тренингі , «Ой шақыру» әдісі, сөз одақ құру, «Жас мұражайтанушы» дидактикалық ойыны «Ара ұясы» техникасы, сергіту жаттығуы. |
Құрал-жабдықтар | Презентация, топтық жұмысқа қажетті құрал-жабдықтар. |
Дереккөздер | Әдістемелік құрал,дидактикалык материалдар,сөздік. |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің қызметі | Оқушының қызметі |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Өткен сабақты тексеру
I Қызығушылықты ояту
II Мағынаны тану
III Ойтолғаныс
IV Бекіту
V Бағалау
VI Үйге тапсырмаVII Рефлексия | Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау» тренингінің негізінде сабақ басында оқушылырға А4 парағы мен маркерлер таратылады.
Өткен сабақтың тапсырмасын тексереді,түзетеді,бағалайды.
«Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «мұражай экспонаттары» сөз тіркесіне ассоциограма құрғызады.
1.Сөздікпен жұмыс.Мұғалім тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен, терминдермен таныстырады, аудармасын айтады.
2.Мәтіналды жұмыс.Айтылым1-тапсырманы орындайды.Жазылым.2-тапсырманы орындайды.
3.ГрамматикаҚұрмалас сөйлем түрлерін меңгертеді.
Мәтінмен жұмыс.Тыңдалым оқылым.3-тапсырманы орындайды.Айтылым 4,5- тапсырманы орындайды.Оқылым.Айтылым.Жазылым дұрыс,сауатты жазуға дағдыландыру 6- тапсырманы орындайды..Жазылым.Айтылым.Оқылым6- тапсырманы орындайды.
Мәтінсоңы жұмыс.Оқылым.Тілдесім.Жазылым. 8,10- тапсырманы орындайды
Оқылым.Жазылым.Тілдесім.9-тапсырманы орыңдайды.
«Сыр сандықтыағы сөздер»
Сергіту сәті «Жас мұражайтанушы» ойынын ұйымдастыру.
Жұптық жұмыс «Мұражай әлемі» тақырыбында диалог құрғызады.
Жұптық жұмыс «Ара ұясы» техникасын пайдаланып , оқушыларғаТақырып бойынша екі сұрақтан дайындауларын сұрайды.
Формативті бағалау.Мұғалім оқушылырдың өзара бағалауы бойынша қортынды бағаны өзі кояды.
Оқулықтағы 7-тапсырманы орындау.
Мұғалім әр түрлі смайликтер таратып береді. |
Оқушылыр параққа маркермен өзінің көңіл күйін сипаттайтын сурет(смайлик) (күліп немесе езу тартып тұрған,қабағы түюлі,т.б) салады.
Тапсырманы айтады,тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Әр оқушы тақтада ілулі тұрған плакатқа маркермен өз түсінігін жазады.
Тыңдалым. ОқылымЖаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.. Айтылым.Ауызша жаттығу жүргізеді.
Жазылым.Тілдесім.Диалог құрады,құрмалас сөйлем құрайды.
Құрмалас сөйлем түрлерін меңгереді.
Тыңдалым.Оқылым.Мәтінді тыңдайды,оқиды.
Оқылым.Айтылым.Жазылым.Мұражайды сипаттап айтады,сұрақтарға жауап жазады,баяндайды.Оқылым.Айтылым.Жазылым.Сөйлемдерді аралас құрмаласқа айналдырып,сөзтіркестерін сәйкестендіреді.
Оқылым.Тілдесім.Жазылым.Құрмалас сөйлемдердің түрін ажыратады,шағын мәтін құрап жазады,сөйлемге талддау жазады,жағдаяттық тапсырманы орындайды.Оқылым.Жазылым.Тілдесім.Диалог құрады,құрмалас сөйлемнің қай түріне жататын анықтап жазады.
«Сыр сандыққа» салынған сөздердің мағнасын талдайды,есте сақтайды.Шетелден келген қонақтарды мұражай жәдігерлерімен таныстырады.
Тілдесім.Диалог құрайды.
Әрбір жұп кезектесіп сұрақ қояды,сұраққа басқа оқушылар жауап береді.
«Жеке әңгіме» техникасы бойынша бағаланады.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы білдіреді. |