Сабақтың басы
10
минут
|
І. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Оқушылармен сәлемдесу.
2.Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылығын ояту
-
Осы екі суреттің қандай байланысы бар? (немесе екі суретті өзара
байланыстыра алар ма едің?)
- Елордадағы ғимараттар жайлы білеміз
бе?
-Монумент деген
не?
Әр оқушының пікірін ескеріп,
жауаптарын қорытындылаймын және сабақтың тақырыбын хабарлаймын.
Сабақ мақсатымен таныстырамын.
|
Оқушыларға тақтадан екі сурет
көрсетіледі.
Әр оқушы пікірін
білдіреді
|
Дескриптор
-сұраққа жауап береді
-өз
ойын білдіреді
|
|
Сабақтың ортасы
30 минут
|
Жұптық жұмыс. «Мәтінге көзқарас»
әдісі
1-жаттығу,
60-бет.
Мәтінді мұқият оқып, қолданылған тілдік құралдар
арқылы стилін анықтаңдар.
1-мәтін
60-беттегі оқылым мәтіні
(1-жаттығу)
2-мәтін.
– Сәлем, Жайна!
– Сәлем, Арман!
– Қалың қалай? Нұр-Сұлтанда жайша жүрсің
бе?
(Жалғасы төменде)
Сұрақ:
1.Елорданың ең көрнекті
ғимаратының ерекше лігі неде?
2.Неліктен «Бәйтерек» құрылыс
кешенін «Қазақстанның нышан-символы» деп
атайды?
3.«Бәйтерек» монументінің биіктігі
қандай?
4.Бәйтеректі қандай
туындылардың қатарына қосады?
5.«Бәйтерек» монументінің диаметрі
қандай?
6.Алтын шардың ерекше қасиеті
қандай?
Еске сақта! Кәсіби сөздер жайлы түсіндіру.
Оның қолданылатын орны жайлы ақпарат беру.
Жеке жұмыс.
«Т» кестесі»
әдісі
2-жаттығу,62-бет.
Термин сөздер мен кәсіби сөздерді ажыратып
жазыңдар.
Мысалы:
Термин сөздер
(Түсіндірмесі)
|
Кәсіби сөздер
(Түсіндірмесі)
|
Синтаксис (Тіл білімінің
саласы)
|
Балта (ұста құралы)
|
|
|
|
|
|
|
Топтық
жұмыс
3-жаттығу, 63-бет.
Мәтіндегі орфографиялық,
пунктуациялық қателерді түзеп, көшіріп жазыңдар. Мәтінді үш топқа
бөліп беремін.
1-топ. 1,2-сөйлем
2-топ. 3,4-сөйлем
3-топ. 5,6-сөйлем
|
Мәтінді мұқият оқып, қолданылған тілдік құралдар
арқылы стилін анықтайды.
1-мәтін
|
|
2-мәтін
|
Мәтіндердің тақырыбы
|
|
|
|
Мәтіндердің құрылымы
|
|
|
|
Стилі
|
|
|
|
Тілдік ерекшеліктері
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Кәсіби сөздер және оның қолданылатын орны жайлы
ақпаратпен танысады.
Мәтіндерден терминдер мен кәсіби сөздерді тауып
жазады. Олардың қай салаға қатысты екенін
дәлелдейді.
Сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп, мәтіндегі
орфографиялық және пунктуациялық қателерді
түзетіңдер.
|
Дескриптор:
-
тілдік құралдар арқылы стилін
анықтайды ,
-
құрылымдық ерекшеліктерін
ажыратады,
-
сұрақтарға жауап
береді.
Кері байланыс
Дескриптор
- термин сөздер мен кәсіби
сөздерді ажыратады
- қай салаға қатысты екенін
дәлелдейді.
Дескриптор
-
орфографиялық, пунктуациялық
қателерді табады;
-емле ережесіне сай қателерді түзеп, көшіріп
жазады.
|
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Рефлексия :
БББ
Мен
білемін ...
Мен
білдім ...
Менің білгім келеді ...
Үйге тапсырма:
4-жаттығу, 63-бет
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді
Үй тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген
жауаптарына қарай ФБ қойылады
|
|
2-мәтін
–
Сәлем, Жайна!
–
Сәлем, Арман!
–
Қалың қалай? Нұр-Сұлтанда жайша жүрсің
бе?
–
Жаман емес,өзіңде ше? Ия,қыдырып
келгем.
–
Менде де бәрі жақсы.Керемет!Ендеше біздің үйге
қонақ боп кет.
–
Жоқ,ниетіңе рахмет!Қонақ үйде аялдауды жөн
көрдім.
–
Онда жүр жақын жерде Бәйтерек монументі
бар,соны таныстырып қайтайын.
–
Жарайды.
–
Бәйтерек – қаламыздағы сәулет құрылыс кешені,
сәулет өнерінің бірегей туындысы. Елорданың ең көрнекті
ғимараттарының бірі.
–
Бұл ғимараттың авторлары кім
екен?
–
«Бәйтерек» кешенін жобалаушы архитекторлар
тобы:А.Рүстембеков, С.Базарбаев пен Ж.Айтбалаев,
инженер-конструкторы М.Вахштейн, интерьер дизайншысы
А.Оспанов.
–
Шебер адамдар екен.
–
Ия.Ал сен білесің бе Бәйтеректің биіктігі неге
97 м екендігін?
–
Жоқ,неге?
–
Астана қаласының елорда статусына ие болған
жылға байланысты таңдалған.
–
Мәссаған!
–
«Бәйтерек» нысаны үш бөліктен тұрады; жер асты
бөлігі ұлттың тамыр жаюы, ал одан кейінгілері өркендеу кезеңдерінің
нышандарын білдіреді. Ең жоғарғы жағында «Аялы алақан» композициясы
орын тепкен.
–
Керемет!Мен оны тезірек көргім
келеді.
–
Олай болса жүр,асығайық!
|