Материалдар / ҚМЖ дүниетану 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ дүниетану 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материялды жас мамандар қажетіне жаратар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
2854
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары



Пән:математика

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:.


Күні: 05.05.18

Сынып: 1

Мектеп: КММ Шопа бастауыш мектебі Шет ауданы, Шопа а.

Мұғалімнің аты-жөні: Мусатаева А.Т.

Қатысқандар саны: 5

Қатыспағандар саны: жоқ


Сабақ тақырыбы

2.2 Климат және ауа райы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Жыл мезгілдері туралы біледі;

Көптеген оқушылар:

Жыл мезгілдерін ауа райының ауысуына байлансыты сипаттай алады, қай мезгілде табиғатқа серуендеуге шығуға болатынын біледі;

Кейбір оқушылар:

Жыл мезгілдерін және жыл мезгіліндегі ауа райын орысша және қазақша айтады.

Бағалау критерийлері

  • Жыл мезгілдерін біледі;

  • Ауа райының ауысуын сипаттайды;

  • Жыл мезгілдерін бірнеше тілде айта алады.

Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.

Тілдік мақсаттарды, лексикамен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз

Ауа райының адамға және іс әрекетіне әсерін сипаттайды.

Пәнге тән лексика мен терминология:

Қыс, жаз, көктем, күз, ылғалды, салқын, ыстық, жылы

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер

-Жыл мезгілдерін ата....

-Қыста қандай ауа райы болады?

-Қай мезгілде табиғат аясына серуендеуге шығуға болады?

Құндылықтарды

Дарыту

Жұптық және топтық жұмыс арқылы оқушыларды бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Тапсырма арқылы оқушыларды табиғатты қорғауға тәрбиелеу.

Пәнаралықбайланыстар

Сауат ашу – мәтін, математика – жыл мезгілдерін санау, ағылшын – терминдерді үш тілде атау, көркем еңбек – қима қағаздарды жапсыру.


АКТ қолданудағдылары

Презентация және интербелсенді тақта арқылы суреттер ұсынамын, жыл мезгілдері жайындағы бейнеролик.

Бастапқы білім


Табиғатта өзін – өзі ұстау ережелері.



Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

4 минут

Сабақ басында:

Ширату. «Гүлмен тілек» әдісі

Мақсаты: Жағымды көңіл-күй мен ынытымақтастықты орнату мақсатында оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып , бір-бір тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

I топ. Қыс

II топ. Күз.

III топ Көктем.

IVтоп Жаз.

Бүгінгі сабақтың оқу мақсатын хабарлау:

Жыл мезгілдеріне тән белгілерді білетін боламыз.

(Ұ) Балалардың назарын интербелсенді тақтаға аударамын. Интербелсенді тақта арқылы "Жыл мезгілдері" жайында бейнефильмінен көрсетіледі.

Тыңдалым тапсырмасы.

1 – тапсырма

Алдыңғы біліммен кері байланыс. "Қар кесегі" әдісі

Мақсаты: Өткен тақырыпты қайталау мақсатында әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап парақта берілген суреттерді лақтырады. Суреттермен кезек –кезек алмасып өз ойларымен бөліседі.

  1. Табиғатқа шыққанда қандай ережелерді сақтау керек?

  2. Неше жыл мезгілі бар?

Ауа райы дегеніміз не?

Дескриптор

Сұрақтарға жауап береді;

Бір-бірімен ой бөліседі.

БК. Жыл мезгілдерін біледі

Негіздеме: «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылардың өз ойларын толық жеткізуге үйретемін. Жыл мезгілдеріндегі табиғат құбылыстарын үйретемін.

Саралау: Қарқыны жоғары оқушыларға жыл мезгілдерінің адам өміріне маңызы жайында сұрақтар беремін.

ҚБ. «Көңілді смайликтер».



2 - тапсырма

«Болжау » әдісі

Мақсаты: Жаңа сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушылар назарына жыл мезгілдерінің бейнеленген суреттер ұсынылады және сол мезгілде болатын табиғат құбылыстарын кесте арқылы анықтату.


Сөйлем

Күз

Қыс

Көктем

Жаз

Қар еріп, күн жылына бастайды.





Күн ыстық болады.






Жапырақтар сарғайып, түседі.






Боран соғып, аяз болады.








Дескриптор

Кесте толтырады;

Жыл мезгіліндегі ауа райының қалай өзгеретінін біледі.

БК. Ауа райының ауысуын сипаттайды.

Негіздеме: Жаңа сабақтын тақырыбын ашу үшін жыл мезгілдері бейнеленген суреттер ұсынамын, осыған байланысты оқушылар кесте толтырады.

ҚБ. «Бағдаршам».

.

(Ұ) Сергіту сәті. "Қазан доп" ұлттық ойыны.



3 - тапсырма

Оқулықпен жұмыс

Мақсаты: Оқулықпен жұмыс жасауға дағдыландыру.

Өзін тұратын елді мекеннің ауа райын сипаттап көр. Шартты белгілерді көрсетіп отырып.


Дескриптор

Шопа ауылының ауа райын сипаттайды;

Кітапта берілген шартты белгілерді пайдаланады.

БК. Ауа райының ауысуын сипаттайды.

Негіздеме: коммуникативтік тәсілдемеге негізделе отырып, оқушыларда оқылым дағдыларын дамытамын.

ҚБ. «Көңілді айналым».



4 - тапсырма

Тыңдалым алды тапсырмасы.

«Тізбектеп оқыту» әдісі бойынша жаңа сөздермен таныстыру.

Мақсаты: Оқушыларға жыл мезгілдерінің аттарын орысша және ағылшынша үйрету.

Қыс – зима – winter

Көктем – весна – spring

Жаз – лето – summer

Күз – осень - autumn


Дескриптор:

  • - оқулықтағы жаңа сөздерді оқиды.

  • - сөздердің аудармасын анықтап, мағынасын түсіндіреді.

БК. Жыл мезгілдерін бірнеше тілде айта алады.

Негіздеме: Қорытынды шығару және есте сақтау. Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін түйіндеу және реттеуге назар аударылады

Саралау - "Диалог және қолдау көрсету" тәсілі арқылы қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог негізінде қолдау көрсетемін, диалог аясында сындарлы кері байланыс беремін.

ҚБ. «Баc бармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.









https://go.mail.ru/search_video?q=%D0%BC%D1%83%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B8%D0%BA%20%D0%B6%D1%8B%D0%BB%20%D0%BC%D0%B5%D0%B7%D0%B3%D1%96%D0%BB%D0%B4%D0%B5%D1%80%D1%96&fr=chxtn12.0.39&gp=800000































Дүние тану кітабы, 45 бет



















Сабақтың соңы


2 минут

Кері байланыс: «Табыс сатысы» стратегиясы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау жұмыстарын жүргізеді, яғни алған білімдерін қорытындылайды. Олар стикер алып, өз аттарын жазып, баспалдақтың қай сатысында тұрғанына жабыстырады.

1 — баспалдағы Мен түсінбедім.

2 — баспалдағы Мен түсіндім.

3 — баспалдағы Мен жасай аламын.

- Қанша жыл мезгілі бар?

- Біздің жергілікті ауа райымыз қандай?

- Ауа райы және климат дегеніміз не?

Рисунок 2

Мен .... жасай аламын.


ҚБ. «Кері байланыс»

Негіздеме Қорытынды шығару және есте сақтау. Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін түйіндеу және реттеуге назар аударылады.








Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


"Бірлескен оқылым" әдісінде

Саралау - Қарқыны жоғары оқушыларға жыл мезгілдерінің адам өміріне маңызы жайында сұрақтар беремін.

"Диалог және қолдау көрсету" тәсілі арқылы қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог негізінде қолдау көрсетемін, диалог аясында сындарлы кері байланыс беремін.

Қорытынды саралау


Оқушылардың материалды меңгергенің «Көңілді смайликтер», «Бағдаршам»,

«Көңілді айналым»,

«Баc бармақ»

«Кері байланыс» арқылы оқушыларды бағалаймын.

Сергіту сәтіндегі "Қазан доп"

ойынында қауіпсіздік ережесін қайталаймыз


Сабақ бойынша рефлексия





Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:


2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!